Joehoe ook nog gelukt geloof ik...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef Mibos het volgende:
Nou ja zit ik een verhaal te tikken (foetsie weg) waar het op neer kwam is dat het hier lichamelijk niet zo lekker gaat. Maar och we ademen maar door en vanmiddag is eindelijk de WII binnen gekomen en nee we laten niemand verhongeren ondertussen hoor (van de week op de frontpage) dus we rommelen maar door en ik eindigde met :
Moonah hoe gaat het nu met jou?
Ohh wat lief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef lcicle het volgende:
Maar lievevivieieieie.. Vind je zelf óók dat je zoveel met afvallen? Je bent verdorie een moeder nu! Toch niet vreemd dat je lichaam er anders uit ziet? Ik hoop gewoon dat je zélf wel (redelijk) tevreden bent met je uiterlijk. Als ik foto's van je zie denk ík tenminste: wat een lekkere mams! Niet dat jou dat wat kan schelen, wat ik denk, maar toch![]()
ik zeg niets.quote:
quote:Mibos dat is niet fijn dat het niet lekker gaat, hopelijk toch snel iets van verlichting.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vivi, wat een klote opmerkingen. Doet me denken aan mijn schoonmoeder. Die zei in de kraamweek, goh, je heupen zijn nu NOG breder he. En bedankt.
Yup, me too, die buik is irriquote:Trek je er niks van aan. Op de foto's zie je er leuk uit en zeker niet dik. Ik moet ook nog heel wat kwijt. Durf me nieteens te wegen. Maar baal het meeste van die buik.
Ja, de hele dag met ingetrokken buik rondlopen komt mnij bekend voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ook lekker tactisch idd
[..]
Yup, me too, die buik is irri
Suzanna, aankomen van de pil is alleen bewezen voor de Dianepil (en vergelijkbaar, met cyproteronacetaat). Jij hebt een minipil, toch? Wat wel duidelijk is, is dat inderdaad je eetlust kan veranderen door pilgebruik. De trek in zoetigheid etc. kan dus wél door de pil komen...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef Suzanna het volgende:
Verders, over die kilo's ... ik heb geen weegschaal, dus geen idee hoeveel ik precies weeg, maar heb wel maat 44-46 nuen dat heb ik echt nóóit gehad. Altijd zo'n 38/40/42 hoogstens. Bah. Ik voel me er echt wel ongelukkig over, zo nu en dan. En snoepen heb ik nooit gedaan, maar nu dus wel. Kan dat ook aan die pil liggen? ik heb echt heel veel trek vaak en kan bijna niet van allerlei dingen afbljiven. Nou is manlief ook een zoetekauw en houdt ook van lekkere snacks, dus er is ook altijd vanalles in huis, dat werkt ook niet echt mee.
![]()
Nou, doei danquote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
* KP stopt vingers in oren....pff wat zing je vals*
Ik ben voor en doe mee. Blijf nog steeds rond die 73 hangen en wil toch echt die laatse 5 kwijt. Op naar LIF zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Ladybos het volgende:
Mibos tjonge jonge het houdt maar niet op he. Ik hoop dat de wachtlijst snel korter wordt en dat ze je daar goed kunnen helpen
Suzanna, slaapgebrek is marteling. Heel veel sterkte en ik hoop dat de meisjes snel wat beter gaan slapen (ken je het boek 'de no cry sleep solution"?) Die slim & lift heb ik ook wel eens naar zitten kijkenMaar ik denk dat het heel rottig zit en zolang je staat zal het best alle bubbels binnenhouden maar als je gaat zitten moet het toch ergens heen denk ik dan maar..
En voor alle andere afvallers, succes! Bij mij is er na de zwangerschap ook 15 kilo blijven plakken, waarvan ik er 10 ben afgevallen met southbeach, wat erg goed beviel. Maar nu een 1,5 jaar later is er weer 5 kilo bijgekropen dus ik ben me mentaal aan het voorbereiden op weer een sessie southbeach. Ik wil in ieder geval nog 10 kilo kwijt en eigenlijk wel 15, dan zou ik 58 kilo wegen bij een lengte van 1.61. Maar of dat haalbaar is weet ik niet, ik vind het veel moeilijker af te vallen en op gewicht te blijven met een kleine in huis. Je hebt toch altijd wel wat te eten/snoepen/snacken in huis nu. Misschien moeten we maar een massaal 'raak die zwangerschapskilo's kwijt topic' openen
Een speciaal topic voor kraamvrouwen om af te vallen. Dat is namelijjk verschillend dan "gewoon" afvallen volgens mij omdat je nu extra voorzichtig moet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik ben voor en doe mee. Blijf nog steeds rond die 73 hangen en wil toch echt die laatse 5 kwijt. Op naar LIF zou ik zeggen....
mee-eens. Dat bedoelde ik ook. Maar dan wel kraamvrouw in een ruim begrip. Want als je bv geeft mag je ook niet echt lijnen. Valt voor mij trouwens toch moeilijk te doen met mijn speciale dieet (door de KMA van Maud). Maar, goed ik ben niet zo'n held in het openen van nieuwe topics...dussuh....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Een speciaal topic voor kraamvrouwen om af te vallen. Dat is namelijjk verschillend dan "gewoon" afvallen volgens mij omdat je nu extra voorzichtig moet zijn.
HIer ben ik lieve Vievquote:Op maandag 30 juli 2007 10:59 schreef Vivi het volgende:
Btw...weet iemand hoe het met Slaapmeisje is? Het is zo stil rond haar en onze huisfilosoof in de dop?
Hoiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
HIer ben ik lieve VievWe zijn net terug van een weekje vakantie naar Tunesië. Overigens zonder onze kleine filosoof. Milo heeft de week bij mijn ouders doorgebracht op de camping en heeft het daar waanzinnig naar zijn zin gehad. Wat wil je ook met 24 uur per dag bediening op al je wenken
Wij hebben onze boevenkoning natuurlijk waanzinnig gemist, maar het belang van een weekje met zijn tweetjes woog net iets zwaarder. We hebben dan ook heel veel geslapen tijdens de vakantie en ik heb zelfs een boek uitgelezen van 800 pag. dik
Ik kan niet echt zeggen dat ik volledig ben bijgetankt, maar het is een beginnetje. Het was supervreemd om Milo na een week te zien. Hij is zo veranderd in die paar dagen tijd en heeft een heel ander gezichtje, uitdrukkingen, brabbelwoordjes en is veel beweeglijker. Wat mij betreft de eerste en de laatste keer vakantie zonder ons mannetje anders mis ik veel te veel
Wat de zwangerschapskilo's betreft durf ik hier bijna niet te posten dat ik al ruim 5 kg. onder mijn startgewicht zit, maar alle kilo's die ik ben aangekomen van de hormoonbehandelingen moet ik er nu nog wel af hoor.
Slank? Ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
En vooruit, jij mag slank zijn...jij hebt al genoeg ellende van te voren gehad![]()
Een uitstekend idee! Zou dat dan hier in OUD moeten of in LIF?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Ladybos het volgende:
Misschien moeten we maar een massaal 'raak die zwangerschapskilo's kwijt topic' openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |