quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef Mibos het volgende:
Moonah wat fijn dat het in ieder geval inwendig mee lijkt te vallen en wat goed dat jullie meteen een afspraak hebben bij een sexuoloog.
Fijn dat je het weer werken ook lekker vind. Knuffel voor jou...
Marit wat fijn dat je gisteren weer even mocht voelen hoe lekker het kan zijn en wat jammer dat het het gisteravond nog even een klein beetje mis ging.
Suus hoe is het met jou en Julia?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef Suzanna het volgende:
Mibos, wat lief dat je dat vraagt. Ik weet niet goed hoe het met mij is... voel me een beetje geleefd de laatste tijd. Gewoon een rare situatie zo... zonder Julia thuis en mijn moeder die oppast, en mijn huishouden die door iemand anders wordt gedaan (mijn moeder dus) en daar voel ik me dan weer een beetje schuldig over, en ik weet niet. Vreemde situatie gewoon, en daar voel ik me dan gewoon niet helemaal lekker bij. Ik was gisteravond nog bij Julia geweest, helaas kon ik er niet op tijd zijn om haar eten te geven en lag ze al te slapen (maar wel superschattig
) maar ik moest haar gewoon even zien.
Met haar gaat het verder wel goed, gelukkig. Het gaat echt vooruit daar.
Ondanks dat Pepijn pas 5,5 week is, heb ik niet nog 5 weken verlof. Mijn collegejaar begint op 30 augustus. Dus over minder als 3 weken al. Ik ga zeker nog genieten van die tijd alleen maar met hem bezig zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
P-iglet, geniet nog maar ffies lekker dan van Pepijn, 5 weken is nog wel een poosje hoor.
(tegen mij zeiden mensen toen ook: goh moet je over 5 weken alweer werken joh? "nee 5 weken is nog lang heeeeeeeeeel lang hoor, was toen mijn antwoord, moest er echt nog niet aan denken toen)
5 dagen naar de opvang...poeh dat is idd veel, maar het scheelt dat hij nog zo jong is, hij zal nog geen moeite hebben met afscheid ed. En hoe gaat het dan verder met de opvang? 2 weken fulltime, en dan daarna?
JA! Heel herkenbaar. Gelukkig zijn we best van het niets doen, of anders overdag een beetje rondstruinen in een stad, en dan gaat Eva in de buggy gewoon mee, al dan niet slapend. Maar juist nu ze ouder wordt slaapt ze minder makkelijk ergens anders, of in haar buggy, dus zijn wij meer gebonden. We wisselen elkaar wel een beetje af in de zorg soms, omdat we ook wel eens even 'niets' willen. Gelukkig zijn we een paar weken geleden al een weekend echt samen weggeweest. Eva was bij oma, en we vonden het heerlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef sjak het volgende:
Dapper hoor moonah, het helpt je in ieder geval om je eigen woorden goed op een rijtje te krijgen en ik denk dat het anderen ook wel kan helpen.
Zo, wij zijn terug van vakantie! Tja, wat vond ik ervan. Aan de ene kant heerlijk, we zijn in die drie weken goed naar elkaar toegegroeid, hebben veel gelachen en veel gespeeld. Aan de andere kant...het was wel echt Jetske haar vakantie. De zorgtaken gingen de hele dag door, en alles draaide om haar en haar slaapjes. Dat vond ik echt wel even wennen en soms ook erg moeilijk. Juist op vakantie ben ik zo blij om van allerlei uitstapjes te maken en leuke dingen te doen. Dat kon nu bijna niet omdat Jet het best in haar bedje sliep of omdat het te warm voor haar was. Gelukkig waren haar opa en oma ook even aanwezig en konden mijnen ik samen een paar daagjes weg. Dat was fijn. Herkennen andere moeders dit een beetje ?
Uiteindelijk overheerst het leuke en fijne gevoel maar stiekem kijk ik ook wel uit naar de tijd dat ze wat groter is en er meer kan.
Wat rot voor je. Ik zie met links ook niets (cataract) maar kan prima zonder. Hopelijk kun jij er ook aan wennen op den duur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:26 schreef Macka66 het volgende:
Nou, mijn oogoperatie nummer drie was 'm ook niet, zo bleek bij de controle afgelopen woensdag. Bovendien is er niets meer aan te doen. Ik moet dus verder met steeds minder zicht in mijn linkeroog. En uiteindelijk geen zicht meer. Terwijl je als moeder ogen in je rug en achterhoofd nodig hebt![]()
Gelukkig heb ik in mijn nieuwe baan een leuke collega die het levend bewijs is dat je met zicht in maar een oog na wat gewenning bijna alles weer kan doen. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk![]()
*kraamtranen modus aan* Neuk wat ben jij een lieverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat rot voor je. Ik zie met links ook niets (cataract) maar kan prima zonder. Hopelijk kun jij er ook aan wennen op den duur.Mocht je tips willen of iets anders dan staat mijn inbox wijd open voor je
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, hoe is het zondag gegaan? Heb je je erbij neer kunnen leggen en kunnen genieten?
Macka, wat een rotnieuws zeg!
dat zat ik me nu ook net af te vragen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef marit1978 het volgende:
KP... goed te lezen dat er daar ook een oma stand-by staat!
en nu weer er tegenaan
Tip (voor iedereen hier bedoeld) "de babybijsluiter" van Laurinde Elzinga
Moonah, hoe is het nieuwe verse schooljaar tot nu toe!?
Goed hoor. Tnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef marit1978 het volgende:
Moonah, hoe is het nieuwe verse schooljaar tot nu toe!?
Ja! Ik leef met je mee!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef Mibos het volgende:
Ja dat is het ook je bent gewoon een soort van nijdig dat ze aan je spullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |