quote:
mja, over een week moet ik weer naar schoolquote:Maandag![]()
nee, even bellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Moest je plotseling werken?
Muckquote:
Goeie morgenmiddag JJ.quote:
middagquote:
OAquote:
quote:Weer terug uit Schotland?
heul tofquote:Hoe was het?![]()
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn hequote:Pics!! [afbeelding]
Muckiiiiiiiiiiie.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
[..]
[..]
heul tof
[..]
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn he
Wat...???????quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
[..]
[..]
heul tof
[..]
moet je even wachten tot ze ontwikkeld zijn he
heb ik ook niet hoor OA....maar mijn dochter wel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat...???????![]()
Heb je niet eens digitale foto's...![]()
coviequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef covie het volgende:
Goh volgens mij ben ik vandaag echt aan het leren wat werken is!
Druk man! niet normaal!
nee, oldskool, je weetquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat...???????![]()
Heb je niet eens digitale foto's...![]()
absoluutquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus leuk vakantie gehad...????![]()
nieuwequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Aarti het volgende:
mn auto is ALWEER kapot
heb hem pas een halfjaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Aarti het volgende:
mn auto is ALWEER kapot
heb hem pas een halfjaar.
Erik, he b j ij he t dru k op je w er k?quote:
nou gaerne in fatsoenlijk nederlands?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Erik, he n j ij he t dru k op je w er k?
quote:
Praat je zo over vrouwen?quote:
eer-ik, heeft u het druk op uw arbeidsplaats?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou gaerne in fatsoenlijk nederlands?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nieuwe
eend kopen?
heb 'm nu een jaar, en heb 250 euro aan kosten eraan gehad in dit jaar, waarvan 200 euro was voor een nieuw dak omdat de kat daar een scheur in gemaakt had
whehequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Een eend is wel stoer, maar valt vast niet onder mijn leasecontract![]()
Hier is het bedieningspaneel van mijn ramen en spiegel erafgevallen. Alweer![]()
Peugeot 207, een blauwequote:
neen, as usualquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik, heeft u het druk op uw arbeidsplaats?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Hier is het bedieningspaneel van mijn ramen en spiegel erafgevallen. Alweer![]()
Ik kan pas vrijdag terecht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Maar een leaseauto kan je toch altijd gewoon laten fixen.
Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Maar een leaseauto kan je toch altijd gewoon laten fixen.
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen, as usual
Weinig gedaan vandaag.
Ik heb het morgen wel druk though, moet reorganiseren hier
Je moet die knoppen ook bedienen, niet er op rammen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Peugeot 207, een blauwe
hij is een halfjaar oud
ja, da's goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.
Aangezien ik zo goed ben in wat ik doe (![]()
![]()
) kan ik nu tot 5 uur gaan niksen....
![]()
Rellen?![]()
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.
niet als je bedieningspaneel in de auto eraf tyftquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan he
Mooi is dat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleem![]()
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog inquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat...
Misschien dat die 207 dan wel een brak model is.
307 van m'n pa is noooit wat mee.
Heeft er dik 3 ton op staan, nooit wat mee mis
Heb jij een mooi topic dan?quote:
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog in
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi houniet
iemand had je kussende vrouwen ui gejat
Whehe.. ik heb die kerel om het filmpje gevraagd... net als ik destijds bij jou deed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
had ie je complete UI gejat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden hahaquote:
hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden haha
dus heb met hem contact opgenomen en het opgelost
check mijn fotoboekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef Aarti het volgende:
kussen ui?
Nee man, ik bedenk me suf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij geen reltopic?
ho is een nieuwe UIquote:
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...![]()
Vooral als de verveling toeslaat...![]()
eigenlijk moet dat niet he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |