Yup, gister Brazilie en Duitsland. Alleen door t slechte weer begon Duitsland eerder dan gepland, waardoor ik die gemist heb. Verder ontgaat het hele wedstrijdelement me toch een beetje, t is gewoon vuurwerkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn toch van die wedstrijden ofzo tussen allerlei landen ?
Hoi! Welkom! Geen reet te doen op je werk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Duvekoater het volgende:
Hoi!
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, gister Brazilie en Duitsland. Alleen door t slechte weer begon Duitsland eerder dan gepland, waardoor ik die gemist heb. Verder ontgaat het hele wedstrijdelement me toch een beetje, t is gewoon vuurwerk
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelen
als je een biertje in je hand hebt, krijg je een boete dan! echt relaxed jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal toch altijd wel mooi en spectaculair vuurwerk. ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar vroeger was het best wel cool. En je had een reden om doelloos over de boulevard te wandelen
ben je vampier ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hier ook... meteen de lamellen dichtgedraaid
Zo, kom je ook uit de kast ?quote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je een biertje in je hand hebt, krijg je een boete dan! echt relaxed ja
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo, kom je ook uit de kast ?
Vroeger... Ah, ik weet het nog zo goed, als de dag van gister...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroeger
t wordt steeds erger. collega van me woont bij jou ergens in de buurt. en die vertelt nog weleens wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zat altijd op t strand te zuipen met t vuurwerk vroeger
Dat ze steeds strenger worden kan ik me wel iets bij voorstellen, laatst bijna een boete gehad omdat ik op de boulevard aan het fietsen was. 'En als ik je hier nog een keer zie fietsen krijg je m alsnog, dubbel!'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt steeds erger. collega van me woont bij jou ergens in de buurt. en die vertelt nog weleens wat.
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Vroeger... Ah, ik weet het nog zo goed, als de dag van gister...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |