In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen enkele intentie je te irriteren danwel te kwetsen... maar als je zo'n ruime keuze aan verneukte COSsen hebt dan is het jammer dat je voor een COS gekozen hebt die door KZ verneukt is.
Dat komt de duidelijkheid niet ten goede, en wat voor persoonlijke problemen je ook met KZ mag hebben, KZ is niet het probleem waardoor de COSsen al maanden niet leuk meer zijn.
Daarom had ik twijfels bij de reden die je had om juist die COS te nemen...
Verder mag ik je erg graag, ik weet dat je met een aantal users een probleempje hebt en ik ben daar niet een van, echter... ik kies in de meeste relletjes geen partij en dat doe ik in de jouwe ook niet.
Dat het me soms door mensen kwalijk genomen wordt dat ik geen partij voor hen kies is dan jammer maar het is niet anders, en voor de duidelijkheid: ik bedoel jou in deze zin niet.
Ja, en daar zoek ik dus ook een linkje van. Lui enzo....*hint*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat opzich wel geinig is:
Vergelijk de users die rond de #1000 fervent mee hebben zitten posten eensch met de users die we tegenwoordig in de COS hebben...
Kinda sad really...
Dit meen je niet, ik spam net de hele vorige pagina met COS#1000...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en daar zoek ik dus ook een linkje van. Lui enzo....*hint*
Daar zit het hem in. Ik en mensen met moeder gevoelensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat je het één en ander verkeerd hebt gelezen.
Jij als incrowd SC-regularzou je in ieder geval niet zo ontzettend aangevallen moeten voelen door onze SC-moeder.
Liev zijn voor mekaar![]()
![]()
![]()
Welke vraag!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit het hem in. Ik en mensen met moeder gevoelens![]()
En ik lees niet verkeerd. Er miste gewoon 1 essentiële vraag. Alweer.
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk was mijn TT voor dit topic fucking briljant.
Als iemand zonder reden afgebrand wordt dan zal ik iemand ook helpen, als ik echter zie waar het vandaan komt en dat ik me er toevallig niet aan erger maar dat ik me voor zou kunnen stellen dat ik me er wel aan zou kunnen ergeren..... tsja... soms heb ik ergens een andere mening over maar dan wil het niet zeggen dat ik geen begrip heb voor de mening van een ander.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
Gewoon:quote:
We're fuckin' evilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan users summonen en jij kan Fok! laten crashen?
Do not fuck with us.
Kijk, nú begrijp ik het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon:
Waarom koos je die COS?
Of
Waarom zeg je dit?
Iets roepen is makkelijk, maar niemand hier is heldervoelend (neem ik aan tenminste) dus niemand kan weten waarom iemand iets post tenzij hij of zij dat specifiek vermeld. Dat deed ik niet, dus alles wat Leandra poste kwam uit haar hoofd. Niet uit de mijne. Het kwetst mij dus dat ze duidelijk zo'n slecht beeld van mij heeft dat ik dit soort gelegenheden zou kiezen om wraak te nemen over een 'onzin' 'ruzie' met iemand.
Moet Dr.IaN er even naar kijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
Mooi, dan hoeft er ook geen geld gespendeerd te worden aan een sessie met Dr. Ian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
U riep?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet Dr.IaN er even naar kijken?![]()
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit meen je niet, ik spam net de hele vorige pagina met COS#1000...![]()
Blijkbaar niet genoeg![]()
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!
Zu spätquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er ook geen geld gespendeerd te worden aan een sessie met Dr. Ian.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |