abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:45:59 #181
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52462371
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.

Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Opzich had Avonne ook al gezegd dat Jos Brink gehuil in het daarvoor bestemde topic moest en niet in de COS.
Maar goed, ik vind het wel prima zo.
Ik kom toch niet meer in de COS zolang die bende hippies die oh zo graag willen weten wat de ander drie maanden geleden voor sokken aanhad er nog zit.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:46:33 #182
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52462388
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.

Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.

Niemand hier heeft zin in een herhaling van van het weekend.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:47:29 #183
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52462412
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:

[..]

Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.

Niemand hier heeft zin in een herhaling van van het weekend.
Ik wel, ik heb het gemist.
pi_52462414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.

Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:47:41 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52462419
Overigens, de kans dat die vastgeroeste COShoeren door een linkje in een ander deel van FOK! terechtkomen is vrijwel nihil, sterker nog: Het gros lijkt te denken dat FOK! niet meer is dan de DGK COS.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:47:50 #186
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52462429
quote:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.

Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.
Met ban-rechten.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:48:51 #187
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52462457
quote:

Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.

De COS was tot 3 maanden geleden behoorlijk leuk. Maar nu
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_52462473
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.
Met ban-rechten.
mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes geven
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:49:27 #189
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52462477
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:48 schreef Veulen het volgende:

[..]

Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.

De COS was tot 3 maanden geleden behoorlijk leuk. Maar nu
Alsof er nog wat te redden valt.
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:49:49 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52462486
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:

[..]

mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes geven
Ban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo