quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef Mibos het volgende:
Moonah wat fijn dat het in ieder geval inwendig mee lijkt te vallen en wat goed dat jullie meteen een afspraak hebben bij een sexuoloog.
Fijn dat je het weer werken ook lekker vind. Knuffel voor jou...
Marit wat fijn dat je gisteren weer even mocht voelen hoe lekker het kan zijn en wat jammer dat het het gisteravond nog even een klein beetje mis ging.
Suus hoe is het met jou en Julia?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef Suzanna het volgende:
Mibos, wat lief dat je dat vraagt. Ik weet niet goed hoe het met mij is... voel me een beetje geleefd de laatste tijd. Gewoon een rare situatie zo... zonder Julia thuis en mijn moeder die oppast, en mijn huishouden die door iemand anders wordt gedaan (mijn moeder dus) en daar voel ik me dan weer een beetje schuldig over, en ik weet niet. Vreemde situatie gewoon, en daar voel ik me dan gewoon niet helemaal lekker bij. Ik was gisteravond nog bij Julia geweest, helaas kon ik er niet op tijd zijn om haar eten te geven en lag ze al te slapen (maar wel superschattig
) maar ik moest haar gewoon even zien.
Met haar gaat het verder wel goed, gelukkig. Het gaat echt vooruit daar.
Ondanks dat Pepijn pas 5,5 week is, heb ik niet nog 5 weken verlof. Mijn collegejaar begint op 30 augustus. Dus over minder als 3 weken al. Ik ga zeker nog genieten van die tijd alleen maar met hem bezig zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
P-iglet, geniet nog maar ffies lekker dan van Pepijn, 5 weken is nog wel een poosje hoor.
(tegen mij zeiden mensen toen ook: goh moet je over 5 weken alweer werken joh? "nee 5 weken is nog lang heeeeeeeeeel lang hoor, was toen mijn antwoord, moest er echt nog niet aan denken toen)
5 dagen naar de opvang...poeh dat is idd veel, maar het scheelt dat hij nog zo jong is, hij zal nog geen moeite hebben met afscheid ed. En hoe gaat het dan verder met de opvang? 2 weken fulltime, en dan daarna?
JA! Heel herkenbaar. Gelukkig zijn we best van het niets doen, of anders overdag een beetje rondstruinen in een stad, en dan gaat Eva in de buggy gewoon mee, al dan niet slapend. Maar juist nu ze ouder wordt slaapt ze minder makkelijk ergens anders, of in haar buggy, dus zijn wij meer gebonden. We wisselen elkaar wel een beetje af in de zorg soms, omdat we ook wel eens even 'niets' willen. Gelukkig zijn we een paar weken geleden al een weekend echt samen weggeweest. Eva was bij oma, en we vonden het heerlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef sjak het volgende:
Dapper hoor moonah, het helpt je in ieder geval om je eigen woorden goed op een rijtje te krijgen en ik denk dat het anderen ook wel kan helpen.
Zo, wij zijn terug van vakantie! Tja, wat vond ik ervan. Aan de ene kant heerlijk, we zijn in die drie weken goed naar elkaar toegegroeid, hebben veel gelachen en veel gespeeld. Aan de andere kant...het was wel echt Jetske haar vakantie. De zorgtaken gingen de hele dag door, en alles draaide om haar en haar slaapjes. Dat vond ik echt wel even wennen en soms ook erg moeilijk. Juist op vakantie ben ik zo blij om van allerlei uitstapjes te maken en leuke dingen te doen. Dat kon nu bijna niet omdat Jet het best in haar bedje sliep of omdat het te warm voor haar was. Gelukkig waren haar opa en oma ook even aanwezig en konden mijnen ik samen een paar daagjes weg. Dat was fijn. Herkennen andere moeders dit een beetje ?
Uiteindelijk overheerst het leuke en fijne gevoel maar stiekem kijk ik ook wel uit naar de tijd dat ze wat groter is en er meer kan.
Wat rot voor je. Ik zie met links ook niets (cataract) maar kan prima zonder. Hopelijk kun jij er ook aan wennen op den duur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:26 schreef Macka66 het volgende:
Nou, mijn oogoperatie nummer drie was 'm ook niet, zo bleek bij de controle afgelopen woensdag. Bovendien is er niets meer aan te doen. Ik moet dus verder met steeds minder zicht in mijn linkeroog. En uiteindelijk geen zicht meer. Terwijl je als moeder ogen in je rug en achterhoofd nodig hebt![]()
Gelukkig heb ik in mijn nieuwe baan een leuke collega die het levend bewijs is dat je met zicht in maar een oog na wat gewenning bijna alles weer kan doen. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk![]()
*kraamtranen modus aan* Neuk wat ben jij een lieverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat rot voor je. Ik zie met links ook niets (cataract) maar kan prima zonder. Hopelijk kun jij er ook aan wennen op den duur.Mocht je tips willen of iets anders dan staat mijn inbox wijd open voor je
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, hoe is het zondag gegaan? Heb je je erbij neer kunnen leggen en kunnen genieten?
Macka, wat een rotnieuws zeg!
dat zat ik me nu ook net af te vragen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef marit1978 het volgende:
KP... goed te lezen dat er daar ook een oma stand-by staat!
en nu weer er tegenaan
Tip (voor iedereen hier bedoeld) "de babybijsluiter" van Laurinde Elzinga
Moonah, hoe is het nieuwe verse schooljaar tot nu toe!?
Goed hoor. Tnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef marit1978 het volgende:
Moonah, hoe is het nieuwe verse schooljaar tot nu toe!?
Ja! Ik leef met je mee!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef Mibos het volgende:
Ja dat is het ook je bent gewoon een soort van nijdig dat ze aan je spullen zitten.
Nou, dat is helemaal niet raar. Want het stoere uit de pubbietijd van mij toen is nu ook wel weg. Soms krijg ik het ineens op mijn heupen en doe ik alles op slot, terwijl ik nog gewoon beneden zit. Vooral wanneer er steeds een helikopter over onze buurt heen vliegt... je weet maar nooit of ze iemand zoeken.. Zeker nu ik die kleine dan bij mij thuis heb.... Dus combi van angst van jezelf en voor de kleine.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Mibos het volgende:
Ja nou het kwaaie is hier wel weg hoor! Meer het vervelende van verzekering hier en daar en oja dat zat er ook nog in dus dat zijn we ook kwijt.
Marit ik vind echt dat je drie keer zo positief klinkt als een poosje terug en nu proberen het zo te houden hoor!!!
PV bij mijn ouders thuis is een keertje ingebroken toen wij (3 dochters) boven lagen te slapen en mijn ouders in de winkel (naast ons huis) aan het werk waren. Ze zijn niet boven geweest maar toch heb ik daarna altijd wel een soort van extreme angst gehouden. Als ik alleen thuis ben zitten de deuren op slot en als het mooi weer staan de twee tuindeuren open maar als ik dan boven iets moet pakken dan gaan ze eerst dicht want stel je voor. Stom he toen waren wij nog klein en nog steeds doe ik dat zo...
Je hebt gelijk, ik was even verdwaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij hoort dat eerder in het dreumestopic, PV.
En heb daar even wat gezegd dus
zet je hem zelf even in het babietjes-topic of laten we het aan de mods over......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef Mibos het volgende:
-knip
Goedzo. Daar zijn ze (niet hunquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Onee, maar eigenlijk had hij mij al maanden niet zo leuk behandeld. En ik ben lid van de FNV dus waarom zouden we het hun dan niet laten afhandelen?!
Het was meer voor mijn eigen gevoel zeg maar dat ik het zelf wilde regelen, maar als ik me dan bedenk hoe rot ze hebben gedaan ( en ook liegen) denk ik dat het verstandiger is als zij het doen
Ik ben er klaar mee
Verder gaat alles wel goed hierJet is op de dag veel meer wakker en ligt dan ook lekker in de box ( ze vind het leuk ) We hebben haar elke keer een beetje laten wennen.
En ze kletst ....brabbeltaal....geheimtaal tussen Jet en mama![]()
ik brabbeltaal net zo hard mee
![]()
![]()
Gehehehehewaarschijnlijk doet iedereen dat!?
Ik heb zo'n gekke cd gekregen met echte babymuziek, heel apart! Maar soms doe ik met Simon mee in de auto. Ik houd mijn raam dan angstvallig dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef Beaker het volgende:
Jaaaaaa!dat brabbelen
wahahahah...dna sta je bij die box ( of bed ) en dan ga je als mama zijnde helemaal los met de brabbels
![]()
![]()
en dan zie je ze soms denken: Gek mens
wat de je
![]()
![]()
Ik kan me dat zó voorstellen. Ik hoop trouwens op mijn stages ook van mijn moederschap te kunnen profiteren. 'k Heb er weer zin in!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al???![]()
) bij ons zal gaan....
Vrijdagmiddag, ik heb even geruild met het KDV zodat Dean die dag kan, dat is wel fijn dat ze zo flexibel zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef Moonah het volgende:
Fijn en knap dat je er nu zo tegenaan kunt kijken. Neemt niet weg dat ik het begrijpelijk vind als je door van slag zou zijn hoor...
Spannend, volgende week. Wanneer?
Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Neuk het volgende:
Vivi, sterkte met deze nare situatie...
Als jullie zo van tuinieren houden weet ik nog wel een 'tuintje' die wat groene vingers gebruiken kan![]()
![]()
![]()
Kopje koffie van de zaak! Er is oppas aanwezig! (ikke!)![]()
Nou..ik ben dus ook zóóó verzuurd bijna als ik bij vriendinnetjes ben met een tuin...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:06 schreef Moonah het volgende:
Whow!Dat zou geweldig zijn Vief!
*voelt jaloezie al opkomen.. Ik wil óók een tuin...![]()
Thanks hunniebunniequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat zou wel heel fijn zijn Viev!Ik ga voor je duimen!
En voor dat andere ook. Ik hou het op een positive flow jouw kant op dan.
Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik faillietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouw
Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
[..]
Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik faillietEn het wil nog op fakansie ook!
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!
Kom ik gewoon een middagje zitten?!En dan kijk ik zo:
[afbeelding]
Hoewel, ik had ooit een plant die telkens weer herrees uit de dood, we hebben hem toen maar 'Lazarus" gedoopt [afbeelding]
Dank je wel meissiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Smoezie het volgende:
Viev, stoer wijf, dikke sterkte-zoen. Ik zal duimen voor goede berichten voor je moeder!
En ook voor je misschien-huisje-met-tuin! Wanneer hoor je daar iets mee over?
Oh, en mag ik nog even zeggen dat de foto van kindje-met-teckel echt ontzettend lief is!
Lief dat je even aan me denkt. Alles gaat eigenlijk wel prima. 3 weken geleden kwam er ff een man met een hamer. Doodmoe en de pokke (zacht uitgedrukt) zwangerschap kwam weer boven. 35 weken hangen was het, in bed op de bank en weet ik veel. Dat hakt er in. Sociaal, tussen de oren, fysiek,echt ernorm. Dat moest blijkbaar zijn plekje krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef chacama het volgende:
KP, hoe is het nu met jou? Red je het een beetje met je dametjes?
Dat klinkt heerlijk k_p!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Anyway...het gaat goed. Het moederen wordt steeds leuker. Ze zijn bijna 3,5 maand en zooo lief en zoooo bijzonder met z'n 2-en. Ben gelukkig, gezond en totaal in love met mijn geweldige duo.
Dank je welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen...hier een iewat opgewonden marit omdat ik vanmiddag voor het èchie weer spreekuur ga doen!
Maandagochtend al op het werk geweest voor alle mail/brieven/info etc. van de afgelopen 4,5maand....dat nu voor een deel weggewerkt is.
Vandaag is Vin thuis, dus nog even geen kdv-wegbreng-perikelen hier.
Vivi, wat een naar bericht over je moeder...dat gaat heel erg spannend worden met die andere medicatie zeg. Sterkte.
Trouwens, ik ben blij dat ik niet meer in Zeist woon
Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Suzanna het volgende:
Oh Vivi, dat van je moeder wist ik helemaal nietwat erg dat ze kanker heeft. Echt super-rot-ziekte dat. Hier in de directe familie ook veel meegemaakt qua kanker (vader, opa, zus ws. ook) ... Ik voel met je mee (ook al heb je daar helemaal niets aan...), en wat fijn dat je er voor je moeder kunt zijn. Heb je een goede band met haar? Heel veel sterkte
!!
Nee, maar volgend jaar welquote:Wat gaaf, een huisje met een tuin. Ik zat ook in een appartementje drie-hoog, dus trappen op, elke dag, met dikke buik (zwanger van Emma) en een baby (Noa). Niet ideaal! Nu heb ik ook een huis-met-tuin en spelen de kinderen er elke dag in. Gelukkig Dean nog niet zo groot, hij heeft nu nog geen zandbakje nodig...
Pffff...lijkt me idd geen sinecure Suzanna, en het feit dat niemand dat lijkt te zien maar het vaak nog nét wat erger he, als je nu nog wat "erkenning" kreeg scheelt dat vaak al een hele hoop denk ik..quote:Ik ben gisteren bij de psychologe geweest weer, eigenlijk nog voortvloeiend uit de ziekenhuisopname van Julia. Dat is daar standaard, dat de ouders ook ondersteund worden op die manier. Ik vind het wel heel fijn, wat lekker gaat het hier nu niet. Ik ben eigenlijk gewoon labielig, bah. Elke keer dan weer vrolijk (als het goed gaat en de kinderen lief zijn... ) en dan weer diep in de put (als het met de kinderen niet goed gaat of als ik me helemaal niet lekker voel) en echt van die super-rot-dagen heb ik.
Ik voel me ook best wel opgesloten, wat ook al heb ik een huis-met-tuin en allerlei leuke dingen erin, de kinderen vervelen zich nog best vaak. En simpele dingen zoals naar de speeltuin gaan zijn al een hele opgave met drie kleintjes...zo'n opgave dat ik de moed verlies als k er alleen al aan denk. Speeltuin is niet om de hoek, het is een kwartier lopen met kleintjes, dus ik kan niet even snel, en als Julia moet slapen o.i.d. kan het soms net te lang zijn. En de kinderen slapen ook om en om, heel onhandig maar ja, wat moet je??
Pfft, dat allemaal samen met mijn vermoeidheid die maar niet weggaat, en je hebt een wrak van een Suzanna. Ik voel me ook vaak een beetje 'in de steek gelaten' door familie en vrienden, die hebben gewoon niet door hoe zwaar het voor me is en ik heb geen zin om te gaan 'klagen'. Wat kunnen zij eraan doen (behalve eens wat vaker langskomen misschien, maar ik weet dat dat gewoon niet gaat, tenminste, ik vind het stom dat ik zelf niet eens ergens langs kan komen zonder me een enorme last te voelen... (tja, drie kleintjes meenemen ergens heen is toch een last!)
Maar goed, ik vind het lekker om het even van me af te schrijven, hopelijk vinden jullie het niet erg. Er zitten er hier toch wel wat meer in situaties die op die van mij lijken, al is het maar een klein beetje.
Ze hadden mij ook geknipt, maar ben netjes langs de knip ook nog ingescheurd, bijna dezelfde kant op dus. Het was hier maar net een totaal ruptuur, ik geloof dat er net 1 hechting over die grens zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef Mibos het volgende:
Deepfreeze wat fijn dat jullie jullie weg kunnen vinden met zijn drietjes.
Ik had net geen totaalruptuur op een halve cm na niet gelukkig. Alleen was ik zo strak gehecht dat er geen ontlasting meer door kon dus daar is weer wat aan gesleuteld. Ik had een knip aan de verkeerde kant vandaar dat ik bijna helemaal uitscheurde.
Als je nog wat verdere info wilt zijn er hier wel een paar dames die er meer vanaf weten. Van een totaalruptuur.
Biotexbadje???
Oh haha, Saddampie is verhuisd naar Wormer nu hoor, dus het is weer veilig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:09 schreef marit1978 het volgende:
Vivi..ik bedoelde vanwege SaddamHussein
Verder is Zeist leuk wonen ja!
(wij woonden in Zeist-West, Brugakker)
In Maastricht schijnt de zonquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:15 schreef marit1978 het volgende:
Vivi...daar bij tandarts Louman in de buurt !?
grappig
ontopig, het is hier koud en regenachtig
en deze mama zit nogsteeds te wachten op de nieuwe meubeltjes!
Ilse slaapt veeeeel vandaag, wat ook wel lekker rustig is.
Compleet offtopic. Maar wat grappig, daar is mijn moeder opgegroeid. Zeist is leuk hoor, maar Assen leuker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh haha, Saddampie is verhuisd naar Wormer nu hoor, dus het is weer veilig.
Ik woon in het Centrum, net achter de Slotlaan
Nou idd DeepFreeze! Wat fijn dat je van je stoelgang geen last hebt! Daar mag je écht blij om zijn bij een totaalruptuur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:11 schreef marit1978 het volgende:
klinkt als heel erg veel geluk bij het ongeluk van het alsnog zo'n inscheuring!
Toevallig werd er net gebeld door Zorgzaak. De pgb lui hebben mijn gegevenes niet gehad. Erg vreemd, want dat heb ik een paar weken geleden al opgestuurd, daar was de "hulp" bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Moonah het volgende:
Ingrid, waarom heb jij nu weer pech? Met dat opschorten van je PGB? Wat vervelend zeg.
Dat is het zeker niet, maar het hoort wel (helaas) bij het leven van veel mensen, een familielid met kanker. En je moeder... dat is eigenlijk wel het meest dichtbij. Wat fijn dat je een goede band met je moeder hebt. Ik denk dat mensen met een sterk karakter wel sneller een hechte band zullen hebben. En dan kan het af en toe idd er heftig aan toe gaan, maar dat is ook juist zo als je van elkaar houdt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
Dank je welWe hebben een sterke band ja, met soms wat strubbelingen want we zijn allebei nogal sterk van karakter
![]()
Maar als puntje bij paaltje komt zijn we de beste vriendinnen hoor. Ze post hier ook nog wel eens onder de nick "Zagreb"
Ik heb het er ook eigenlijk nooit over want tot zover is ze nog redelijk stabiel gebleven..en viel er niet zo veel te melden eigenlijk..tis ook niet zo'n gezellig onderwerp natuurlijk![]()
Dat kan opzich wel, maar dat kost weer veel geld, wat we niet hebben omdat ik niet werk. Een dagje werken zou misschien wel een idee zijn, maar dat weet ik nog niet eigenlijk.quote:Pffff...lijkt me idd geen sinecure Suzanna, en het feit dat niemand dat lijkt te zien maar het vaak nog nét wat erger he, als je nu nog wat "erkenning" kreeg scheelt dat vaak al een hele hoop denk ik..
Echt zinnig advies heb ik niet, het zijn toch tropenjaren voor je hoe dan ook..af en toe een oppas nemen en een dagje voor jezelf nemen zit er niet in?
Heb het boek en ben er inderdaad achter dat het een sprongetje is *schaam* ....quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:25 schreef Neuk het volgende:
Marlieske, Isa is rond de 6 wk nu toch? Misschien een sprongetje? Heb je het boek 'Oei, ik groei!' toevallig? (meer voor het babytjestopic trouwens![]()
Hmmm heb het werkboek dus van Oei ik Groei... staat wel kort wat in over de sprongetjes maar voor het betere leeswerk kan ik dus beter het gewone boek hebben... denk ik?quote:Op maandag 3 september 2007 10:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
Heb het boek en ben er inderdaad achter dat het een sprongetje is *schaam* ....
Maar Isa is weer rustig na 3 dagen mopperen, en mam's dus ook
Dan ga ik vandaag maar eens die bijbel aanschaffenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:36 schreef Neuk het volgende:
Ik heb beide boeken. Met het werkboek kun je echt aan de slag en dingen uit proberen (alhoewel ik het soms maar een raadselachtige indeling vind hebben... Het is net een puzzel!) en het grote boek is als de bijbel. Soms kun je er hele verhalen in lezen en soms ligt het te verstoffen in de kast.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag maar eens die bijbel aanschaffen
Dan zet ik het daar ook nog even neerquote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef nebelung het volgende:
(over je modtopic vraag) Ik had dat dus wel in het dreumestopic gezet
Want dat is écht een dreumesprobleem, gillen, uitproberen, trillende onderlipjes en dramatische-op-de-grond-stort taferelen en ouders die de oordoppen allang hebben ingeslagen maar ze toch maar niet indoen , want je zou net die ene vaas niet horen vallen.
We zijn toch wel een beetje verschillendquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef chacama het volgende:
[..]zeker doen. Ik was erg blij met de tip (ook van Neuk, geloof ik). Werkboek heb ik zelf niet, omdat ik niet zo'n ster ben in alles bij te houden.
PV wat gaaaaaaaaaaf. Ik zou zo graag ook willen, maar dat gaat voorlopig nog niet lukken. Ik hou me voor nu bij het worden van leesouder op school.
Vanavond introductie voor groep 1. Ja, is laat, maar vorig jaar zag ik het niet zitten. Fleur was toen koud 3 jaar en dan had ik al naar school gemoeten om kennis te maken.dat was wel erg confronterend.
Dat dus!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...maar datzelfde lijf heeft het allemaal maar mooi even geflikt...
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We zijn toch wel een beetje verschillendIsa was 2,5 toen we zijn gaan kennismaken
Marit
Wat kunnen mensen toch lomp zijn en een groot bord voor hun kop hebben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat is dat toch met mensen ? Heb ik g*dverdepiep 2 meiden op de wereld gezet en maar zeiken over mijn gewicht. Ja, er is nog 12 kilo extra KP...maar datzelfde lijf heeft het allemaal maar mooi even geflikt...Zo brutaal vind ik dat.
(zit mij af en toe ook in de weg, maar dat is meestal in combinatie met hormonenaanval en dan besef ik me ook nog dat ik onwijs trots mag zijn op mijn lijf en hoe het gaat hier in huis)
Klaagmodus uit![]()
Nee, niet de vriendinnen. Gewoon een collega, de buurvrouw...van dat "soort" mensen. Die iets verder van je af af staan dan vriendinnnen/familie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:39 schreef Suzanna het volgende:
K_P wat vervelend dat mensen opmerkingen plaatsen zeg...... Dat vind ik echt niet kunnen. Wat voor mensen zijn dat dan? Vriendinnen? Ik zou ze dumpen...
bah. Echt naar vind ik dat.
Hij heeft voor 4 jaar terug 4 maand in het ziekenhuis gelegen ivm de slagaders in zijn been die helemaal dicht was. Toen heeft ie 1,5 jaar niet gerooktquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jeetje MeNicole... dat is even slikken! Hij rookt zeker al zijn halve leven, dat hij niet stopt?
Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt. En anders komt Mika gewoon even zeggen dat opa lief is.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon proberen E.T., jullie zijn toch met de trein ook goed bereikbaar vanuit Gouda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |