abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52397892
Fok! Dieetclub # 190

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_52397930
Zo, en nu schop ik mezelf maar eens onder een deken, thee staat ook maar koud te worden

Misschien dat ik morgenochtend nog ff iets post, en anders tot na Lowlands
pi_52397939
Het gaat megasnel vandaag zeg!

Ik kom ook uit Twente trouwens (Hengelo OV), heb ook in de buurt van Almelo gewoond en in Enschede.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52397956
tvp ook maar in deze
pi_52398006
tvp
pi_52398015
Zo, lekker blikje dr. pepper (light )
pi_52398040
Zo, lekker flesje Evian mineraalwater
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52398146
Als ik je niet meer zie omearos, veel plezier op Lowlands!

Ik moet oko nog maar even flink bijdrinken, heb nu iig een flesje citroenlimonade op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52398220
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52398235
lamskoteletje was geen succes ik kan het niet goed genoeg klaarmaken en het was te taai voor mij om te eten (ik moet alles tot moes kunnen kauwen). Nouja, weten we dat ook weer.

Misschien ga ik zo nog even kijken bij een clubduik in Reeuwijk. Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest.
pi_52398249
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Zo, lekker blikje dr. pepper (light )
morgen denk ik ook maar weer eens een fles halen want dat is toch wel lekker zo af en toe
pi_52398256
zo dat ging weer erg snel zeg! en wat een gezelligheid heb ff vluchtig het topic doorgelezen en heb me weer verwonderd over alle reacties...

StormQueen ik vind je kleren wel erg leuk, ik houd juist wel van basics en het staat je prima en ik vind je ook al mooi slank! *jaloers*

en ja in het BH-topic vonden ze me natuurlijk veeeeeeeel te dik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 augustus 2007 @ 19:07:54 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52398270
Goeiendag, wat een tempo @ Yppy Fannetje (ik geloof dat ik nu slaap ), you're welcome

Anyway, mijn dag voor vandaag...
Ontbijt:
Kauwgum en een Lazy Noon (grote koffie met veel melk en honing van DE)
Heel slecht, ik weet het, maar er was geen tijd voor fatsoenlijk ontbijt

Lunch:
vier sneetjes bruin brood met komijnenkaas

Tussendoor:
Liga Evergreen

Diner:
Verse pasta, tonijn-tomatensaus, drie gekookte worteltjes (meer kreeg ik niet... de rest heeft Isa opgegeten)

Straks:
Bakje kwark en een liter water

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 15-08-2007 19:59:23 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52398287
Ben trouwens wel benieuwd naar die foto BJ!
Heb ook maar ff gepost in dat topic
pi_52398333
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Smorgen 2 sneetjes brood met beleg net wat er is

smiddags 2 of 3 sneetjes brood ook met beleg net wat er is

savonds dat is zo verschillend bij mij ene keer macaroni andere keer aardappels vlees groente
vanavond heb ik kip krieltjes en erwten met wortelen gehad

en dan rond 8 uur bij de gouden kooi kijken eet ik vaak nog iets van yochurt of een ander toetje

en fruit eet ik eigenlijk bijna nooit ooit savonds laat nog omdat ik dan nog zin heb in iets.
pi_52398422
Ontbijt:
- Koffie
- verse sinaasappelsap
(het was te vroeg om te eten )

Tussendoor:
- 2 Koffie
- 4 thee
- minneola

Lunch:
- Bouillon
- Hard bolleke
- Sinaasappel
- Thee

Tussendoor:
- fanta light
- 1 Thee
- 1 Koffie

Avondeten:
- Ovenschotel, prei en gehakt: 250 gram
- Half biertje (TARA en ik wilden allebei het laatste biertje )
- 2 glazen water
- Vitaminepil (smokkelen met de eetmeter it is )

Tussendoor:
- Blikje dr. pepper light.

totaal 670 KC
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 19:13:23 #17
43556 miss_dynastie
pi_52398440
Vandaag:
Ochtend: brinta met halfvolle melk en 2 eetlepels hagelslag
Middag: twee bagels met boter en komijnenkaas
Avond: veeeeeel boontjes, aardappelen en runderworst
Tussendoor: 1/3 meloen, kiwi en 2 liter water
pi_52398461
wat is een minneola freecel
pi_52398517
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Riann het volgende:
wat is een minneola freecel
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
pi_52398533
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen
Sara
Merel
Ukje
pi_52398549
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
okay weer wat geleerd en dat van een burgertrut
pi_52398556
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen
zoetstof is misschien een optie
pi_52398679
Ik eet low carb, dus een minimum aan koolhydraten. Een standaard dag:

Ontbijt:
KOFFIE
1 knackebrod vezelrijk met beleg (ik kan vroeg op de ochtend niet veel eten; als ik vrij ben eet ik iets meer)

Tussendoor:
Fruit

Lunch:
Bak rauwkost (wat voor soort varieert, soms doe ik er tonijn door... of olijven) of een fruithapje
MEER KOFFIE
(Soms nog knackebrod met beleg)

Diner
Veel groente en vlees of vis

Desert
Fruithapje of iets van magere biogarde kwark (da's dan een half fruithapje, want ik prak er aardbeien doorheen)

Drank:
Naast koffie en thee (beiden zonder suiker/ zoetstof en melk), 2 tot 3 liter water per dag en af en toe een glas melk

Andere tussendoortjes: amandelnoten, stukje kaas, etc. Je kent het wel. Wel allemaal low carb... dus geen EIERKOEKEN, Sultana's, Liga Evergreen, etc.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52398740
Nou ik schrijf even niet op wat ik heb gegeten vandaag want ik had een vreetbui waar je U tegen zegt
Morgen gewoon weer verder met gezond eten
pi_52398768
Morgen weer een dag Elvi..

Ze komen zo een van onze pleegkittens ophalen, en hoe hard ik ook riep dat ze zo weer wegmochten, nu het zo dichtbij komt vind ik het toch wel raar.. Gelukkig blijft de ander nog wel eventjes...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:32:11 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_52398961
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelk
tussendoor: een dikke peer!
Lunch: 1 snee mueslibrood met halvarine, 250 gram magere suikervrije vruchtenyoghurt, 1 kiwi
tussendoor: 2 cracottes zonder beleg
Avondeten (straks om 20:00 )": Tilapiafiletje, worteltjes, 125 gram aardappelen

Sonja
disclaimer
pi_52398980
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelk
tussendoor: een dikke peer!
Lunch: 1 snee mueslibrood met halvarine, 250 gram magere suikervrije vruchtenyoghurt, 1 kiwi
tussendoor: 2 cracottes zonder beleg
Avondeten (straks om 20:00 )": Tilapiafiletje, worteltjes, 125 gram aardappelen

Sonja
Tilapia is lekker
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:32:57 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_52398981
Damn, ik zie wat de mensen hier gemiddeld eten, en ik ben vaak voor crasher uitgemaakt hier vroeger, maar toen at ik nog meer dan het gemiddelde
disclaimer
pi_52399018
hmm zit nu op mijn werk, dus nu geen foto's haha

mijn dag gaat tnt gezond... heb vanmorgen yoghurt met meusli gehad en net 3 bruine boterhammen... neem straks nog wat (suikerarme) vla... en dus een lekker gezond dagje gehad...
vanmorgen al op de crosstrainer geweest
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 19:34:18 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52399021
Alweer een nieuw topic? 't Is niet meer bij te benen tegenwoordig! Wij wilden bbq-en maar het waait te hard. Dus hebben we de grillplaat er maar bijgepakt en binnen gegeten Ik had garnalenspiezen gehaald bij de Aldi hier, en die waren me toch lekker Jammer dat Christan ze ook lust
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52399030
pff word nu toch wel moe (ja nu al) ben helemaal niet gewent meer om 8 uur te werken. gelukkig heb ik voor de planning ook gezegt dat ik 1 shift per dag (4 uur per keer) wil werken)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52399033
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, ik zie wat de mensen hier gemiddeld eten, en ik ben vaak voor crasher uitgemaakt hier vroeger, maar toen at ik nog meer dan het gemiddelde
nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberen
als bij mij spieren afbreken komen ze helaas never nooit meer terug. Dus ik moet zoiezo niet te weinig proberen te eten. Maar ik vind jou lunch wel weinig daar zou ik niet op kunnen leven ben ik bang.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:36:45 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_52399076
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Riann het volgende:

[..]

nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberen
als bij mij spieren afbreken komen ze helaas never nooit meer terug. Dus ik moet zoiezo niet te weinig proberen te eten. Maar ik vind jou lunch wel weinig daar zou ik niet op kunnen leven ben ik bang.
Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?
disclaimer
pi_52399077
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Alweer een nieuw topic? 't Is niet meer bij te benen tegenwoordig! Wij wilden bbq-en maar het waait te hard. Dus hebben we de grillplaat er maar bijgepakt en binnen gegeten Ik had garnalenspiezen gehaald bij de Aldi hier, en die waren me toch lekker Jammer dat Christan ze ook lust
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQ

als ik ga BBQen dan is het echt lijnonverantwoord wij eten dan wat stukjes vlees en dan lekkere sausjes erbij ik vooral wiskeysaus. Stokbrood met kruidenboter een klein beetje huzaresalade en ooit wat aardbeitjes. En dat is het dan.
pi_52399103
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?
2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:40:59 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_52399167
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:38 schreef Riann het volgende:

[..]

2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.
Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel lang
disclaimer
pi_52399194
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
ik probeer niet elke dag boterhammen te eten dus gevarieerd te eten
daarom wissel ik af met yoghurt, melk en cornflakes, salades en ontbijtkoek ipv brood
pi_52399195
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel lang
hoelaat doe jij je ontbijt
pi_52399239
Ik heb trouwens een maat S truitje aan nu zag ik net!

maakt het wat uit dat het oorspronkelijk en zwangerschapstruitje van een schoonzus is?
En nee, ik ben niet zwanger, het is gewoon een tof truitje
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:44:49 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_52399250
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef Riann het volgende:

[..]

hoelaat doe jij je ontbijt
8 uur.
disclaimer
pi_52399296
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

8 uur.
okay ja 1 snee brood is dan best weinig
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:48:20 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_52399332
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef Riann het volgende:

[..]

okay ja 1 snee brood is dan best weinig
En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer eten
MAar meestal ben ik sterk en redden mijn kopjes koffie me door de eerste 2 uur heen
disclaimer
pi_52399364
Ah, hier zijn jullie!

Mijn voeding vandaag:

Ontbijt: 300 ml magere yoghurt met 30 gram cruesli
Lunch: Drie bruine boterhammen met halfvoller (30 +) kaas
Tussendoor: Not Guilty cornetto
Diner: Aardappelpartjes, steak tartaar en sperziebonen
Avondsnack: Ola Frusi, een paar suikervrije dropjes en misschien nog iets.
En verder veel water en thee.
pi_52399389
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer eten
MAar meestal ben ik sterk en redden mijn kopjes koffie me door de eerste 2 uur heen
maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:51:11 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_52399415
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef Riann het volgende:

[..]

maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?
Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog niet
disclaimer
pi_52399432
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog niet
hmmmz briefje op je nachtkastje leggen
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:57:10 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_52399573
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Riann het volgende:

[..]

hmmmz briefje op je nachtkastje leggen
Goed idee, of alle ontbijtmelk uit het boek typ-exen en er yoghurt overheen pennen
disclaimer
pi_52399678
Ik heb ook wel iets in maat S/M
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52399714
serieus mijn motorhelm is maat S

pi_52399756
Sokken zijn bij mij ook nooit zo groot
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:04:28 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_52399772
ik heb een buttplug in maat S
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 20:05:11 #52
13151 crew  Rewimo
pi_52399794
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Riann het volgende:
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQ

als ik ga BBQen dan is het echt lijnonverantwoord wij eten dan wat stukjes vlees en dan lekkere sausjes erbij ik vooral wiskeysaus. Stokbrood met kruidenboter een klein beetje huzaresalade en ooit wat aardbeitjes. En dat is het dan.
We hadden deze keer dus garnalen en biefstuk en een runderhamburger (ze hebben hier bij de Lidl hele lekkere dunne runderburgers, niet van die kartonnen dingen zoals je in NL vaak krijgt).

Brood erbij, wat sausjes, champignons, komkommer... Kruidenboter vind je hier nauwelijks Maar ja, zo was het ook lekker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52400071
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52400133
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.
Tieten, maatje S, klaag, zeur, jank, foto's, meer tieten en volgens mij kwam voedsel ook nog even voorbij.
Last.fm | Flickr
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 augustus 2007 @ 20:16:33 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52400166
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveer

Vertel eens wat je zo op een dag eet? Fuente wil graag inspiratie opdoen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52400220
vergeet mijn ontopic post over hardlopen niet...
pi_52401149
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveer

Vertel eens wat je zo op een dag eet? Fuente wil graag inspiratie opdoen
Precies
En alvast bedankt! *spontaan honger krijgt*
Sara
Merel
Ukje
pi_52401150
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een buttplug in maat S

Hey, nu we toch onze dag aan het opsommen zijn:

Ontbijt:
- kop koffie met suiker en melk

Lunch:
- 100 ml mosterdsoep (kliekje wat een beetje weinig bleek te zijn)
- kommetje zelfgemaakte pastasalade zonder dressing
- glas frambozen/zwarte bessensap oid

Tussendoor:
- 2x ijsthee

Avondeten:
- sla met tomaat, komkommer, beetje feta en zongedroogde tomaatjes (olijfolie + frambozenazijndressing)
- biefstuk met champignons en uitjes
- aardappelschijfjes

Nu:
- ijsthee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52401540
Dit is wel n leuke workout om met zn allen te doen bij n meet
pi_52401565
Twee weken terug voor het eerst weer bh's gekocht sinds al die meegroei- en voedingsgevallen. Echt fijn om weer iets anders aan te hebben. Meteen op laten meten, het is zoveel gewisseld de afgelopen tijd. Gelukkig meten ze bij ons nog wel.

Hoe gaat het met jou Isa?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52401608
Ik vreesde dat het een jumpstyle filmpje was, elvi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52401627
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met jou Isa?
Slecht
pi_52401687
Daar hoef je niet trots op te zijn.
*OUD heilige*
pi_52401713
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef YPPY het volgende:
Daar hoef je niet trots op te zijn.
Nee, maar zo lijkt het nog wat
pi_52401763
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, maar zo lijkt het nog wat
maar begint het gevoel wel al wat minder te worden of is het nog zo erg als een paar weken terug.
pi_52401851
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slecht
Kom hier!
pi_52401861
Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, Riann. Ik ben gewoon doodop. Moe, dat ben ik. Uiterlijk is alles normaal hier, maar er is natuurlijk niets normaals aan
pi_52401876
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef freecell het volgende:
Kom hier!
Ik zou wel willen, maar dat gaat echt niet.
pi_52401912
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, Riann. Ik ben gewoon doodop. Moe, dat ben ik. Uiterlijk is alles normaal hier, maar er is natuurlijk niets normaals aan
Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetje
pi_52402059
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef Riann het volgende:
Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetje
Alles went.
pi_52402113
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles went.
zelfs een vent

Maar ja het blijft evengoed kut... Maar het word beter
pi_52402335
Isa
pi_52402383
Isa. Ooit, ooit, ooit, over heel lang voel je je beter.
*OUD heilige*
pi_52402877
* Isabeau klapt als schooljuf in d'r handen
Nu ophouden hoor, dit is niet het "wat voelt Isa zich zielig"topic
Dat gevoel zal nog wel een tijdje blijven. Net zolang als de bron van mijn pijn hier rondloopt. En daarna val ik even in een heel erg diepe put, maar dan heb ik jullie tenminste nog. En dáárna ga ik genieten van het vrijgezel zijn Zie, ik kan nog wel toekomstplannen maken
pi_52402964
Nu nog dat je het meent he?

Ik weet overigens al geeneens meer wat ik vandaag gegeten heb. Heb een terugval en mijn concentratie en geheugen is het eerste wat er onder lijdt geloof ik.
*OUD heilige*
pi_52402988
Hallo! Ik ben er weer!
pi_52403344
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau klapt als schooljuf in d'r handen
Nu ophouden hoor, dit is niet het "wat voelt Isa zich zielig"topic
Dat gevoel zal nog wel een tijdje blijven. Net zolang als de bron van mijn pijn hier rondloopt. En daarna val ik even in een heel erg diepe put, maar dan heb ik jullie tenminste nog. En dáárna ga ik genieten van het vrijgezel zijn Zie, ik kan nog wel toekomstplannen maken
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:43:18 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_52403567
Ja hoi, ik heb een jaartje op de Molenkampschool gezeten bij Juf Anja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52403809
Oeh. Ik heb lekker gesport (nou ja, gesport, eerder bewogen... na drie minuten begin ik al te zweten en te puffen). Echt even zo'n fijn, sterk gevoel. Als je op de crosstrainer staat en je bent na 5 minuten bezweet en buiten adem en je gaat toch nog een kwartier door, dat lekkere overwinningsgevoel (of klink ik nu als een doorgeslagen anorexica?)

Nu lekker gedoucht, in mijn joggingbroek en een hemdje op de bank en een heerlijke grote kom kikkererwtensoep eten met warme pitabroodjes. I feel good
pi_52404370
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling
pi_52404406
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang
pi_52404441
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling
ze wil geen isabau is zielig topic
pi_52404462
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang
daarom ben ik blij met meerdere apparaten
kan ik alles 10 min doen en ben ik toch nog een uur bezig geweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 22:00:05 #84
13151 crew  Rewimo
pi_52404463
Isa Er komen weer betere tijden hoor...
pi_52404536
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daarom ben ik blij met meerdere apparaten
kan ik alles 10 min doen en ben ik toch nog een uur bezig geweest
we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.
pi_52404576
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Riann het volgende:

[..]

ze wil geen isabau is zielig topic
Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?
pi_52404637
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef Riann het volgende:

[..]

we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.
en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaan
pi_52404726
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
Haha, ja, ze hebben ook van die tellers waarop ze aangeven hoeveel procent je al hebt gedaan.

Mijn truc zou dan eerder zijn: heel hoge tijd instellen, dan 10 minuten zweten, dan de tijd drastisch verlagen zodat je percentage ineens omhoog springt. Ach ja
pi_52404844
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik heb een jaartje op de Molenkampschool gezeten bij Juf Anja
Klapte juf Anja ook altijd zo leuk in haar handen?
pi_52404864
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?
Tuurlijk snap ik dat
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaan
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
pi_52404891
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, dat was dus wel de bedoeling Jij bent tenminste ontopic met je gesport, gepuf en gezweet
pi_52404967
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Tuurlijk snap ik dat
[..]

Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
tja ik vind dit makkelijker
je loopt in de ochtend naar buiten en je begint meteen
of na het werk
toch makkelijker dan als je eerst weer naar de sportschool gaat
denk dat ik dan niet elke dag zou sporten
pi_52404983
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Tuurlijk snap ik dat
[..]

Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaan Het klinkt zo leuk
pi_52404996
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja ik vind dit makkelijker
je loopt in de ochtend naar buiten en je begint meteen
of na het werk
toch makkelijker dan als je eerst weer naar de sportschool gaat
denk dat ik dan niet elke dag zou sporten
Dat zeg ik dat is voor iedereen anders
pi_52405065
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaan Het klinkt zo leuk
Het is ook erg leuk. Het is een soort arobics alleen dan in het water. Het lijkt en is op dat moment minder zwaar is ook voltehouden en 1 uur aquafun is hetzelfde als 1,5 uur op de kant hetzelfde doen. Maar de dag erna voel je het af en toe wel hoor. Maar dan weet je ook dat je weer hard gewerkt hebt
pi_52405110
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:13:40 #97
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52405176
Pff ben ff weg en we zitten alweer in deel 191.. het is ook niet meer bij te houden hier zeg...

Tennis ging niet door, dus geen beweging gehad vandaag..
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52405177
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken
waarom nooit gebruiken?
dat is juist de bedoeling
pi_52405193
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
in begin maak je er natuurlijk veel gebruik van maar op een gegeven moment dan sla je een Dag over en zo gaat het dan afzwakken en dan wil je weer vol frisse moed beginnen en dan heb je die Dag geen zin en dan denk je ach ik begin morgen wel. Teminste zo gaat het bij mij altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 22:15:19 #100
13151 crew  Rewimo
pi_52405269
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd om me aan te melden voor aquafit beginners
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')