Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Maar een leaseauto kan je toch altijd gewoon laten fixen.
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen, as usual
Weinig gedaan vandaag.
Ik heb het morgen wel druk though, moet reorganiseren hier
Je moet die knoppen ook bedienen, niet er op rammen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Een eend is wel stoer, maar valt vast niet onder mijn leasecontract![]()
Hier is het bedieningspaneel van mijn ramen en spiegel erafgevallen. Alweer![]()
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Peugeot 207, een blauwe
hij is een halfjaar oud
ja, da's goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het druk tot 5 minuten geleden.
Aangezien ik zo goed ben in wat ik doe (![]()
![]()
) kan ik nu tot 5 uur gaan niksen....
![]()
Rellen?![]()
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, jij hebt dus ook de pech een brakke peugeot te hebben gekregen.
niet als je bedieningspaneel in de auto eraf tyftquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, kan wel, maar je hebt ook nog zoiets als eigen risico. Soms dan he
Mooi is dat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
rondvraag op kantoor hier levert op dat er nog 2 andere collega's zijn met hetzelfde probleem![]()
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog inquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat...
Misschien dat die 207 dan wel een brak model is.
307 van m'n pa is noooit wat mee.
Heeft er dik 3 ton op staan, nooit wat mee mis
Heb jij een mooi topic dan?quote:
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
misschien hebben wij de eerste ronde auto's gekregen, met alle kinderziekten er nog in
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi houniet
iemand had je kussende vrouwen ui gejat
Whehe.. ik heb die kerel om het filmpje gevraagd... net als ik destijds bij jou deed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
had ie je complete UI gejat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja heb hem al gesproken. mafketel dat ie isheb mijn E er voor hem uitgehaald. hij bood wel zijn excuses aan, dat dan weer wel
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden hahaquote:
hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helemaal compleet. me hele inbox werd overspoeld met mensen die het melden haha
dus heb met hem contact opgenomen en het opgelost
check mijn fotoboekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef Aarti het volgende:
kussen ui?
Nee man, ik bedenk me suf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij geen reltopic?
ho is een nieuwe UIquote:
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, deze duikt eens in de zoveel tijd op...![]()
Vooral als de verveling toeslaat...![]()
eigenlijk moet dat niet he.quote:
ik kom net terug met een versequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
ik ga bakkie doen.
en renault meganesquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen
Ik kan me niet echt voorstellen dat er tegenwoordig nog fabrikanten zijn die kutauto's maken (behalve chinese merken)
wat doe je dan in koffietopic?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef Aarti het volgende:
ik heb trek in chocola!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |