Opzich had Avonne ook al gezegd dat Jos Brink gehuil in het daarvoor bestemde topic moest en niet in de COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Ik wel, ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.
Niemand hier heeft zin in een herhaling van van het weekend.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.
Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.
Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.
Met ban-rechten.
Alsof er nog wat te redden valt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.
De COS was tot 3 maanden geleden behoorlijk leuk. Maar nu![]()
Ban.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |