Ik kan me hier wel helemaal in vinden. Of een derde stel de bedoeling was... ik vermoed zo van niet. Ik ben het ook eens met het lage intellectuele niveau van de meerderheid, daar kun je geen interessante interactie mee hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
Dat is voornamelijk aan het niveauverschil te danken, Brian kan het nog wel volgen maar het lijkt net alsof die ook met de minuut dommer wordt door het volk waar hij mee omgaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun twee
Die gast heeft echt leuke humor, maar hij komt niet goed over bij de andere spelers
Klopt, maar Jaap is zo geconditioneerd dat het allemaal langs hem heengaat. Jammer idd, maar zijn TV of cameramomenten zijn belangrijker dan de rest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun twee
Die gast heeft echt leuke humor, maar hij komt niet goed over bij de andere spelers
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia is vast weer met het voorspel bezig.
Schijnt niet te mogen...Jaap heeft nog geen zekerheid daarover bij zijn boekhouder achter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft nu stoppen. Het gaat echt nergens meer over en Jaap heeft zijn kruid verschoten door de CORA-gate. Ik hoor alleen maar enorm smakken , ik zie een loner als Jaap en Lieke en Huub zijn op geen enkele stream te zien. Amanada en Brian hebben het ook over niks dus kappen met die handel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:16 schreef FdW het volgende:
Jaap is een loner, een einzelgaenger met daarbij nog wat psychische problemen.
Uit alles blijkt dat hij minimaal met anderen kan bonden, en dat is na het voorval met Jelte - voor wat het waard is - er zeker niet beter op geworden.
Al met al voor alles en iedereen een zeer onzekere faktor.
Wat zou de Febo met hem moeten, los van de vraag hoeveel dagen het programma nog bestaat?
Nou gooi ik het een tijdje uit. Word een beetje onpasselijk van de streams.quote:
Het is de warmte van vandaag..Laten we het daar maar op houden..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Py het volgende:
Volgens Huub kun je de variabelen van gevoel analyseren en in de computer zetten![]()
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Meganog het volgende:
Welke idioot achter heeft beslist dat we uren per dag naar die klefbekken moeten kijken?
Ik ga wat nuttigers doen. (Voetbal kijken of zo).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?
Deb heeft dus weinig in de melk te brokkelen en ze zien dit dus liever dan ruzie. Deze COS zal nog uren duren.
Ik zit ook niet op ruzie te wachten ... alhoewel ... het verbale nivo bij een ruzie tussen Amanda en Brian is wel lachen altijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?
Deb heeft dus weinig in de melk te brokkelen en ze zien dit dus liever dan ruzie. Deze COS zal nog uren duren.
Met boekhouder werd altijd de man die over de cijfertjes gaat bedoeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef farceman het volgende:
[..]
Schijnt niet te mogen...Jaap heeft nog geen zekerheid daarover bij zijn boekhouder achter.
De redactie wil denk ik zo snel mogelijk stoppen met programma en daarom alleen nog maar saaie stelletjes zoals Nix en nadia in beeld brengen.
Die twee leveren echt helemaal niks bahalve beelden 's nachts die niet kunnen worden uitgezonden.
Ook hun gesprekken hebben ze dan zonder zender
Ik ben ook zo benieuwd welke film(s) ze vanavond mogen kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Meganog het volgende:
Welke idioot achter heeft beslist dat we uren per dag naar die klefbekken moeten kijken?
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Met boekhouder werd altijd de man die over de cijfertjes gaat bedoeld.
Ik neem toch aan dat er een winnaar zal komen. Dus ik denk als ze willen stoppen ze het juist kunnen versnellen wanneer Jaap een keuze maakt. En misschien draait het daar ook wel om. Misschien zijn Nadia en nix maar tijdelijk een beetje opvulling en krijg we op de valreep (23 september) twee nieuwe bewoners. Want welke omroep wil deze uitgemolken zooi zo over nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |