Freddyboy, I agree, het asozooitje is goed voor smerige sex en meer niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Mwah, die gooien we normaal altijd aan de kant, maarrrr bij Naatje houden we bij voorbaat grote afstand.![]()
![]()
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef het al in de vorige COS: reken maar rustig 4 koppeltjes. Amanda - Nadia is er ook een. Het grootste gedeelte van de dag krijgen we stellen te zien, en Jaap komt nauwelijks uit de verf omdat hij daar geen impact op heeft.
golfoorlogquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
Computers zijn waardeloos omdat ze alleen antwoorden geven.
Ik heb net ff de computer gevraagd naar Picasso. Vond het raar dat Lieke zei dat ie voor de oorlog al dood was. Volgens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso 8 april 1973.
Die kaboutuh hoeft maar 1 verkeerd woord te zeggen, en hij kan 'm van mij krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie?
[afbeelding]
Lieke is al lekker bezig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Ik ook. Hij heeft het continu maar over wat er op TV wordt uitgezonden. bahquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met Jaap. De hele dag maar achter die computer hangen,
en als er dan iets 'spontaans' moet gebeuren speelt 'ie een acteer-rolletje......pfffffffff
Dat soort mensen zijn onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
Jaap wil Huub op de stoel (tenminste dat sprak hij gisteren uit tegen Nix)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
Lieke is ook een moeilijk persoon , zij trekt altijd conclusies is Huub het niet eens met een plannetje van haar dat is hij sjagerijnig.quote:
Zwaar haarquote:
Helemaal met je eens. Het gaat ergens anders over dan sex en beauty.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
Je hebt IMHO gelijk dat de sleutel bij Jaap ligt, alleen weet Jaap dat volgens mij nog nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
ik vind het wel goed wat ze doet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
Mitch komt toch om 19 uur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De klanten komen niet meer.
Dan wordt het tijd dat de FEBO hem dat eens influisterd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt IMHO gelijk dat de sleutel bij Jaap ligt, alleen weet Jaap dat volgens mij nog niet
Relaties? Wie ik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:52 schreef Liess het volgende:
Zo tis zo interessant in de kooi, COS gaat echt snel
Je hebt gelijk, huppeltje is een eigenwijs en arrogant klootzakje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke is ook een moeilijk persoon , zij trekt altijd conclusies is Huub het niet eens met een plannetje van haar dat is hij sjagerijnig.
deelt hij niet haar mening, dan staat hij niet open voor een ander zijn mening. enz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat de FEBO hem dat eens influistert.
mannen in de keuken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.
dus het geluid kan uit.
Yeah... lang leve de koolhydratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Nada wil wel een bakje cruesly met magere yoghurt als avondeten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.
dus het geluid kan uit.
maar die zeggen ook niet echt veelquote:
Denk huppel;tje even weg uit dat hok, denk je dat er nog een behoorlijke discussie gaat volgen behalve de sex en make-up of make uptalks van dat stel aso's. Zeg het maar hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, huppeltje is een eigenwijs en arrogant klootzakje.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
influisteren?? Is het gescript??
![]()
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk huppel;tje even weg uit dat hok, denk je dat er nog een behoorlijke discussie gaat volgen behalve de sex en make-up of make uptalks van dat stel aso's. Zeg het maar hoor.
en dat is de schuld van de regie/productie van de kooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.![]()
![]()
Belachelijk alle leukigheid wordt door Brian tegen gehoudenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:46 schreef Kailany het volgende:
A wordt weer aangesproken door B
B: wie komt er?
A: Mitch
B: dus je stopt?
A: ja... ik voel het al een beetje
De gemiddelde cruesli bevat 20-25% suikerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah... lang leve de koolhydratenCruesli zit er vol mee, geen wonder dat ze niet afvalt
![]()
Dat bedoel ik. Alleen Huub kan imo nog een bijdrage leveren aan een goed gesprek maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Samen met Lieke is hij de enige die het programma een beetje nivo geeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.![]()
![]()
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun tweequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alleen Huub kan imo nog een bijdrage leveren aan een goed gesprek maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Samen met Lieke is hij de enige die het programma een beetje nivo geeft.
Als ze zich aan haar woord houdt wel.... maar met A weet je maar nooit, helemaal niet als het nu al een beetje naar haar hoofd geschoten is... stiekem nog een drankje/cocktail straks mannie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Belachelijk alle leukigheid wordt door Brian tegen gehouden
Daar zijn ze te dom voor of ze hebben ander soort humor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun twee
Die gast heeft echt leuke humor, maar hij komt niet goed over bij de andere spelers
Ik kan me hier wel helemaal in vinden. Of een derde stel de bedoeling was... ik vermoed zo van niet. Ik ben het ook eens met het lage intellectuele niveau van de meerderheid, daar kun je geen interessante interactie mee hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
Dat is voornamelijk aan het niveauverschil te danken, Brian kan het nog wel volgen maar het lijkt net alsof die ook met de minuut dommer wordt door het volk waar hij mee omgaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun twee
Die gast heeft echt leuke humor, maar hij komt niet goed over bij de andere spelers
Klopt, maar Jaap is zo geconditioneerd dat het allemaal langs hem heengaat. Jammer idd, maar zijn TV of cameramomenten zijn belangrijker dan de rest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia is vast weer met het voorspel bezig.
Schijnt niet te mogen...Jaap heeft nog geen zekerheid daarover bij zijn boekhouder achter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft nu stoppen. Het gaat echt nergens meer over en Jaap heeft zijn kruid verschoten door de CORA-gate. Ik hoor alleen maar enorm smakken , ik zie een loner als Jaap en Lieke en Huub zijn op geen enkele stream te zien. Amanada en Brian hebben het ook over niks dus kappen met die handel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:16 schreef FdW het volgende:
Jaap is een loner, een einzelgaenger met daarbij nog wat psychische problemen.
Uit alles blijkt dat hij minimaal met anderen kan bonden, en dat is na het voorval met Jelte - voor wat het waard is - er zeker niet beter op geworden.
Al met al voor alles en iedereen een zeer onzekere faktor.
Wat zou de Febo met hem moeten, los van de vraag hoeveel dagen het programma nog bestaat?
Nou gooi ik het een tijdje uit. Word een beetje onpasselijk van de streams.quote:
Het is de warmte van vandaag..Laten we het daar maar op houden..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Py het volgende:
Volgens Huub kun je de variabelen van gevoel analyseren en in de computer zetten![]()
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Meganog het volgende:
Welke idioot achter heeft beslist dat we uren per dag naar die klefbekken moeten kijken?
Ik ga wat nuttigers doen. (Voetbal kijken of zo).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?
Deb heeft dus weinig in de melk te brokkelen en ze zien dit dus liever dan ruzie. Deze COS zal nog uren duren.
Ik zit ook niet op ruzie te wachten ... alhoewel ... het verbale nivo bij een ruzie tussen Amanda en Brian is wel lachen altijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn dus niet, daar geloof ik niks van, maar wat blijft er over..........?
Deb heeft dus weinig in de melk te brokkelen en ze zien dit dus liever dan ruzie. Deze COS zal nog uren duren.
Met boekhouder werd altijd de man die over de cijfertjes gaat bedoeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef farceman het volgende:
[..]
Schijnt niet te mogen...Jaap heeft nog geen zekerheid daarover bij zijn boekhouder achter.
De redactie wil denk ik zo snel mogelijk stoppen met programma en daarom alleen nog maar saaie stelletjes zoals Nix en nadia in beeld brengen.
Die twee leveren echt helemaal niks bahalve beelden 's nachts die niet kunnen worden uitgezonden.
Ook hun gesprekken hebben ze dan zonder zender
Ik ben ook zo benieuwd welke film(s) ze vanavond mogen kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Meganog het volgende:
Welke idioot achter heeft beslist dat we uren per dag naar die klefbekken moeten kijken?
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Met boekhouder werd altijd de man die over de cijfertjes gaat bedoeld.
Ik neem toch aan dat er een winnaar zal komen. Dus ik denk als ze willen stoppen ze het juist kunnen versnellen wanneer Jaap een keuze maakt. En misschien draait het daar ook wel om. Misschien zijn Nadia en nix maar tijdelijk een beetje opvulling en krijg we op de valreep (23 september) twee nieuwe bewoners. Want welke omroep wil deze uitgemolken zooi zo over nemen?
Ze gaan K-1 GP 2007 Hong Kong kijken op sbs6...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ook zo benieuwd welke film(s) ze vanavond mogen kijken.![]()
Dan wordt hij pas echt paraquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.
De koikarpers zijn idd interessanter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
van liggend op bed, naar liggend op de bank, weer naqar liggend op bed.
Laat dan de streams maar op de vijver staan, dat is nog leuker.
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk dan,Brian zit er dan al een jaar en kan het dan nog zo verliezen van iemand die er twee maanden ofzo zit.
Ik was al bang dat je in sprookjes geloofde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig houden de fora nog iets van toezicht want anders was het helemaal een bende....![]()
De Productie/regie had een mooi programma kunnen maken, maar helaas, was de hoop op meer kijkers belangrijker dan het progrmma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.
Wat natuurlijk en schandalig contract is. Tienduizend euro borg die je kwijt raakt als je weg wil. Je krijgt niets betaald buiten wat nodige vergoedingen. De febo kan mensen wegmanipuleren als ze niet meer in het concept passen (Kostte Sylvia en Eric officieel 10.000euro). Regels kunnen plots gewijzigd worden. Fysiek geweld kan een exit betekenen maar ook beloond worden met een eervol ontslag.... Er kunnen plots boetes gegeven worden die van je borg afgaan (?).... Of er kunnen tonnen van je prijzenpot afgehaald worden. Ze maken afsprqaken met je die ze vervolgens niet nakomen. Kortom voor eerlijkheid moet je echt niet in DGK zijn.
Gelukkig houden de fora nog iets van toezicht want anders was het helemaal een bende....![]()
Toch ben je dan dom dat je daar intrapt.Kan huub en Brian het niet kwalijk nemen die wisten niet beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee.... hadden ze maar niet een contract moeten tekenen dat de regels aangepast kunnen worden.
Wat natuurlijk en schandalig contract is. Tienduizend euro borg die je kwijt raakt als je weg wil. Je krijgt niets betaald buiten wat nodige vergoedingen. De febo kan mensen wegmanipuleren als ze niet meer in het concept passen (Kostte Sylvia en Eric officieel 10.000euro). Regels kunnen plots gewijzigd worden. Fysiek geweld kan een exit betekenen maar ook beloond worden met een eervol ontslag.... Er kunnen plots boetes gegeven worden die van je borg afgaan (?).... Of er kunnen tonnen van je prijzenpot afgehaald worden. Ze maken afsprqaken met je die ze vervolgens niet nakomen. Kortom voor eerlijkheid moet je echt niet in DGK zijn.
Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
De Productie/regie had een mooi programma kunnen maken, maar helaas, was de hoop op meer kijkers belangrijker dan het progrmma.
Ze hebben het zelf om zeep gebracht.
Miljonairs zouden van alles mogen vanuit de kooi, Bij Bart zag je al dat hij niets mocht.
Van alles wat ze van plan waren is niets terecht gekomen.
BB is nog leuker.
in de Vara gids staat dgk om 20 uur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Dag heerlijkheid![]()
![]()
Kan nergens iets vinden over de beslisissing van de NMA.
Willen degenen die een andere TV gids hebben svp checken wat voor programmering er is van Tien en/of DGK op vrijdag 17/8.
Hey dat is een goed idee, als ik volgende week niks te doen hebquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef F04 het volgende:
Zooh, ik ebn weer terug na een dagje Utrecht. Nog geprobeert om naar DGK te rijden, maar verder dan knooppunt Eemnes kwam ik helaas niet. Mjah, ik ehb een leuk dagje gehad.
Dat gebeurde na de 6-2 groepsaanranding, daarvoor nooit. Het sponsorgebeuren heeft de FEBO zelf de das om gedaan en misschien in samenspraak met ome Fons. Voor mij was dat ook absoluut de grens en had voor mijook exit DGK mogen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zouden jullie dan gedaan hebben.hou er ook rekening mee dat er een hoop streamers steeds gingen bellen naar de politie,mails sturen naar sponsors,personeel bedreigen.Als er al iemand een aai gaf werd er meteen geroepen eruit.Denk dat de redactie het ook niet meer weet.
Hij had natuurlijk ook de ontslagrondes beter kunnen gebruiken ipv zorgen voor zoveel mogelijk back-up. En het wegpesten had hij ook kunnen laten. (geldt voor elke miljonair)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurde na de 6-2 groepsaanranding, daarvoor nooit. Het sponsorgebeuren heeft de FEBO zelf de das om gedaan en misschien in samenspraak met ome Fons. Voor mij was dat ook absoluut de grens en had voor mijook exit DGK mogen zijn.
Een dagje Utrecht is nooit weg, ik woon er. Sorry, OT.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef F04 het volgende:
Zooh, ik ebn weer terug na een dagje Utrecht. Nog geprobeert om naar DGK te rijden, maar verder dan knooppunt Eemnes kwam ik helaas niet. Mjah, ik ehb een leuk dagje gehad.
Voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij was 't geen aanranding, behalve die opmerking van Natasia over d'r bh.
Amen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:08 schreef StephanL het volgende:
Ik vind dat jullie te veel over achter spreken, lijkt wel of jullie alles weten wat daar achter gebeurt. Naar mijn mening kunnen jullie niet meer objectief kijken omdat het altijd maar achter, achter is. Tuurlijk hebben ze enig invloed, maar jullie weten alles, zelfs de namen, dat is niet meer objectief.
Zo ver mijn preek
Maar wat boeien die personen? Die personages die zie je toch niet terug in DGK.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:10 schreef F04 het volgende:
StephanL, over de personen achter de schermen word heel mysterieeus, en daardoor word er hier veel over gepraat. Tevens hebben we hier een vermoederen dat ze volledig worden gestuurd door de FEBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |