morgen denk ik ook maar weer eens een fles halen want dat is toch wel lekker zo af en toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Zo, lekker blikje dr. pepper(light
)
Smorgen 2 sneetjes brood met beleg net wat er isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappigerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Riann het volgende:
wat is een minneola freecel
okay weer wat geleerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
zoetstof is misschien een optiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen![]()
Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen![]()
Tilapia is lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ontbijt: 1 snee brood met appelstroop, 1 glas karnemelk
tussendoor: een dikke peer!
Lunch: 1 snee mueslibrood met halvarine, 250 gram magere suikervrije vruchtenyoghurt, 1 kiwi
tussendoor: 2 cracottes zonder beleg
Avondeten (straks om 20:00)": Tilapiafiletje, worteltjes, 125 gram aardappelen
Sonja
nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, ik zie wat de mensen hier gemiddeld eten, en ik ben vaak voor crasher uitgemaakt hier vroeger, maar toen at ik nog meer dan het gemiddelde
Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Riann het volgende:
[..]
nou als je ziet wat ik eet ik ben bijv echt geen crasher moet ik ook maar niet proberen
als bij mij spieren afbreken komen ze helaas never nooit meer terug. Dus ik moet zoiezo niet te weinig proberen te eten. Maar ik vind jou lunch wel weinig daar zou ik niet op kunnen leven ben ik bang.
wat gooi jij eigenlijk altijd op de BBQquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Alweer een nieuw topic? 't Is niet meer bij te benen tegenwoordig! Wij wilden bbq-en maar het waait te hard. Dus hebben we de grillplaat er maar bijgepakt en binnen gegetenIk had garnalenspiezen gehaald bij de Aldi hier, en die waren me toch lekker
Jammer dat Christan ze ook lust
2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je eet zelf 2 sneeen brood als lunch en je vindt 1 snee mueslibrood met een bak yoghurt en een kiwi te weinig?
Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel langquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:38 schreef Riann het volgende:
[..]
2 tot 3 sneetjes ligt eraan hoelaat ik smorgens heb gegeten. Ja ik ben zelf geen fruitmens. Dus voor mij zou de kiwi afvallen. dan vind ik 1 snee brood en een bakje yoghurt weinig.
ik probeer niet elke dag boterhammen te eten dus gevarieerd te etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
hoelaat doe jij je ontbijtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik eet wel fruit, het is echt prima te doen, ik heb eerder moeite met het schamele ontbijt. Ik ben een stevig ontbijt gewend en 1 snee brood is echt mager... ik neem dus hele kleine hapjes en ik kauw heel lang
En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer etenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef Riann het volgende:
[..]
okay ja 1 snee brood is dan best weinig
maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan 35 minuten fietsen en als ik dan op mijn werk kom wil ik om half tien weer eten
MAar meestal ben ik sterk en redden mijn kopjes koffie me door de eerste 2 uur heen![]()
Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef Riann het volgende:
[..]
maar mag je ipv die karnemelk dan geen yochurt pakken?
hmmmz briefje op je nachtkastje leggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook wel, maar ik denk daar om half acht niet aan, iets met lijf wel wakker en hoofd nog niet![]()
Goed idee, of alle ontbijtmelk uit het boek typ-exen en er yoghurt overheen pennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmmz briefje op je nachtkastje leggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |