abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:50:22 #251
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52291232
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:36 schreef farceman het volgende:
Typerend oer hoe saai het is......dit topic loopt al meer dan 4 uur en is nog lang niet over....boring.
Regie zorg eens dat Deniks ruzie met iemand gaat maken en dan geen Huub en Lieke want dat kennen we nu wel
Dit is het dus en meer zal het niet worden!
Zoals de situatie nu is, zit het muurvast. Amanda + Brian, Dennis + Nadia tegen Huub + Lieke.
Jaap hangt er een beetje bij, heeft af en toe momentjes, maar that's it. Wie zou Jaap missen in deze situatie? Hij neemt geen stelling, hij zal Dennis NOOIT laten gaan, zit achter de computer en eet.

Er gaat pas iets veranderen als 1 van de stelletjes uit elkaar gaat en dat zie ik op korte termijn echt niet gebeuren. Dus dit, voor de komende maanden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52291235
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef Py het volgende:

[..]

Om met Huub's woorden te spreken: welkom in de Gouden kooi. Acties uithalen om iemand over de zeik te krijgen (zonder daarbij de grens van fysiek geweld te overschrijden) is het doel van het spel toch?
Ja en als je dan met Huub wil wippen moet dat slipje uit.
pi_52291265
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk even in het topic Updates als je de 'hoogtepunten' even wilt zien. Dat woord staat natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekens
net gedaan, dan is 4 weken vakantie helemaal niet lang....ik was zo bijgelezen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52291269
"Spel zonder grenzen". Ik was er naar aan het googelen en kwam iets leuks tegen.

En, hoe toepasselijk, er staat onder www.terror.to

http://www.vnotw.nl/default.asp?Cat=56418&Video=31969
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52291272
De butler is ook nog steeds niet gekomen.. bijna 2 uur te laat.... als ik het zo bekijk, komt ie ook niet meer...
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:53:37 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_52291297
Nada tegen Dennix: Ik wil geen materalistische dingen, ik wil alleen maar dat je van me houdt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52291305
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee hoor en welkom terug
dank je.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52291314
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang jij al kijkt maar alle grenzen zijn inmiddels al overschreden
[afbeelding]
Dit was toch door Natasia gedaan? En nog voor de 6-2 actie toen alles nog een glijdende schaal was? Snap de relevantie niet?
Wat Nadia deed voordat Huub haar aanrandde had niets met fysiek geweld te maken. En de klap die ze Huub tijdens het incident gaf was een directe reactie op de rotzet tegen de kast.
pi_52291316
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Dennix: Ik wil geen materalistische dingen, ik wil alleen maar dat je van me houdt.
Ik hoorde haar ook iets zeggen, dat ze niet te vaak moet douchen.... want dat is niet goed voor hun huid

pi_52291329
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Spel zonder grenzen". Ik was er naar aan het googelen en kwam iets leuks tegen.

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52291350
quote:

Dan waren die van Natasja zo slecht nog niet.
Goedemorgen :W
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:55:55 #262
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52291355
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Alle ophef is alleen maar goed voor de show geweest. Totdat de ophef zo groot werd dat het sponsors ging kosten en dus inkomsten. Toen was het niet leuk meer. Diverse foraleden hebben hier ook een behoorlijk aandeel in gehad. Zo heeft de febo het volgens mij in elk geval wel ervaren. De telefoonscene van Carlos en Lieke is hier voor mij het bewijs voor.
Ophef: RansJaap, Aanranding Huub en Lieke, in de steek laten van kinderen. SchandaalJaap, uitzettingen vanwege fysiek geweld. FeboSlaafJaap, Huub's vergiftiging, Huub's drankproblenmen, Bedreigingen....
En dan denkt de febo dat het goed met de show gaat? En fora krijgen de schuld? Volgens mij kwamen de leukste akties juist van de fora... ballonnen, vliegtuigen, kaarten, taarten en presentjes veelal om de wannabees door het aangedane onrecht te slepen.
Het is de redaktie die de regels zeer vrij interpreteert en niet consequent is. Er werd gewoon niet geluisterd naar de stem van het publiek. Zelfs over de aanranding van Lieke mag niet vrijuit gespreoken worden. Lieke moest dat grotendeels zelf maar uitzoeken. Dat is iets wat voor mij als een groot onrecht aanvoelt en zo komen er steeds meer van dat soort zaakjes. We leven in 2007 waar de consument veel macht heeft en die pikken dit soort oneerlijkheid en spelbederf gewoon niet.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:07 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_52291362
quote:

Toch niet echt Amanda tieten.
― Mark Twain
pi_52291396

Hoogtepunt van de dag: de Boodschappen komen binnen.
pi_52291409
Is Nadia haar missie om zangeres te worden.. in dat geval moet ze nog vaker in de spiegel kijken ipv de plee
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52291416
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:55 schreef blomst het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dan waren die van Natasja zo slecht nog niet.
Ik werd door iets afgeleid maar later zag ik in de rechter bovenhoek Big Brother. Daar kregen ze in ieder geval nog opdrachten.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52291419

Huub leest, zit ook al geen aktie meer in.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:00:04 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_52291440
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:54 schreef Py het volgende:

[..]

Dit was toch door Natasia gedaan? En nog voor de 6-2 actie toen alles nog een glijdende schaal was? Snap de relevantie niet?
Wat Nadia deed voordat Huub haar aanrandde had niets met fysiek geweld te maken. En de klap die ze Huub tijdens het incident gaf was een directe reactie op de rotzet tegen de kast.
Jammer dat de relevantie van fysiek geweld je ontgaat , het is niet anders en ik heb gen zin om het allemaal te herhalen.
― Mark Twain
pi_52291473
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
Is Nadia haar missie om zangeres te worden.. in dat geval moet ze nog vaker in de spiegel kijken ipv de plee
Er komen toch steeds weer nieuwe regels bij of regels veranderen... kunnen ze N niet verbieden om te zingen?
pi_52291490
Ze zullen toch ook wel zo langzamerhand een keer uit gewipt zijn. Ik denk dat er bij bij die drie onderhand een punt aan zit .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:02:52 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52291497
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik werd door iets afgeleid maar later zag ik in de rechter bovenhoek Big Brother. Daar kregen ze in ieder geval nog opdrachten.
Dat is ook zoiets... waar is de tijd gebleven dat de wannabees iets moesten presteren en contactpunten konden verdienen. Waarom zijn er geen stemmingen meer die er wat toe doen? Waar blijft Huub's motorrijles?
Ik vraag me af is er nog wel een febo?
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef Kailany het volgende:

[..]

Er komen nog steeds weer nieuwe regels bij of regels veranderen... kunnen ze N niet verbieden om te zingen?
Zou een welkomen zijn. En Dennis zijn gekwijl ook maar bannen
pi_52291508

Dit stel heeft de slaap weer uit.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:04:12 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_52291528
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat is ook zoiets... waar is de tijd gebleven dat de wannabees iets moesten presteren en contactpunten konden verdienen. Waarom zijn er geen stemmingen meer die er wat toe doen? Waar blijft Huub's motorrijles?
Ik vraag me af is er nog wel een febo?
Misschien moeten wij eens een keer een kroketje gaan halen daar, uit de muur dus
― Mark Twain
pi_52291529
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dit stel heeft de slaap weer uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: