Het mooiste is nog, dat JdM dit voor ogen had, toen hij begon met DGK. Het zou de grootste interactieve multimediale show aller tijden moeten worden en op het moment dat "de hoge dames en heren" zelf met de regels aan de haal gaan, de streamers protesteren daar waar ze kunnen......krijgen we spreekverboden en om iedere verkeerde scheet een streamlock.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ophef: RansJaap, Aanranding Huub en Lieke, in de steek laten van kinderen. SchandaalJaap, uitzettingen vanwege fysiek geweld. FeboSlaafJaap, Huub's vergiftiging, Huub's drankproblenmen, Bedreigingen....
En dan denkt de febo dat het goed met de show gaat? En fora krijgen de schuld? Volgens mij kwamen de leukste akties juist van de fora... ballonnen, vliegtuigen, kaarten, taarten en presentjes veelal om de wannabees door het aangedane onrecht te slepen.
Het is de redaktie die de regels zeer vrij interpreteert en niet consequent is. Er werd gewoon niet geluisterd naar de stem van het publiek. Zelfs over de aanranding van Lieke mag niet vrijuit gespreoken worden. Lieke moest dat grotendeels zelf maar uitzoeken. Dat is iets wat voor mij als een groot onrecht aanvoelt en zo komen er steeds meer van dat soort zaakjes. We leven in 2007 waar de consument veel macht heeft en die pikken dit soort oneerlijkheid en spelbederf gewoon niet.
Hier kan niemand het mee oneens zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, dat JdM dit voor ogen had, toen hij begon met DGK. Het zou de grootste interactieve multimediale show aller tijden moeten worden en op het moment dat "de hoge dames en heren" zelf met de regels aan de haal gaan, de streamers protesteren daar waar ze kunnen......krijgen we spreekverboden en om iedere verkeerde scheet een streamlock.
Hoe help ik mijn eigen concept om zeep?
Nou, JdM, het gaat je prima af!
Alle aandacht, hoe negatief ook, is goed omdat mensen dan denken 'toch eens kijken'. Tot zover was alle ophef leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ophef: RansJaap, Aanranding Huub en Lieke, in de steek laten van kinderen. SchandaalJaap, uitzettingen vanwege fysiek geweld. FeboSlaafJaap, Huub's vergiftiging, Huub's drankproblenmen, Bedreigingen....
De leukste acties kwamen idd van de fora. Maar dat is iets anders dan te zeggen dat alle foraleden alleen maar leuke dingen doen en soms niet een beetje overtrokken kunnen reageren.quote:En dan denkt de febo dat het goed met de show gaat? En fora krijgen de schuld? Volgens mij kwamen de leukste akties juist van de fora... ballonnen, vliegtuigen, kaarten, taarten en presentjes veelal om de wannabees door het aangedane onrecht te slepen.
Lieke is niet aangerand, ze hebben geprobeerd bij haar de zender van die bh los te krijgen. Het mondde uit in iets wat in de buurt van molestatie kwam.quote:Het is de redaktie die de regels zeer vrij interpreteert en niet consequent is. Er werd gewoon niet geluisterd naar de stem van het publiek. Zelfs over de aanranding van Lieke mag niet vrijuit gespreoken worden. Lieke moest dat grotendeels zelf maar uitzoeken. Dat is iets wat voor mij als een groot onrecht aanvoelt en zo komen er steeds meer van dat soort zaakjes. We leven in 2007 waar de consument veel macht heeft en die pikken dit soort oneerlijkheid en spelbederf gewoon niet.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, dat JdM dit voor ogen had, toen hij begon met DGK. Het zou de grootste interactieve multimediale show aller tijden moeten worden en op het moment dat "de hoge dames en heren" zelf met de regels aan de haal gaan, de streamers protesteren daar waar ze kunnen......krijgen we spreekverboden en om iedere verkeerde scheet een streamlock.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt een aparte kijk op de 6-2 situatie en ik hoop dat je dit nooit mee hoeft te maken. Ik werd er kotsmisselijk van en FOK stond op zijn kop tijdens deze actie. Bagatilseer het wat je wilt, ik ga er never nooit in mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke is niet aangerand, ze hebben geprobeerd bij haar de zender van die bh los te krijgen. Het mondde uit in iets wat in de buurt van molestatie kwam.
Voor de rest ben ik het met je eens![]()
Dat lijkt me echt een probleem, hoe kunnen de mensen die heel lang in DGK hebben gezeten, ooit weer aan het werk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian: het is niet goed voor de mens om zomaar wakker te worden.
en dus maar weer bankhangen.
Ik snap zo'n wannabee ook niet. Ik liet me echt geen spreekverbod opleggen door dat stelletje manipulators. De mensen die in eerste instantie voor je veiligheid moeten instaan. Het is ook niet in het belang van het programma dat er over bepaalde zaken niet gesproken mag worden. Maar in het belang van de febo zodat hun smerige akties niet in de openbaarheid komen. Niets is wat het lijkt. Van goed concept naar Soap waar acteurs niet eens betaald worden zelfs moeten betalen als ze (al dan niet vrijwillig) willen vertrekken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Het kwam heel dreigend over en ik kreeg ook een raar gevoel in mijn maag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt een aparte kijk op de 6-2 situatie en ik hoop dat je dit nooit mee hoeft te maken. Ik werd er kotsmisselijk van en FOK stond op zijn kop tijdens deze actie. Bagatilseer het wat je wilt, ik ga er never nooit in mee.
Waar denk je waar Jaap mee bezig is? Die heeft het door dat hij aan alle kanten belemmerd wordt maar het contract is een wurgcontract volgens mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
.
Als ik een van die wannabees was zocht ik na afloop een goede advocaat.
Jij vind het geen aanranding.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Het kwam heel dreigend over en ik kreeg ook een raar gevoel in mijn maag.
Ik bagatelliseer het niet, maar het was geen aanranding![]()
Laat het rusten.. Lieke vind het ouwe koeien .quote:
idd... hier kan je uren over doorgaan... maar vraag bijv eens aan 20 verschillende mensen wat in hun ogen een aanranding is... lijkt me sterk dat ze allemaal hetzelfde antw geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat het rusten.. Lieke vind het ouwe koeien .![]()
Ja precies dus kappen en cossenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef coldstar het volgende:
Als dit incident van Lieke een aanranding was, dan hebben zeker nog heel veel meer aanrandingen plaatsgevonden in De Goude Zooi (UH KOOI).
Misschien hopen ze dat de bewoners zich zo gaan vervelen, dat ze gillend van verveling de poort uit rennen. Einde gouden kooiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef Py het volgende:
Hebben ze vrij of zo? Of heeft de febo een personeelsfeestje?
Ze zijn om een uur of 3 uit hun bed gekakt en hebben daarna geen zak gedaan. En nu lopen ze ook al in hun burgerkloffie rond.
Ze loopt in haar Bikiniquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:27 schreef Kailany het volgende:
A: Nadia je loopt in je blote reet...
De ophef was leuk maar korte termijn politiek. Snel scoren. Leuk maar dom.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Alle aandacht, hoe negatief ook, is goed omdat mensen dan denken 'toch eens kijken'. Tot zover was alle ophef leuk.
[..]
De leukste acties kwamen idd van de fora. Maar dat is iets anders dan te zeggen dat alle foraleden alleen maar leuke dingen doen en soms niet een beetje overtrokken kunnen reageren.
[..]
Lieke is niet aangerand, ze hebben geprobeerd bij haar de zender van die bh los te krijgen. Het mondde uit in iets wat in de buurt van molestatie kwam.
Voor de rest ben ik het met je eens![]()
Ze zouden voor de gein een paar dagen geen boodschappen, geen butler, geen huishouding enz. moeten doen. Kijken hoe er wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:31 schreef Kailany het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat de bewoners zich zo gaan vervelen, dat ze gillend van verveling de poort uit rennen. Einde gouden kooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |