Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sepo!!
Het is een verkapte Dr.IaN TT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik mis Dr. Ian in de titel.
quote:Iedereen heeft bepaalde eigenaardigheden. Daar is niets mis mee.
Anders is dat bij een persoonlijkheidsstoornis. Dan zijn er eigenschappen die iemands leven gaan beheersen en verstoren. Gevoelens zijn vaak intenser of juist heel vlak. Iemand met een persoonlijkheidsstoornis kan moeilijk omgaan met nieuwe situaties, is niet flexibel en kan zich moeilijk beheersen. Dat maakt vooral het contact met anderen lastig. Met allerlei problemen tot gevolg: problemen op het werk, relaties die stuklopen, financiële problemen, verwaarlozing van hun huis, zelfverwonding of lichamelijke klachten.
Dr.IaN
Oh mijn god, dat gaat allemaal over mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een verkapte Dr.IaN TT.
Kijk maar:
[..]
Hij liet je niet in de steek, hij was research aan het doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god, dat gaat allemaal over mij.
Gelukkig. Ik besef dat ik heel veel hulp nodig heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liet je niet in de steek, hij was research aan het doen.
Niet als je zo doorgaat... je lijkt vooralsnog een echte COSserquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer zou ik de COS uit gestuurd worden?![]()
Die heb ik aan mijn poezen gevoerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef Pavement het volgende:
waar blijft mn fucking durum kebab !!!![]()
Ik bén een echte COSser.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als je zo doorgaat... je lijkt vooralsnog een echte COSser![]()
Dat lijkt alweer zo lang geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bén een echte COSser.
Die andere idioten moeten optiefen.
Over welke vroeger heb je het nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... vroegâh... toen iedere COS nog een geweldige OP had![]()
Over de vroegâh toen we met smart op COS # 1000 met bijbehorende OP zaten te wachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over welke vroeger heb je het nu?
Voor ik weer gepwnd word.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Pavement het volgende:
offtopic
[afbeelding]
RIP ouwe heaumeau.
mog m wel
niet flexibel en moeilijkt te beheersenquote:
hij neemt het SC-n serieusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh![]()
Wat denk jij nou?? Dat Ian een niet serieus topic zou openen??![]()
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niet flexibel en moeilijkt te beheersen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!
zonder te kloppenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!
ik vond hem altijd al een beetje stijfquote:
vergeet je niet te scherenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
Zo... 20 minuten tot showtime... dat lijkt me voldoende om te douchen, om te kleden, m'n haar te doen en te make-uppen....
Gisteren bleek de haarlak al op te zijn (oh, horror) en vandaag heb ik geen boodschappen gedaan dus dat wordt een uitdaging...![]()
Wat is dat ????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoezow... heb je een orgasme
![]()
ik wil je gewoon een goed gevoel gevenquote:
Oke dan EX-mannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil je gewoon een goed gevoel geven![]()
heb jij een kartonnen doosquote:
Ohhh en dan moet je zo kreunen als Nadia !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij een kartonnen doos![]()
De vrouw
Voordat een vrouw een orgasme heeft wordt de vagina vochtig, en zwelt de clitoris op door een vergroting van de bloedstroom die in het sponsachtige weefsel van de clitoris wordt vastgehouden. Sommige vrouwen worden voor een orgasme rood over een groot deel van het lichaam doordat de bloeddoorstroming van de huid toeneemt. Wanneer een vrouw dichtbij een orgasme komt, verdwijnt de clitoris in een huidplooi en de kleine schaamlippen worden donkerder van kleur. Bij het begin van het orgasme neemt de vagina 30% in grootte af, en wordt ook sterk doorbloed. De baarmoeder (een grote spier), de vagina en de spieren in de onderbuik trekken zich tijdens het orgasme ritmisch samen. Sommige vrouwen hebben een veel heviger orgasme wanneer de G-plek gestimuleerd wordt.
Nadat het orgasme voorbij is komt de clitoris weer tevoorschijn, en neemt binnen 10 minuten zijn normale grootte weer aan. Sommige vrouwen hebben geen rustperiode zoals mannen, en kunnen snel na een orgasme tot een nieuw hoogtepunt worden gebracht als de stimulering doorgaat.
Sommige vrouwen kunnen ook ejaculeren, maar dit is geen sperma of urine. Dit wordt in de volksmond squirten genoemd. Er is nog niet precies onderzocht waar de stof uit bestaat en ook niet alle vrouwen kunnen squirten.
D'r zijn er veeeeeel meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Veulen wat leuk die groene pompommetjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |