morgen denk ik ook maar weer eens een fles halen want dat is toch wel lekker zo af en toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Zo, lekker blikje dr. pepper(light
)
Smorgen 2 sneetjes brood met beleg net wat er isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappigerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Riann het volgende:
wat is een minneola freecel
okay weer wat geleerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
zoetstof is misschien een optiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen![]()
Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen![]()
Tilapia is lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelk
tussendoor: een dikke peer!
Lunch: 1 snee mueslibrood met halvarine, 250 gram magere suikervrije vruchtenyoghurt, 1 kiwi
tussendoor: 2 cracottes zonder beleg
Avondeten (straks om 20:00)": Tilapiafiletje, worteltjes, 125 gram aardappelen
Sonja
nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, ik zie wat de mensen hier gemiddeld eten, en ik ben vaak voor crasher uitgemaakt hier vroeger, maar toen at ik nog meer dan het gemiddelde
Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Riann het volgende:
[..]
nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberen
als bij mij spieren afbreken komen ze helaas never nooit meer terug. Dus ik moet zoiezo niet te weinig proberen te eten. Maar ik vind jou lunch wel weinig daar zou ik niet op kunnen leven ben ik bang.
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Alweer een nieuw topic? 't Is niet meer bij te benen tegenwoordig! Wij wilden bbq-en maar het waait te hard. Dus hebben we de grillplaat er maar bijgepakt en binnen gegetenIk had garnalenspiezen gehaald bij de Aldi hier, en die waren me toch lekker
Jammer dat Christan ze ook lust
2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?
Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel langquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:38 schreef Riann het volgende:
[..]
2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.
ik probeer niet elke dag boterhammen te eten dus gevarieerd te etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
hoelaat doe jij je ontbijtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel lang
En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef Riann het volgende:
[..]
okay ja 1 snee brood is dan best weinig
maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer eten
MAar meestal ben ik sterk en redden mijn kopjes koffie me door de eerste 2 uur heen![]()
Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef Riann het volgende:
[..]
maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?
hmmmz briefje op je nachtkastje leggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog niet![]()
Goed idee, of alle ontbijtmelk uit het boek typ-exen en er yoghurt overheen pennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmmz briefje op je nachtkastje leggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
We hadden deze keer dus garnalen en biefstuk en een runderhamburger (ze hebben hier bij de Lidl hele lekkere dunne runderburgers, niet van die kartonnen dingen zoals je in NL vaak krijgt).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Riann het volgende:
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQ
als ik ga BBQen dan is het echt lijnonverantwoord wij eten dan wat stukjes vlees en dan lekkere sausjes erbij ik vooral wiskeysaus. Stokbrood met kruidenboter een klein beetje huzaresalade en ooit wat aardbeitjes. En dat is het dan.
Tieten, maatje S, klaag, zeur, jank, foto's, meer tieten en volgens mij kwam voedsel ook nog even voorbij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.![]()
BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.![]()
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveer
Vertel eens wat je zo op een dag eet? Fuente wil graag inspiratie opdoen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met jou Isa?
Nee, maar zo lijkt het nog watquote:
maar begint het gevoel wel al wat minder te worden of is het nog zo erg als een paar weken terug.quote:
Ik zou wel willen, maar dat gaat echt niet.quote:
Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, Riann. Ik ben gewoon doodop. Moe, dat ben ik. Uiterlijk is alles normaal hier, maar er is natuurlijk niets normaals aan![]()
Alles went.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef Riann het volgende:
Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetje
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau klapt als schooljuf in d'r handen
Nu ophouden hoor, dit is niet het "wat voelt Isa zich zielig"topic![]()
Dat gevoel zal nog wel een tijdje blijven. Net zolang als de bron van mijn pijn hier rondloopt. En daarna val ik even in een heel erg diepe put, maar dan heb ik jullie tenminste nog. En dáárna ga ik genieten van het vrijgezel zijnZie, ik kan nog wel toekomstplannen maken
ze wil geen isabau is zielig topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling
daarom ben ik blij met meerdere apparatenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang![]()
we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom ben ik blij met meerdere apparaten
kan ik alles 10 min doen en ben ik toch nog een uur bezig geweest
Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Riann het volgende:
[..]
ze wil geen isabau is zielig topic
en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef Riann het volgende:
[..]
we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.
Haha, ja, ze hebben ook van die tellers waarop ze aangeven hoeveel procent je al hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang![]()
Klapte juf Anja ook altijd zo leuk in haar handen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik heb een jaartje op de Molenkampschool gezeten bij Juf Anja
Tuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaan
Nee, dat was dus wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling
tja ik vind dit makkelijkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat
[..]
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat
[..]
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Dat zeg ik dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik vind dit makkelijker
je loopt in de ochtend naar buiten en je begint meteen
of na het werk
toch makkelijker dan als je eerst weer naar de sportschool gaat
denk dat ik dan niet elke dag zou sporten
Het is ook erg leuk. Het is een soort arobics alleen dan in het water. Het lijkt en is op dat moment minder zwaar is ook voltehouden en 1 uur aquafun is hetzelfde als 1,5 uur op de kant hetzelfde doen. Maar de dag erna voel je het af en toe wel hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaanHet klinkt zo leuk
waarom nooit gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken![]()
in begin maak je er natuurlijk veel gebruik van maar op een gegeven moment dan sla je een Dag over en zo gaat het dan afzwakken en dan wil je weer vol frisse moed beginnen en dan heb je die Dag geen zin en dan denk je ach ik begin morgen wel. Teminste zo gaat het bij mij altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |