Wat is dat ????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoezow... heb je een orgasme
![]()
ik wil je gewoon een goed gevoel gevenquote:
Oke dan EX-mannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil je gewoon een goed gevoel geven![]()
heb jij een kartonnen doosquote:
Ohhh en dan moet je zo kreunen als Nadia !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij een kartonnen doos![]()
De vrouw
Voordat een vrouw een orgasme heeft wordt de vagina vochtig, en zwelt de clitoris op door een vergroting van de bloedstroom die in het sponsachtige weefsel van de clitoris wordt vastgehouden. Sommige vrouwen worden voor een orgasme rood over een groot deel van het lichaam doordat de bloeddoorstroming van de huid toeneemt. Wanneer een vrouw dichtbij een orgasme komt, verdwijnt de clitoris in een huidplooi en de kleine schaamlippen worden donkerder van kleur. Bij het begin van het orgasme neemt de vagina 30% in grootte af, en wordt ook sterk doorbloed. De baarmoeder (een grote spier), de vagina en de spieren in de onderbuik trekken zich tijdens het orgasme ritmisch samen. Sommige vrouwen hebben een veel heviger orgasme wanneer de G-plek gestimuleerd wordt.
Nadat het orgasme voorbij is komt de clitoris weer tevoorschijn, en neemt binnen 10 minuten zijn normale grootte weer aan. Sommige vrouwen hebben geen rustperiode zoals mannen, en kunnen snel na een orgasme tot een nieuw hoogtepunt worden gebracht als de stimulering doorgaat.
Sommige vrouwen kunnen ook ejaculeren, maar dit is geen sperma of urine. Dit wordt in de volksmond squirten genoemd. Er is nog niet precies onderzocht waar de stof uit bestaat en ook niet alle vrouwen kunnen squirten.
D'r zijn er veeeeeel meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Veulen wat leuk die groene pompommetjes
![]()
alleen als je dreigt te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh en dan moet je zo kreunen als Nadia !!!![]()
Pas op of ik kom...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alleen als je dreigt te komen![]()
smiliesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn er veeeeeel meer.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ja hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Veulen wat leuk die groene pompommetjes
![]()
Oh en als je kom moet je weer stil zijn ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alleen als je dreigt te komen![]()
heeee een sperma smileyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en als je kom moet je weer stil zijn ?[afbeelding]
Deze krijg jij als je je niet gedraagt in de COS:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn er veeeeeel meer.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Nope.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... 20 minuten toch niet genoeg... heb ik al belangrijke dingen gemist???
Juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Wat zie ik trouwens?? Is er een post van Ian in de COS geëdit door een hulpmod terwijl onze eigen mod gewoon zit te posten in diezelfde COS??
Ben benieuwd wat dat dan was..... die infantiele zelfverklaarde psycholoog mag ook neerzetten wat hij wil.
Zelfs als hij daarmee een altijd on-topic poster voor smeerlap uitmaakt door te reageren op de post en te doen alsof het niet de woorden van een bewoner zjin.
Dus ik zou niet weten waarom Ian ineens de mond gesnoerd zou moeten worden??
Ik zat ook vreemd te kijken, maar ik heb helaas niet gezien wat er stond dat zo'n edit zo noodzakelijk maakte. Ik heb zo het idee dat de topic reports door de ether vliegen - hetgeen niet veel goeds voorspelt voor degenen die nog altijd hopen dat de COS weer een vrijplaats wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Wat zie ik trouwens?? Is er een post van Ian in de COS geëdit door een hulpmod terwijl onze eigen mod gewoon zit te posten in diezelfde COS??
Ben benieuwd wat dat dan was..... die infantiele zelfverklaarde psycholoog mag ook neerzetten wat hij wil.... zelfs als hij daarmee een altijd on-topic poster voor smeerlap uitmaakt, dus ik zou niet weten waarom Ian ineens de mond gesnoerd zou moeten worden??
Wannabe modquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Schokkende onthulling dan maar?
Er stond dat Jos Brink opmerkingen in het Jos Brink topic moeten, met een linkje.
En daaronder stond dat Avonne dat ook al had gevraagd.
Duidelijk een nutteloze kutpost, integenstelling tot de meldingen van DrsH over hoe hij in zijn auto zit.
Tief toch godverdomme een end heen met je verpauperde kutCOS.
Ik zie niet wat er verkeerd was aan je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Er stond dat Jos Brink opmerkingen in het Jos Brink topic moeten, met een linkje.
Duidelijk een nutteloze kutpost, integenstelling tot de meldingen van DrsH over hoe hij in zijn auto zit.
Ik zie wel iets wat verkeerd was aan de moderatie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er verkeerd was aan je post.
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Niveau hè.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie wel iets wat verkeerd was aan de moderatie.
En dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.
Ach... waarom zou je de moeite nog nemen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |