yeah, I know, maar is er niet echt van gekomen vandaag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Om 10:30 voedsel naar binnen werken, is niet ontbijten... da's brunchen
Meer eten!![]()
Nou, vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah, I know, maar is er niet echt van gekomen vandaag.
En liep wel in de stad, maar had geen zin in vette broodjes ofzo.. dus had zoiets van: dan maar avondeten wat gespreider doen (vandaar voor, hoofd en nagerecht) met elk wat tijd ertussenbeetje compenseren
![]()
maar ik weet 't.. meer etenen regelmatiger, maar zoals ik vanochtend al zei zit ik ff in de 'ik-heb-vakantie-dus-geen-ritme-dip'
drink een groot glas waterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef motorbloempje het volgende:René is pas over een uur thuis
![]()
honger...
grote hongerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Als ik echt grote honger heb werkt dat bij mij niet word ik alleen maar misselijk van.
neen.. ben niet echt in een feeststemmingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Titel heb ik verwijderd, nergens voor nodig natuurlijk.
Riann!! * Isabeau gilt een beetje overwerktquote:
Maar... maar... we vallen af. Happy happy joy joyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen.. ben niet echt in een feeststemming
met honger gaan eten is gewoon nooit slimquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn mensen die wel mate kunnen houden Miss_Sanders was ik nu al naar de snoepkast gelopen had ik die Toblerone die er al 2 maanden ligt verorberd
![]()
of broodjes in de oven gemikt met kaas en ui, of, of, of...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Riann!! * Isabeau gilt een beetje overwerkt
We hebben vanavond trouwens bloemkool en aangezien ik nergens meer boter in huis blijk te hebben, heb ik een tomatensaus gemaakt voor over de bloemkool. Eigenlijk veel slanker![]()
Ik niet en ik stel voor allemaal een beetje normaal op elkaar te reageren, elkaar niet af te katten, met modder te gooien, kleine steekjes onder water te geven of betweterig te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef blue_funk het volgende:
En ik vond het nog wel zo'n gezellige subtitel![]()
waarom wil je hier posten als niemand 'normaal' tegen je doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met honger gaan eten is gewoon nooit slim
maar goed je moet het ook zelf weten
en ik weet niet wanneer jullie normaal kunnen gaan doen tegen mij
maar ik wil hier ook alleen maar gewoon posten
maar er zijn er steeds een paar die dat verpesten
En jij denkt als je nu een groot glas water drinkt straks over een uur minder eetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Miss_S het volgende:![]()
je hebt er meer aan om nu een beetje water te drinken
en straks niet teveel in een keer naar binnen te werken
omdat je nu al honger hebt zal je dan waarschijnlijk veelste veel eten
Lijkt me een super idee! Mèt broccoli uiteraardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
je moet ook maar 's hier komen eten![]()
een lekker veel-gangen-menu ofzolekker hele dag kokkerellen enzo
![]()
uiteraard wel gezond enzo en light
heeeeeeeeeeeeeel veel broccoliquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me een super idee! Mèt broccoli uiteraard(aangezien Dennis dat niet lust, hunker ik op elk moment dat hij niet mee-eet naar broccoli)
*zucht* ... vooruit dan maar...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet en ik stel voor allemaal een beetje normaal op elkaar te reageren, elkaar niet af te katten, met modder te gooien, kleine steekjes onder water te geven of betweterig te doen.
Ik ben vanavond in een strenge buidus allemaal lief zijn!
* Isabeau neemt nog een prozac
En deze discusie ik ook al herhaaldelijke malen langs geweest. Miss S vindt het blijkbaar wèl leuk om hier mee te lezen en te reageren en aangezien fok een openbaar forum is is ze ook hier gewoon welkom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
waarom wil je hier posten als niemand 'normaal' tegen je doetik zou niet meer willen posten in een topic waar niemand mij 'moest'
Laatste opmerking van mij hierover:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met honger gaan eten is gewoon nooit slim
maar goed je moet het ook zelf weten
en ik weet niet wanneer jullie normaal kunnen gaan doen tegen mij
maar ik wil hier ook alleen maar gewoon posten
maar er zijn er steeds een paar die dat verpesten
Het gaat ook om de wisselwerking, Troel, dat zeg je goed. Maar als iedereen nou een beetje op z'n woorden let en bedenkt dat we hier allemaal met hetzelfde doel zitten (afvallen en steun van medestanders) dan moet het toch lukken dat we gewoon leuk tegen elkaar doen? Het lijkt me nergens voor nodig dat jij en Miss S hier samen weg blijven (hey, het zou waarschijnlijk nog werken ook!). En stel dat het prima werkt, wat dan? Nooit meer terugkomen? Nee hoor, dat slaat nergens opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:19 schreef Troel het volgende:
Laatste opmerking van mij hierover:
Ga dan eens gewoon posten, misschien dat dat scheelt.
Mensenkaatje, de sfeer in dit topic is idioot ver te zoeken en dat komt gewoon door de wisselwerking. Ik kan me niet voorstellen dat jij het leuk vindt om in zo'n topic te posten, net zoals ik dat niet vind. Dus of we stoppen gewoon allemaal met dit kinderachtige gedrag, of er moet een keer heel hardhandig ingegrepen worden, desnoods met flinke bans ofzo, maar het is zonde om een topicreeks die al 5 jaar bestaat op zo'n manier te laten verzieken.
Dus ik stel je het volgende voor: we posten allebei de rest van de maand niet in deze topicreeks om te kijken of de sfeer dan beter wordt, ok?
ach ik ga gewoon weer in de negeermodus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat ook om de wisselwerking, Troel, dat zeg je goed. Maar als iedereen nou een beetje op z'n woorden let en bedenkt dat we hier allemaal met hetzelfde doel zitten (afvallen en steun van medestanders) dan moet het toch lukken dat we gewoon leuk tegen elkaar doen? Het lijkt me nergens voor nodig dat jij en Miss S hier samen weg blijven (hey, het zou waarschijnlijk nog werken ook!). En stel dat het prima werkt, wat dan? Nooit meer terugkomen? Nee hoor, dat slaat nergens op![]()
(ps: en ik besef dat jij momenteel niet wilt afvallen, dus dat 'iedereen' klopt al niet)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
ok.. dieptepunt van het jaar:
ik vul een sollicitatieformulier van de Albert Heijn in
Dat doe maar nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wilde nog wel een hele serie vervelende verwensingen gaan posten!
(tvp)
ah, ik dacht al dat je een uur ging etenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Riann het volgende:
en nu ga ik een uurtje flink uitleven
aquafun dus![]()
En daarmee is deze discussie geslotenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
iedereen klaar met op mij te reageren?
ik zorg voor de problemen maar jullie gaan er wat graag op in zelf als ik niets zeg
ik post gewoon mee zoals jullie dus hoeven jullie me er ook niet uit te pikken
Ja, ik val hiermee inderdaad af, zoals ik ook al aan Coldfeet had verteld...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hiermee val je goed af?
-edit-
Als jij met dit eetpatroon niet zou afvallen, maar gelijk blijven qua gewicht, dan zal dat komen doordat jouw energieverbruik op een dag lager ligt dan mijn energieverbruik. Immers afvallen is gebaseerd op wat erin gaat en wat verbruikt wordt. Bedenk daarbij ook dat een groter lichaam sowieso een groter rustverbruik heeft...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is de basis... Daarnaast neem ik een glas wijn of een iets lekkers als ik daar zin in heb. Maar wel pas als ik erover nagedacht heb of ik iets echt lekker genoeg vind om de eventuele gevolgen te accepteren
Ik ben hiermee in april 2005 begonnen (105 kilo) en tegen april 2006 woog in 78 kilo, dus 27 kilo kwijt op tijd van een jaar. Moet wel erbij zeggen dat ik daarnaast ben gaan hardlopen, zo'n 2 keer per week. Het laatste jaar heb ik door een blessure veel minder kunnen sporten en ook minder strikt gegeten, dat heeft me ongeveer 5 kilo gewichtstoename opgeleverd. Vandaar dat ik nu weer strikter aan de slag ga...
Dat Belgische? Ik heb start to run.... Morgen ga ik les 1 nog eens overdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
is er verder hier nog iemand die de hardlooplessen van Evy volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |