Dit is het dus en meer zal het niet worden!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:36 schreef farceman het volgende:
Typerend oer hoe saai het is......dit topic loopt al meer dan 4 uur en is nog lang niet over....boring.
Regie zorg eens dat Deniks ruzie met iemand gaat maken en dan geen Huub en Lieke want dat kennen we nu wel
Ja en als je dan met Huub wil wippen moet dat slipje uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef Py het volgende:
[..]
Om met Huub's woorden te spreken: welkom in de Gouden kooi. Acties uithalen om iemand over de zeik te krijgen (zonder daarbij de grens van fysiek geweld te overschrijden) is het doel van het spel toch?
net gedaan, dan is 4 weken vakantie helemaal niet lang....ik was zo bijgelezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk even in het topic Updates als je de 'hoogtepunten' even wilt zien. Dat woord staat natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekens![]()
Dit was toch door Natasia gedaan? En nog voor de 6-2 actie toen alles nog een glijdende schaal was? Snap de relevantie niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang jij al kijkt maar alle grenzen zijn inmiddels al overschreden![]()
[afbeelding]
Ik hoorde haar ook iets zeggen, dat ze niet te vaak moet douchen.... want dat is niet goed voor hun huidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Dennix: Ik wil geen materalistische dingen, ik wil alleen maar dat je van me houdt.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Spel zonder grenzen". Ik was er naar aan het googelen en kwam iets leuks tegen.
En, hoe toepasselijk, er staat onder www.terror.to
http://www.vnotw.nl/default.asp?Cat=56418&Video=31969
"Spel zonder grenzen". Ik was er naar aan het googelen en kwam iets leuks tegen.
Ophef: RansJaap, Aanranding Huub en Lieke, in de steek laten van kinderen. SchandaalJaap, uitzettingen vanwege fysiek geweld. FeboSlaafJaap, Huub's vergiftiging, Huub's drankproblenmen, Bedreigingen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Alle ophef is alleen maar goed voor de show geweest. Totdat de ophef zo groot werd dat het sponsors ging kosten en dus inkomsten. Toen was het niet leuk meer. Diverse foraleden hebben hier ook een behoorlijk aandeel in gehad. Zo heeft de febo het volgens mij in elk geval wel ervaren. De telefoonscene van Carlos en Lieke is hier voor mij het bewijs voor.
Ik werd door iets afgeleid maar later zag ik in de rechter bovenhoek Big Brother. Daar kregen ze in ieder geval nog opdrachten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan waren die van Natasja zo slecht nog niet.
Jammer dat de relevantie van fysiek geweld je ontgaat , het is niet anders en ik heb gen zin om het allemaal te herhalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:54 schreef Py het volgende:
[..]
Dit was toch door Natasia gedaan? En nog voor de 6-2 actie toen alles nog een glijdende schaal was? Snap de relevantie niet?
Wat Nadia deed voordat Huub haar aanrandde had niets met fysiek geweld te maken. En de klap die ze Huub tijdens het incident gaf was een directe reactie op de rotzet tegen de kast.
Er komen toch steeds weer nieuwe regels bij of regels veranderen... kunnen ze N niet verbieden om te zingen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
Is Nadia haar missie om zangeres te worden..in dat geval moet ze nog vaker in de spiegel kijken ipv de plee
![]()
Dat is ook zoiets... waar is de tijd gebleven dat de wannabees iets moesten presteren en contactpunten konden verdienen. Waarom zijn er geen stemmingen meer die er wat toe doen? Waar blijft Huub's motorrijles?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik werd door iets afgeleid maar later zag ik in de rechter bovenhoek Big Brother. Daar kregen ze in ieder geval nog opdrachten.![]()
Zou een welkomen zijn. En Dennis zijn gekwijl ook maar bannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef Kailany het volgende:
[..]
Er komen nog steeds weer nieuwe regels bij of regels veranderen... kunnen ze N niet verbieden om te zingen?![]()
Misschien moeten wij eens een keer een kroketje gaan halen daar, uit de muur dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets... waar is de tijd gebleven dat de wannabees iets moesten presteren en contactpunten konden verdienen. Waarom zijn er geen stemmingen meer die er wat toe doen? Waar blijft Huub's motorrijles?
Ik vraag me af is er nog wel een febo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dit stel heeft de slaap weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |