Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
heb mijn kleding kast opgeruimd dus heel veel dat te groot voor mij is of wat ik nooit aan deed
misschien zit er iets tussen voor jullie
[TK] Heel veel dameskleding
ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raakt
ik koop niks overigens ik ga liever zelf shoppen plus dadelijk past het niet en dan kun je het natuurlijk niet terug sturen.
Dat is zo bij ons gaat het naar de ona daar proberen ze de goeden dingen te verkopen en het geld gaat dan naar arme landen de opbrengst ervan en wat ze niet kunnen verkopen gaat meteen door naar arme landen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te worden
Het pakje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef gothic-blackie het volgende:
voor mij macaroni met groenten en de saus (sommige mensen, zoals mijn ouders, gooien alleen het pakje erin
vind maar een pakje lekker, van de honig, de versie: italiaanse tuinkruidenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Het pakje?
Als ik zo'n pakje in mijn huis zie, ga ik schreeuwen
Saus zelf maken is lekkerder en bovendien nog sneller ook
wel goed dat je nu weet hoe je ervoor staatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh dames. Ik moet even mopperen op mezelf hoor....
Ik ben vanmorgen toch op de weegschaal gegaan bij mn ouders... En ik was ruim 5 kilo zwaarder dan ik dacht. Das best een domper, terwijl het op zich heel goed gaat met eten en ik echt ook denk dat ik al (een kilo ofzo) afgevallen ben
Dus nu moet er in totaal echt 20 kilo af. Of op zn minst 15. En ik zit te twijfelen of ik toch niet een weegschaal zal gaan kopen
Bah, rotdag. Ik zit niet lekker in m'n vel.
ik heb het een maand lang elke dag gehadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef Jojogirl het volgende:
Oei elke dag wegen. Daar kan je zo lekker onzeker van worden af en toe.
Hier is de verleiding ook af en toe te groot sinds ik thuis een goede weegschaal heb en daar word ik niet altijd blij van.
Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb het een maand lang elke dag gehad
en vond het wel fijn om te zien wat voor eten wat voor effect op je gewicht heeft
ik woog me elke dag voor het ontbijt dus niet wat voor effect het eten meteen op mijn gewicht heeft maar de dag ernaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.
gefeliciteerd met je manquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:15 schreef Fuente het volgende:
Whoei hoei, manlief is vandaag jarig, en daarom gaan we vanavond gourmetten! Vandaag een flinke SAS dag dus
en het is nog goedkoop ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd Fuente, geniet er lekker van samen
GB, wat een superideeWat zal ze daar blij mee zijn
ik heb ook nieuwe trainingsbroeken nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen!ook allemaal weer wakker?
ik heb gister nog ff een foto gemaakt met de trainingsbroek, dus zal ik straks eens ff showen... maar zie wel dat er nog veel meer af moet......
straks maar ff weer op de crosstrainer...
ja dat begrijp ik dat dat een stuk leuker isquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej niet specifiek ik doe meestal 20 minuten tot een half uur op 35-40 km/ uur (dat ding geeft de snelheid aan, dus ik probeer niet langzamer te gaan als ik moe wordt...) maar die crosstrainer is eigenlijk meer ter overbrugging tot de volleybalcompetitie weer begint, want dat is veel intensiever en veel leuker om te doen![]()
Dat moet lukken. Nu heb ik geloof wel een paar logé's die de dag daarvoor naar MysteryLand zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou super zijn, FaatIk ben waarschijnlijk niet komend weekend, maar het weekend daarna in Haarlem. Misschien kunnen we dan iets afspreken, zondags?
Oe, leuke uitdaging om iets te ontwerpen. Nu ben ik natuurlijk geen Donna Karan, maar ik vind het wel leuk omquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
Ohw shit das balen. Ik heb de broeken nu ook niet direct bij de hand eigenlijk, dus dat gaat me vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja okee, alleen ben ik er nu in plaats van volgende weekZoals je in een van de door jou nog niet gelezen topics kunt zien
Het schijnt dat je met lachen ontzettend veel spieren gebruikt. Nu weet ik niet of je er een sixpack vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
...... Kun je van lachen een six-pack krijgen
ik heb die met appel en dan ipv magere melk pak ik magere yochurt en dat is goed te doen vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 08:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Cruesli balans met rode vruchten is gore zooi, waar per portie aardig wat meer calorieën inzitten als er op de verpakking staat (zij vinden een portie 30 gram en dan met een half glas magere melk)
Oja en het is zoet. En ik haat zoet, zeker 's ochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |