Ze gaan K-1 GP 2007 Hong Kong kijken op sbs6...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ook zo benieuwd welke film(s) ze vanavond mogen kijken.![]()
Dan wordt hij pas echt paraquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.
De koikarpers zijn idd interessanter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
van liggend op bed, naar liggend op de bank, weer naqar liggend op bed.
Laat dan de streams maar op de vijver staan, dat is nog leuker.
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.
Ik was al bang dat je in sprookjes geloofde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig houden de fora nog iets van toezicht want anders was het helemaal een bende....![]()
De Productie/regie had een mooi programma kunnen maken, maar helaas, was de hoop op meer kijkers belangrijker dan het progrmma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.
Wat natuurlijk en schandalig contract is. Tienduizend euro borg die je kwijt raakt als je weg wil. Je krijgt niets betaald buiten wat nodige vergoedingen. De febo kan mensen wegmanipuleren als ze niet meer in het concept passen (Kostte Sylvia en Eric officieel 10.000euro). Regels kunnen plots gewijzigd worden. Fysiek geweld kan een exit betekenen maar ook beloond worden met een eervol ontslag.... Er kunnen plots boetes gegeven worden die van je borg afgaan (?).... Of er kunnen tonnen van je prijzenpot afgehaald worden. Ze maken afsprqaken met je die ze vervolgens niet nakomen. Kortom voor eerlijkheid moet je echt niet in DGK zijn.
Gelukkig houden de fora nog iets van toezicht want anders was het helemaal een bende....![]()
Toch ben je dan dom dat je daar intrapt.Kan huub en Brian het niet kwalijk nemen die wisten niet beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.
Wat natuurlijk en schandalig contract is. Tienduizend euro borg die je kwijt raakt als je weg wil. Je krijgt niets betaald buiten wat nodige vergoedingen. De febo kan mensen wegmanipuleren als ze niet meer in het concept passen (Kostte Sylvia en Eric officieel 10.000euro). Regels kunnen plots gewijzigd worden. Fysiek geweld kan een exit betekenen maar ook beloond worden met een eervol ontslag.... Er kunnen plots boetes gegeven worden die van je borg afgaan (?).... Of er kunnen tonnen van je prijzenpot afgehaald worden. Ze maken afsprqaken met je die ze vervolgens niet nakomen. Kortom voor eerlijkheid moet je echt niet in DGK zijn.
Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
De Productie/regie had een mooi programma kunnen maken, maar helaas, was de hoop op meer kijkers belangrijker dan het progrmma.
Ze hebben het zelf om zeep gebracht.
Miljonairs zouden van alles mogen vanuit de kooi, Bij Bart zag je al dat hij niets mocht.
Van alles wat ze van plan waren is niets terecht gekomen.
BB is nog leuker.
in de Vara gids staat dgk om 20 uur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Dag heerlijkheid![]()
![]()
Kan nergens iets vinden over de beslisissing van de NMA.
Willen degenen die een andere TV gids hebben svp checken wat voor programmering er is van Tien en/of DGK op vrijdag 17/8.
Hey dat is een goed idee, als ik volgende week niks te doen hebquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef F04 het volgende:
Zooh, ik ebn weer terug na een dagje Utrecht. Nog geprobeert om naar DGK te rijden, maar verder dan knooppunt Eemnes kwam ik helaas niet. Mjah, ik ehb een leuk dagje gehad.
Dat gebeurde na de 6-2 groepsaanranding, daarvoor nooit. Het sponsorgebeuren heeft de FEBO zelf de das om gedaan en misschien in samenspraak met ome Fons. Voor mij was dat ook absoluut de grens en had voor mijook exit DGK mogen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.
Hij had natuurlijk ook de ontslagrondes beter kunnen gebruiken ipv zorgen voor zoveel mogelijk back-up. En het wegpesten had hij ook kunnen laten. (geldt voor elke miljonair)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurde na de 6-2 groepsaanranding, daarvoor nooit. Het sponsorgebeuren heeft de FEBO zelf de das om gedaan en misschien in samenspraak met ome Fons. Voor mij was dat ook absoluut de grens en had voor mijook exit DGK mogen zijn.
Een dagje Utrecht is nooit weg, ik woon er. Sorry, OT.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef F04 het volgende:
Zooh, ik ebn weer terug na een dagje Utrecht. Nog geprobeert om naar DGK te rijden, maar verder dan knooppunt Eemnes kwam ik helaas niet. Mjah, ik ehb een leuk dagje gehad.
Voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.
Amen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:08 schreef StephanL het volgende:
Ik vind dat jullie te veel over achter spreken, lijkt wel of jullie alles weten wat daar achter gebeurt. Naar mijn mening kunnen jullie niet meer objectief kijken omdat het altijd maar achter, achter is. Tuurlijk hebben ze enig invloed, maar jullie weten alles, zelfs de namen, dat is niet meer objectief.
Zo ver mijn preek
Maar wat boeien die personen? Die personages die zie je toch niet terug in DGK.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:10 schreef F04 het volgende:
StephanL, over de personen achter de schermen word heel mysterieeus, en daardoor word er hier veel over gepraat. Tevens hebben we hier een vermoederen dat ze volledig worden gestuurd door de FEBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |