Jij en ik mis hem nog steeds, dat gezeur van mensen ik wil niet naast die staan en naast die, ik wil onder die en naast die pffff. Dat ding was gewoon Zuperrrrquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger had de SC ook zo'n mooie OP.
Wie had die ook alweer gemaakt?![]()
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om in de auto te stappen voor m'n Spa Blauw....
Toedeledokie all....![]()
Zelfs in de SC gaat het hard achteruitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
knip
Dit begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal over
[..]
Zelfs in de SC gaat het hard achteruit
Hmmzz ik gaf in COS reaktiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal over
[..]
Ze gaat naar de kroeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit begrijp ik echt niet.
Maar toch: truste Leandra.![]()
Dág Leandraquote:quote:
Op vrijdag 17 augustus schreef Ian_Nick het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef mspoez het volgende:
Waars Leandra?
Boven je.
Dagggg allerallerallerallerliefste Leandra, veel plezier met je spa blauw en tot snel weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Geil!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef mspoez het volgende:
[uote] quote:
Op vrijdag 17 augustus schreef Ian_Nick het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef mspoez het volgende:
Waars Leandra?
Boven je. [quote]
Op me!
Zo, heb het verschil gezien...van COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post nog maar kort meer in de SC, iedereen kan dat bevestigenEigenlijk pas sinds de COS voor mij niet meer eerste keuze is. Misschien is het wel mijn schuld dat de SC is veranderd in een QS (quick chat)?
![]()
Verder kan ik alleen nog maar opnieuw zeggen dat je inzet lovenswaardig is en volgens mij een onbegonnen taak. Wat betreft het OKO (ons kent ons) wil ik wel zeggen dat ik daar een hekel aan heb en dat het de sfeer nooit ergens ten goede komt - niet voor degenen die erbuiten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |