Ohh Vief wat rot zeg. Dat hoor je niet te zeggen. En al zeker niet tegen een nieuwe mama. Troost je... nou, ja of het zal troosten weet ik niet, maar goed. Na Fleur is er bij mij 15 kilo aan blijven hangen en dat was er welgeteld 2 maanden voor mijn zwangerschap van Maud vanaf. Na de bevalling van Maud waren het er tien en nu 8 maanden verder zit ik nog steeds met 5 kilo te veel.
Dat jezelf vind dat het eraf moet is goed, maar hou er rekening mee dat je lichaam op dit moment met andere dingen bezig is dan met afvallen. Het moederschap is niet niets en ontzwangeren is niet uit de lucht gegrepen. Dus geeft je lichaam svp nog even de tijd en geniet in die tussentijd van Dean. Die kijkt niet naar die kilo's die ziet alleen maar de allerallerliefste mama van de heeeeeeeeeele wereld.
Mijn oppas is weer thuis. Ze zijn niet wijzer geworden in het ziekenhuis, maar het ernstige wat ze dachten, was het niet. Alleen waar ze wel last van heeft dat weten ze niet. Stress en 'overwerkt' zijn woorden die bij mij opkomen, maar dat ontkent ze in alle toonaarden (ha, dat klinkt bekend
![]()
).
Moonah, hele fijne vakantie geniet ervan met je mannen....
Mibos dat is niet fijn dat het niet lekker gaat, hopelijk toch snel iets van verlichting.