Dank je welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen...hier een iewat opgewonden marit omdat ik vanmiddag voor het èchie weer spreekuur ga doen!
Maandagochtend al op het werk geweest voor alle mail/brieven/info etc. van de afgelopen 4,5maand....dat nu voor een deel weggewerkt is.
Vandaag is Vin thuis, dus nog even geen kdv-wegbreng-perikelen hier.
Vivi, wat een naar bericht over je moeder...dat gaat heel erg spannend worden met die andere medicatie zeg. Sterkte.
Trouwens, ik ben blij dat ik niet meer in Zeist woon
Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Suzanna het volgende:
Oh Vivi, dat van je moeder wist ik helemaal nietwat erg dat ze kanker heeft. Echt super-rot-ziekte dat. Hier in de directe familie ook veel meegemaakt qua kanker (vader, opa, zus ws. ook) ... Ik voel met je mee (ook al heb je daar helemaal niets aan...), en wat fijn dat je er voor je moeder kunt zijn. Heb je een goede band met haar? Heel veel sterkte
!!
Nee, maar volgend jaar welquote:Wat gaaf, een huisje met een tuin. Ik zat ook in een appartementje drie-hoog, dus trappen op, elke dag, met dikke buik (zwanger van Emma) en een baby (Noa). Niet ideaal! Nu heb ik ook een huis-met-tuin en spelen de kinderen er elke dag in. Gelukkig Dean nog niet zo groot, hij heeft nu nog geen zandbakje nodig...
Pffff...lijkt me idd geen sinecure Suzanna, en het feit dat niemand dat lijkt te zien maar het vaak nog nét wat erger he, als je nu nog wat "erkenning" kreeg scheelt dat vaak al een hele hoop denk ik..quote:Ik ben gisteren bij de psychologe geweest weer, eigenlijk nog voortvloeiend uit de ziekenhuisopname van Julia. Dat is daar standaard, dat de ouders ook ondersteund worden op die manier. Ik vind het wel heel fijn, wat lekker gaat het hier nu niet. Ik ben eigenlijk gewoon labielig, bah. Elke keer dan weer vrolijk (als het goed gaat en de kinderen lief zijn... ) en dan weer diep in de put (als het met de kinderen niet goed gaat of als ik me helemaal niet lekker voel) en echt van die super-rot-dagen heb ik.
Ik voel me ook best wel opgesloten, wat ook al heb ik een huis-met-tuin en allerlei leuke dingen erin, de kinderen vervelen zich nog best vaak. En simpele dingen zoals naar de speeltuin gaan zijn al een hele opgave met drie kleintjes...zo'n opgave dat ik de moed verlies als k er alleen al aan denk. Speeltuin is niet om de hoek, het is een kwartier lopen met kleintjes, dus ik kan niet even snel, en als Julia moet slapen o.i.d. kan het soms net te lang zijn. En de kinderen slapen ook om en om, heel onhandig maar ja, wat moet je??
Pfft, dat allemaal samen met mijn vermoeidheid die maar niet weggaat, en je hebt een wrak van een Suzanna. Ik voel me ook vaak een beetje 'in de steek gelaten' door familie en vrienden, die hebben gewoon niet door hoe zwaar het voor me is en ik heb geen zin om te gaan 'klagen'. Wat kunnen zij eraan doen (behalve eens wat vaker langskomen misschien, maar ik weet dat dat gewoon niet gaat, tenminste, ik vind het stom dat ik zelf niet eens ergens langs kan komen zonder me een enorme last te voelen... (tja, drie kleintjes meenemen ergens heen is toch een last!)
Maar goed, ik vind het lekker om het even van me af te schrijven, hopelijk vinden jullie het niet erg. Er zitten er hier toch wel wat meer in situaties die op die van mij lijken, al is het maar een klein beetje.
Ze hadden mij ook geknipt, maar ben netjes langs de knip ook nog ingescheurd, bijna dezelfde kant op dus. Het was hier maar net een totaal ruptuur, ik geloof dat er net 1 hechting over die grens zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef Mibos het volgende:
Deepfreeze wat fijn dat jullie jullie weg kunnen vinden met zijn drietjes.
Ik had net geen totaalruptuur op een halve cm na niet gelukkig. Alleen was ik zo strak gehecht dat er geen ontlasting meer door kon dus daar is weer wat aan gesleuteld. Ik had een knip aan de verkeerde kant vandaar dat ik bijna helemaal uitscheurde.
Als je nog wat verdere info wilt zijn er hier wel een paar dames die er meer vanaf weten. Van een totaalruptuur.
Biotexbadje???
Oh haha, Saddampie is verhuisd naar Wormer nu hoor, dus het is weer veilig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:09 schreef marit1978 het volgende:
Vivi..ik bedoelde vanwege SaddamHussein
Verder is Zeist leuk wonen ja!
(wij woonden in Zeist-West, Brugakker)
In Maastricht schijnt de zonquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:15 schreef marit1978 het volgende:
Vivi...daar bij tandarts Louman in de buurt !?
grappig
ontopig, het is hier koud en regenachtig
en deze mama zit nogsteeds te wachten op de nieuwe meubeltjes!
Ilse slaapt veeeeel vandaag, wat ook wel lekker rustig is.
Compleet offtopic. Maar wat grappig, daar is mijn moeder opgegroeid. Zeist is leuk hoor, maar Assen leuker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh haha, Saddampie is verhuisd naar Wormer nu hoor, dus het is weer veilig.
Ik woon in het Centrum, net achter de Slotlaan
Nou idd DeepFreeze! Wat fijn dat je van je stoelgang geen last hebt! Daar mag je écht blij om zijn bij een totaalruptuur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:11 schreef marit1978 het volgende:
klinkt als heel erg veel geluk bij het ongeluk van het alsnog zo'n inscheuring!
Toevallig werd er net gebeld door Zorgzaak. De pgb lui hebben mijn gegevenes niet gehad. Erg vreemd, want dat heb ik een paar weken geleden al opgestuurd, daar was de "hulp" bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Moonah het volgende:
Ingrid, waarom heb jij nu weer pech? Met dat opschorten van je PGB? Wat vervelend zeg.
Dat is het zeker niet, maar het hoort wel (helaas) bij het leven van veel mensen, een familielid met kanker. En je moeder... dat is eigenlijk wel het meest dichtbij. Wat fijn dat je een goede band met je moeder hebt. Ik denk dat mensen met een sterk karakter wel sneller een hechte band zullen hebben. En dan kan het af en toe idd er heftig aan toe gaan, maar dat is ook juist zo als je van elkaar houdt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
Dank je welWe hebben een sterke band ja, met soms wat strubbelingen want we zijn allebei nogal sterk van karakter
![]()
Maar als puntje bij paaltje komt zijn we de beste vriendinnen hoor. Ze post hier ook nog wel eens onder de nick "Zagreb"
Ik heb het er ook eigenlijk nooit over want tot zover is ze nog redelijk stabiel gebleven..en viel er niet zo veel te melden eigenlijk..tis ook niet zo'n gezellig onderwerp natuurlijk![]()
Dat kan opzich wel, maar dat kost weer veel geld, wat we niet hebben omdat ik niet werk. Een dagje werken zou misschien wel een idee zijn, maar dat weet ik nog niet eigenlijk.quote:Pffff...lijkt me idd geen sinecure Suzanna, en het feit dat niemand dat lijkt te zien maar het vaak nog nét wat erger he, als je nu nog wat "erkenning" kreeg scheelt dat vaak al een hele hoop denk ik..
Echt zinnig advies heb ik niet, het zijn toch tropenjaren voor je hoe dan ook..af en toe een oppas nemen en een dagje voor jezelf nemen zit er niet in?
Heb het boek en ben er inderdaad achter dat het een sprongetje is *schaam* ....quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:25 schreef Neuk het volgende:
Marlieske, Isa is rond de 6 wk nu toch? Misschien een sprongetje? Heb je het boek 'Oei, ik groei!' toevallig? (meer voor het babytjestopic trouwens![]()
Hmmm heb het werkboek dus van Oei ik Groei... staat wel kort wat in over de sprongetjes maar voor het betere leeswerk kan ik dus beter het gewone boek hebben... denk ik?quote:Op maandag 3 september 2007 10:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
Heb het boek en ben er inderdaad achter dat het een sprongetje is *schaam* ....
Maar Isa is weer rustig na 3 dagen mopperen, en mam's dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |