Dan ga ik vandaag maar eens die bijbel aanschaffenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:36 schreef Neuk het volgende:
Ik heb beide boeken. Met het werkboek kun je echt aan de slag en dingen uit proberen (alhoewel ik het soms maar een raadselachtige indeling vind hebben... Het is net een puzzel!) en het grote boek is als de bijbel. Soms kun je er hele verhalen in lezen en soms ligt het te verstoffen in de kast.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag maar eens die bijbel aanschaffen
Dan zet ik het daar ook nog even neerquote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef nebelung het volgende:
(over je modtopic vraag) Ik had dat dus wel in het dreumestopic gezet
Want dat is écht een dreumesprobleem, gillen, uitproberen, trillende onderlipjes en dramatische-op-de-grond-stort taferelen en ouders die de oordoppen allang hebben ingeslagen maar ze toch maar niet indoen , want je zou net die ene vaas niet horen vallen.
We zijn toch wel een beetje verschillendquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef chacama het volgende:
[..]zeker doen. Ik was erg blij met de tip (ook van Neuk, geloof ik). Werkboek heb ik zelf niet, omdat ik niet zo'n ster ben in alles bij te houden.
PV wat gaaaaaaaaaaf. Ik zou zo graag ook willen, maar dat gaat voorlopig nog niet lukken. Ik hou me voor nu bij het worden van leesouder op school.
Vanavond introductie voor groep 1. Ja, is laat, maar vorig jaar zag ik het niet zitten. Fleur was toen koud 3 jaar en dan had ik al naar school gemoeten om kennis te maken.dat was wel erg confronterend.
Dat dus!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...maar datzelfde lijf heeft het allemaal maar mooi even geflikt...
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We zijn toch wel een beetje verschillendIsa was 2,5 toen we zijn gaan kennismaken
Marit
Wat kunnen mensen toch lomp zijn en een groot bord voor hun kop hebben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat is dat toch met mensen ? Heb ik g*dverdepiep 2 meiden op de wereld gezet en maar zeiken over mijn gewicht. Ja, er is nog 12 kilo extra KP...maar datzelfde lijf heeft het allemaal maar mooi even geflikt...Zo brutaal vind ik dat.
(zit mij af en toe ook in de weg, maar dat is meestal in combinatie met hormonenaanval en dan besef ik me ook nog dat ik onwijs trots mag zijn op mijn lijf en hoe het gaat hier in huis)
Klaagmodus uit![]()
Nee, niet de vriendinnen. Gewoon een collega, de buurvrouw...van dat "soort" mensen. Die iets verder van je af af staan dan vriendinnnen/familie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:39 schreef Suzanna het volgende:
K_P wat vervelend dat mensen opmerkingen plaatsen zeg...... Dat vind ik echt niet kunnen. Wat voor mensen zijn dat dan? Vriendinnen? Ik zou ze dumpen...
bah. Echt naar vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |