Freddyboy, I agree, het asozooitje is goed voor smerige sex en meer niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Mwah, die gooien we normaal altijd aan de kant, maarrrr bij Naatje houden we bij voorbaat grote afstand.![]()
![]()
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef het al in de vorige COS: reken maar rustig 4 koppeltjes. Amanda - Nadia is er ook een. Het grootste gedeelte van de dag krijgen we stellen te zien, en Jaap komt nauwelijks uit de verf omdat hij daar geen impact op heeft.
golfoorlogquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
Computers zijn waardeloos omdat ze alleen antwoorden geven.
Ik heb net ff de computer gevraagd naar Picasso. Vond het raar dat Lieke zei dat ie voor de oorlog al dood was. Volgens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso 8 april 1973.
Die kaboutuh hoeft maar 1 verkeerd woord te zeggen, en hij kan 'm van mij krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie?
[afbeelding]
Lieke is al lekker bezig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Ik ook. Hij heeft het continu maar over wat er op TV wordt uitgezonden. bahquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met Jaap. De hele dag maar achter die computer hangen,
en als er dan iets 'spontaans' moet gebeuren speelt 'ie een acteer-rolletje......pfffffffff
Dat soort mensen zijn onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
Jaap wil Huub op de stoel (tenminste dat sprak hij gisteren uit tegen Nix)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
Lieke is ook een moeilijk persoon , zij trekt altijd conclusies is Huub het niet eens met een plannetje van haar dat is hij sjagerijnig.quote:
Zwaar haarquote:
Helemaal met je eens. Het gaat ergens anders over dan sex en beauty.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
Je hebt IMHO gelijk dat de sleutel bij Jaap ligt, alleen weet Jaap dat volgens mij nog nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |