Mooi, krijg ik dan nu me cola?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
Insana is The Princess Of Fucking Darkness.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Disana begint ook evil te worden![]()
Lopen.quote:
Begint? Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Disana begint ook evil te worden![]()
Zeker. Wil je weten hoe mijn neefje heet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Insana is The Princess Of Fucking Darkness.
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.
Log uit en maak een kloon aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Begint? Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gedaan.
Maar dáár kan die Dr. Ian me dus níet bij helpen![]()
Mooi moment om in de auto te stappen voor m'n Spa Blauw....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lopen.
Goed voor je conditie![]()
Dit zeg ik overigens enkel en alleen omdat ik op dit moment ook moet lopen voor mijn cola![]()
Ik ook niet... Ik heb al me hoop gevestigd op SC 1000quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!![]()
We gaan de COS inhalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
Dit topic loopt veel te snel voor de naam SlowChat
En dan in de OP een samenvatting van alle voorgaande delen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik heb al me hoop gevestigd op SC 1000![]()
![]()
Niet in huis, winkel is dicht en dichtsbijzijnde nachtwinkel is 15 km verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen.
Goed voor je conditie![]()
Dit zeg ik overigens enkel en alleen omdat ik op dit moment ook moet lopen voor mijn cola![]()
Dát, mijn liefste Veulerst, is fucked up.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet in huis, winkel is dicht en dichtsbijzijnde nachtwinkel is 15 km verder![]()
Ik kan streamlocks veroorzakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan users summonen en jij kan Fok! laten crashen?
Do not fuck with us.
Dank u ...!quote:
Dat was ik babe..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooruitziende blik![]()
Of zoals HiDiHo toen al zei: Jomandra![]()
Doen we het in Nederlands: SnelleChat!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.
Eigenlijk is het probleem een beetje de kliekjes die zich gaan vormen. Dat is wat ik lees. Heb ook het idee dat er op msn of PM overlegd wordt...Hoe de één ineens te strijde trekt wanneer een ander de wapens oppakt.
En jammer dat het zo moet gaan. Zal in ieder geval zoveel mogelijk naar bepaalde topics kijken. Het forum is er voor iedereen en de bedoeling is dan ook juist dat iedereen er plezier aan heeft. Kliekjes vormen hou je niet tegen. Maakt me ook niet uit. Wanneer die kliekjes niemand binnen laat omdat ze hun eigen plekje binnen FOK! willen hebben? Nop, daar is FOK! niet voor bedoeld.
Daar heb je msn voor.
Ik zie dat er meerderen zijn die daar in COS de boel in de gaten houden. Zal ook opletten hoe nieuwen erbij betrokken worden.
Kliekjes zijn zeker ene probleem. Heg je goed gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.
Eigenlijk is het probleem een beetje de kliekjes die zich gaan vormen. Dat is wat ik lees. Heb ook het idee dat er op msn of PM overlegd wordt...Hoe de één ineens te strijde trekt wanneer een ander de wapens oppakt.
En jammer dat het zo moet gaan. Zal in ieder geval zoveel mogelijk naar bepaalde topics kijken. Het forum is er voor iedereen en de bedoeling is dan ook juist dat iedereen er plezier aan heeft. Kliekjes vormen hou je niet tegen. Maakt me ook niet uit. Wanneer die kliekjes niemand binnen laat omdat ze hun eigen plekje binnen FOK! willen hebben? Nop, daar is FOK! niet voor bedoeld.
Daar heb je msn voor.
Ik zie dat er meerderen zijn die daar in COS de boel in de gaten houden. Zal ook opletten hoe nieuwen erbij betrokken worden.
Geen Dank.quote:
Jullie missen me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kliekjes zijn zeker ene probleem. Heg je goed gezien![]()
En neeh dit topic gaat niet veel te snel voor een SC. Er zijn weken geweest dat er 5+ per dag doorgingen. Dat is snel, maar 2 SC per dag is niet zoveel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |