ik vind het wel goed wat ze doet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
Dit is een gewoon gesprek op nivo tussen H en L... snap jullie gepiep niet zo
Mitch komt toch om 19 uur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De klanten komen niet meer.
Dan wordt het tijd dat de FEBO hem dat eens influisterd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt IMHO gelijk dat de sleutel bij Jaap ligt, alleen weet Jaap dat volgens mij nog niet
Relaties? Wie ik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn jouw relaties ook altijd zo?? Dat er zo'n "wordt het niet weer eens tijd voor wat ruzie" momentje komt?
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:52 schreef Liess het volgende:
Zo tis zo interessant in de kooi, COS gaat echt snel
Je hebt gelijk, huppeltje is een eigenwijs en arrogant klootzakje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke is ook een moeilijk persoon , zij trekt altijd conclusies is Huub het niet eens met een plannetje van haar dat is hij sjagerijnig.
deelt hij niet haar mening, dan staat hij niet open voor een ander zijn mening. enz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat de FEBO hem dat eens influistert.
mannen in de keuken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.
dus het geluid kan uit.
Yeah... lang leve de koolhydratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Nada wil wel een bakje cruesly met magere yoghurt als avondeten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
op de ene stream hoor je nadia zingen en op de ander de vijverpomp.
dus het geluid kan uit.
maar die zeggen ook niet echt veelquote:
Denk huppel;tje even weg uit dat hok, denk je dat er nog een behoorlijke discussie gaat volgen behalve de sex en make-up of make uptalks van dat stel aso's. Zeg het maar hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, huppeltje is een eigenwijs en arrogant klootzakje.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
influisteren?? Is het gescript??
![]()
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk huppel;tje even weg uit dat hok, denk je dat er nog een behoorlijke discussie gaat volgen behalve de sex en make-up of make uptalks van dat stel aso's. Zeg het maar hoor.
en dat is de schuld van de regie/productie van de kooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.![]()
![]()
Belachelijk alle leukigheid wordt door Brian tegen gehoudenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:46 schreef Kailany het volgende:
A wordt weer aangesproken door B
B: wie komt er?
A: Mitch
B: dus je stopt?
A: ja... ik voel het al een beetje
De gemiddelde cruesli bevat 20-25% suikerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah... lang leve de koolhydratenCruesli zit er vol mee, geen wonder dat ze niet afvalt
![]()
Dat bedoel ik. Alleen Huub kan imo nog een bijdrage leveren aan een goed gesprek maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Samen met Lieke is hij de enige die het programma een beetje nivo geeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Het programma, en vooral het spel is nu al volkomen dood.![]()
![]()
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun tweequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alleen Huub kan imo nog een bijdrage leveren aan een goed gesprek maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Samen met Lieke is hij de enige die het programma een beetje nivo geeft.
Als ze zich aan haar woord houdt wel.... maar met A weet je maar nooit, helemaal niet als het nu al een beetje naar haar hoofd geschoten is... stiekem nog een drankje/cocktail straks mannie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Belachelijk alle leukigheid wordt door Brian tegen gehouden
Daar zijn ze te dom voor of ze hebben ander soort humor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef Desii het volgende:
[..]
samen met Jaap... als de Febo nog wat wil, vind ik dat ze Japie moeten laten samenwerken met hun twee
Die gast heeft echt leuke humor, maar hij komt niet goed over bij de andere spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |