abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52290421
bequeen, in het stukje van Wikipedia, word gelijk verwezen naar seksueel genot, maar daar was toen echt geen sprake van. Ik begrijp de verontwaardiging na het gebeure, want meer dan 40% is Huub en Lieke fan.
pi_52290429
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef F04 het volgende:

[..]

Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.
Eensch. Huub's actie tegen Nadia had meer met aanranding te maken. De 6-2 actie komt in de buurt van molesteren omdat die zender niet van die bh los wou.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:13:25 #203
137949 Disana
pi_52290436
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:08 schreef StephanL het volgende:
Ik vind dat jullie te veel over achter spreken, lijkt wel of jullie alles weten wat daar achter gebeurt. Naar mijn mening kunnen jullie niet meer objectief kijken omdat het altijd maar achter, achter is. Tuurlijk hebben ze enig invloed, maar jullie weten alles, zelfs de namen, dat is niet meer objectief.

Zo ver mijn preek
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:13:54 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_52290443
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:10 schreef F04 het volgende:
StephanL, over de personen achter de schermen word heel mysterieeus, en daardoor word er hier veel over gepraat. Tevens hebben we hier een vermoederen dat ze volledig worden gestuurd door de FEBO.
Lees de Updates , Cc heeft een mooi commentaar geplaatst over de FEBO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52290470
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:27 schreef blomst het volgende:
Brian en Jaap in gesprek, en wij mogen het niet horen.
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan betaald er straks niemand meer.
Als de anderen in de gaten krijgen dat het dus zo werkt.. dan komt er binnenkort geen gesprek meer op de streams. Even aanvragen achter als er iets besproken moet worden en de streams worden niet uitgezonden... belachelijk!!!
pi_52290500
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef StephanL het volgende:

[..]

Maar wat boeien die personen? Die personages die zie je toch niet terug in DGK.

FEBO is achter toch?
Die namen komen ook over de streams door de miljonairs zelf.Stijn is daar het grote voorbeeld van.
En Frans zag je nogal vaak toen Nena er nog was in de nacht.
pi_52290511
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
pi_52290520
Frans was ontslagen volgens mij nadat hij iets met drugs had gedaan.
pi_52290537
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.
DAT hadden ze kunnen verkomen, door hun eigen regels na te leven.
Had Amanda maar een exit gegeven toen ze met thee gooide.
enz.
Goedemorgen :W
pi_52290578
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amen.
Good to see you again. Heb al gelezen gat je een mooie vakantie hebt gehad.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52290582
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef F04 het volgende:

[..]

Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.
iemand de kleren van het lijf kapot scheuren valt bij mij wel onder aanranding, Jaap deed het bij Lieke, Huub deed het bij Nadia, en toen nog eens de dames met Lieke.
pi_52290631
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:13 schreef Py het volgende:

[..]

Eensch. Huub's actie tegen Nadia had meer met aanranding te maken. De 6-2 actie komt in de buurt van molesteren omdat die zender niet van die bh los wou.
Maar dit alles was ook nog eens met voorbedachte rade..
Actie van Huubwas spontaan,,
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52290658
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.
Dreams of Beauty zijn weer in overleg met de Febo over een terugkeer. Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of het voorgoed of tijdelijk was.
pi_52290665
Alle ophef is alleen maar goed voor de show geweest. Totdat de ophef zo groot werd dat het sponsors ging kosten en dus inkomsten. Toen was het niet leuk meer. Diverse foraleden hebben hier ook een behoorlijk aandeel in gehad. Zo heeft de febo het volgens mij in elk geval wel ervaren. De telefoonscene van Carlos en Lieke is hier voor mij het bewijs voor.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:23:36 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_52290667
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef F04 het volgende:
bequeen, in het stukje van Wikipedia, word gelijk verwezen naar seksueel genot, maar daar was toen echt geen sprake van. Ik begrijp de verontwaardiging na het gebeure, want meer dan 40% is Huub en Lieke fan.
Het heeft niks te maken met Huub en Liekefan en aanranding is misschien een iets te zware benaming maar molesatie was het zeer zeker. De FEBO had in moeten grijpen toen ze alles in voorbereiding zagen, dat kwam niet echt als een verrassing, we konden het allemaal volgen. Als Huub of Jaap iets willen doen gaat de telefoon en in dit geval gebeurde er dus niets. Mosterd naar de maaltijd maar wel de druppel.
― Mark Twain
pi_52290689
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Alle ophef is alleen maar goed voor de show geweest. Totdat de ophef zo groot werd dat het sponsors ging kosten en dus inkomsten. Toen was het niet leuk meer. Diverse foraleden hebben hier ook een behoorlijk aandeel in gehad. Zo heeft de febo het volgens mij in elk geval wel ervaren. De telefoonscene van Carlos en Lieke is hier voor mij het bewijs voor.
Ook, een Voller die 112 had gebeld.
pi_52290693
Wat is Dennis toch lelijk met die 3 dubbele onderkin.
pi_52290714
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Wat is Dennis toch lelijk met die 3 dubbele onderkin.
Ja, en dat moet voor mooiboy spelen
pi_52290722
Jaap haat iedereen weer eens.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:27:36 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_52290748
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Ik vind jou insteek heel apart, dat mag hoor maar het lulverhaal van Carlos over het Slieke of Slieko noemen is zijn eigen straatje schoonvegen, niet meer niet minder.
― Mark Twain
pi_52290782

En weer eten, hij begon zo fanatiek en omdat nu de sapkuur niet binnen komt gaat hij weer eten.
Zonder sapkuur kan hij toch ook alvallen.
pi_52290783
Als Jaap in de finale staat met Nadia en Dennis dumpen ze hem net zo goed als eerste.
pi_52290792
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Maar dit alles was ook nog eens met voorbedachte rade..
Actie van Huubwas spontaan,,
En daarom dus minder erg?
Hij stond als een wilde bezetene aan de slip van Nadia te trekken nadat hij haar al een paar rotzetten had gegeven.
pi_52290835
Mooi stukje op Talpa site; die zijhn blijkbaar dit boring stelletje ook spuugzat :

Zo weinig zonnige dagen en toch zijn het alleen Huub en Lieke die in de zon blijven zitten. Het meest kleffe stel aller tijden, Dennis en Nadia, zitten dan misschien nog wel buiten, ze vangen geen enkele zonnestraal meer. Ze praten maar weer eens over hun favoriete onderwerp, zichzelf. En als ze even niks meer te vertellen hebben, zetten ze het op een zoenen. Op een gegeven moment vraagt Nadia waar Dennis zich aan stoorde bij zijn ex-vriendinnen. “Nou, eentje was te lief”, antwoordt Dennis. “Ja, dat wil je ook niet natuurlijk, iemand die de hele tijd zegt ‘Schatje, zullen we een film kijken?’, ‘Schatje, wil je nog wat drinken?’”, lacht Nadia. Nou Nadia, blijkbaar wil Dennis dat wel!
pi_52290860
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:31 schreef farceman het volgende:
Mooi stukje op Talpa site; die zijhn blijkbaar dit boring stelletje ook spuugzat :

Zo weinig zonnige dagen en toch zijn het alleen Huub en Lieke die in de zon blijven zitten. Het meest kleffe stel aller tijden, Dennis en Nadia, zitten dan misschien nog wel buiten, ze vangen geen enkele zonnestraal meer. Ze praten maar weer eens over hun favoriete onderwerp, zichzelf. En als ze even niks meer te vertellen hebben, zetten ze het op een zoenen. Op een gegeven moment vraagt Nadia waar Dennis zich aan stoorde bij zijn ex-vriendinnen. “Nou, eentje was te lief”, antwoordt Dennis. “Ja, dat wil je ook niet natuurlijk, iemand die de hele tijd zegt ‘Schatje, zullen we een film kijken?’, ‘Schatje, wil je nog wat drinken?’”, lacht Nadia. Nou Nadia, blijkbaar wil Dennis dat wel!
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')