abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52676078
Marlieske !
dat is goed nieuws joh...hartstikke fijn voor je !
pi_52677095
Beaker gefeli met je thuiswerkbaan!!
Super! En heerlijk dat Jet dan lekker bij je kan zijn!

En Marlieske, dat ziet er dus ook goed uit! Mooi zo!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52678896
PM
Wat een werkperikelen! Maar fijn dat er blijkbaar ook oplossingen gevonden worden. Op mijn werk crecendo eigenlijk... Ik kan binnenkort een promotie tegemoet zien, de baan die ik juist graag wil. Ik krijg regelmatig te horen dat ze blij met me zijn . 't Is allemaal wel een beetje hectisch nu, nu A fulltime studeert, en het is niet makkelijk. Maar hij doet het goed. Verder gaat het goed met deze moeder. Eva is genieten, hoewel ze ook wel wat gefrustreerd is de laatste tijd, en dat levert ons ook wel eens wat frustratie op. Maar met een beetje geduld kom je een end hebben we al weer gezien. Verder geen nieuws...
Eva en Maria
pi_52693738
Dat is goed nieuws toch Linda, promotie is goed. Heeft Eva een sprongetje?

Lukt het je wel Beaker om dan te werken? Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik doe bijna niks op zo'n dag als Anna ook thuis is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:42:07 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52695199
Wat goed Linda, promotie! Goed gedaan! Leuk om even te lezen dat het goed gaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52695752
@ Yppy, Jet is echt een luiwammes en slaapt nog steeds heel veel
Crook en ik hebben ook afgesproken dat ik ook wel eens naar de zaak wil, er even uit zijn ook al moet ik dan werken hij blijft dan bij Jet!
Gelukkig hoef ik maar eens in de maand te bellen, dus dat is ook al niet zoveel

Linda van harte met je promotie!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:25:26 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52786669
En nu is echt zo'n moment waar je het allemaal voor doet

We zijn net klaar met eten, de kinderen zijn vrolijk. Tijn zit nog even in z'n stoel de laatste restjes broccoli van het tafelzeil te schrapen en Saskia doet kiekeboe met hem wat resulteert in harde schaterlachen van beide kanten.
Je kijkt even weg en als je weer terug kijkt omdat er gelachen wordt, zie en hoor je je dochter 'in de maneschijn' voor haar broertje zingen Volle overtuiging en alle gebaren erbij.

Wat is het hebben van kinderen toch geweldig leuk!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:40:22 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52787010
Oeh ET, dat klinkt heerlijk!
Dat lijkt me ook het leuke van twee of meer kinderen.

Linda, lees het net pas!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52789450
Wat leuk ET.
Ja, eigenlijk weet ik nog steeds niet precies welke functie ik dan krijg, want die moet nog voor mij gecreëerd en er wordt ook nog een beetje geschoven op de afdeling vanwege een paar 'vertrekkers'. Maar vanochtend zei mijn baas nog dat ik mij geen zorgen moest maken, dat het helemaal goed komt. Dus het is net een leuk cadeautje wat ik krijg . Ik weet de richting waar ze me willen plaatsen (iets richting projectmanagement) en dat is precies wat ik wil. De diepte in na een paar jaar secretaresse zijn.
Eva en Maria
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:30:30 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52792256
Bluh, vandaag belde ineens de oncoloog van mijn moeder; haar tumormarkers schijnen flink gestegen te zijn, medicatie raakt dus uitgewerkt. Nu maar hopen dat ze niet resistent is tegen de nieuwe medicatie (die ze overigens al eerder heeft gehad, dus blijkbaar niet zeker of het wederom zal aanslaan).
Volgende week ga ik met haar mee naar het Antonie van Leeuwenhoek voor de uitslag van botscan ivm verdere uitzaaiingen, stress dus

Kloteziekte
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:33:06 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52792353
Dat is inderdaad een kloteziekte en ook klotenieuws.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:33:52 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52792383
He fuck Vivi...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:37:03 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52792519
Yep, 'tis balen maar goed, niet getreurd want misschien slaat het allemaal wél weer heel goed aan, positief zijn he! Maar ja, het is nooit leuk en toch weer schrikken natuurlijk..
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:42:47 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52792741
Oh Viefke, wat een naar bericht...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:44:57 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52792839
Ja, leuk is het natuurlijk niet, maar ik ben niet zo van het treuren voordat het absoluut nodig is, dat kan altijd nog tenslotte (maar daar ga ik nog niet vanuit, ik denk altijd dat je dan de ellende "naar je toe trekt").

Wel lief, jullie reacties
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:48:09 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52792970
Fijn en knap dat je er nu zo tegenaan kunt kijken. Neemt niet weg dat ik het begrijpelijk vind als je door van slag zou zijn hoor...
Spannend, volgende week. Wanneer?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:52:23 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52793162
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef Moonah het volgende:
Fijn en knap dat je er nu zo tegenaan kunt kijken. Neemt niet weg dat ik het begrijpelijk vind als je door van slag zou zijn hoor...
Spannend, volgende week. Wanneer?
Vrijdagmiddag, ik heb even geruild met het KDV zodat Dean die dag kan, dat is wel fijn dat ze zo flexibel zijn
En ja, ik kan er wel door van slag raken maar ik laat het (nog) niet toe, voordat het echt nodig is.

Maar er is ook goed nieuws; heel misschien kan ik urgentie krijgen voor een benedenwoning (* Vivi denkt: "tuin, tuin, TUIN en ZANDBAKJE" )

Ik moet nu nml. 6 (!!) trappen op voordat ik mijn appartement heb bereikt, met nog last van BI en een baby van 8 kilo een paar keer per dag is dat niet echt fijn.

Ik heb volgende week een gesprek bij de woningbouwvereniging, en die mevrouw die ik aan de telefoon had klonk heel begripvol en zag er volgens mij wel een gegronde reden in...dat zou echt súper zijn natuurlijk
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:06:23 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52793844
Whow! Dat zou geweldig zijn Vief!
*voelt jaloezie al opkomen.. Ik wil óók een tuin...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:13:48 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52794209
Oh, dat zou wel heel fijn zijn Viev! Ik ga voor je duimen!

En voor dat andere ook. Ik hou het op een positive flow jouw kant op dan.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:19:33 #170
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52794602
Vivi, sterkte met deze nare situatie...

Als jullie zo van tuinieren houden weet ik nog wel een 'tuintje' die wat groene vingers gebruiken kan

Kopje koffie van de zaak! Er is oppas aanwezig! (ikke!)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:21:24 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52794706
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Neuk het volgende:
Vivi, sterkte met deze nare situatie...

Als jullie zo van tuinieren houden weet ik nog wel een 'tuintje' die wat groene vingers gebruiken kan

Kopje koffie van de zaak! Er is oppas aanwezig! (ikke!)
Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouw
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:22:13 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52794749
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:06 schreef Moonah het volgende:
Whow! Dat zou geweldig zijn Vief!
*voelt jaloezie al opkomen.. Ik wil óók een tuin...
Nou..ik ben dus ook zóóó verzuurd bijna als ik bij vriendinnetjes ben met een tuin...

Was laatst bij een vriendin/oud buurmeisje en die heeft dus een joékel van een tuin, met heul groot speelhuis, zandbak, schommel en trampoline..

Mijn zoon moet óók denk ik dan

En ook voor mezelf hoor, kijk als je geen kids hebt en geen tuin blijf je gewoon op een terrasje hangen tot laat..maar nu ben je toch wel gedwongen vanaf een uur of 18.00 iig thuis te zijn en met mooi weer dus binnen opgesloten te zitten, dar baal ik echt enorm van.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vivi op 29-08-2007 22:28:10 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:22:45 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52794784
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat zou wel heel fijn zijn Viev! Ik ga voor je duimen!

En voor dat andere ook. Ik hou het op een positive flow jouw kant op dan.
Thanks hunniebunnie
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:27:26 #174
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52794998
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouw
Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik failliet En het wil nog op fakansie ook!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:30:44 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52795165
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:

[..]

Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik failliet En het wil nog op fakansie ook!
Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!
Kom ik gewoon een middagje zitten?! En dan kijk ik zo:

Hoewel, ik had ooit een plant die telkens weer herrees uit de dood, we hebben hem toen maar 'Lazarus" gedoopt
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:36:56 #176
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52795430
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!
Kom ik gewoon een middagje zitten?! En dan kijk ik zo: [afbeelding]

Hoewel, ik had ooit een plant die telkens weer herrees uit de dood, we hebben hem toen maar 'Lazarus" gedoopt [afbeelding]

Nou, als je er zo gaat zitten blijf ik wel binnen want dan wordt het geheid onweer.

maarreh om ontopic te gaan: ik voel me best een kiplekkere moeder de laatste paar daagjes! En ipv een nieuwe baby wil ik er wel graag een nieuw hondje bij!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:38:07 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52795479
Ik wil óók een nieuw hondje, ditmaal geen psychopatische alleen
Maar eerst een tuin

Wat wil jij voor hondje Neuk? Een kees-hond?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:40:31 #178
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52795608
Nee ik wil er nog wel een lastig befteckeltje bij

Zo 1 dus

Sorry, moest even spammen... Ik vind dit zo'n lieve foto!

[ Bericht 24% gewijzigd door Neuk op 29-08-2007 23:03:27 ]
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:08:05 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52796778
Ik had ook een teckel-freggel (ruwhaar), genaam Max Hugo
Maar dat was dus een psychopaat, dus ik heb een ander huisje voor hem gezocht toen ik zwanger was...ik heb nog een litteken op mijn bovenlip van hem
Durfde het dus niet echt aan met een baby.

Zijn bijnaam was "de Saddam Hussein van Zeist".

Hij heeft wel een goed huisje gekregen hoor.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:21:58 #180
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52797267
ach gut... Saddampie... Naja, al die trappen op en neer is voor een tekje toch niets. Langhaartjes zoals mijn Peggy Sue zijn trouwens vriendelijker en zachtaardiger.
Iedere golf van de zee,
pi_52802504
goedemorgen...hier een iewat opgewonden marit omdat ik vanmiddag voor het èchie weer spreekuur ga doen!
Maandagochtend al op het werk geweest voor alle mail/brieven/info etc. van de afgelopen 4,5maand....dat nu voor een deel weggewerkt is.
Vandaag is Vin thuis, dus nog even geen kdv-wegbreng-perikelen hier.

Vivi, wat een naar bericht over je moeder...dat gaat heel erg spannend worden met die andere medicatie zeg. Sterkte.
Trouwens, ik ben blij dat ik niet meer in Zeist woon
pi_52802756
Vivi wat een vervelend bericht, het is te hopen dat de andere medicatie wel aanslaat.
Wel leuk voor je dat je misschien een beneden verdieping krijgt!

Marit succes met werken vanmiddag!
pi_52802805
Veel plezier Marit!
pi_52803020
Vivi vervelend bericht! Maar goed dat je zo positief bent!

Marit veel plezier vandaag!!

Hier alles goed! Met werkgever druk in onderhandeling!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_52804092
Hoe kun je trouwens CB-medewerkster worden Marit? Moet je dan eerst een verpleegkundige opleiding doen o.i.d.?
Heel veel succes!!!! Ik hoop dat het je heel goed gaat bevallen weer.
pi_52804127
Vivi sterkte de komende tijd.

Marit veel plezier!

En Beaker succes bij de onderhandelingen, het kan lang gaan duren dus maak je borst maar nat.
Het is echt wie de langste adem heeft en het meeste lef heb ik gemerkt..... uiteindelijk was ik dat
Mama van Isa en Ties
pi_52806374
heh bah Vivi veel sterkte gewenst, ook voor je moeder natuurlijk!!

Marit, veel succes vanmiddag!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52807036
Viv, ook vanuit hier heel veel positiviteit gestraald. En ik duim voor je benedenwoning.

Marit, succes. Heb je er zin in?

Beaker, hou vol.....je staat in je recht.

KP, hoe is het nu met jou? Red je het een beetje met je dametjes?
pi_52813552
Viev, stoer wijf, dikke sterkte-zoen. Ik zal duimen voor goede berichten voor je moeder!
En ook voor je misschien-huisje-met-tuin! Wanneer hoor je daar iets mee over?

Oh, en mag ik nog even zeggen dat de foto van kindje-met-teckel echt ontzettend lief is!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:30:17 #190
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52825051
Vivi, wat naar en rot! Sterkte!!

Neuk, herkenbare kriebels! Een klein teckeltje, zou hier ook welkom zijn! Maar praktisch is het niet, absoluut niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:36:31 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52825275
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Smoezie het volgende:
Viev, stoer wijf, dikke sterkte-zoen. Ik zal duimen voor goede berichten voor je moeder!
En ook voor je misschien-huisje-met-tuin! Wanneer hoor je daar iets mee over?

Oh, en mag ik nog even zeggen dat de foto van kindje-met-teckel echt ontzettend lief is!
Dank je wel meissie
Dinsdag ga ik praten met de woningbouwvereniging-mevrouw, heb vandaag al een doktersverklaring geregeld
pi_52831877
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef chacama het volgende:

KP, hoe is het nu met jou? Red je het een beetje met je dametjes?
Lief dat je even aan me denkt. Alles gaat eigenlijk wel prima. 3 weken geleden kwam er ff een man met een hamer. Doodmoe en de pokke (zacht uitgedrukt) zwangerschap kwam weer boven. 35 weken hangen was het, in bed op de bank en weet ik veel. Dat hakt er in. Sociaal, tussen de oren, fysiek,echt ernorm. Dat moest blijkbaar zijn plekje krijgen.

Mijn sporten is weer begonnen (hockey). Ook erg gemist. Afgelopen woensdag weer voor het eerst getraind. Met 13 meiden de hele zondag op pad en een avondje trainen. Die gezelligheid was er ook een jaar niet.

Anyway...het gaat goed. Het moederen wordt steeds leuker. Ze zijn bijna 3,5 maand en zooo lief en zoooo bijzonder met z'n 2-en. Ben gelukkig, gezond en totaal in love met mijn geweldige duo.

voor jullie
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:32:05 #193
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52832021
Oh Vivi, dat van je moeder wist ik helemaal niet wat erg dat ze kanker heeft. Echt super-rot-ziekte dat. Hier in de directe familie ook veel meegemaakt qua kanker (vader, opa, zus ws. ook) ... Ik voel met je mee (ook al heb je daar helemaal niets aan...), en wat fijn dat je er voor je moeder kunt zijn. Heb je een goede band met haar? Heel veel sterkte !!

Wat gaaf, een huisje met een tuin. Ik zat ook in een appartementje drie-hoog, dus trappen op, elke dag, met dikke buik (zwanger van Emma) en een baby (Noa). Niet ideaal! Nu heb ik ook een huis-met-tuin en spelen de kinderen er elke dag in. Gelukkig Dean nog niet zo groot, hij heeft nu nog geen zandbakje nodig ...

Ik ben gisteren bij de psychologe geweest weer, eigenlijk nog voortvloeiend uit de ziekenhuisopname van Julia. Dat is daar standaard, dat de ouders ook ondersteund worden op die manier. Ik vind het wel heel fijn, wat lekker gaat het hier nu niet. Ik ben eigenlijk gewoon labielig, bah. Elke keer dan weer vrolijk (als het goed gaat en de kinderen lief zijn... ) en dan weer diep in de put (als het met de kinderen niet goed gaat of als ik me helemaal niet lekker voel) en echt van die super-rot-dagen heb ik.
Ik voel me ook best wel opgesloten, wat ook al heb ik een huis-met-tuin en allerlei leuke dingen erin, de kinderen vervelen zich nog best vaak. En simpele dingen zoals naar de speeltuin gaan zijn al een hele opgave met drie kleintjes...zo'n opgave dat ik de moed verlies als k er alleen al aan denk. Speeltuin is niet om de hoek, het is een kwartier lopen met kleintjes, dus ik kan niet even snel, en als Julia moet slapen o.i.d. kan het soms net te lang zijn. En de kinderen slapen ook om en om, heel onhandig maar ja, wat moet je??
Pfft, dat allemaal samen met mijn vermoeidheid die maar niet weggaat, en je hebt een wrak van een Suzanna. Ik voel me ook vaak een beetje 'in de steek gelaten' door familie en vrienden, die hebben gewoon niet door hoe zwaar het voor me is en ik heb geen zin om te gaan 'klagen'. Wat kunnen zij eraan doen (behalve eens wat vaker langskomen misschien, maar ik weet dat dat gewoon niet gaat, tenminste, ik vind het stom dat ik zelf niet eens ergens langs kan komen zonder me een enorme last te voelen... (tja, drie kleintjes meenemen ergens heen is toch een last!)

Maar goed, ik vind het lekker om het even van me af te schrijven, hopelijk vinden jullie het niet erg. Er zitten er hier toch wel wat meer in situaties die op die van mij lijken, al is het maar een klein beetje.
pi_52832155
Suzanna dikke Je doet het onwijs goed ! En lekker blijven schrijven, dat helpt.
pi_52832250
Meid heb je er al eens aan gedacht om een baantje te gaan zoeken (al is het maar voor 2 ochtenden ofzo) of aan een Peuterspeelzaal. Dan heb je ook even je eigen "ding" en de meiden spelen heerlijk met andere kinderen en in een andere omgeving. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je een keer iets voor je zelf wilt Voor de rest vind ik je echt een oer-moeder en kan ik alleen maar begrijpen dat je soms heel rot voelt!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:12:35 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52832613
Lieve Suzanna, ga wél naar buiten. Veel en vaak en ook als het rotweer is. Het helpt echt, de drempel om de deur uit te gaan wordt vanzelf lager, omdat je merkt dat het wel kan. Natuurlijk weet ik niet hoe het is om 3 kleine dochters te hebben, maar ik herken wel het gevoel van "dat lukt tóch niet". En mijn ervaring is dat het toch altijd wel wat oplevert. Soms alleen maar een uurtje dat weer voorbij is. Jezelf niet te warm aankleden, genoeg tussendoortjes mee en andere onmisbare dingen (regenkap, regenjasjes) en gaan.

En het is niet gek dat je je zo voelt, dat is begrijpelijk voor velen. Dus schrijf gerust erover.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:15:31 #197
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52832664
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Anyway...het gaat goed. Het moederen wordt steeds leuker. Ze zijn bijna 3,5 maand en zooo lief en zoooo bijzonder met z'n 2-en. Ben gelukkig, gezond en totaal in love met mijn geweldige duo.
Dat klinkt heerlijk k_p!!
pi_52832778
Suus..het is ook ongelooflijk zwaar
maar je slaat je er ondanks het rotgevoel toch maar kranig doorheen
tja, je zult wel moeten he?
Jammer dat je niet helemaal van je familie/vrienden krijgt wat je graag zou willen.
Zou je er om kunnen vragen?
Misschien zien zij wel een hele sterke Suus die alles wel geregeld krijgt en die geen hulp nodig lijkt te hebben?

Wat Stiekemurd oppert over werk/kdv klinkt mij heel goed in de oren
het is voor je meiden geen straf .. en het geeft jou misschien net genoeg lucht om weer wat energie te krijgen?

Ik heb gisteren weer voor het eerst een spreekuur gedaan, voelde heel raar!
Heel vertrouwd, maar juist doordat ik nu zelf ook moeder ben ook heel 'nieuw'.
Het viel me qua drukte/concentreren niet tegen gelukkig, was gisteravond wel kapot!
Vandaag vrij, wat raar genoeg toch anders voelt omdat het nu een op zichzelf staande vrije dag is!

Straks worden 2 nieuwe hockers geleverd, wat voor mijn gevoel de woonkamer helemaal af maakt.
Fijn!

Dit weekend ben ik jarig (nouja, alleen zondag) en is er dus gezellige drukte in huis

trouwens Suus,
op het cb werken verschillende disciplines
Je kunt er als arts werken, als verpleegkundige of als dokters-assistente
(bij sommige organisaties is de weeg/meet-hulp geen dokters-assistent)
Lijkt het je wat ?

[ Bericht 0% gewijzigd door marit1978 op 31-08-2007 09:38:01 ]
pi_52832905
Suzanna en Vivi . En ook de andere mama's een . Heb verder weinig te vertellen, maar ik leef mee met iedereen!
Eva en Maria
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:01:20 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52833600
Jullie zijn lief. Het helpt echt wel hoor, dat meedenken en medeleven van jullie. Thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')