In de zon begrijp ik het nog wel... maar volgens mij schijnt de zon niet echt meer... en kan die jurk toch best wel een stukje naar beneden... tis niet voor het eerst dat ze er zo bij loopt.... en ik weet niet of Amanda aangeschoten is, maar vond het wel een rake opmerking... en niet verwacht eigenlijk... zo'n opmerking naar haar "vriendinnetje" toe... ook al was het misschien grappig bedoelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze loopt in haar Bikini
De jurk is voor haar buik, die mag niet in de zon
heb ik gemist, wat zei Amanda?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:42 schreef Kailany het volgende:
[..]
In de zon begrijp ik het nog wel... maar volgens mij schijnt de zon niet echt meer... en kan die jurk toch best wel een stukje naar beneden... tis niet voor het eerst dat ze er zo bij loopt.... en ik weet niet of Amanda aangeschoten is, maar vond het wel een rake opmerking... en niet verwacht eigenlijk... zo'n opmerking naar haar "vriendinnetje" toe... ook al was het misschien grappig bedoelt.![]()
Nadia je loopt in je blote reetquote:
Ik promoveer op Uw woordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit volk heeft werkelijk niets meer aan amusement te leveren dat is ook de reden dat ik het de gehele dag heb af laten weten. Ik zou zeggen erger je kapot aan dom gelul en een flinke portie amateur sex ik ga mijn tijd beter doorbrengen ondanks het feit dat ik hier vele leuke uurtjes heb doorgebracht. Mogelijk tot morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neukt dat lekker, geen ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga maar snel een zak piepers neuken![]()
Frust![]()
Leuk dat je mijn stukjes leest en frustratie heb je pas als je blijft kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga maar snel een zak piepers neuken![]()
Frust![]()
Aanvulling van alle energie die ze vannacht heeft gebruikt om nix in de zevende hemel te doen belanden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia zit aan de Yogho Yogho............dat zit HELEMAAAAAL vol met suiker
verdomme, ik heb nog maar 1 aflevering van Dexter om te bekijken. Over 2 uur moet het in DGK weer gaan rommelen, anders heb ik een probleem. what to do, what to do ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn stukjes leest en frustratie heb je pas als je blijft kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was hij dAAR maar gebleven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Aanvulling van alle energie die ze vannacht heeft gebruikt om nix in de zevende hemel te doen belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |