oh, whehequote:
Heerlijk weekendje gehad, prima weer, alleen jammer dat het vannacht bewolkt was en veel regen. Daardoor kon ik de Perseïden niet zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Super lekker rustig weekend gehad. En jij F.?
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komstquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Perseiden?
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komst
goedzo kuukquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik had 'm al gevonden beste eer.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehad
tyfusklap maakte dat
Pics!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een keer een vuurbal in de tuin gehad
tyfusklap maakte dat
Mja, inderdaad. Niet mijn schuld.quote:
Dat had ik ook willen zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Ik heb de Perseïden trouwens wel gezien!![]()
Kwam uit Limland, zeer veel (en harde) regen en onweer daar![]()
Eenmaal thuis was het nagenoeg onbewolkt en heb ik nog even een kwartiertje naar boven gekeken en 5 'vallende sterren' gezien!![]()
ja, maar ik zat net eens even te kijken op die link die je gaf, en zo'n ding was het denk niet.quote:
Een meteoriet geeft wel een flink gat in je tuin. Vermoed ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
ja, maar ik zat net eens even te kijken op die link die je gaf, en zo'n ding was het denk niet.
Het was een vuurbal die door de onweer kwam.
Schraal...quote:
gaaf! ik ga vanavond lekker naar het strandquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meteorieten en Vuurballen : Perseiden 2007 op komst
lekker, doet u mij maar een bakkiequote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Iemand nog koffie?
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een meteoriet geeft wel een flink gat in je tuin. Vermoed ik.
* Kuukske deelt koffie uit.quote:
ijskoffie graag, heb een katerquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Iemand nog koffie?
elke dag behalve woensdag, zaterdag en zondagquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Schraal...![]()
Welke dagen arbeitest du deze week?![]()
spannende verhalen, eer! Hoe was het gister? Staat je bank nog in het huis, of ligt dat in het zwembad?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel:D
Maar het was dan ook geen meteoriet:D
Maar als het een ster zou zijn, zou het een meteoriet achtig iets zijn toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
Dat denk ik ook wel
Maar het was dan ook geen meteoriet
O ja, ik heb een uur geleden de senseo aangezet...quote:
Haha, die staat nog wel/.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
spannende verhalen, eer! Hoe was het gister? Staat je bank nog in het huis, of ligt dat in het zwembad?
ja, idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als het een ster zou zijn, zou het een meteoriet achtig iets zijn toch?
Zo'n onweerbal was laatst bij het nieuws.
Tof!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaaf! ik ga vanavond lekker naar het strand
Oh, en goedemorgen allemaal![afbeelding]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best engquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:57 schreef OA het volgende:
Wat een baggerzooi gisteren in Limland zeg...
We gingen terug naar huis en die vriend van ons zegt: "als je nou rechts gaat en dan links en dan zus en zo bij de rotonde, etc... dan rij je zo Dld in en kom je vrij vlot op de snelweg..."
Aangezien ik een tomtom heb, besloot ik zijn advies in de wind te slaan en dat ding te volgen...![]()
Al na 3 minuten ging het verkeerd... een doorgaande weg was afgesloten...![]()
Toen keerde ik dus maar om en vervolgens blijft dat ding blèren "keer om, keer om, keer"![]()
Toen maar de borden gevolgd en alsnog de snelweg gevonden!![]()
Lé-vens-gevaarlijk daar trouwens... onverlichte wegen, ruitenwissers op full speed, groot licht aan en nog niets zien door de regen...![]()
eventjes de boel schoonmakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Kut Senseo pist iedere keer de koffie naast mijn mok terwijl die er toch écht onder staat.
tomtom - bout. Ik zou heel wat keertjes in de sloot zijn beland als ik die van mijn vriend had gevolgd. Eva 'ga hier linksaf' eh, kijkend naar links, dat is een sloot eva! blijft die biatch blèren dat je linksaf moetquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:57 schreef OA het volgende:
Wat een baggerzooi gisteren in Limland zeg...
We gingen terug naar huis en die vriend van ons zegt: "als je nou rechts gaat en dan links en dan zus en zo bij de rotonde, etc... dan rij je zo Dld in en kom je vrij vlot op de snelweg...:D"
Aangezien ik een tomtom heb, besloot ik zijn advies in de wind te slaan en dat ding te volgen...:P
Al na 3 minuten ging het verkeerd... een doorgaande weg was afgesloten...:r
Toen keerde ik dus maar om en vervolgens blijft dat ding blèren "keer om, keer om, keer":(
Toen maar de borden gevolgd en alsnog de snelweg gevonden!:s)
Lé-vens-gevaarlijk daar trouwens... onverlichte wegen, ruitenwissers op full speed, groot licht aan en nog niets zien door de regen...:r
Met z'n Tom-Tom natuurlijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best eng.
Hoe vond je het Outletcenter?
Zat je ook op de weg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja was een nare bui hè? Wij zaten er ook in. Best eng.
Hoe vond je het Outletcenter?
.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
tomtom - bout. Ik zou heel wat keertjes in de sloot zijn beland als ik die van mijn vriend had gevolgd. Eva 'ga hier linksaf' eh, kijkend naar links, dat is een sloot eva! blijft die biatch blèren dat je linksaf moetEnige leuke aan Eva is dat ze gaat loeien als een koe als er fliltspaaltjes staan [afbeelding]
Ik zat op de passagiersstoel. Maare, ik wil er ook nog eens heen. Die Vansstore leegkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Zat je ook op de weg?![]()
Outlet was tof.Ga volgende maand nog een keer terug. We hebben niet alles gezien, omdat we op een bepaalde tijd weer bij vrienden werden verwacht.
Vans heb ik overgeslagen.Ben niet zo'n skaterfiguur...
![]()
2xquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
De OP ist stuk.
en de koffie is alweer op. koffiecorner gans nog niet aufen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb thuis geen internet tot woensdag[afbeelding]
Gelukkig heb ik nog een sociaal leven en speel ik ook geen world of warcraft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Wat verschrikkelijk!![]()
![]()
Ja dat heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
De OP ist stuk.
en de koffie is alweer op. koffiecorner gans nog niet aufen.
je kunt ook naar wormerveer gaan, daar zit ook een chille outletquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zat je ook op de weg?![]()
Outlet was tof.Ga volgende maand nog een keer terug. We hebben niet alles gezien, omdat we op een bepaalde tijd weer bij vrienden werden verwacht.
Vans heb ik overgeslagen.Ben niet zo'n skaterfiguur...
![]()
[..]
.
Ik heb er anders verder nooit problemen mee.
Zo'n ding weet natuurlijk ook niet dat er ergens in Limland een doorgaande weg is afgesloten...
Wat wel vervelend is, is dat dat ding blijft zeiken dat je moet omkeren, totdat je het (een) punt hebt bereikt dat er een nieuwe/kortere route is...![]()
Ja, dahag....quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kunt ook naar wormerveer gaan, daar zit ook een chille outlet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |