Ok, ik snappem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
zie de OP, onder het kopje "ik wil ook"![]()
Mat 42?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Ikiskoel het volgende:
Tjeeee, het blijft hier maar storm lopen![]()
Goedesmiddags trouwens!
Heb nu een broek aan die ik eigenlijk ook eens moet gaan verkopen ofzo, hij valt zowat van mn kont af, haha.
Je krijgt wel een antwoord van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hoe komen jullie toch aan zoveel tijd om te posten? moeten jullie niet een lekkere salade maken ofzo?
kortom: tvp
(oh en nee ik verwacht geen antwoord)
Ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef teigan het volgende:
genoeg werk te doen hierzo voor mijn studie, maar ik ben net een uurtje wakker....
Hier nog éénquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.
Uitstelgedrag
* blue_funk werd vanochtend om 6:00 door de wekker bruut uit dromenland geruktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een luxe, nu pas net opstaan
Ik post hier zo af en toe eens heel illegaal tussen het werken door![]()
En dan is het morgen en dan denk je (nou ja, ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
ik denk dat wij zo de stad ingaan, voor de weekendboodschappen van de markt...
Dan hoeven we dat morgen niet meer te doen, en kan ik dan hard aan de slag..
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Riann het volgende:
ik denk dat ik me vanavond maar is flink ga uitleven op mijn vrienddat is toch ook calorietjes verbranden
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
jij denkt verder.... ik had het over stoeienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
Dan nog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
jij denkt verder.... ik had het over stoeien
Room Elevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom zit er bij de AH salades zo belachelijk veel dressing? Er zit 90 gram vinaigrettedressing bij de salade nicoise!
Ik ga straks weer een paar uur studeren en dan naar Room Eleven in Delft.
Nog meer liefhebbers hier voor Room Eleven?
http://www.roomeleven.nl/shared/player.htmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Okay, dat is nu niets voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef blue_funk het volgende:
http://www.last.fm/music/Room+Eleven
Zet je speakers aan en klik op de play knopjes
EDIT: Oooh, video's op de officiële site: http://www.roomeleven.nl
Ik heb ongeveer 1/3 er over heen gedaan. Het is echt bizar veel dressing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Eh nee. De dag dat ik in maatje 42 pas spring ik een gat in de lucht! Ben inmiddels wel 3 maten gezakt sinds het begin van mn dieet, dus uiteindelijk kom ik er welquote:
Een jazzfestival is altijd leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Room Eleven is leuk en er is een jazz festival dit weekend in Delft. Dus morgen ga ik naar Wouter Hamel (www.wouterhamel.nl en hij heeft ook vast een myspace.)
Combineert erg lekker met dat studeren van mij.![]()
Je eet een week minder koolhydraten en hebt dan al zulke klachten? Hm, als mijn lichaam hetzelfde werkt als dat van jou ben ik binnen een week dement met mijn low carb eetpatroonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
Het is maar goed dat ik alleen thuis ben... ik zit te lachen achter de laptopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
Eerst F5-en als je in je editscherm zit doet wonderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef blue_funk het volgende:
Wat doet forum gaar bij editen van een edit. Bah. Stuk tekst kwijt. Nou ja.
Ja! Mn moeder heeft het een keer gekocht omdat ze diabetes heeft. Maar er was iets mee waarom ze het niet meer kocht... er zat weer meer vet of koolhydraten of weet-ik-het inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg ook trek in ontbijtkoek hebben ze dat ook zonder suiker![]()
hier scheint het zonnetje nog af en toequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef ymme het volgende:
Jeetje zeg.. het regent hier pijpenstelen, en ik heb 't koud
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Je eet een week minder koolhydraten en hebt dan al zulke klachten? Hm, als mijn lichaam hetzelfde werkt als dat van jou ben ik binnen een week dement met mijn low carb eetpatroon
geen bruchetta en geen tomaat er door doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan geen ei bakken
Situatie: Freecell wil voor TARA en Freecell een ei bakken.
- Freecell pakt twee eieren.
- Freecell pakt een koekenpan.
- Gedachte: "wel een beetje saai, alleen ei"
- Freecell doet de eieren in een bakje en gooit er wat bruscetta door.
- Freecell roert de eieren.
- Gedachte: "dan kan er ook wel wat melk door, lekker!"
- Freecell roert er melk doorheen
- Freecell loopt naar de koelkast, hakt een tomaat in stukjes en doet die er ook doorheen.
- Freecell gooit er dan nog maar een ei bij,omdat het anders wel erg weinig is.
Voila, je probeert een ei te bakken en voor je het weet bak je een volledige omelet
TARA was niet verrast. Zijn mening: jij kán niet gewoon een ei bakken, dat heb ik je nog nooit zien doen, je maakt altijd complete maaltijden van die dingen.
Iemand tips?
Men neme 1 of 2 eieren.quote:
Wel paddothee dan krijg je de beste hallucinatiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe, wat? Wat moet je daarvoor eten? Paddo's?
Limonadesiroopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Hoe, wat? Wat moet je daarvoor eten? Paddo's?
Dat probeerde ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Men neme 1 of 2 eieren.
Legge die op het aanrecht.
Neme een koekenpan, zette het vuur aan en smelte daar wat boter in.
Men tikke het eitje (of 2) op de rand van de koekepan en late ei(tjes) in pan glijden.
Eischaal gooie men weg.
Smere een boterhammetje (of 2) met wat boter naar keuze.
Indien eiwit gestold even beslisse of er een hele danwel niet-hele dooier gewenst is.
Prikke dooier door indien niet0hele-dooier gewenst.
Als eitje(s) er gaar uitzien op boterham late glijde.
Zout en peper eventueel naar smaak bijschudde.
Klaar! Eet smakelijk.
ps: bovenstaande instructie gedachtenloos uitvoeren, stap voor stap en geen EXTRA stappen toevoegen!!
Melk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Riann het volgende:
[..]
geen bruchetta en geen tomaat er door doen![]()
![]()
Noujaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
LimonadesiroopIk word er paranoia van, zie overal spoken, en ik word gewoon gek
2 glazen dinken is genoeg om 2 dagen compleet gefreaked te zijn
Ik heb daar al last van sinds ik kind was.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Men neme 1 of 2 eieren.
Legge die op het aanrecht.
Men snijdt een tomaat in dunne plakjes en legt een plakje kaas klaar.
Neme een koekenpan, zette het vuur aan en smelte daar wat boter in. gooit er eventueel een druppeltje olie in.
Men tikke het eitje (of 2) op de rand van de koekepan en late ei(tjes) in pan glijden.
Men legt wat dun gesneden tomaat op het ei, alsmede een plakje kaas.
Eischaal gooie men weg.
Smere men pakt een boterhammetje
Indien eiwit gestold even beslisse of er een hele danwel niet-hele dooier gewenst is.
Prikke dooier door indien niet0hele-dooier gewenst.
Als eitje(s) er gaar uitzien op boterham late glijde.
Zout en peper eventueel naar smaak bijschudde.
Klaar! Eet smakelijk.
melk wel dat is altijd wel lekker door het eitje in of je moet eitjes met bultjes willen dan zonder melkquote:
je wilde toch gewoon een gebakken ei?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja! Lekker!
Beetje melk erdoor, beetje klutsen, wat bosui er overheen!
Mijn vader is vroeger regelmatig onder narcose geweest en ik weet nog dat hij vaak nog wel een half jaar last had van allerlei bijwerkingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef octopussy het volgende:
Nou over hallucinaties gesproken...ik heb zo ongeveer sinds mijn operatie al last van hele heftige en realistische dromen. Ik denk dat ik voor elke droom zo ongeveer een filmscript kan schrijven. Meestal drama of horror. Ik word dan heel naar wakker (vaak met tranen in mijn ogen) en ben nog helemaal in de war. Nu zou het van de narcose kunnen komen, maar het is inmiddels bijna 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik heb het idee dat het meer aan de drastische afname van voedingsstoffen ligt.
Isa, weet jij hier misschien meer over?
De kleurstoffen denk ik... Van snoep word ik heel druk en als het Xenos-snoep is (=hysterische kleuren) dan krijg ik ongeveer hetzelfde effect al smet siroop: maar dan net ff wat minder en ik ben heel druk als ik het net op hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja
Is dat dan de suiker of iets anders?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je wilde toch gewoon een gebakken ei?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef freecell het volgende:
Ja! Lekker!
Beetje melk erdoor, beetje klutsen, wat bosui er overheen!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
Die heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben pathetic. Ik had zo'n zin in iets te snoepen dat ik aan het knabbelen ben aan een erg oude (zeer zeker niet passende) snoep-bh
quote:
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AAquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Whaha ja ik keek ook al naar dat plaatje *waar is de vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
nou als ik zo naar het plaatje kijk en naar beneden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb ook nog een halve
Op de verpakking staat: 'One size fit's most'
Volgens mij is dat juist de bedoeling, dat er allemaal gaten vallen, lekker spannendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fits most children bedoelen ze denk ik, want volgens mij is het cup AA
En ook dat ziet er uit alsof er een Thaise travo mee rondlooptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
Zeker als je er de matchende G-string bij draagt
[afbeelding]
dat het eigeel nog zacht isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef octopussy het volgende:
Ei met bultjes? Ik kan gewoon zonder toevoegingen een eitje in de pan bakken. Als het eiwit niet meer vloeibaar is dan is ie klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |