oh, whehequote:
Heerlijk weekendje gehad, prima weer, alleen jammer dat het vannacht bewolkt was en veel regen. Daardoor kon ik de Perseïden niet zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Super lekker rustig weekend gehad. En jij F.?
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komstquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Perseiden?
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komst
goedzo kuukquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik had 'm al gevonden beste eer.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehad
tyfusklap maakte dat
Pics!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehad
tyfusklap maakte dat
Mja, inderdaad. Niet mijn schuld.quote:
Dat had ik ook willen zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Ik heb de Perseïden trouwens wel gezien!![]()
Kwam uit Limland, zeer veel (en harde) regen en onweer daar![]()
Eenmaal thuis was het nagenoeg onbewolkt en heb ik nog even een kwartiertje naar boven gekeken en 5 'vallende sterren' gezien!![]()
ja, maar ik zat net eens even te kijken op die link die je gaf, en zo'n ding was het denk niet.quote:
Een meteoriet geeft wel een flink gat in je tuin. Vermoed ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
ja, maar ik zat net eens even te kijken op die link die je gaf, en zo'n ding was het denk niet.
Het was een vuurbal die door de onweer kwam.
Schraal...quote:
gaaf! ik ga vanavond lekker naar het strandquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komst
lekker, doet u mij maar een bakkiequote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Iemand nog koffie?
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een meteoriet geeft wel een flink gat in je tuin. Vermoed ik.
* Kuukske deelt koffie uit.quote:
ijskoffie graag, heb een katerquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Iemand nog koffie?
elke dag behalve woensdag, zaterdag en zondagquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Schraal...![]()
Welke dagen arbeitest du deze week?![]()
spannende verhalen, eer! Hoe was het gister? Staat je bank nog in het huis, of ligt dat in het zwembad?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel:D
Maar het was dan ook geen meteoriet:D
Maar als het een ster zou zijn, zou het een meteoriet achtig iets zijn toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
Dat denk ik ook wel
Maar het was dan ook geen meteoriet
O ja, ik heb een uur geleden de senseo aangezet...quote:
Haha, die staat nog wel/.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
spannende verhalen, eer! Hoe was het gister? Staat je bank nog in het huis, of ligt dat in het zwembad?
ja, idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als het een ster zou zijn, zou het een meteoriet achtig iets zijn toch?
Zo'n onweerbal was laatst bij het nieuws.
Tof!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaaf! ik ga vanavond lekker naar het strand
Oh, en goedemorgen allemaal![afbeelding]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best engquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:57 schreef OA het volgende:
Wat een baggerzooi gisteren in Limland zeg...
We gingen terug naar huis en die vriend van ons zegt: "als je nou rechts gaat en dan links en dan zus en zo bij de rotonde, etc... dan rij je zo Dld in en kom je vrij vlot op de snelweg..."
Aangezien ik een tomtom heb, besloot ik zijn advies in de wind te slaan en dat ding te volgen...![]()
Al na 3 minuten ging het verkeerd... een doorgaande weg was afgesloten...![]()
Toen keerde ik dus maar om en vervolgens blijft dat ding blèren "keer om, keer om, keer"![]()
Toen maar de borden gevolgd en alsnog de snelweg gevonden!![]()
Lé-vens-gevaarlijk daar trouwens... onverlichte wegen, ruitenwissers op full speed, groot licht aan en nog niets zien door de regen...![]()
eventjes de boel schoonmakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Kut Senseo pist iedere keer de koffie naast mijn mok terwijl die er toch écht onder staat.
tomtom - bout. Ik zou heel wat keertjes in de sloot zijn beland als ik die van mijn vriend had gevolgd. Eva 'ga hier linksaf' eh, kijkend naar links, dat is een sloot eva! blijft die biatch blèren dat je linksaf moetquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:57 schreef OA het volgende:
Wat een baggerzooi gisteren in Limland zeg...
We gingen terug naar huis en die vriend van ons zegt: "als je nou rechts gaat en dan links en dan zus en zo bij de rotonde, etc... dan rij je zo Dld in en kom je vrij vlot op de snelweg...:D"
Aangezien ik een tomtom heb, besloot ik zijn advies in de wind te slaan en dat ding te volgen...:P
Al na 3 minuten ging het verkeerd... een doorgaande weg was afgesloten...:r
Toen keerde ik dus maar om en vervolgens blijft dat ding blèren "keer om, keer om, keer":(
Toen maar de borden gevolgd en alsnog de snelweg gevonden!:s)
Lé-vens-gevaarlijk daar trouwens... onverlichte wegen, ruitenwissers op full speed, groot licht aan en nog niets zien door de regen...:r
Met z'n Tom-Tom natuurlijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best eng.
Hoe vond je het Outletcenter?
Zat je ook op de weg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best eng.
Hoe vond je het Outletcenter?
.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
tomtom - bout. Ik zou heel wat keertjes in de sloot zijn beland als ik die van mijn vriend had gevolgd. Eva 'ga hier linksaf' eh, kijkend naar links, dat is een sloot eva! blijft die biatch blèren dat je linksaf moetEnige leuke aan Eva is dat ze gaat loeien als een koe als er fliltspaaltjes staan [afbeelding]
Ik zat op de passagiersstoel. Maare, ik wil er ook nog eens heen. Die Vansstore leegkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Zat je ook op de weg?![]()
Outlet was tof.Ga volgende maand nog een keer terug. We hebben niet alles gezien, omdat we op een bepaalde tijd weer bij vrienden werden verwacht.
Vans heb ik overgeslagen.Ben niet zo'n skaterfiguur...
![]()
2xquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
De OP ist stuk.
en de koffie is alweer op. koffiecorner gans nog niet aufen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb thuis geen internet tot woensdag[afbeelding]
Gelukkig heb ik nog een sociaal leven en speel ik ook geen world of warcraft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Wat verschrikkelijk!![]()
![]()
Ja dat heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
De OP ist stuk.
en de koffie is alweer op. koffiecorner gans nog niet aufen.
je kunt ook naar wormerveer gaan, daar zit ook een chille outletquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zat je ook op de weg?![]()
Outlet was tof.Ga volgende maand nog een keer terug. We hebben niet alles gezien, omdat we op een bepaalde tijd weer bij vrienden werden verwacht.
Vans heb ik overgeslagen.Ben niet zo'n skaterfiguur...
![]()
[..]
.
Ik heb er anders verder nooit problemen mee.
Zo'n ding weet natuurlijk ook niet dat er ergens in Limland een doorgaande weg is afgesloten...
Wat wel vervelend is, is dat dat ding blijft zeiken dat je moet omkeren, totdat je het (een) punt hebt bereikt dat er een nieuwe/kortere route is...![]()
Ja, dahag....quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kunt ook naar wormerveer gaan, daar zit ook een chille outlet
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dahag....![]()
Dan moet ik voorbij A'dam...![]()
Mja, maar dat was omdat ik toch richting Limland ging...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
je bent er deze keer ook Z-H voor uitgeweest...
wat moet je in limboland danquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar dat was omdat ik toch richting Limland ging...![]()
En het was zondag, dus niets beters te doen, dus dan maak je er maar het beste van...![]()
Bek dicht.quote:
Dankquote:
Ga zelf naar de noordpool, dan zie je ook geen pinguins.quote:
bakkes dikkopquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga zelf naar de noordpool, dan zie je ook geen pinguins.
Ga ergens anders chagrijnig doenquote:
Geen puntquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
.
topquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef BrandX het volgende:
aaahhhhh! ik voel zoveel liefde tussen Lenny en Pheno!_!
_!
_!
busquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef BrandX het volgende:
btw: over precies een week stap ik nu in de bus naar Italie
Spit it out, wat heb je op je lever. Of is dat het probleem, geen lever meer door drankgebruik?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ben niet chagrijnig, wil gewoon dat je weggaat..
Bek dicht.quote:
Ga je italianen in mekaar slaan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef BrandX het volgende:
btw: over precies een week stap ik nu in de bus naar Italie
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
rot op, ga werken ofzo
werkwerk
Altijd leuk, die geforceerde pogingen tot rellen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
rot op, ga werken ofzo
werkwerk
jij bent het probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spit it out, wat heb je op je lever. Of is dat het probleem, geen lever meer door drankgebruik?
matten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, die geforceerde pogingen tot rellen....
Zure?quote:
Dat is een haringquote:
nope, wel versierenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je italianen in mekaar slaan?:P
Met een rechtse directe!quote:
Tja, ik vind het echt niet kunnen.quote:
quote:
of mijn linkse hoek... dat is mijn sterktste wapenquote:
*duikt wegquote:Opmaandag 13 augustus 2007 11:17schreef Aarti het volgende:
haai
Nou tief dan op en ga in PUB SC postenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakweg 95% van de mensen die in deze SC komen haat ik.
Gelukkig is dat een meningquote:
tief zelf op, ik was hier eerder klootzakquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou tief dan op en ga in PUB SC posten
Dus je wilt met 5% verder, dus eigenijk een sc met 2 man. Cool.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tief zelf op, ik was hier eerder klootzak
Nee, iemand die geforceerd probeert te rellen. Als hij nu eens in OUD SC gaat posten dan kan hij pas echt goed rellen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef Aarti het volgende:
ruzie?
Welnee, Lenny verveelt zich een beetje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef Aarti het volgende:
ruzie?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jullie keren je tegen mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, Lenny verveelt zich een beetje.
Hoe gaat het met jou verder? Tof weekend gehad?
Ik niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jullie keren je tegen mij
homos
Venlo was leuk, heb gewinkeld in de baas zn tijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, Lenny verveelt zich een beetje.
Hoe gaat het met jou verder? Tof weekend gehad?
24 vrienden is ook veel, 24 vriendinnen daarentegen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Venlo was leuk, heb gewinkeld in de baas zn tijd![]()
En daarna weekendje weg met 24 vrienden![]()
Ben kapot.
Venloquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Aartie het volgende:
[..]
Venlo was leuk, heb gewinkeld in de baas zn tijd![]()
En daarna weekendje weg met 24 vrienden![]()
Ben kapot.
Alles buiten ZHquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:47 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 12 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
007. 096 Houniet
012. 090 Kuukske
047. 054 Papierversnipperaar
066. 045 JortK
083. 039 Memento-Mori
123. 032 crossover
156. 027 cablegunmaster
Mensenquote:
Gecombineerd levert dat het volgende op:quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef OA het volgende:
De lijst van vanochtend was fout, vanwege een error bij JeRa... [afbeelding]
Hier dus de goede!![]()
[..]
quote:007. 096 Houniet
012. 090 Kuukske
047. 054 Papierversnipperaar
066. 045 JortK
083. 039 Memento-Mori
123. 032 crossover
156. 027 cablegunmaster
122. 014 OA
208. 009 Pheno
ik ben gister heel niet op fok geweest zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef OA het volgende:
De lijst van vanochtend was fout, vanwege een error bij JeRa... [afbeelding]
Hier dus de goede!![]()
[..]
quote:
Weet ik veel.... Ik was er vanaf 10:00 uur ook niet meer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben gister heel niet op fok geweest zeker?
tien uur lag ik nog te brakken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel.... Ik was er vanaf 10:00 uur ook niet meer...![]()
9 keer ' . ' zekerquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
9 posts, ik heb me even verveeld schijnbaar
Nah, "." is mijn hallo. Ik zeg geen 9x halloquote:
Je was zo vriendelijk, ze is maar weg gegaanquote:
Gefeliciteerd met je verblijfsvergunning!quote:
ik vind ze er niet mooier op gewordenquote:
Ik heb twee maanden zonder enig bewijs rondgelopen, als of ze je hier controlerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verblijfsvergunning!
Hoe ziet het er nu uit dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vind ze er niet mooier op geworden![]()
Rijbewijs daarintegen is wel makkelijker nu
dank jequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verblijfsvergunning!
quote:
quote:
he hoenjeequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
tot half drie is het gemeentehuis open, moet ik nog opschieten ook
eerst koffie
quote:
mja, over een week moet ik weer naar schoolquote:Maandag![]()
nee, even bellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Moest je plotseling werken?
Muckquote:
Goeie morgenmiddag JJ.quote:
middagquote:
OAquote:
quote:Weer terug uit Schotland?
heul tofquote:Hoe was het?![]()
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn hequote:Pics!! [afbeelding]
Muckiiiiiiiiiiie.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
[..]
[..]
heul tof
[..]
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn he
Wat...???????quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
[..]
[..]
heul tof
[..]
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn he
heb ik ook niet hoor OA....maar mijn dochter wel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat...???????![]()
Heb je niet eens digitale foto's...![]()
coviequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef covie het volgende:
Goh volgens mij ben ik vandaag echt aan het leren wat werken is!
Druk man! niet normaal!
nee, oldskool, je weetquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat...???????![]()
Heb je niet eens digitale foto's...![]()
absoluutquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus leuk vakantie gehad...????![]()
nieuwequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Aarti het volgende:
mn auto is ALWEER kapot
heb hem pas een halfjaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Aarti het volgende:
mn auto is ALWEER kapot
heb hem pas een halfjaar.
Erik, he b j ij he t dru k op je w er k?quote:
nou gaerne in fatsoenlijk nederlands?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Erik, he n j ij he t dru k op je w er k?
quote:
Praat je zo over vrouwen?quote:
eer-ik, heeft u het druk op uw arbeidsplaats?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou gaerne in fatsoenlijk nederlands?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nieuwe
eend kopen?
heb 'm nu een jaar, en heb 250 euro aan kosten eraan gehad in dit jaar, waarvan 200 euro was voor een nieuw dak omdat de kat daar een scheur in gemaakt had
whehequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Een eend is wel stoer, maar valt vast niet onder mijn leasecontract![]()
Hier is het bedieningspaneel van mijn ramen en spiegel erafgevallen. Alweer![]()
Peugeot 207, een blauwequote:
neen, as usualquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik, heeft u het druk op uw arbeidsplaats?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Hier is het bedieningspaneel van mijn ramen en spiegel erafgevallen. Alweer![]()
Ik kan pas vrijdag terecht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Maar een leaseauto kan je toch altijd gewoon laten fixen.
Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Maar een leaseauto kan je toch altijd gewoon laten fixen.
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen, as usual
Weinig gedaan vandaag.
Ik heb het morgen wel druk though, moet reorganiseren hier
Je moet die knoppen ook bedienen, niet er op rammen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Peugeot 207, een blauwe
hij is een halfjaar oud
ja, da's goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.
Aangezien ik zo goed ben in wat ik doe (![]()
![]()
) kan ik nu tot 5 uur gaan niksen....
![]()
Rellen?![]()
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.
niet als je bedieningspaneel in de auto eraf tyftquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan he
Mooi is dat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleem![]()
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog inquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat...
Misschien dat die 207 dan wel een brak model is.
307 van m'n pa is noooit wat mee.
Heeft er dik 3 ton op staan, nooit wat mee mis
Heb jij een mooi topic dan?quote:
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog in
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi houniet
iemand had je kussende vrouwen ui gejat
Whehe.. ik heb die kerel om het filmpje gevraagd... net als ik destijds bij jou deed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
had ie je complete UI gejat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden hahaquote:
hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden haha
dus heb met hem contact opgenomen en het opgelost
check mijn fotoboekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef Aarti het volgende:
kussen ui?
Nee man, ik bedenk me suf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij geen reltopic?
ho is een nieuwe UIquote:
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...![]()
Vooral als de verveling toeslaat...![]()
eigenlijk moet dat niet he.quote:
ik kom net terug met een versequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
ik ga bakkie doen.
en renault meganesquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen
Ik kan me niet echt voorstellen dat er tegenwoordig nog fabrikanten zijn die kutauto's maken (behalve chinese merken)
wat doe je dan in koffietopic?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef Aarti het volgende:
ik heb trek in chocola!
cafe au chocolatquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat doe je dan in koffietopic?
OA, je ui! Wat doe je!quote:
Oeh, lekkerquote:
Zoek de link en klik erop!quote:
Software bugsquote:
Beter plan: geef de link, ik klik erop.quote:
Wat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beter plan: geef de link, ik klik erop.
Heb effe de vorige pagina gekeken, zie geen link.
Ja, het is dat vragen om een ban een ban oplevert, maar anders.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die dikke hond ook weer met z'n gezeik
Kunnen ze jou niet bannen? Kut pinguin.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is dat vragen om een ban een ban oplevert, maar anders.....
helemaal niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Wat?![]()
In één van de woorden "eer, ben jij dit" zit een link verborgen...![]()
Trouwens: vorige pagina??Alles staat hier gewoon op pagina 4...
![]()
Nah, ik probeer geen rel te forceren door mensen lukraak uit te schelden. Dank.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet bannen? Kut pinguin.
Ik zeg ook niet dat de link een heel woord is.... wellicht een letter...quote:
ik doe het niet lukraakquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik probeer geen rel te forceren door mensen lukraak uit te schelden. Dank.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de link een heel woord is.... wellicht een letter...![]()
Een hint:![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
Maar nee, ik ben dat niet
Ik ben geen n00b![]()
Ja, hé, het hele leven hoeft niet een opeenstapeling van eenvoudigheden te zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, wel
Waarom verstop je 'm dan ook zo goed
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
Maar nee, ik ben dat niet
Ik ben geen n00b![]()
quote:
Kan je doen als je elke week naar de garage wilt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat word misschien mijn volgende auto
Dat hadden we nog niet gemerktquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.
Aangezien ik zo goed ben in wat ik doe (![]()
![]()
) kan ik nu tot 5 uur gaan niksen....
![]()
Rellen?![]()
Ach, pleur toch op...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef covie het volgende:
[..]
Kan je doen als je elke week naar de garage wilt.
Moet je niet vergeten te vragen of ze er ook een stempelkaart hebben.
GMTAquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef covie het volgende:
eer-ik en lenny jullie voelen elkaar wel erg goed aan de laatste paar dagen volgens mij![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok en nu heb ik ook nog eens honger
valt mee tochquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef covie het volgende:
eer-ik en lenny jullie voelen elkaar wel erg goed aan de laatste paar dagen volgens mij![]()
Weet ik veel of dat een franse auto is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, pleur toch op...
dat gemekker altijd van iedereen over franse auto's.
Zo slecht zijn ze niet hoor
ne joh, het zijn toffe auto'squote:Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef covie het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat een franse auto is.
Alleen de mensen die ik ken die de nieuwe renault megane hebben, hebben er alleen maar problemen mee.
Naast dat dat ding een vreselijk kont heeft.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, pleur toch op...
dat gemekker altijd van iedereen over franse auto's.
Zo slecht zijn ze niet hoor
wat is dat nou weer voor gore smiliequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
ik gok dat ik deel 400 ga missen[afbeelding]
Whehe... alsof tie op z'n 00g is getikt....quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
ik gok dat ik deel 400 ga missen[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |