Daarvoor had Nada hem een klap in zijn gezicht gegeven en liep alleen maar uit te dagen. Zij zou Huub verleiden tot een neukpartij om de boel op te stoken tussen Lieke en Huub. Ik ben het niet eens met de actie van Huub, maar Nada zou bij mij ook alle slechte gevoelens naar boven brengen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:29 schreef Py het volgende:
[..]
En daarom dus minder erg?
Hij stond als een wilde bezetene aan de slip van Nadia te trekken nadat hij haar al een paar rotzetten had gegeven.
Wat weet jij van hoe ik insteekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind jou insteek heel apart, dat mag hoor maar het lulverhaal van Carlos over het Slieke of Slieko noemen is zijn eigen straatje schoonvegen, niet meer niet minder.
Ik vond het niet kloppen.Maar Nadia had hem een klap verkocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:29 schreef Py het volgende:
[..]
En daarom dus minder erg?
Hij stond als een wilde bezetene aan de slip van Nadia te trekken nadat hij haar al een paar rotzetten had gegeven.
Hij kleurt wel mooi bij die appels.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En weer eten, hij begon zo fanatiek en omdat nu de sapkuur niet binnen komt gaat hij weer eten.
Zonder sapkuur kan hij toch ook alvallen.
Helaas is DGK-redactie nooit consequent geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Goedzo Tien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:31 schreef farceman het volgende:
Mooi stukje op Talpa site; die zijhn blijkbaar dit boring stelletje ook spuugzat :
...
Het meest kleffe stel aller tijden, Dennis en Nadia,
...
Om met Huub's woorden te spreken: welkom in de Gouden kooi. Acties uithalen om iemand over de zeik te krijgen (zonder daarbij de grens van fysiek geweld te overschrijden) is het doel van het spel toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor had Nada hem een klap in zijn gezicht gegeven en liep alleen maar uit te dagen. Zij zou Huub verleiden tot een neukpartij om de boel op te stoken tussen Lieke en Huub. Ik ben het niet eens met de actie van Huub, maar Nada zou bij mij ook alle slechte gevoelens naar boven brengen.
Met Naadje... smijt haar van de bank Dennis!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:36 schreef farceman het volgende:
Typerend oer hoe saai het is......dit topic loopt al meer dan 4 uur en is nog lang niet over....boring.
Regie zorg eens dat Deniks ruzie met iemand gaat maken en dan geen Huub en Lieke want dat kennen we nu wel
Kanjer, dat je dit hebt gevondenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas is DGK-redactie nooit consequent geweest
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedzo Tien.
Zijn die kleffen al weg uit de tuin? Anders laat ik mijn streams nog even uit.
idd Blomst knap gevonden.... maar met het niet wegsturen van Amanda, is het bergafwaarts gegaan met het verbuigen van de regels.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas is DGK-redactie nooit consequent geweest
Ik heb even voor je gekeken (moedig he) en ze liggen er nogquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedzo Tien.
Zijn die kleffen al weg uit de tuin? Anders laat ik mijn streams nog even uit.
die hardquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken (moedig he) en ze liggen er nog![]()
![]()
zoek functie hequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanjer, dat je dit hebt gevonden![]()
Ik weet niet hoelang jij al kijkt maar alle grenzen zijn inmiddels al overschredenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef Py het volgende:
[..]
Om met Huub's woorden te spreken: welkom in de Gouden kooi. Acties uithalen om iemand over de zeik te krijgen (zonder daarbij de grens van fysiek geweld te overschrijden) is het doel van het spel toch?
Nee hoor en welkom terugquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
Goedeavond allemaal, ik heb zeker niks gemist he, de afgelopen 4 weken?![]()
Kijk even in het topic Updates als je de 'hoogtepunten' even wilt zien. Dat woord staat natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
Goedeavond allemaal, ik heb zeker niks gemist he, de afgelopen 4 weken?![]()
Jij ook welkom terugquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:31 schreef farceman het volgende:
Mooi stukje op Talpa site; die zijhn blijkbaar dit boring stelletje ook spuugzat :
Zo weinig zonnige dagen en toch zijn het alleen Huub en Lieke die in de zon blijven zitten. Het meest kleffe stel aller tijden, Dennis en Nadia, zitten dan misschien nog wel buiten, ze vangen geen enkele zonnestraal meer. Ze praten maar weer eens over hun favoriete onderwerp, zichzelf. En als ze even niks meer te vertellen hebben, zetten ze het op een zoenen. Op een gegeven moment vraagt Nadia waar Dennis zich aan stoorde bij zijn ex-vriendinnen. “Nou, eentje was te lief”, antwoordt Dennis. “Ja, dat wil je ook niet natuurlijk, iemand die de hele tijd zegt ‘Schatje, zullen we een film kijken?’, ‘Schatje, wil je nog wat drinken?’”, lacht Nadia. Nou Nadia, blijkbaar wil Dennis dat wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |