abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51667081
Ik open voor het eerst een nieuw topic dus mocht het niet helemaal goed zijn sorry daarvoor...

Nu nog mijn laatste post hier naar toeverhuizen.
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef Mibos het volgende:
Nou ja zit ik een verhaal te tikken (foetsie weg) waar het op neer kwam is dat het hier lichamelijk niet zo lekker gaat. Maar och we ademen maar door en vanmiddag is eindelijk de WII binnen gekomen en nee we laten niemand verhongeren ondertussen hoor (van de week op de frontpage) dus we rommelen maar door en ik eindigde met :

Moonah hoe gaat het nu met jou?
Joehoe ook nog gelukt geloof ik...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:39:11 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51668237
GRRRR, ik WEET dat ik nog 15 kilo moet afvallen hoor, maar is het nu echt nodig om (mijn vader) steeds te zeggen hoe dik ik wel niet ben (en daar begon ie 2 dagen na de bevalling mee) en (een kennis) om over het terras waar ik met een vriendin en nog wat mensen zit en publique te bleren dat ik toch echt te dik ben en JEUEUEUTJE nu ziet ie het pas goed, als ik zo zit ja, en dat ik er ECHT iets aan moet doen hoor.

Ja, want ik vreet vast veel te veel. Nou, ik eet dus helemaal niet veel, maar er gaat gewoon niks af.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51668310
*KP schiet iedereen neer*
pi_51668524
15 kilo?
Dan blijft er vast niks meer over...
pi_51669014
Maar lievevivieieieie.. Vind je zelf óók dat je zoveel met afvallen? Je bent verdorie een moeder nu! Toch niet vreemd dat je lichaam er anders uit ziet? Ik hoop gewoon dat je zélf wel (redelijk) tevreden bent met je uiterlijk. Als ik foto's van je zie denk ík tenminste: wat een lekkere mams! Niet dat jou dat wat kan schelen, wat ik denk, maar toch
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:26:52 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51669416
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef lcicle het volgende:
Maar lievevivieieieie.. Vind je zelf óók dat je zoveel met afvallen? Je bent verdorie een moeder nu! Toch niet vreemd dat je lichaam er anders uit ziet? Ik hoop gewoon dat je zélf wel (redelijk) tevreden bent met je uiterlijk. Als ik foto's van je zie denk ík tenminste: wat een lekkere mams! Niet dat jou dat wat kan schelen, wat ik denk, maar toch
Ohh wat lief. Dat kan me zeker schelen hoor

Nou, ik vind mezelf ook best nog een aardig lekker wijf voor een mams vanaf mijn nek naar boven maar wel te dik ja.

80 kilo is gewoon te dik. dus ik weet het ook en ik wandel veel en ik eet mager, maar er gebeurt nakkes

En er zijn zat moeders met meer kinders dan ikke die echt weer een rank figuurtje hebben, dus dat mag geen excuus zijn. Vind ik voor mezelluf.
pi_51669782
Ik dacht ook al tussen de regels door te lezen dat je het een beetje vervelend vond, maar hoopte het verkeerd te lezen..
Maar heej, Dean is nu pas 5 maanden, ik heb echt 9 maanden nodig gehad om me weer helemaal mezelf te voelen! Kwa stemmingswisseling enzo. Met het gewicht heb ik geen problemen gehad, maar ik kan me voorstellen dat je lichaam zich eerst helemaal moet herstellen van zo'n klus voordat je kunt afvallen. Vaak zit je ook vast in eenzelfde eetpatroon. 's Ochtends dit, 's middags dat en dat elke dag hetzelfde. Misschien een idee om daar wat variatie in aan te brengen? Zo wordt je spijsvertering extra gestimuleerd.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:51:45 #8
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51670200
Och Viefke...!
Wat ontactisch van die mensen zeg. Voor mij blijf je gewoon Vief lekker wief!
En tips heb ik niet want tja, ik ben wat dit betreft nou eenmaal een mazzelkont(je... ).

Mibos, het gaat goed met mij hoor, tnx.
Ik heb een afspraak staan bij de gyn voor mijn tussenbeense problemen (heb geen zin om dat andere topic te kicken) en overmorgen gaan we lekker met.... vakantie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:02:12 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51670540
Bedankt voor de lieve *knufkroel* reacties you guys..

En ja Moonah, jij hebt een klein kontje..
pi_51671006
Vivi laat die mensen lekker l*llen over een kilootje meer of minder kom op zeg en dan zeker je vader. Ik zou op een gegeven moment uit mijn dak gaan denk ik (nazwangerschapshormonen )...

Dean is nog niet zo oud en als het weggaat dan gaan ze weg en als je er al zoveel voor doet dan komt het vanzelf wel weer hoor!!! En blijven ze dan blijven ze je bent tenslotte een mama geworden. Ik heb er zelf geen last van dus ik kan er eigenlijk niet over meepraten maar ik kan me je frustratie wel voorstellen. Als we nou delen dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Neem ik de helft van jou erbij en dan kan ik mijn oude broeken weer...
pi_51671050
Moonah geniet lekker van je vakantie en die tussenbeense problemen worden ook helemaal opgelost punt uit en dan mag je je weer helemaal uitleven .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:51:41 #12
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51672155
Ohh Vief wat rot zeg. Dat hoor je niet te zeggen. En al zeker niet tegen een nieuwe mama. Troost je... nou, ja of het zal troosten weet ik niet, maar goed. Na Fleur is er bij mij 15 kilo aan blijven hangen en dat was er welgeteld 2 maanden voor mijn zwangerschap van Maud vanaf. Na de bevalling van Maud waren het er tien en nu 8 maanden verder zit ik nog steeds met 5 kilo te veel.
Dat jezelf vind dat het eraf moet is goed, maar hou er rekening mee dat je lichaam op dit moment met andere dingen bezig is dan met afvallen. Het moederschap is niet niets en ontzwangeren is niet uit de lucht gegrepen. Dus geeft je lichaam svp nog even de tijd en geniet in die tussentijd van Dean. Die kijkt niet naar die kilo's die ziet alleen maar de allerallerliefste mama van de heeeeeeeeeele wereld.

Mijn oppas is weer thuis. Ze zijn niet wijzer geworden in het ziekenhuis, maar het ernstige wat ze dachten, was het niet. Alleen waar ze wel last van heeft dat weten ze niet. Stress en 'overwerkt' zijn woorden die bij mij opkomen, maar dat ontkent ze in alle toonaarden (ha, dat klinkt bekend ).

Moonah, hele fijne vakantie geniet ervan met je mannen....

Mibos dat is niet fijn dat het niet lekker gaat, hopelijk toch snel iets van verlichting.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:58:27 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51672365
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:51 schreef chacama het volgende:
(ha, dat klinkt bekend ).
ik zeg niets.
quote:
Mibos dat is niet fijn dat het niet lekker gaat, hopelijk toch snel iets van verlichting.
Shame on me.
Sorry Mibos, ik had helemaal over jouw mededeling heengelezen.
Wat naar voor je dat het fysiek (nog steeds.... ) zo belabberd is...
Wat is WII
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:00:54 #14
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51672440
Die nieuwe spel-computer... toch??
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:41:52 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51675529
Mibos, wat naar!

Chacama, ook voor jou geen fijne situatie. Hoe gaat het nu met oppas dan?

Vivi, ik zou me in ieder geval proberen niets aan te trekken van andermans opmerkingen. Maar als je zelf ook wil, is het wel rot dat het nog niet lukt. Nog niet he!

Moonah, ik PM je nog maar alvast een heule goeje verkansie gewenst wanne!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:07:22 #16
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51676385
Dat zijn stomme mensen Vivi, geen aandacht aan besteden. Ik moet er ook nog 15.

Het blijft bij jou ook maar doorgaan met die problemen Mibos. Geen zicht nog op echte verbetering?

Heb je die afspraak na je vakantie Moonah? Goed dat je hebt gebeld en een fijne vakantie alvast.

Chacama zelf ook rustig aan doen he? Hopelijk komt het snel goed met de oppas.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:23:14 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51676904
Chaca, bedankt voor je lieve woorden (en andere ook natuurlijk).

Ik kan het ook wel relativeren hoor, maar het is gewoon niet leuk, en zeker niet als er in een week een paar keer zo'n opmerking gemaakt wordt.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:04:13 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_51678343
ah viev, wat een k***e opmerkingen zijn dat! alsof je je er al niet rot onder voelt. bah, wat heb ik een hekel aan mensen die niet zich een beetje in kunnen leven.
(ik ken het gevoel, ik vond/vind mezelf weer prima in proportie, zegt mijn vader "ze is gewoon een stevige meid" )
for what its worth, ik vind je een prachtdame en het gaat er nog wel af, heus, dat kan gewoon helaas ff duren.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:46:55 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_51687118
Mibos, wat rot dat het nog steeds niet goed gaat fysiek.

Moonah, goed dat je met je "tussenbeense" probleem naar de arts gaat!

Vivi, wat een vreselijke opmerkingen. Ik snap ook niet waarom mensen het recht hebben zulke opmerkingen te maken. Bij mij was het mijn schoonmoeder (die ik later uitgelachen heb omdat ik nu zelfs 5 kg minder weeg dan voor de zwangerschap!). Probeer je er niets van aan te trekken. En je bent nog maar 5 maanden geleden bevallen! Tijd genoeg nog om er wat van af te krijgen, als je dat zelf wilt. En anders niet.

Gisteravond nadat Ive al in bed lag is mijn schoonmoeder komen oppassen, zodat mijn man en ik uit eten konden en ook nog even uit konden gaan. Dat was wel weer eens erg leuk! Even tijd met zijn tweeen. En Ive sliep toch.
pi_51691041
Vivi, wat een klote opmerkingen. Doet me denken aan mijn schoonmoeder. Die zei in de kraamweek, goh, je heupen zijn nu NOG breder he. En bedankt.
Trek je er niks van aan. Op de foto's zie je er leuk uit en zeker niet dik. Ik moet ook nog heel wat kwijt. Durf me nieteens te wegen. Maar baal het meeste van die buik.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:03:23 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51691736
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vivi, wat een klote opmerkingen. Doet me denken aan mijn schoonmoeder. Die zei in de kraamweek, goh, je heupen zijn nu NOG breder he. En bedankt.
Ook lekker tactisch idd
quote:
Trek je er niks van aan. Op de foto's zie je er leuk uit en zeker niet dik. Ik moet ook nog heel wat kwijt. Durf me nieteens te wegen. Maar baal het meeste van die buik.
Yup, me too, die buik is irri
  Milf maandag 23 juli 2007 @ 09:09:22 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51739680
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ook lekker tactisch idd
[..]

Yup, me too, die buik is irri
Ja, de hele dag met ingetrokken buik rondlopen komt mnij bekend voor
Hier ook nog 15 kilo die eraf moeten . Maar ik hou het eerst wel op 10 kilo

Enneuh viev, je bent gewoon een MILF hoor. No worries!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51740085
wat een reacties!

Viev, waar zitten die 15 kilo dan ik kan ze op geen enkele foto bespeuren heur

Ik was al heel snel op ander halve kilo na mijn kilo's kwijt, maar door het snoepen zit er weer het een en ander aan ....... ik heb gewoon de puf niet om mijn best te doen voor die laatste kilo's
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 23 juli 2007 @ 10:10:54 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51740627
Jullie zijn TE lief
pi_51741725
Beaker hier hetzelfde. Nu zit ik op +3 kilo voor mijn zwangerschap!
Nu heb ik wel de puf weer om mijn best te gaan doen en daar ben ik dan ook mee bezig.
Heeft gewoon tijd nodig die kilo's. Zou mooi zijn als alles er in 1 keer af is maar zo werkt het vaak gewoon niet.
Vivi.
Hier werd ook 3 dagen na mijn keizersnede gezegd: je buik is nog wel erg dik hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')