Moonah dat is gewoon bijdehand van Thies. Hij moet je de hele dag missen dus hij wou QualityTime met zijn mams.
Chaca wat fijn dat het met Fleurs verjaardag zo lekker gelopen is en wat goed dat je andere ook om hulp kon vragen. Nu heb je gewoon een kleuter in huis hihi...
Marit hoe is het vandaag met je? Je klonk zo opgewekt de laatste keer en ik hoop dat dat doorzet.
KP wat fijn dat je even hebt bij kunnen tanken met een oma in huis. Kan het me helemaal voorstellen dat het druk is hoor zo met de flensjes.
Hier gaat alles zijn gangetje verder wel en toch moet ik even mopperen. Zaterdag is onze aanhangwagen met onze kampeerspullen gestolen bij mijn schoonzusje en zwager uit de tuin. Hun gingen kamperen met de kids en hadden onze spullen geleend. Geen probleem want wij hebben alles en hun wilde het uitproberen. Dus wij daar zaterdag naar toe om het op te halen en hun doen de gordijnen achter open en alles weg uit de tuin. Slot doorzaagd/sneden en de tuin uit getrokken en ermee weggereden waarschijnlijk. Geen aanhangwagen meer, geen tent meer, de zaklamp, de kampeerlamp, de tafel, stoelen enzovoorts enzovoorts...
Nu tot over onze oren in het verzekeringsgedoe vervelend vervelend maar toch gaat het wel goed hoor! Het is maar materiaal maar je hebt er zo'n rompslomp van. En bovendien blijf met je tengels van een andersmans spullen af... O ja en ze namen ook nog even de fiets van mijn schoonzusje mee met twee kinderzitjes.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...