Ok, ik snappem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
zie de OP, onder het kopje "ik wil ook"![]()
Mat 42?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Ikiskoel het volgende:
Tjeeee, het blijft hier maar storm lopen![]()
Goedesmiddags trouwens!
Heb nu een broek aan die ik eigenlijk ook eens moet gaan verkopen ofzo, hij valt zowat van mn kont af, haha.
Je krijgt wel een antwoord van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hoe komen jullie toch aan zoveel tijd om te posten? moeten jullie niet een lekkere salade maken ofzo?
kortom: tvp
(oh en nee ik verwacht geen antwoord)
Ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef teigan het volgende:
genoeg werk te doen hierzo voor mijn studie, maar ik ben net een uurtje wakker....
Hier nog éénquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.
Uitstelgedrag
* blue_funk werd vanochtend om 6:00 door de wekker bruut uit dromenland geruktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een luxe, nu pas net opstaan
Ik post hier zo af en toe eens heel illegaal tussen het werken door![]()
En dan is het morgen en dan denk je (nou ja, ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
ik denk dat wij zo de stad ingaan, voor de weekendboodschappen van de markt...
Dan hoeven we dat morgen niet meer te doen, en kan ik dan hard aan de slag..
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Riann het volgende:
ik denk dat ik me vanavond maar is flink ga uitleven op mijn vrienddat is toch ook calorietjes verbranden
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
jij denkt verder.... ik had het over stoeienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
Dan nog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
jij denkt verder.... ik had het over stoeien
Room Elevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom zit er bij de AH salades zo belachelijk veel dressing? Er zit 90 gram vinaigrettedressing bij de salade nicoise!
Ik ga straks weer een paar uur studeren en dan naar Room Eleven in Delft.
Nog meer liefhebbers hier voor Room Eleven?
http://www.roomeleven.nl/shared/player.htmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Okay, dat is nu niets voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef blue_funk het volgende:
http://www.last.fm/music/Room+Eleven
Zet je speakers aan en klik op de play knopjes
EDIT: Oooh, video's op de officiële site: http://www.roomeleven.nl
Ik heb ongeveer 1/3 er over heen gedaan. Het is echt bizar veel dressing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Eh nee. De dag dat ik in maatje 42 pas spring ik een gat in de lucht! Ben inmiddels wel 3 maten gezakt sinds het begin van mn dieet, dus uiteindelijk kom ik er welquote:
Een jazzfestival is altijd leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Room Eleven is leuk en er is een jazz festival dit weekend in Delft. Dus morgen ga ik naar Wouter Hamel (www.wouterhamel.nl en hij heeft ook vast een myspace.)
Combineert erg lekker met dat studeren van mij.![]()
Je eet een week minder koolhydraten en hebt dan al zulke klachten? Hm, als mijn lichaam hetzelfde werkt als dat van jou ben ik binnen een week dement met mijn low carb eetpatroonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
Het is maar goed dat ik alleen thuis ben... ik zit te lachen achter de laptopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
Eerst F5-en als je in je editscherm zit doet wonderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef blue_funk het volgende:
Wat doet forum gaar bij editen van een edit. Bah. Stuk tekst kwijt. Nou ja.
Ja! Mn moeder heeft het een keer gekocht omdat ze diabetes heeft. Maar er was iets mee waarom ze het niet meer kocht... er zat weer meer vet of koolhydraten of weet-ik-het inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg ook trek in ontbijtkoek hebben ze dat ook zonder suiker![]()
hier scheint het zonnetje nog af en toequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef ymme het volgende:
Jeetje zeg.. het regent hier pijpenstelen, en ik heb 't koud
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Je eet een week minder koolhydraten en hebt dan al zulke klachten? Hm, als mijn lichaam hetzelfde werkt als dat van jou ben ik binnen een week dement met mijn low carb eetpatroon
geen bruchetta en geen tomaat er door doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan geen ei bakken
Situatie: Freecell wil voor TARA en Freecell een ei bakken.
- Freecell pakt twee eieren.
- Freecell pakt een koekenpan.
- Gedachte: "wel een beetje saai, alleen ei"
- Freecell doet de eieren in een bakje en gooit er wat bruscetta door.
- Freecell roert de eieren.
- Gedachte: "dan kan er ook wel wat melk door, lekker!"
- Freecell roert er melk doorheen
- Freecell loopt naar de koelkast, hakt een tomaat in stukjes en doet die er ook doorheen.
- Freecell gooit er dan nog maar een ei bij,omdat het anders wel erg weinig is.
Voila, je probeert een ei te bakken en voor je het weet bak je een volledige omelet
TARA was niet verrast. Zijn mening: jij kán niet gewoon een ei bakken, dat heb ik je nog nooit zien doen, je maakt altijd complete maaltijden van die dingen.
Iemand tips?
Men neme 1 of 2 eieren.quote:
Wel paddothee dan krijg je de beste hallucinatiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe, wat? Wat moet je daarvoor eten? Paddo's?
Limonadesiroopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Hoe, wat? Wat moet je daarvoor eten? Paddo's?
Dat probeerde ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Men neme 1 of 2 eieren.
Legge die op het aanrecht.
Neme een koekenpan, zette het vuur aan en smelte daar wat boter in.
Men tikke het eitje (of 2) op de rand van de koekepan en late ei(tjes) in pan glijden.
Eischaal gooie men weg.
Smere een boterhammetje (of 2) met wat boter naar keuze.
Indien eiwit gestold even beslisse of er een hele danwel niet-hele dooier gewenst is.
Prikke dooier door indien niet0hele-dooier gewenst.
Als eitje(s) er gaar uitzien op boterham late glijde.
Zout en peper eventueel naar smaak bijschudde.
Klaar! Eet smakelijk.
ps: bovenstaande instructie gedachtenloos uitvoeren, stap voor stap en geen EXTRA stappen toevoegen!!
Melk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Riann het volgende:
[..]
geen bruchetta en geen tomaat er door doen![]()
![]()
Noujaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
LimonadesiroopIk word er paranoia van, zie overal spoken, en ik word gewoon gek
2 glazen dinken is genoeg om 2 dagen compleet gefreaked te zijn
Ik heb daar al last van sinds ik kind was.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Men neme 1 of 2 eieren.
Legge die op het aanrecht.
Men snijdt een tomaat in dunne plakjes en legt een plakje kaas klaar.
Neme een koekenpan, zette het vuur aan en smelte daar wat boter in. gooit er eventueel een druppeltje olie in.
Men tikke het eitje (of 2) op de rand van de koekepan en late ei(tjes) in pan glijden.
Men legt wat dun gesneden tomaat op het ei, alsmede een plakje kaas.
Eischaal gooie men weg.
Smere men pakt een boterhammetje
Indien eiwit gestold even beslisse of er een hele danwel niet-hele dooier gewenst is.
Prikke dooier door indien niet0hele-dooier gewenst.
Als eitje(s) er gaar uitzien op boterham late glijde.
Zout en peper eventueel naar smaak bijschudde.
Klaar! Eet smakelijk.
melk wel dat is altijd wel lekker door het eitje in of je moet eitjes met bultjes willen dan zonder melkquote:
je wilde toch gewoon een gebakken ei?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja! Lekker!
Beetje melk erdoor, beetje klutsen, wat bosui er overheen!
Mijn vader is vroeger regelmatig onder narcose geweest en ik weet nog dat hij vaak nog wel een half jaar last had van allerlei bijwerkingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef octopussy het volgende:
Nou over hallucinaties gesproken...ik heb zo ongeveer sinds mijn operatie al last van hele heftige en realistische dromen. Ik denk dat ik voor elke droom zo ongeveer een filmscript kan schrijven. Meestal drama of horror. Ik word dan heel naar wakker (vaak met tranen in mijn ogen) en ben nog helemaal in de war. Nu zou het van de narcose kunnen komen, maar het is inmiddels bijna 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik heb het idee dat het meer aan de drastische afname van voedingsstoffen ligt.
Isa, weet jij hier misschien meer over?
De kleurstoffen denk ik... Van snoep word ik heel druk en als het Xenos-snoep is (=hysterische kleuren) dan krijg ik ongeveer hetzelfde effect al smet siroop: maar dan net ff wat minder en ik ben heel druk als ik het net op hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja
Is dat dan de suiker of iets anders?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je wilde toch gewoon een gebakken ei?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef freecell het volgende:
Ja! Lekker!
Beetje melk erdoor, beetje klutsen, wat bosui er overheen!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
Die heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
quote:
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AAquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Whaha ja ik keek ook al naar dat plaatje *waar is de vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
nou als ik zo naar het plaatje kijk en naar beneden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Volgens mij is dat juist de bedoeling, dat er allemaal gaten vallen, lekker spannendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
En ook dat ziet er uit alsof er een Thaise travo mee rondlooptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
Zeker als je er de matchende G-string bij draagt
[afbeelding]
dat het eigeel nog zacht isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef octopussy het volgende:
Ei met bultjes? Ik kan gewoon zonder toevoegingen een eitje in de pan bakken. Als het eiwit niet meer vloeibaar is dan is ie klaar.
Ook voor kinderen zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
[afbeelding]
Oja maak me gek!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
[..]
[afbeelding]
sonja´s idee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond 225 gram pasta met kalkoen en paprika
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sonja´s idee?
wij eten vanavond rijst, kip, perzik en erwtjes
en iets van rode saus
dat is het enigste wat er minder aan isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
UiteraardVoorlopig hoef ik er zelf ff niet bij na te denken
![]()
Pindakaas erdoorheen is ook lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik keil tegenwoordig altijd wat slankie smeerkaas door m'n ei, ff klutsen en bakken
Ja, inderdaad, heeftie wel ballen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook dat ziet er uit alsof er een Thaise travo mee rondloopt
(oooh, ik ben jaloers, freecell!!)
Geen ideequote:
ik ga alweer over 2 etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Riann het volgende:
ik krijg gewoon bijna honger van jullie zeg...
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik niet hoef te verzinnen wat ik nou weer moet koken. Ik weet wat ik nu eet, dus weet ik ook wat ik straks weer kan etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is het enigste wat er minder aan is
dat je niet zelf meer nadenkt over het eten en dat moet straks wel weer
Door je eiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Pindakaas erdoorheen is ook lekker![]()
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuurquote:
ja maar dan moet je wel weer elke dag zelf bedenken wat je gaat etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik niet hoef te verzinnen wat ik nou weer moet koken. Ik weet wat ik nu eet, dus weet ik ook wat ik straks weer kan eten
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel weer elke dag zelf bedenken wat je gaat eten
Pinda's en pindakaas blijken uit wetenschappelijk onderzoek te hélpen bij het afvallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
Eet alleen geen pindakaas meer nu met het afvallen, dus doe er dan meestal gewoon een plak kaas en ham op.
*noteert... experimentje gaat doen een dezer dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuur(eitje dan niet in olijfolie bakken, want pindakaas + olijfolie is een bah-combinatie)
Eet alleen geen pindakaas meer nu met het afvallen, dus doe er dan meestal gewoon een plak kaas en ham op.
Vel kan je niet trainen. Nooit. Je kan proberen de spieren eronder wat meer proportie te geven zodat je vel daar beter omheen past. En hardlopen helpt daarbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef botterfly het volgende:
Even over dat start to run: Is dat alleen calorieverbrandend of is het , zoals ik ergens heb gelezen, gunstig voor het overtollige huid? Oftewel kom je strakker in je been en bips vel te zitten?
Niet afgevallen maar wel 1 cm buikvet kwijt.
Mij helpt het nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pinda's en pindakaas blijken uit wetenschappelijk onderzoek te hélpen bij het afvallen
is pinkakaas niet gezonder dan kaas en ham?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuur(eitje dan niet in olijfolie bakken, want pindakaas + olijfolie is een bah-combinatie)
Normaal gesproken misschien wel (weet ik eigenlijk niet), maar ik eet low carbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is pinkakaas niet gezonder dan kaas en ham?
tuurlijk die koolhydratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Normaal gesproken misschien wel (weet ik eigenlijk niet), maar ik eet low carb
Pindakaas met noot (Calvé): 14 gram koolhydraten per 100 gram
Kaas: 0
Achterham: 1,7 gram koolhydraten per 100 gram
En van ham en kaas krijg ik geen puistjes
Het is gunstig voor je conditie vooralquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef botterfly het volgende:
Even over dat start to run: Is dat alleen calorieverbrandend of is het , zoals ik ergens heb gelezen, gunstig voor het overtollige huid? Oftewel kom je strakker in je been en bips vel te zitten?
Niet afgevallen maar wel 1 cm buikvet kwijt.
Dan ben ik morgen een kilo zwaarder en puilt mijn buik weer uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk die koolhydratenik was ze vergeten
dus je komt vanavond niet gezellig een wit stokbrood met me op eten?
maar die kilo is dan toch geen vet en de volgende dag is het dan toch weer weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen een kilo zwaarder en puilt mijn buik weer uit![]()
Hoewel gebakken ei met pindakaas lekker is, is het lekkerste natuurlijk (witte) boterhammen met pindakaas. Tel dan eens de koolhydraten. Grote nono voor mij dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Pindakaas is op zich helemaal niet slecht. Veel eiwitten en goede vettenMaar ook koolhydraten natuurlijk
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Miss_S het volgende:
ik ga fotos inplakken
Bij wijze van meisjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar die kilo is dan toch geen vet en de volgende dag is het dan toch weer weg?
In de nootjes variant wordt er extra suiker toegevoegd (of glucosesiroop, zelfde)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef octopussy het volgende:
Blue Funk, mijn pindakaaspotje (calve) zegt 9,9 gram kh's per 100 gram, waarvan 2,5 gr. suiker.
Blijkbaar schelen de stukjes noot ook nog![]()
Geen idee. Heb het van www.koolhydratentabel.nl Kan ook dat het daar fout staat. Natuurlijk zitten er niet schrikbarend veel koolhydraten in pindakaas, maar ik sla snel door. Proef pindakaas, wil brood.... eet een boterham, wil meer... eet er nog een, meer... etc. Je kent het wel... Kan geen maat houden (1 schaaltje chips?!! Wat is dat??! Wil een gezinsverpakking). Dan kan je bepaalde dingen maar beter bij me weghoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef octopussy het volgende:
Blue Funk, mijn pindakaaspotje (calve) zegt 9,9 gram kh's per 100 gram, waarvan 2,5 gr. suiker.
Blijkbaar schelen de stukjes noot ook nog![]()
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Bij wijze van meisjeVan een stuk stokbrood met pindakaas kom je niet 1 kg aan
Ik zwel wel op wanneer ik (veel) koolhydraten eet. En het uitpuilende buikje is dan helaas niet de volgende dag weer weg. Wat het is weet ik niet. Zal wel meer vocht erdoor vasthouden ofzo.
Ik zei toch dat het eitjes-dag vandaag was? We moeten nu hier in dit topic op eieren lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, alles wordt hier meteen weggemod tegenwoordig
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, alles wordt hier meteen weggemod tegenwoordig
Dat was 't m nou juist, er stond niet echt iets raars, alleen werd het volgens mij verkeerd geinterpreteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.
nou ligt eraan als er lullige opmerkingen staan wel maar volgens elvi niet dus dan is het wat overbodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.
dat is best wel ergquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:36 schreef octopussy het volgende:
is trouwens vandaag jarig. Werd vanochtend om 7.30 wakker gebeld door zijn broer om hem te feliciteren
![]()
![]()
Misschien vanavond even naar scheveningen met z'n 2en om het vuurwerk te bekijken. Das besttoch?
lukt je toch nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou jaaa
* SQ gaat maar ff een hele lange dietclub-break houden
Ja we zijn weer op de goede wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Sjeen het volgende:
Het was een opmerking die op zich in context was... Maar vrij lomp geformuleerd. Niets mis mee in principe, ware het niet dat het weer gemakkelijk een rel had kunnen opleveren. En we waren nu juist zo goed op weg vandaag...
en ik vind dit nu weer overbodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja we zijn weer op de goede wegook tenopzichte van miss_s
daar ben ik wel weer blij om.
maar ik heb het nu over pm gevraagd wat het zinnetje nou was want ik ben altijd best wel nieuwgierig aangelegd en ik vond dit echt erg overbodig.
Dat kanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
en ik vind dit nu weer overbodig.
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
maar ik heb het nu over pm gevraagd wat het zinnetje nou was want ik ben altijd best wel nieuwgierig aangelegd en ik vond dit echt erg overbodig.
Rustig je PM je PM houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
okay geaccepteerd dan bij dezequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.
Als jullie wel maar weten dat ik het niet doe om te pesten, maar gewoon om het hier gezellig te houden.
Sorry was zo niet bedoeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef teigan het volgende:
octopussy, gefeliciteerd met je
Riann, hou er nu gewoon ook over op.... Sorry dat ik het zeg, maar jij lijkt hier alleen maar te posten omdat er gereld wordt, en jij lekker mee kan doen...
Als je een pm stuurt, hou dat dan lekker voor jezelf, daar hoeven wij niet van mee te genieten, aangezien wij misschien niet zo nieuwsgierig zijn aangelegd, en de sfeer wel leuk willen houden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.
Als jullie wel maar weten dat ik het niet doe om te pesten, maar gewoon om het hier gezellig te houden.
succes ermeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef blue_funk het volgende:
@Sjeen: Als je pindakaas & ei hebt geprobeerd, laat even weten wat je ervan vond
* blue_funk gaat for the time being weer terug naar lurk-modus omdat het nu wel een beetje erg triest wordt hier
Veel succes met de kilo's en keep smiling!![]()
Dag dames en heer![]()
Vaak wel toch, tijdens opruimacties?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom een heel topic gesloten moet worden omdat een aantal mensen rellen. Doen jullie dat met andere topics ook?
is een beter idee dan het door laten gaan toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom een heel topic gesloten moet worden omdat een aantal mensen rellen. Doen jullie dat met andere topics ook?
Ja, het is een maatregel die wel vaker wordt genomen op FOK!. Gewoon een tijdelijk slotje zodat de gemoederen bedaren. Met name in NWS gebeurt het snel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Vaak wel toch, tijdens opruimacties?
dat is wel het voordeel van ziek zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Vogue het volgende:
Zo, ik zit welgeteld een week of anderhalf bij deze topicreeks en heb in geen tijden zoveel gerel gezien. In TRV en KAA is het altijd erg rustigBeetje jammer.
Vannacht was ik ziek, ik had gistermiddag pasta gegeten en die viel helemaal verkeerd. Had er zelfs koorts bij. Nu zit ik zo slap als een dweil op mijn werk. Maar de weegschaal had wel weer een laagte-record vandaagMijn BMI is nu 29,8
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Jos Brink is overleden. Dat is dan wel heel snel gegaanIk krijg altijd zo'n reality check van dit soort nieuws, zo van: er zijn toch heel wat belangrijkere dingen dan iets stoms als een paar pond kilo teveel
![]()
Klopt, wat afschuwelijk deze dingen. Mijn schoonmoeder moet komende week nog 1 chemokuur en dan is ze klaar met haar serie van 12. En gelukkig is ze 'schoon' nu. Ook darmkanker, en dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, miepen over een paar kilo teveel terwijl zij er nu 20 ongewenst is afgevallen en niet meer op gewicht komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Jos Brink is overleden. Dat is dan wel heel snel gegaanIk krijg altijd zo'n reality check van dit soort nieuws, zo van: er zijn toch heel wat belangrijkere dingen dan iets stoms als een paar pond kilo teveel
![]()
Jeetje, inderdaad snel gegaan. Het is pas eind juli bekend geworden dat hij darmkanker had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik ken het gevoel... Ik hoop dat het bij jouw schoonmoeder schoon blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Klopt, wat afschuwelijk deze dingen. Mijn schoonmoeder moet komende week nog 1 chemokuur en dan is ze klaar met haar serie van 12. En gelukkig is ze 'schoon' nu. Ook darmkanker, en dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, miepen over een paar kilo teveel terwijl zij er nu 20 ongewenst is afgevallen en niet meer op gewicht komt![]()
We waren maar met 5, maar toch lekker getraind... En het laatste uur partijtje 3 tegen 2 gespeeld, best pittig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellllllow ladies
Ik leef ook nog hoortoen jullie lekker aan het rellen (uhhh kletsen) waren heb ik alweer 2 diensten gedraaid en van8 veeeeeeel te kort geslapen........... nu dus een beetje erg brak... ga vanavond ook niets gezonds meer doen.. alleen een beetje bankhangen, vind dat ik dat wel verdiend heb eigenlijk. (het was DRUK)
lekker maandag weer volleyballen! hoe was jou eerste training Sjeen? meegevallen??? ik heb dr zoooo veel zin in(maar nog meer in de competitie).
ik was ook erg blij met mij BMI onder de 30 idddus feli vogue.. voelt al wat gezonder he?
teveel gelezen om op iedereen te kunnen reageren, maaruh wens iedereen weer een erg fijn weekendenjoy!
Ik hoop het ook, 15 jaar terug heeft ze namelijk ook al borstkanker gehad, amputatie en al, nu was het darmkanker. Ze heeft dus echt genoeg voor d'r kiezen gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... Ik hoop dat het bij jouw schoonmoeder schoon blijft
[..]
Heel jammer inderdaad, maar ik vond dit van vanmiddag eerlijk gezegd wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Vogue het volgende:
Zo, ik zit welgeteld een week of anderhalf bij deze topicreeks en heb in geen tijden zoveel gerel gezien. In TRV en KAA is het altijd erg rustigBeetje jammer.
en dat komt waarschijnlijk door het slotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad, maar ik vond dit van vanmiddag eerlijk gezegd wel meevallen.
Ben je nog steeds niet lekker Vogue? Rijst is inderdaad wel goed, dat valt meestal ok. En anders wat lichte bouillon met een beschuitje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:28 schreef Vogue het volgende:
Daar heb ik dus niets van meegekregen, van vanmiddagToen was ik nog niet online.
Wat ontzettend triest zeg, van Jos Brink. Wat is het snel gegaan!
Ik ga proberen of ik er wat rijst in krijg. Even iets in mijn maag is denk ik niet verkeerd.
Waarom? Er was niet zoveel aan de hand volgens mij. Sommige mensen moeten eens leren om niet overal op te reageren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat komt waarschijnlijk door het slotje
dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waarom? Er was niet zoveel aan de hand volgens mij. Sommige mensen moeten eens leren om niet overal op te reageren!
Jij zit in de VS toch? Misschien dat ze wel van dat geroosterd brood/toast hebben, dat lijkt wel een beetje op beschuit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:49 schreef Vogue het volgende:
Zullen we het over (di)eten gaan hebben?
Sjeen beschuit is hier niet verkrijgbaar. Maar bouillon is een goed idee! Ga ik zo gelijk even halen. Ik heb nu 2 bruistabletten gehad voor mijn maag en dat werkt aardig! Voel me al wat beter.
Jah ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:12 schreef Miss_S het volgende:
en is hier iedereen ookal weer wakker
ik mag vandaag eindelijk weer hardlopen
Ik had het ook al vaker zonder succes geprobeerd, maar dat Evy-ding helpt echt wel! Nu vind ik het opeens leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef Ymke het volgende:
Ik zou ook wel willen hardlopen , maar ik kan het niet , heb het al zo vaak geprobeerd , maar het is echt niets voor mij
Isa omschreef het ooit heel mooi: "ik voel me als dumbo die wil gaan vliegen, maar het lukt nog niet helemaal".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef Ymke het volgende:
Ik heb ooit eens goede schoenen aangeschaft , maar ik loop als een kamerolifant echt , ik heb er geen aanleg voor. Ik ga maar wandelen met de hond , dat lukt me prima
Maar het ziet er bij anderen altijd zo lekker uit ,koptelefoon op en hup.
Daar lijkt het bij mij ook op jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa omschreef het ooit heel mooi: "ik voel me als dumbo die wil gaan vliegen, maar het lukt nog niet helemaal".
Owja, goede sportbeha, ook essentieel.
Ik ren op rode sportschoenen die ik heb sinds ik 16 ben en volledig afgetrapt zijn (maar aanvoelen alsof ze voor me gebouwd zijn, ik ben er ingegroeid zeg maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa omschreef het ooit heel mooi: "ik voel me als dumbo die wil gaan vliegen, maar het lukt nog niet helemaal".
Owja, goede sportbeha, ook essentieel.
Niets mis met wandelen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar lijkt het bij mij ook op ja![]()
Zo heb ik ook nog een paar rollerskates staan , gloednieuw , leek me zo leuk , maar ik durf het niet![]()
Nou , ja , ik ga maar wandelen
Doe jezelf een lol, koop goede schoenen. Gewoon om hele vervelende blessures aan je enkels en knieen te voorkomen. Ik ben de eerste keer begonnen met mijn aerobic schoenen want die dempten ook heel goed dacht ik. Binnen 2 weken had ik een hele vervelende enkelblessure waardoor ik dus 2 weken lang met een zere dikke enkel heb gelopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ren op rode sportschoenen die ik heb sinds ik 16 ben en volledig afgetrapt zijn (maar aanvoelen alsof ze voor me gebouwd zijn, ik ben er ingegroeid zeg maar)
En ik heb géén fatsoenlijke sportbeha
Ik pak gewoon mijn strakste beha en doe die zo strak mogelijk. Misschien toch eens naar de winkel, maar eerst ff kijken of ik over 2 weken nog steeds ren.
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtmlquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
en is er een link naar dat 'Evy-ding' ?![]()
Ik ben ook zeker wel van plan schoenen aan te schaffen, maar ik heb niet zo heel erg veel zin om nu 50 euro uit te geven en dan volgende week te denken: "nah, toch niets voor mij." Daar is het me net iets te veel geld voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niets mis met wandelen!
Ik hou het vandaag qua wandelen maar bij een rondje huis-supermarkt en TU bieb - Delft centrum.
[..]
Doe jezelf een lol, koop goede schoenen. Gewoon om hele vervelende blessures aan je enkels en knieen te voorkomen. Ik ben de eerste keer begonnen met mijn aerobic schoenen want die dempten ook heel goed dacht ik. Binnen 2 weken had ik een hele vervelende enkelblessure waardoor ik dus 2 weken lang met een zere dikke enkel heb gelopen.
Dus ik heb hardloopschoenen in de uitverkoop gekocht voor 40 of 50 euro en die voldoen uitstekend.
En qua sportbeha, doet het geen pijn dan met lopen?Ik zie ook vaak vrouwen zonder goede sportbeha rennen en dat kan wel, maar het doet plaatsvervangend pijn.
gisteren was mijn eerste keerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:06 schreef Jojogirl het volgende:
Geocachen is gaaf hè motorbloempjeWaar ben je geweest?
Ik heb trouwens nog maar 2 lessen met Evy te gaan. Ik moet nog even op zoek naar leuke muziek om op te lopen dus.
dank!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml
Ik heb ze ook net binnengehaald...
Bron:quote:Dikke mensen eten meer dan ze denken
maandag 13 augustus 2007 17:04
'Ik kom al aan van een glas water!' roepen dikkerds vaak. Toch eten ze waarschijnlijk meer dan ze denken. Uit Brits onderzoek blijkt namelijk dat veel mensen met overgewicht de hoeveelheid suiker die ze binnenkrijgen, onderschatten.
Een nieuwe urinetest kan nu echter aantonen hoeveel suiker mensen hebben gegeten.
Vitamine C
In een Britse studie werd een paar honderd vrijwilligers gevraagd bij te houden wat ze aten. Dat werd vergeleken met de uitslagen van urinetests waarin het suikergehalte werd gemeten. Daaruit bleek dat de mensen met overgewicht veel meer suiker binnenkregen dan ze hadden aangegeven. Ze overschatten overigens hun inname van vitamine C: die was veel lager dan ze dachten.
In het verleden suggereerde een aantal studies dat overgewicht niet gerelateerd was aan de inname van suiker. Die onderzoeken waren gebaseerd op self-reports en blijken nu dus onbetrouwbaar.
‘Deze resultaten laten zien wat we al langer vermoedden: dikke mensen kunnen ons niet precies vertellen wat ze werkelijk eten,’ aldus professor Sheila Bingham. Volgens haar kan de test meer inzicht geven in de echte eetgewoontes van dikke mensen en helpen met afvallen.
ik wil eigenlijk nu gaan lopen maar begin net een beetje trek te krijgen dus denk dat ik eerst lunch en dat dan laat zakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah ik ook
Evy had nu 2 dagen rust ingebouwd. Ik moest echt mijn best doen om er op te wachten, was bijna gisteren gaan lopen.
Maar ik wacht nog eventjes met lopen. Dat wil bij mij niet zo goed 's ochtends
ik weet prima waar ik van aankom en dat is niet van waterquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gisteren was mijn eerste keerontmaagding in de geo-caching
hebben een route met historische shizzle in Arnhem gelopen, erg leuk![]()
nog wat van de stad gezien enzo.. al bedachten we later dat we de plek waar we de fietsen neer hadden gezet ook even in de GPS hadden moeten zetten
![]()
dat was mijn vermoeden dus ook, zonder dit bot of lullig te bedoelenquote:
voel je je toch een 'beetje dom'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Dat is een klassieker, zo ben ik ook al meerdere malen m'n auto of fiets kwijt geweest.
niet dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef octopussy het volgende:
Hallo![]()
Lekker ongenuanceerde uitspraken aan de hand van een onderzoek trouwensIk denk dat de meeste mensen onderschatten hoeveel suiker ze eten. Ik merk zelf al aan hoeveel producten suiker wordt toegevoegd waar je het niet verwacht. Vlees bijvoorbeeld, of soep.
Die professor doet net alsof dikke mensen een soort van onbegrijpelijke groep apen is die bestudeerd moet worden![]()
mijn ipod doet ook nooit wat ik wilquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:20 schreef YPPY het volgende:
Evy is leuk. Ik heb alleen ruzie met de lessen, die krijg ik niet op de goede volgorde op mijn mp3 speler. Vanochtend les 18 gelopen (voor de 3e keer, ik doe echt iets fout). Omdat ik nog niet thuis was, liet ik hem aanstaan en daarna begon les 17.
misschien is dat eens een meet waar ik ook nog wel naar toe kom danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die ruzie met die dingen heeft. Ik gebruik altijd die van Menno maar daar kan ik dus niet de naam van de lessen op de display zien. Van gewone liedjes wel, maar van Evy maakt ie altijd Noors ofzo. Dus ik zet er elke keer 1 les op en dan nog wat gewone muziek voor ervoor en erna.
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een Dieetclubhardloopmeet?
Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
heb mijn kleding kast opgeruimd dus heel veel dat te groot voor mij is of wat ik nooit aan deed
misschien zit er iets tussen voor jullie
[TK] Heel veel dameskleding
ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raakt
ik koop niks overigens ik ga liever zelf shoppen plus dadelijk past het niet en dan kun je het natuurlijk niet terug sturen.
Dat is zo bij ons gaat het naar de ona daar proberen ze de goeden dingen te verkopen en het geld gaat dan naar arme landen de opbrengst ervan en wat ze niet kunnen verkopen gaat meteen door naar arme landen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te worden
Het pakje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef gothic-blackie het volgende:
voor mij macaroni met groenten en de saus (sommige mensen, zoals mijn ouders, gooien alleen het pakje erin
vind maar een pakje lekker, van de honig, de versie: italiaanse tuinkruidenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Het pakje?
Als ik zo'n pakje in mijn huis zie, ga ik schreeuwen
Saus zelf maken is lekkerder en bovendien nog sneller ook
wel goed dat je nu weet hoe je ervoor staatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh dames. Ik moet even mopperen op mezelf hoor....
Ik ben vanmorgen toch op de weegschaal gegaan bij mn ouders... En ik was ruim 5 kilo zwaarder dan ik dacht. Das best een domper, terwijl het op zich heel goed gaat met eten en ik echt ook denk dat ik al (een kilo ofzo) afgevallen ben
Dus nu moet er in totaal echt 20 kilo af. Of op zn minst 15. En ik zit te twijfelen of ik toch niet een weegschaal zal gaan kopen
Bah, rotdag. Ik zit niet lekker in m'n vel.
ik heb het een maand lang elke dag gehadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef Jojogirl het volgende:
Oei elke dag wegen. Daar kan je zo lekker onzeker van worden af en toe.
Hier is de verleiding ook af en toe te groot sinds ik thuis een goede weegschaal heb en daar word ik niet altijd blij van.
Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb het een maand lang elke dag gehad
en vond het wel fijn om te zien wat voor eten wat voor effect op je gewicht heeft
ik woog me elke dag voor het ontbijt dus niet wat voor effect het eten meteen op mijn gewicht heeft maar de dag ernaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.
gefeliciteerd met je manquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:15 schreef Fuente het volgende:
Whoei hoei, manlief is vandaag jarig, en daarom gaan we vanavond gourmetten! Vandaag een flinke SAS dag dus
en het is nog goedkoop ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd Fuente, geniet er lekker van samen
GB, wat een superideeWat zal ze daar blij mee zijn
ik heb ook nieuwe trainingsbroeken nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen!ook allemaal weer wakker?
ik heb gister nog ff een foto gemaakt met de trainingsbroek, dus zal ik straks eens ff showen... maar zie wel dat er nog veel meer af moet......
straks maar ff weer op de crosstrainer...
ja dat begrijp ik dat dat een stuk leuker isquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej niet specifiek ik doe meestal 20 minuten tot een half uur op 35-40 km/ uur (dat ding geeft de snelheid aan, dus ik probeer niet langzamer te gaan als ik moe wordt...) maar die crosstrainer is eigenlijk meer ter overbrugging tot de volleybalcompetitie weer begint, want dat is veel intensiever en veel leuker om te doen![]()
Dat moet lukken. Nu heb ik geloof wel een paar logé's die de dag daarvoor naar MysteryLand zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou super zijn, FaatIk ben waarschijnlijk niet komend weekend, maar het weekend daarna in Haarlem. Misschien kunnen we dan iets afspreken, zondags?
Oe, leuke uitdaging om iets te ontwerpen. Nu ben ik natuurlijk geen Donna Karan, maar ik vind het wel leuk omquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
Ohw shit das balen. Ik heb de broeken nu ook niet direct bij de hand eigenlijk, dus dat gaat me vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja okee, alleen ben ik er nu in plaats van volgende weekZoals je in een van de door jou nog niet gelezen topics kunt zien
Het schijnt dat je met lachen ontzettend veel spieren gebruikt. Nu weet ik niet of je er een sixpack vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
...... Kun je van lachen een six-pack krijgen
ik heb die met appel en dan ipv magere melk pak ik magere yochurt en dat is goed te doen vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 08:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Cruesli balans met rode vruchten is gore zooi, waar per portie aardig wat meer calorieën inzitten als er op de verpakking staat (zij vinden een portie 30 gram en dan met een half glas magere melk)
Oja en het is zoet. En ik haat zoet, zeker 's ochtends.
tuurlijk is het niet leukquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Beessie-Jen & Miss_S, ik moest lachen om jullie doodnuchtere reacties gisteravond: Meer kilo's is meer motivatie om af te vallenNatuurlijk hebben jullie wel een beetje gelijk, maar het was wel even slikken, gisteren op de weegschaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |