je geloofd alles wat op inet geplaatst wordt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Bron: http://www.tienfan.nl/Blog/?p=954
ze hadden het ook gezegd bij Evers staat opquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je geloofd alles wat op inet geplaatst wordt...![]()
en je geloofd alles wat er in zo'n programma gezegd wordt....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
ze hadden het ook gezegd bij Evers staat op
Dat denk ik niet. Er zijn inmiddels instructies uitgegaan naar de Goudenkooi bewoners dat Jaap volgens het script nu niet eruit gestemd moet worden, maar dat het wel moet lijken alsof ze dat van plan zijn zodat het spannend voor de kijker blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef monique.t het volgende:
denk eerder de exit van jaap live op 10
want zoals het er nu voor staat loopt hij of volgende week donderdag die poort uit of die keer erop
nee, maar als een site en evers het zeggen dan is het wel waar denk ik, ik zal Tien wel ff mailenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je geloofd alles wat er in zo'n programma gezegd wordt....![]()
dit zegt genoeg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
nee, maar als een site en evers het zeggen dan is het wel waar denk ik, ik zal Tien wel ff mailen
hier is een stukje:quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef avonne het volgende:
Ja, natuurlijk is het live .... op de streams
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Ook live op TV?
de redactie laat Jaap echt niet gaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef monique.t het volgende:
denk eerder de exit van jaap live op 10
want zoals het er nu voor staat loopt hij of volgende week donderdag die poort uit of die keer erop
Precies.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Ja![]()
Jaap gaat ook niet uitgestemd worden dat houd de redactie wel tegen
ik denk het niet, ik denk Dat DGK het jaar vol gaat maken misschien stopt het wel 23 september ( 1jaar de gouden kooi )quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef F04 het volgende:
Misschien is juist dan ook het eind van DGK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |