abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52428907
Fok! Dieetclub deel 191 | In sneltreinvaart

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52429002
Ja doei.
pi_52429011
ben vandaag trouwens begonnen met de hardlooplessen van Evy
pi_52429014
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Om 10:30 voedsel naar binnen werken, is niet ontbijten... da's brunchen

Meer eten!
yeah, I know, maar is er niet echt van gekomen vandaag.
En liep wel in de stad, maar had geen zin in vette broodjes ofzo.. dus had zoiets van: dan maar avondeten wat gespreider doen (vandaar voor, hoofd en nagerecht) met elk wat tijd ertussen beetje compenseren

maar ik weet 't.. meer eten en regelmatiger, maar zoals ik vanochtend al zei zit ik ff in de 'ik-heb-vakantie-dus-geen-ritme-dip'
Ja doei.
pi_52429030
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yeah, I know, maar is er niet echt van gekomen vandaag.
En liep wel in de stad, maar had geen zin in vette broodjes ofzo.. dus had zoiets van: dan maar avondeten wat gespreider doen (vandaar voor, hoofd en nagerecht) met elk wat tijd ertussen beetje compenseren

maar ik weet 't.. meer eten en regelmatiger, maar zoals ik vanochtend al zei zit ik ff in de 'ik-heb-vakantie-dus-geen-ritme-dip'
Nou, vooruit dan maar
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52429041
tvp
pi_52429070
René is pas over een uur thuis

honger...
Ja doei.
pi_52429095
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
René is pas over een uur thuis

honger...
drink een groot glas water
pi_52429106
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee
Ja doei.
pi_52429117
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik echt grote honger heb werkt dat bij mij niet word ik alleen maar misselijk van.
pi_52429135
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:09 schreef Riann het volgende:

[..]

Als ik echt grote honger heb werkt dat bij mij niet word ik alleen maar misselijk van.
grote honger

klinkt beetje als het 'ik heb grote blij'

en Riann
Ja doei.
pi_52429148

je hebt er meer aan om nu een beetje water te drinken
en straks niet teveel in een keer naar binnen te werken

omdat je nu al honger hebt zal je dan waarschijnlijk veelste veel eten
pi_52429160
Titel heb ik verwijderd, nergens voor nodig natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52429177
En ik vond het nog wel zo'n gezellige subtitel
Last.fm | Flickr
pi_52429186
er zijn mensen die wel mate kunnen houden Miss_S anders was ik nu al naar de snoepkast gelopen had ik die Toblerone die er al 2 maanden ligt verorberd of broodjes in de oven gemikt met kaas en ui, of, of, of...
Ja doei.
pi_52429199
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Titel heb ik verwijderd, nergens voor nodig natuurlijk.
neen.. ben niet echt in een feeststemming
Ja doei.
pi_52429205
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Riann het volgende:
tvp
Riann!! * Isabeau gilt een beetje overwerkt

We hebben vanavond trouwens bloemkool en aangezien ik nergens meer boter in huis blijk te hebben, heb ik een tomatensaus gemaakt voor over de bloemkool. Eigenlijk veel slanker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52429229
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neen.. ben niet echt in een feeststemming
Maar... maar... we vallen af. Happy happy joy joy

Tip om je honger even snel te stillen: kauwgom (suikervrij natuurlijk) of een stukje komkommer.
Last.fm | Flickr
pi_52429233
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn mensen die wel mate kunnen houden Miss_S anders was ik nu al naar de snoepkast gelopen had ik die Toblerone die er al 2 maanden ligt verorberd of broodjes in de oven gemikt met kaas en ui, of, of, of...
met honger gaan eten is gewoon nooit slim
maar goed je moet het ook zelf weten

en ik weet niet wanneer jullie normaal kunnen gaan doen tegen mij
maar ik wil hier ook alleen maar gewoon posten
maar er zijn er steeds een paar die dat verpesten
pi_52429250
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Riann!! * Isabeau gilt een beetje overwerkt

We hebben vanavond trouwens bloemkool en aangezien ik nergens meer boter in huis blijk te hebben, heb ik een tomatensaus gemaakt voor over de bloemkool. Eigenlijk veel slanker

je moet ook maar 's hier komen eten

een lekker veel-gangen-menu ofzo lekker hele dag kokkerellen enzo

uiteraard wel gezond enzo en light
Ja doei.
pi_52429261
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef blue_funk het volgende:
En ik vond het nog wel zo'n gezellige subtitel
Ik niet en ik stel voor allemaal een beetje normaal op elkaar te reageren, elkaar niet af te katten, met modder te gooien, kleine steekjes onder water te geven of betweterig te doen.
Ik ben vanavond in een strenge bui dus allemaal lief zijn!

* Isabeau neemt nog een prozac
pi_52429273
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

met honger gaan eten is gewoon nooit slim
maar goed je moet het ook zelf weten

en ik weet niet wanneer jullie normaal kunnen gaan doen tegen mij
maar ik wil hier ook alleen maar gewoon posten
maar er zijn er steeds een paar die dat verpesten
waarom wil je hier posten als niemand 'normaal' tegen je doet ik zou niet meer willen posten in een topic waar niemand mij 'moest'
Ja doei.
pi_52429276
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Miss_S het volgende:

je hebt er meer aan om nu een beetje water te drinken
en straks niet teveel in een keer naar binnen te werken

omdat je nu al honger hebt zal je dan waarschijnlijk veelste veel eten
En jij denkt als je nu een groot glas water drinkt straks over een uur minder eet

mhuahahaha
pi_52429282
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef motorbloempje het volgende:

je moet ook maar 's hier komen eten

een lekker veel-gangen-menu ofzo lekker hele dag kokkerellen enzo

uiteraard wel gezond enzo en light
Lijkt me een super idee! Mèt broccoli uiteraard (aangezien Dennis dat niet lust, hunker ik op elk moment dat hij niet mee-eet naar broccoli)
pi_52429306
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me een super idee! Mèt broccoli uiteraard (aangezien Dennis dat niet lust, hunker ik op elk moment dat hij niet mee-eet naar broccoli)
heeeeeeeeeeeeeel veel broccoli

zit vanavond ook door de pasta heen

gelukkig is René dol op broccoli dat scheelt we eten het dan ook echt vaak
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')