quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je wilde toch gewoon een gebakken ei?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef freecell het volgende:
Ja! Lekker!
Beetje melk erdoor, beetje klutsen, wat bosui er overheen!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
Die heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
quote:
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AAquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Whaha ja ik keek ook al naar dat plaatje *waar is de vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
nou als ik zo naar het plaatje kijk en naar beneden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Volgens mij is dat juist de bedoeling, dat er allemaal gaten vallen, lekker spannendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
En ook dat ziet er uit alsof er een Thaise travo mee rondlooptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
Zeker als je er de matchende G-string bij draagt
[afbeelding]
dat het eigeel nog zacht isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef octopussy het volgende:
Ei met bultjes? Ik kan gewoon zonder toevoegingen een eitje in de pan bakken. Als het eiwit niet meer vloeibaar is dan is ie klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |