Volgens mij pas ik nergensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke woorden mogen niet in de COS? :S
Deze SC is te schattig voor ONZ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Volgens mij kan dat alleen in Onz toch?
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld v an.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Volgens mij kan dat alleen in Onz toch?
Loopt [NB] nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld v an.
w8 ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
.. zegt een jochie van 21?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
Ookal zijn we volgens die randmongool van een DrsH een stel oude gefrustreerde kutusers.
gedaan, ben ik nou stout?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
Maar dan raken we onze identiteit kwijtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld van.
Thnx... ik lees die off-topic infantiele emoticon posts in de COS al niet meer, dus vandaar, maar goed, dan heeft een ander dus gewoon zijn woorden gebruikt... zwaktebodje.quote:
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijnquote:
Ik post het, dus ik denk eerder ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
Ik heb wél lang haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijn![]()
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik post het, dus ik denk eerder ik.
Maar ik zou het niet erg vinden hoor, als jij een ban krijgt bedoel ik dan he.
de abu graib is er niets bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
OH NOESquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dan raken we onze identiteit kwijt![]()
Daar kon je tenminste nog zorgeloos naakt rondlopen met een vuilniszak over je hoofd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de abu graib is er niets bij![]()
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogenquote:
Ik heb laatst een doodwenstopic ding in FB gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.![]()
Goeie wijn dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogen
mad ie de dossiers wel eens beter nalezen.... net zoals ik dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Gaan we jullie hier nog lang mee door?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Ik was eigenlijk van plan het in mijn sig te zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Sebagger... zit jij Ian hier nou een ban aan te smeren??![]()
Oh noes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Sebasser het volgende:
OH NOES
en als je zin had mocht je op een stapel mensen liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kon je tenminste nog zorgeloos naakt rondlopen met een vuilniszak over je hoofd.
Welnee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Sebagger... zit jij Ian hier nou een ban aan te smeren??![]()
Of je verkleden als kerstboomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en als je zin had mocht je op een stapel mensen liggen![]()
We jullie?? Identeitscrisisje Sebagger??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan we jullie hier nog lang mee door?
doorzuipen en doorposten is mijn adagiumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogen
het was een goed jaar toen moses nog leefdequote:
Laten we dat allemaal doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan het in mijn sig te zetten.
whoeps.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
We jullie?? Identeitscrisisje Sebagger??![]()
in familieverband zag je de mooiste taferelenquote:
ad fundumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doorzuipen en doorposten is mijn adagium
Dank je! Die smiley had ik nog niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze krijg jij als je je niet gedraagt in de COS:[afbeelding]. Maar niet van mij hoor.
trek je wel weer wat kleren aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ongezien de tyfus voor zij die het verdienen.
Ik ben weg.
Zit jij stiekem met Paddy te PM'en??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ongezien de tyfus voor zij die het verdienen.
Ik ben weg.
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij stiekem met Paddy te PM'en??
Valt niet op dat jullie hier vrijwel tegelijk posten hoor![]()
En hij was het er terecht niet mee eens... als je dan toch bagger in de COS wilt editten dan zijn er in de gemiddelde COS minimaal 100 posts die daar eerder voor in aanmerking komen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens was
Daar is feedback dan weer voor
Ga je 'm dan terugzetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens was
Mooi dat je die smiley kon gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
En droom mooie dromen voor degene die gaan slapen![]()
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij was het er terecht niet mee eens... als je dan toch bagger in de COS wilt editten dan zijn er in de gemiddelde COS minimaal 100 posts die daar eerder voor in aanmerking komen...
Maar goed, daar is de FB voor, en we vinden het de moeite eigenlijk niet meer want de COS is toch al verneukt de laatste tijd... en de grens is bereikt.
Onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?
Ja, helaas. Ik was een heel actieve COSser tot twee weken terug. Maar het topic is nog maar weinig de moeite waard om in te posten, laat staan om te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?
Sorry, heb op dit moment geen zin om daar over te gaan PM'en maar kan het hier wel even in 3 zinnen uit de doeken doen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je die smiley kon gebruiken![]()
Maar. Als er in die post van Ian stond wat hij hier meldde, dan begrijp ik niet zo goed waarom hij is gewist als nutteloos. Er staan meer nutteloze posts in de COS, het lijkt me een heel karwei die uit te zoeken en te wissen![]()
Volgens mij was het zelfregulatie in de COS dat Ian die post waarin verwezen werd naar het Jos Brink topic postte... overigens was er door andere users en Avonne eerder ook al naar het Jos Brink topic verwezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |