Rewimo

Rewimo

We hadden deze keer dus garnalen en biefstuk en een runderhamburger (ze hebben hier bij de Lidl hele lekkere dunne runderburgers, niet van die kartonnen dingen zoals je in NL vaak krijgt).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Riann het volgende:
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQ
als ik ga BBQen dan is het echt lijnonverantwoord wij eten dan wat stukjes vlees en dan lekkere sausjes erbij ik vooral wiskeysaus. Stokbrood met kruidenboter een klein beetje huzaresalade en ooit wat aardbeitjes. En dat is het dan.

Tieten, maatje S, klaag, zeur, jank, foto's, meer tieten en volgens mij kwam voedsel ook nog even voorbij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.![]()

BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de afgelopen topics? Je kan niet eens fatsoenlijk gaan werken, of je mist al een boel.![]()

Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
BH-maten, ontbijkoek en optimel... Dat is het zo ongeveer
Vertel eens wat je zo op een dag eet? Fuente wil graag inspiratie opdoen![]()

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

Slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met jou Isa?

Nee, maar zo lijkt het nog watquote:

maar begint het gevoel wel al wat minder te worden of is het nog zo erg als een paar weken terug.quote:

Ik zou wel willen, maar dat gaat echt niet.quote:

Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, Riann. Ik ben gewoon doodop. Moe, dat ben ik. Uiterlijk is alles normaal hier, maar er is natuurlijk niets normaals aan![]()

Alles went.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef Riann het volgende:
Okay meer van ik voel me nog steeds kut maar het word een gewoonte om je zo te voelen nu.... snap ik het zo een beetje

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau klapt als schooljuf in d'r handen
Nu ophouden hoor, dit is niet het "wat voelt Isa zich zielig"topic![]()
Dat gevoel zal nog wel een tijdje blijven. Net zolang als de bron van mijn pijn hier rondloopt. En daarna val ik even in een heel erg diepe put, maar dan heb ik jullie tenminste nog. En dáárna ga ik genieten van het vrijgezel zijnZie, ik kan nog wel toekomstplannen maken

ze wil geen isabau is zielig topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling

daarom ben ik blij met meerdere apparatenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang![]()

Rewimo

Rewimo

we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom ben ik blij met meerdere apparaten
kan ik alles 10 min doen en ben ik toch nog een uur bezig geweest

Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Riann het volgende:
[..]
ze wil geen isabau is zielig topic

en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef Riann het volgende:
[..]
we hebben een redelijk huis maar om nou een heel fitnis centrum aan te bouwen zie ik niet zo zitten.

Haha, ja, ze hebben ook van die tellers waarop ze aangeven hoeveel procent je al hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Riann het volgende:
als ik op de crosstrainer sta wat ik momenteel weer zelden doe typ ik altijd 10 min en dan ga ik nog 10 min door dan heb ik uiteindelijk 20 min gehad dan lijkt het niet zo lang![]()

Klapte juf Anja ook altijd zo leuk in haar handen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik heb een jaartje op de Molenkampschool gezeten bij Juf Anja

Tuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik vind het toch niet aardig van mezelf om heel hard te gaan tetteren dat ik me zo fijn voel, als we het er blijkbaar net over hebben dat iemand anders zich helemaal niet fijn voelt. Snap je?
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch is het uiteindelijk goedkoper dan naar de sportschool gaan

Nee, dat was dus wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, ik zie dat ik nu wel een beetje over het zielenleed van Isa heenwals. Was niet mijn bedoeling

tja ik vind dit makkelijkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat
[..]
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat
[..]
Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Dat zeg ik dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik vind dit makkelijker
je loopt in de ochtend naar buiten en je begint meteen
of na het werk
toch makkelijker dan als je eerst weer naar de sportschool gaat
denk dat ik dan niet elke dag zou sporten

Het is ook erg leuk. Het is een soort arobics alleen dan in het water. Het lijkt en is op dat moment minder zwaar is ook voltehouden en 1 uur aquafun is hetzelfde als 1,5 uur op de kant hetzelfde doen. Maar de dag erna voel je het af en toe wel hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je naar een sport gaat die aquafun heet, heb je sowieso een goede reden om te gaanHet klinkt zo leuk

waarom nooit gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken![]()

in begin maak je er natuurlijk veel gebruik van maar op een gegeven moment dan sla je een Dag over en zo gaat het dan afzwakken en dan wil je weer vol frisse moed beginnen en dan heb je die Dag geen zin en dan denk je ach ik begin morgen wel. Teminste zo gaat het bij mij altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
et lijtk me heerlijk zo'n thuissportzaaltje. Ik zou me dan heel erg fit en fun voelen dat ik dat in mijn huis heb. En ik zou het trots aan al mijn gasten laten zien. En nooit gebruiken![]()

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |