Ook voor kinderen zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
Zeker als je er de matchende G-string bij draagt
[afbeelding]
Oja maak me gek!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:56 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Zeker als je er de matchende G-string bij draagt
[afbeelding]
sonja´s idee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond 225 gram pasta met kalkoen en paprika
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sonja´s idee?
wij eten vanavond rijst, kip, perzik en erwtjes
en iets van rode saus
dat is het enigste wat er minder aan isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
UiteraardVoorlopig hoef ik er zelf ff niet bij na te denken
![]()
Pindakaas erdoorheen is ook lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik keil tegenwoordig altijd wat slankie smeerkaas door m'n ei, ff klutsen en bakken
Ja, inderdaad, heeftie wel ballen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook dat ziet er uit alsof er een Thaise travo mee rondloopt
(oooh, ik ben jaloers, freecell!!)
Geen ideequote:
ik ga alweer over 2 etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Riann het volgende:
ik krijg gewoon bijna honger van jullie zeg...
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik niet hoef te verzinnen wat ik nou weer moet koken. Ik weet wat ik nu eet, dus weet ik ook wat ik straks weer kan etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is het enigste wat er minder aan is
dat je niet zelf meer nadenkt over het eten en dat moet straks wel weer
Door je eiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Pindakaas erdoorheen is ook lekker![]()
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuurquote:
ja maar dan moet je wel weer elke dag zelf bedenken wat je gaat etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik niet hoef te verzinnen wat ik nou weer moet koken. Ik weet wat ik nu eet, dus weet ik ook wat ik straks weer kan eten
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel weer elke dag zelf bedenken wat je gaat eten
Pinda's en pindakaas blijken uit wetenschappelijk onderzoek te hélpen bij het afvallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
Eet alleen geen pindakaas meer nu met het afvallen, dus doe er dan meestal gewoon een plak kaas en ham op.
*noteert... experimentje gaat doen een dezer dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuur(eitje dan niet in olijfolie bakken, want pindakaas + olijfolie is een bah-combinatie)
Eet alleen geen pindakaas meer nu met het afvallen, dus doe er dan meestal gewoon een plak kaas en ham op.
Vel kan je niet trainen. Nooit. Je kan proberen de spieren eronder wat meer proportie te geven zodat je vel daar beter omheen past. En hardlopen helpt daarbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef botterfly het volgende:
Even over dat start to run: Is dat alleen calorieverbrandend of is het , zoals ik ergens heb gelezen, gunstig voor het overtollige huid? Oftewel kom je strakker in je been en bips vel te zitten?
Niet afgevallen maar wel 1 cm buikvet kwijt.
Mij helpt het nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pinda's en pindakaas blijken uit wetenschappelijk onderzoek te hélpen bij het afvallen
is pinkakaas niet gezonder dan kaas en ham?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ja? Ei in pan, schep pindakaas erbij, effe draaien.... lekkuuuuur(eitje dan niet in olijfolie bakken, want pindakaas + olijfolie is een bah-combinatie)
Normaal gesproken misschien wel (weet ik eigenlijk niet), maar ik eet low carbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is pinkakaas niet gezonder dan kaas en ham?
tuurlijk die koolhydratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Normaal gesproken misschien wel (weet ik eigenlijk niet), maar ik eet low carb
Pindakaas met noot (Calvé): 14 gram koolhydraten per 100 gram
Kaas: 0
Achterham: 1,7 gram koolhydraten per 100 gram
En van ham en kaas krijg ik geen puistjes
Het is gunstig voor je conditie vooralquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef botterfly het volgende:
Even over dat start to run: Is dat alleen calorieverbrandend of is het , zoals ik ergens heb gelezen, gunstig voor het overtollige huid? Oftewel kom je strakker in je been en bips vel te zitten?
Niet afgevallen maar wel 1 cm buikvet kwijt.
Dan ben ik morgen een kilo zwaarder en puilt mijn buik weer uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk die koolhydratenik was ze vergeten
dus je komt vanavond niet gezellig een wit stokbrood met me op eten?
maar die kilo is dan toch geen vet en de volgende dag is het dan toch weer weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen een kilo zwaarder en puilt mijn buik weer uit![]()
Hoewel gebakken ei met pindakaas lekker is, is het lekkerste natuurlijk (witte) boterhammen met pindakaas. Tel dan eens de koolhydraten. Grote nono voor mij dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Pindakaas is op zich helemaal niet slecht. Veel eiwitten en goede vettenMaar ook koolhydraten natuurlijk
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Miss_S het volgende:
ik ga fotos inplakken
Bij wijze van meisjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar die kilo is dan toch geen vet en de volgende dag is het dan toch weer weg?
In de nootjes variant wordt er extra suiker toegevoegd (of glucosesiroop, zelfde)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef octopussy het volgende:
Blue Funk, mijn pindakaaspotje (calve) zegt 9,9 gram kh's per 100 gram, waarvan 2,5 gr. suiker.
Blijkbaar schelen de stukjes noot ook nog![]()
Geen idee. Heb het van www.koolhydratentabel.nl Kan ook dat het daar fout staat. Natuurlijk zitten er niet schrikbarend veel koolhydraten in pindakaas, maar ik sla snel door. Proef pindakaas, wil brood.... eet een boterham, wil meer... eet er nog een, meer... etc. Je kent het wel... Kan geen maat houden (1 schaaltje chips?!! Wat is dat??! Wil een gezinsverpakking). Dan kan je bepaalde dingen maar beter bij me weghoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef octopussy het volgende:
Blue Funk, mijn pindakaaspotje (calve) zegt 9,9 gram kh's per 100 gram, waarvan 2,5 gr. suiker.
Blijkbaar schelen de stukjes noot ook nog![]()
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Bij wijze van meisjeVan een stuk stokbrood met pindakaas kom je niet 1 kg aan
Ik zwel wel op wanneer ik (veel) koolhydraten eet. En het uitpuilende buikje is dan helaas niet de volgende dag weer weg. Wat het is weet ik niet. Zal wel meer vocht erdoor vasthouden ofzo.
Ik zei toch dat het eitjes-dag vandaag was? We moeten nu hier in dit topic op eieren lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, alles wordt hier meteen weggemod tegenwoordig
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, alles wordt hier meteen weggemod tegenwoordig
Dat was 't m nou juist, er stond niet echt iets raars, alleen werd het volgens mij verkeerd geinterpreteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.
nou ligt eraan als er lullige opmerkingen staan wel maar volgens elvi niet dus dan is het wat overbodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er stond, maar op zich een goede zaak.
dat is best wel ergquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:36 schreef octopussy het volgende:
is trouwens vandaag jarig. Werd vanochtend om 7.30 wakker gebeld door zijn broer om hem te feliciteren
![]()
![]()
Misschien vanavond even naar scheveningen met z'n 2en om het vuurwerk te bekijken. Das besttoch?
lukt je toch nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou jaaa
* SQ gaat maar ff een hele lange dietclub-break houden
Ja we zijn weer op de goede wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Sjeen het volgende:
Het was een opmerking die op zich in context was... Maar vrij lomp geformuleerd. Niets mis mee in principe, ware het niet dat het weer gemakkelijk een rel had kunnen opleveren. En we waren nu juist zo goed op weg vandaag...
en ik vind dit nu weer overbodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja we zijn weer op de goede wegook tenopzichte van miss_s
daar ben ik wel weer blij om.
maar ik heb het nu over pm gevraagd wat het zinnetje nou was want ik ben altijd best wel nieuwgierig aangelegd en ik vond dit echt erg overbodig.
Dat kanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
en ik vind dit nu weer overbodig.
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
maar ik heb het nu over pm gevraagd wat het zinnetje nou was want ik ben altijd best wel nieuwgierig aangelegd en ik vond dit echt erg overbodig.
Rustig je PM je PM houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Riann het volgende:
[..]
okay geaccepteerd dan bij dezequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.
Als jullie wel maar weten dat ik het niet doe om te pesten, maar gewoon om het hier gezellig te houden.
Sorry was zo niet bedoeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef teigan het volgende:
octopussy, gefeliciteerd met je
Riann, hou er nu gewoon ook over op.... Sorry dat ik het zeg, maar jij lijkt hier alleen maar te posten omdat er gereld wordt, en jij lekker mee kan doen...
Als je een pm stuurt, hou dat dan lekker voor jezelf, daar hoeven wij niet van mee te genieten, aangezien wij misschien niet zo nieuwsgierig zijn aangelegd, en de sfeer wel leuk willen houden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en achteraf gezien hebben jullie misschien ook wel gelijk. Maar soms neem je snel een beslissing en die hoeft niet altijd even goed te zijn.
Als jullie wel maar weten dat ik het niet doe om te pesten, maar gewoon om het hier gezellig te houden.
succes ermeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef blue_funk het volgende:
@Sjeen: Als je pindakaas & ei hebt geprobeerd, laat even weten wat je ervan vond
* blue_funk gaat for the time being weer terug naar lurk-modus omdat het nu wel een beetje erg triest wordt hier
Veel succes met de kilo's en keep smiling!![]()
Dag dames en heer![]()
Vaak wel toch, tijdens opruimacties?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom een heel topic gesloten moet worden omdat een aantal mensen rellen. Doen jullie dat met andere topics ook?
is een beter idee dan het door laten gaan toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom een heel topic gesloten moet worden omdat een aantal mensen rellen. Doen jullie dat met andere topics ook?
Ja, het is een maatregel die wel vaker wordt genomen op FOK!. Gewoon een tijdelijk slotje zodat de gemoederen bedaren. Met name in NWS gebeurt het snel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Vaak wel toch, tijdens opruimacties?
dat is wel het voordeel van ziek zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Vogue het volgende:
Zo, ik zit welgeteld een week of anderhalf bij deze topicreeks en heb in geen tijden zoveel gerel gezien. In TRV en KAA is het altijd erg rustigBeetje jammer.
Vannacht was ik ziek, ik had gistermiddag pasta gegeten en die viel helemaal verkeerd. Had er zelfs koorts bij. Nu zit ik zo slap als een dweil op mijn werk. Maar de weegschaal had wel weer een laagte-record vandaagMijn BMI is nu 29,8
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Jos Brink is overleden. Dat is dan wel heel snel gegaanIk krijg altijd zo'n reality check van dit soort nieuws, zo van: er zijn toch heel wat belangrijkere dingen dan iets stoms als een paar pond kilo teveel
![]()
Klopt, wat afschuwelijk deze dingen. Mijn schoonmoeder moet komende week nog 1 chemokuur en dan is ze klaar met haar serie van 12. En gelukkig is ze 'schoon' nu. Ook darmkanker, en dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, miepen over een paar kilo teveel terwijl zij er nu 20 ongewenst is afgevallen en niet meer op gewicht komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Jos Brink is overleden. Dat is dan wel heel snel gegaanIk krijg altijd zo'n reality check van dit soort nieuws, zo van: er zijn toch heel wat belangrijkere dingen dan iets stoms als een paar pond kilo teveel
![]()
Jeetje, inderdaad snel gegaan. Het is pas eind juli bekend geworden dat hij darmkanker had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik ken het gevoel... Ik hoop dat het bij jouw schoonmoeder schoon blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Klopt, wat afschuwelijk deze dingen. Mijn schoonmoeder moet komende week nog 1 chemokuur en dan is ze klaar met haar serie van 12. En gelukkig is ze 'schoon' nu. Ook darmkanker, en dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt, miepen over een paar kilo teveel terwijl zij er nu 20 ongewenst is afgevallen en niet meer op gewicht komt![]()
We waren maar met 5, maar toch lekker getraind... En het laatste uur partijtje 3 tegen 2 gespeeld, best pittig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellllllow ladies
Ik leef ook nog hoortoen jullie lekker aan het rellen (uhhh kletsen) waren heb ik alweer 2 diensten gedraaid en van8 veeeeeeel te kort geslapen........... nu dus een beetje erg brak... ga vanavond ook niets gezonds meer doen.. alleen een beetje bankhangen, vind dat ik dat wel verdiend heb eigenlijk. (het was DRUK)
lekker maandag weer volleyballen! hoe was jou eerste training Sjeen? meegevallen??? ik heb dr zoooo veel zin in(maar nog meer in de competitie).
ik was ook erg blij met mij BMI onder de 30 idddus feli vogue.. voelt al wat gezonder he?
teveel gelezen om op iedereen te kunnen reageren, maaruh wens iedereen weer een erg fijn weekendenjoy!
Ik hoop het ook, 15 jaar terug heeft ze namelijk ook al borstkanker gehad, amputatie en al, nu was het darmkanker. Ze heeft dus echt genoeg voor d'r kiezen gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... Ik hoop dat het bij jouw schoonmoeder schoon blijft
[..]
Heel jammer inderdaad, maar ik vond dit van vanmiddag eerlijk gezegd wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Vogue het volgende:
Zo, ik zit welgeteld een week of anderhalf bij deze topicreeks en heb in geen tijden zoveel gerel gezien. In TRV en KAA is het altijd erg rustigBeetje jammer.
en dat komt waarschijnlijk door het slotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad, maar ik vond dit van vanmiddag eerlijk gezegd wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |