abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52479451
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
heb mijn kleding kast opgeruimd dus heel veel dat te groot voor mij is of wat ik nooit aan deed
misschien zit er iets tussen voor jullie
[TK] Heel veel dameskleding
Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raakt

ik koop niks overigens ik ga liever zelf shoppen plus dadelijk past het niet en dan kun je het natuurlijk niet terug sturen.
pi_52479514
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je echt iets kwijt raakt

ik koop niks overigens ik ga liever zelf shoppen plus dadelijk past het niet en dan kun je het natuurlijk niet terug sturen.
ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te worden
pi_52479793
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach anders ligt het hier te liggen om een keer per jaar naar polen gebracht te worden
Dat is zo bij ons gaat het naar de ona daar proberen ze de goeden dingen te verkopen en het geld gaat dan naar arme landen de opbrengst ervan en wat ze niet kunnen verkopen gaat meteen door naar arme landen.
pi_52480490
Ik heb veel van mijn kleding aan Isabeau gegeven laatst.. Die was er ook heel blij mee..

Ik heb net les 4 met Evy gelopen, en het ging lekker!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52481840
Dadelijk lekker wokken
pi_52482071
Vandaag redelijk geniaal eten gemaakt met relatief weinig calorieën.

Iets met peultjes, varkensreepjes, mango, bosui, en ketjab, geserveerd met een beetje pasta. Lekker!
Voor het precieze recept moet je ff roepen, dan post ik dat ook, is echt super

Oja, en in een kwartiertje klaar
pi_52482269
klinkt op zich wel lekker..

heeft shoarma gehad vanavond, ik een beejte, met krieltjes en een megabak rauwkost..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52482632
voor mij macaroni met groenten en de saus (sommige mensen, zoals mijn ouders, gooien alleen het pakje erin
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52482690
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef gothic-blackie het volgende:
voor mij macaroni met groenten en de saus (sommige mensen, zoals mijn ouders, gooien alleen het pakje erin
Het pakje?
Als ik zo'n pakje in mijn huis zie, ga ik schreeuwen
Saus zelf maken is lekkerder en bovendien nog sneller ook
pi_52482884
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Het pakje?
Als ik zo'n pakje in mijn huis zie, ga ik schreeuwen
Saus zelf maken is lekkerder en bovendien nog sneller ook
vind maar een pakje lekker, van de honig, de versie: italiaanse tuinkruiden
pi_52483168
ik vind de pakjes meestal erg zout, maarja, eerder maakte ik dat wel klaar.. Toen begon ik met heel veel groente erdoor mikken, en nu pak ik meestal een pot tomatensaus oid ipv zo'n pakje...
Het is toch lekkerder, en je weet beter wat er nou eigenlijk inzit zeg maar..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:31:36 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52483177
Wij hebben een visschotel gemaakt Zalm, paling, garnalen, zelfgemaakte zalmsalade, ei (tomaat, brrrrr) en dan op een bedje van veldsla
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52483354
hellow allemaal weer een fijne zaterdag gehad tnt?

Ik heb vandaag toevallig (net als Miss-S) mijn kledingkast weer eens opgeruimd en ook weer veel dingen weggedaan.. (zit al in de Humanabak....). nu is mijn kast weer lekker overzichtelijk en kan ik deze week heel makkelijk mijn koffer inpakken..

Vanmiddag met lief naar de winkel geweest, kleding gekocht voor een bruiloft van hele goede vrienden van ons.. hij ziet er echt jammie uit haha
en toen nog een terrasje gepakt, kwamen toevallig vrienden tegen, dus was wel ff gezellig...
en net lekker chinees gegeten
straks flimpje kijken heb al een beetje het vakantiegevoel te pakken...
(alleen maandag en dinsdag nog werken).

morgen ff weer op de crosstrainer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52483380
jammer genoeg is er in mijn kast niet veel ruimte gekomen
pi_52483415
haha die van mij is ook nog steeds vol maar niet meer zo, dat als ik de deur open trek alles me tegemoet komt haha
pi_52485061
Oh dames. Ik moet even mopperen op mezelf hoor....
Ik ben vanmorgen toch op de weegschaal gegaan bij mn ouders... En ik was ruim 5 kilo zwaarder dan ik dacht. Das best een domper, terwijl het op zich heel goed gaat met eten en ik echt ook denk dat ik al (een kilo ofzo) afgevallen ben

Dus nu moet er in totaal echt 20 kilo af. Of op zn minst 15. En ik zit te twijfelen of ik toch niet een weegschaal zal gaan kopen

Bah, rotdag. Ik zit niet lekker in m'n vel.
pi_52485311
Dat is vervelend zeg, ColdFeet, als je iets anders verwacht dan dat het blijkt te zijn
Is de weegschaal niet kapot toevallig

Ach, je bent niet de enige die 15 tot 20 kilo kwijt moet (hier nog zoeen), dat is misschien al een schrale troost! Gewoon doorgaan met goed eten, dan moet je vanzelf gaan afvallen!
pi_52487693
Coldfeet dat is shit zeg! Ook ik moet, net als Fannetje en jij, zo´n 15 tot 20 kilo meer afvallen.
Mijn maag is vandaag weer gelukkig helemaal de oude! Vanochtend was ik 300 gram zwaarder dan gisteren, maar dat kon ook haast niet anders. Ben er ook niet rouwig om
pi_52487712
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh dames. Ik moet even mopperen op mezelf hoor....
Ik ben vanmorgen toch op de weegschaal gegaan bij mn ouders... En ik was ruim 5 kilo zwaarder dan ik dacht. Das best een domper, terwijl het op zich heel goed gaat met eten en ik echt ook denk dat ik al (een kilo ofzo) afgevallen ben

Dus nu moet er in totaal echt 20 kilo af. Of op zn minst 15. En ik zit te twijfelen of ik toch niet een weegschaal zal gaan kopen

Bah, rotdag. Ik zit niet lekker in m'n vel.
wel goed dat je nu weet hoe je ervoor staat
dat is toch belangrijk
nu kan je er tegenaan gaan

succes
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:45:27 #270
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52487717
Oei elke dag wegen. Daar kan je zo lekker onzeker van worden af en toe.
Hier is de verleiding ook af en toe te groot sinds ik thuis een goede weegschaal heb en daar word ik niet altijd blij van.
pi_52487763
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef Jojogirl het volgende:
Oei elke dag wegen. Daar kan je zo lekker onzeker van worden af en toe.
Hier is de verleiding ook af en toe te groot sinds ik thuis een goede weegschaal heb en daar word ik niet altijd blij van.
ik heb het een maand lang elke dag gehad
en vond het wel fijn om te zien wat voor eten wat voor effect op je gewicht heeft
pi_52487793
ja coldfeet dat is inderdaad even slikken, maar misschien raak je nu wel extra gemotiveerd?
en ik zou nu dan ook een weegschaal kopen, zodat je je vorderingen kan gaan bijhouden...
hielp bij mij in elk geval wel....

mijn gewicht gaat langzaam (heeeeeeeel langzaam) toch elke keer een heeeeel klein beetje omlaag....

mooi doorzetten dus..
ik past mijn trainingsbroek vandaag ff weer aan (teampak volleybal) die zat de laatste maanden nogal strak bij mijn bovenbenen, maar wonder boven wonder zit ie nu al een stuk losser!
Terwijl ik nog maar een paar kg lichter ben *maja misschien wel wat strakker door de crosstrainer??*
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:54:25 #273
4177 Jojogirl
pi_52487913
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb het een maand lang elke dag gehad
en vond het wel fijn om te zien wat voor eten wat voor effect op je gewicht heeft
Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.
pi_52487959
dat ligt eraan wanneer je weegt??? als je altijd om dezelfde tijd weegt en voor het ontbijt? dan is het volgens mij redelijk betrouwbaar?
(behalve als je hartfalen hebt )
pi_52488112
Goedzo Beessie Jen. Langzaam maar zeker lijkt mij ook de beste manier

Ik moet mezelf elke dag wegen omdat ik dan iedere dag geconfronteerd word met mijn gewicht. Als ik het 1 keer per week doe, verslapt mijn aandacht en dan heb ik zoiets, ach het zal wel, en vervolgens weeg ik me maanden niet en dan blijk ik ineens 5 kilo zwaarder. Heb dus een beetje een haat liefde verhouding met de weegschaal en weeg me elke ochtend en elke avond.
pi_52488289
ja ik moet mezelf ook minimaal 2 of 3 keer per week met de weegschaal confronteren zo blijf ik gemotiveerd
pi_52494434
Goedemorgen!
Cruesli balans met rode vruchten is gore zooi, waar per portie aardig wat meer calorieën inzitten als er op de verpakking staat (zij vinden een portie 30 gram en dan met een half glas magere melk )
Oja en het is zoet. En ik haat zoet, zeker 's ochtends.
pi_52494437
Whoei hoei, manlief is vandaag jarig, en daarom gaan we vanavond gourmetten! Vandaag een flinke SAS dag dus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52494484
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ja, maar het heeft zo weinig zin. Als je een glas water drinkt, ben je al 2 ons zwaarder. Als je toevallig wat meer plast ben je zo weer wat lichter. Volgens mij hebben die dag tot dag verschillen meer te maken met je vochtbalans dan met wat je nou die dag gegeten hebt.
ik woog me elke dag voor het ontbijt dus niet wat voor effect het eten meteen op mijn gewicht heeft maar de dag erna
en dat is zeker wel interessant
pi_52494894
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 08:15 schreef Fuente het volgende:
Whoei hoei, manlief is vandaag jarig, en daarom gaan we vanavond gourmetten! Vandaag een flinke SAS dag dus
gefeliciteerd met je man

mijn lief en ik gaan strakjes richting hoek van holland, even mijn schoonmoeder verrassen. ze had namelijk vorig jaar een nieuwe trouwring gekocht, want de oude was ze allergisch voor (was goud, nu titanium). maar doordat ze nogal veel is afgevallen, vooral bij haar vingers, paste ze die ring na een paar maanden al niet meer en de fabrikant (ze hadden gewoon een standaard ring) wou de ring niet innemen en een nieuwe geven (titanium kan je niet verkleinen).
toen ben ik maar een keer langs gegaan bij de goudsmid in deventer, want die maakt vooral titanium ringen, en hij heeft dus (tegen een kleine vergoeding) de ring geheel overnieuw gemaakt (met een kleine aanpassing) voor schoonmams.
nu ligt die ring al een week of 2 klaar, maar lief en ik gingen maar niet naar deventer toe. en dat terwijl ze morgen zoveel jaar getrouwd zijn.
mijn lief heeft dus als verrassing gisteren de trein genomen, is van rotterdam naar deventer gegaan, heeft de ring gepakt, een half uurtje gewacht en weer terug gegaan naar rotterdam, speciaal voor hun trouwdatum.
ben dus best benieuwd wat ze ervan vind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2007 @ 10:01:28 #281
13151 crew  Rewimo
pi_52494918
Gefeliciteerd Fuente, geniet er lekker van samen

GB, wat een superidee Wat zal ze daar blij mee zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52494959
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd Fuente, geniet er lekker van samen

GB, wat een superidee Wat zal ze daar blij mee zijn
en het is nog goedkoop ook (vriend heeft nog studentenov voor in het weekeind, en ik bleef lekker thuis)
pi_52495094
Fuente, gefeliciteerd met je man!

gb, wat een tof idee zeg, daar zijn ze vast heel blij mee!
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:34:13 #284
4177 Jojogirl
pi_52495163
Gefeliciteerd Fuente, veel plezier vandaag.

En wat een superkadoidee gb, wat zal ze verrast zijn.
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:54:38 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52495385
goedemorgen! ook allemaal weer wakker?
ik heb gister nog ff een foto gemaakt met de trainingsbroek, dus zal ik straks eens ff showen... maar zie wel dat er nog veel meer af moet ......

straks maar ff weer op de crosstrainer...

ow ja en gefeliciteerd natuurlijk Fuente en GB wat een tof idee van die ring een heel persoonlijk cadeau op deze manier....
pi_52495442
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen! ook allemaal weer wakker?
ik heb gister nog ff een foto gemaakt met de trainingsbroek, dus zal ik straks eens ff showen... maar zie wel dat er nog veel meer af moet ......

straks maar ff weer op de crosstrainer...
ik heb ook nieuwe trainingsbroeken nodig
heb ze teveel aangehad de laatste maanden dus ze zijn aardig verwassen en sommige zijn te groot geworden

heb je nog een bepaald schema voor de crosstrainer?
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:01:01 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52495473
neej niet specifiek ik doe meestal 20 minuten tot een half uur op 35-40 km/ uur (dat ding geeft de snelheid aan, dus ik probeer niet langzamer te gaan als ik moe wordt...) maar die crosstrainer is eigenlijk meer ter overbrugging tot de volleybalcompetitie weer begint, want dat is veel intensiever en veel leuker om te doen
pi_52495489
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej niet specifiek ik doe meestal 20 minuten tot een half uur op 35-40 km/ uur (dat ding geeft de snelheid aan, dus ik probeer niet langzamer te gaan als ik moe wordt...) maar die crosstrainer is eigenlijk meer ter overbrugging tot de volleybalcompetitie weer begint, want dat is veel intensiever en veel leuker om te doen
ja dat begrijp ik dat dat een stuk leuker is
is volgens mij ook effectiever als het om afvallen gaat
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:05:18 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52495526
ja je traint wat meer spiergroepen en tja het is gewoon een passie van me... dus dan ga je ook voor 200% en wil je alles eruit halen wat erin zit...
die crosstrainer is een moetje
maaruh ik ga volgend jaar denk ik ook maar eens beachvolleybalcompetitie spelen (als dat lukt in combinatie met mijn werk tenminste)
pi_52495836
euhm volgens mij begrijpen mensen het niet echt, misschien omdat ik het niet helemaal goed heb uitgelegd. die ring betalen lief en ik niet. we bezorgen hem alleen maar zodat ze hem morgen om kan doen.
pi_52495837
Goeiemorgen! Beetje te druk gehad om te volgen wat hier allemaal is gezegd. Lijnen gaat redelijk, gewicht daalt heel langzaam. Maarja, eraf is eraf.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:34:45 #292
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52495873
Goedemorgen allemaal

Ben even lekker aan het bijlezen, zojuist klaar met topic 188. Wilde ik even nog op 2 dingen van reageren
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou super zijn, Faat Ik ben waarschijnlijk niet komend weekend, maar het weekend daarna in Haarlem. Misschien kunnen we dan iets afspreken, zondags?
Dat moet lukken. Nu heb ik geloof wel een paar logé's die de dag daarvoor naar MysteryLand zijn geweest
dus het kan eventueel zijn dat we wat slaperige en/of chagerijnige koppen tegenkomen in de gang
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
Oe, leuke uitdaging om iets te ontwerpen. Nu ben ik natuurlijk geen Donna Karan, maar ik vind het wel leuk om
zondagochtend wat wakker te worden en wat achter mijn pctje te kloten. Wat vind je hiervan Stormqueen?

Ik waag me nog even aan topic 189 en dan duik ik eens de keuken in voor een gezonde zondaglunch
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2007 @ 13:14:12 #293
13151 crew  Rewimo
pi_52497731
Eh ja okee, alleen ben ik er nu in plaats van volgende week Zoals je in een van de door jou nog niet gelezen topics kunt zien
pi_52498150
Gisteren een top vrijgezellenfeest gehad. Heb gewoon spierpijn in mijn buik van het lachen. Kun je van lachen een six-pack krijgen

Dadelijk weer een feestje met eten erbij. Kermis bij schoonvader
pi_52498154
Beessie-Jen & Miss_S, ik moest lachen om jullie doodnuchtere reacties gisteravond: Meer kilo's is meer motivatie om af te vallen Natuurlijk hebben jullie wel een beetje gelijk, maar het was wel even slikken, gisteren op de weegschaal.

Nou ja, net weer gesport, ging niet echt lekker, dus straks nog maar even gewoon een stukje wandelen.

Vooralsnog gaat het veranderen van m'n eetpatroon heel aardig. Ik heb nog maar een snaaibui gehad in twee-en-een-halve week, en dat was twee kleine bakjes japanse rijstzoutjes, dus de schade viel toen mee. En dat is al heel wat!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:49:08 #296
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52498710
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja okee, alleen ben ik er nu in plaats van volgende week Zoals je in een van de door jou nog niet gelezen topics kunt zien
Ohw shit das balen. Ik heb de broeken nu ook niet direct bij de hand eigenlijk, dus dat gaat me vandaag
zeker niet lukken. Wellicht dat je nog weer eens een keer deze kant opkomt? En anders kan ik ze mee-
nemen naar een meeting. Moet ik trouwens ook nog even bijlezen hoe het zit met de geplande meetings

Ben inmiddels bij topic 190 en via dat topic in een borstentopic uitgekomen waar ik mijn voorgevel meteen
even gepost heb. Nog maar 3 topicjes en dan ben ik weer helemaal bij en weet ik waarom jij nu in H'lem
bent ipv dat je hier volgend weekend zal zijn
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:52:33 #297
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52498858
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
...... Kun je van lachen een six-pack krijgen
Het schijnt dat je met lachen ontzettend veel spieren gebruikt. Nu weet ik niet of je er een sixpack van
kunt krijgen, maar het lijkt me dat heel veel lachen idd toch wel diverse spiergroepen sterker maakt

Als je het dan ook nog eens 30 minuten per dag volhoudt voldoe je ook nog eens aan de geadviseerde
norm voor een gezonde levensstijl. In het kader van onze gezonde levenstijl een een absolute tip!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2007 @ 14:00:20 #298
13151 crew  Rewimo
pi_52499109
Ik kom beslist nog wel eens in Haarlem Maar nu gaan we langzamerhand weer richting het oosten
pi_52499240
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 08:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Cruesli balans met rode vruchten is gore zooi, waar per portie aardig wat meer calorieën inzitten als er op de verpakking staat (zij vinden een portie 30 gram en dan met een half glas magere melk )
Oja en het is zoet. En ik haat zoet, zeker 's ochtends.
ik heb die met appel en dan ipv magere melk pak ik magere yochurt en dat is goed te doen vind ik.
pi_52499345
mij motiveerd het juist als ik minder ga wegen dan ga weer meer mijn best doen om nog minder te worden terwijl als ik aankom dan krijg ik alleen maar een shit gevoel en minder motivatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')