abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:34:22 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_52288193
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef FdW het volgende:

[..]

Mwah, die gooien we normaal altijd aan de kant, maarrrr bij Naatje houden we bij voorbaat grote afstand.
Freddyboy, I agree, het asozooitje is goed voor smerige sex en meer niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52288197
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik schreef het al in de vorige COS: reken maar rustig 4 koppeltjes. Amanda - Nadia is er ook een. Het grootste gedeelte van de dag krijgen we stellen te zien, en Jaap komt nauwelijks uit de verf omdat hij daar geen impact op heeft.
Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:35:53 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52288222
Computers zijn waardeloos omdat ze alleen antwoorden geven.
Ik heb net ff de computer gevraagd naar Picasso. Vond het raar dat Lieke zei dat ie voor de oorlog al dood was. Volgens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso 8 april 1973.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:40:45 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52288317
Wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie?
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
Computers zijn waardeloos omdat ze alleen antwoorden geven.
Ik heb net ff de computer gevraagd naar Picasso. Vond het raar dat Lieke zei dat ie voor de oorlog al dood was. Volgens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso 8 april 1973.
golfoorlog
pi_52288342
Brian en Jaap hebben al lange tijd vegadering
pi_52288355
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Die kaboutuh hoeft maar 1 verkeerd woord te zeggen, en hij kan 'm van mij krijgen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52288364
quote:
Lieke is al lekker bezig.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:43:29 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288384
quote:
[afbeelding]
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52288398
kan me nog een tijd herinneren dat bewoners niet de hele dag mochten lezen om ze op die manier te pushen om gesprekken aan te gaan
pi_52288407
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal gehad met Jaap. De hele dag maar achter die computer hangen,
en als er dan iets 'spontaans' moet gebeuren speelt 'ie een acteer-rolletje......pfffffffff
Ik ook. Hij heeft het continu maar over wat er op TV wordt uitgezonden. bah

Ga thuis achter je computer hangen
pi_52288408
Go Lieke
pi_52288416
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
Dat soort mensen zijn onmogelijk.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52288441
A wordt weer aangesproken door B

B: wie komt er?
A: Mitch
B: dus je stopt?
A: ja... ik voel het al een beetje
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
pi_52288447
lieke; ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, ja maar
pi_52288473
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:48:20 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52288478
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van de redactie om N en D het derde stelletje te laten worden en het spel nog meer op slot te gooien. Beide spelers kwamen binnen met verhalen dat ze in de bestaande koppeltjes gingen stoken, maar daar is dus niks van terecht gekomen.
En aangezien er niet meer hard gebasht mag worden zitten we bijvoorbeeld gisteren naar een spel van Brian met stijltangen te kijken wat geen enkel effect op het spel of de spelers heeft. Want dat is ook nog eens het probleem, de spelers die er nu inzitten zijn van een te laag niveau (op meerdere vlakken) om er nog een interessant kijkspel van te maken. En degenen die dat nog wel enigszins zouden kunnen (Huub en Jaap) doen zijn enorm ingezakt.
De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:48:43 #118
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52288482
Het leven is zwaar...
pi_52288510
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:

[..]

De sleutel ligt, volgens mij, bij Jaap. Hij klaagt steen en been over die stelletjes. Maar ipv dat ie een zwak stelletje als Nadia en nix aanpakt loopt ie mee met de groep. Jaa is gewoon laf, een meeloper en een zeikerd. Dat valt me zeer van die gast tegen omdat ie zoveel meer kan. De sleutel ligt bij hem maar hij durft hem (nog) niet te gebruiken. De onslagronde is dan ook pas over een paar weekjes.
Jaap wil Huub op de stoel (tenminste dat sprak hij gisteren uit tegen Nix)
pi_52288517
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:44 schreef Py het volgende:
Go Lieke
Lieke is ook een moeilijk persoon , zij trekt altijd conclusies is Huub het niet eens met een plannetje van haar dat is hij sjagerijnig.
deelt hij niet haar mening, dan staat hij niet open voor een ander zijn mening. enz.
Goedemorgen :W
pi_52288520
quote:
Het leven is zwaar...
[afbeelding]
Zwaar haar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:50:27 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_52288526
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
Helemaal met je eens. Het gaat ergens anders over dan sex en beauty.
Lieke en Huub zullen altijd een andere mening blijven houden over gelijk en ongelijk. Persoonlijk ben ik daar niet van, maar goed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:50:29 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52288527
quote:
[..]
Je hebt IMHO gelijk dat de sleutel bij Jaap ligt, alleen weet Jaap dat volgens mij nog niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52288550

De klanten komen niet meer.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')