Ok, ik snappem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
zie de OP, onder het kopje "ik wil ook"![]()
Mat 42?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Ikiskoel het volgende:
Tjeeee, het blijft hier maar storm lopen![]()
Goedesmiddags trouwens!
Heb nu een broek aan die ik eigenlijk ook eens moet gaan verkopen ofzo, hij valt zowat van mn kont af, haha.
Je krijgt wel een antwoord van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hoe komen jullie toch aan zoveel tijd om te posten? moeten jullie niet een lekkere salade maken ofzo?
kortom: tvp
(oh en nee ik verwacht geen antwoord)
Ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef teigan het volgende:
genoeg werk te doen hierzo voor mijn studie, maar ik ben net een uurtje wakker....
Hier nog éénquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
ik ben dan al wat langer op, maar ik moet echt nog heel veel doen.
Uitstelgedrag
* blue_funk werd vanochtend om 6:00 door de wekker bruut uit dromenland geruktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een luxe, nu pas net opstaan
Ik post hier zo af en toe eens heel illegaal tussen het werken door![]()
En dan is het morgen en dan denk je (nou ja, ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
ik denk dat wij zo de stad ingaan, voor de weekendboodschappen van de markt...
Dan hoeven we dat morgen niet meer te doen, en kan ik dan hard aan de slag..
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Riann het volgende:
ik denk dat ik me vanavond maar is flink ga uitleven op mijn vrienddat is toch ook calorietjes verbranden
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
jij denkt verder.... ik had het over stoeienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik daadwerkelijk NIET hoef te weten. Dit is er absoluut één van.![]()
Dan nog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
jij denkt verder.... ik had het over stoeien
Room Elevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom zit er bij de AH salades zo belachelijk veel dressing? Er zit 90 gram vinaigrettedressing bij de salade nicoise!
Ik ga straks weer een paar uur studeren en dan naar Room Eleven in Delft.
Nog meer liefhebbers hier voor Room Eleven?
http://www.roomeleven.nl/shared/player.htmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Okay, dat is nu niets voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef blue_funk het volgende:
http://www.last.fm/music/Room+Eleven
Zet je speakers aan en klik op de play knopjes
EDIT: Oooh, video's op de officiële site: http://www.roomeleven.nl
Ik heb ongeveer 1/3 er over heen gedaan. Het is echt bizar veel dressing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het er niet allemaal overheen te doen natuurlijk![]()
Wat is Room Eleven?
Eh nee. De dag dat ik in maatje 42 pas spring ik een gat in de lucht! Ben inmiddels wel 3 maten gezakt sinds het begin van mn dieet, dus uiteindelijk kom ik er welquote:
Een jazzfestival is altijd leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Room Eleven is leuk en er is een jazz festival dit weekend in Delft. Dus morgen ga ik naar Wouter Hamel (www.wouterhamel.nl en hij heeft ook vast een myspace.)
Combineert erg lekker met dat studeren van mij.![]()
Je eet een week minder koolhydraten en hebt dan al zulke klachten? Hm, als mijn lichaam hetzelfde werkt als dat van jou ben ik binnen een week dement met mijn low carb eetpatroonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
Het is maar goed dat ik alleen thuis ben... ik zit te lachen achter de laptopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Elvi het volgende:
Ik eet elke dag ontbijtkoek bij het ontbijt. Ga ik nu dood?![]()
Dat koolhydraten hersenbrandstof is kwam ik ook achter ja... tis n week sinds dat soep-gezeik en mn hersenen werken nu nóg niet optimaal. Ook regelmatig duizelig, dingen laten vallen, dingen vergeten, héle rare woorden ineens zeggenEen vriendin vroeg me deze week hoe ik altijd van haar huis naar mijn huis fiets en ik wílde zeggen "langs de Schouwburg". In plaats daarvan zeg ik "langs de shoarma-sluis". Het bestáát niet eens en hoe ik erbij kwam weet ik niet want zó gek ben ik niet op shoarma
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |