Goedzo. Daar zijn ze (niet hunquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Onee, maar eigenlijk had hij mij al maanden niet zo leuk behandeld. En ik ben lid van de FNV dus waarom zouden we het hun dan niet laten afhandelen?!
Het was meer voor mijn eigen gevoel zeg maar dat ik het zelf wilde regelen, maar als ik me dan bedenk hoe rot ze hebben gedaan ( en ook liegen) denk ik dat het verstandiger is als zij het doen
Ik ben er klaar mee
Verder gaat alles wel goed hierJet is op de dag veel meer wakker en ligt dan ook lekker in de box ( ze vind het leuk ) We hebben haar elke keer een beetje laten wennen.
En ze kletst ....brabbeltaal....geheimtaal tussen Jet en mama![]()
ik brabbeltaal net zo hard mee
![]()
![]()
Gehehehehewaarschijnlijk doet iedereen dat!?
Ik heb zo'n gekke cd gekregen met echte babymuziek, heel apart! Maar soms doe ik met Simon mee in de auto. Ik houd mijn raam dan angstvallig dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef Beaker het volgende:
Jaaaaaa!dat brabbelen
wahahahah...dna sta je bij die box ( of bed ) en dan ga je als mama zijnde helemaal los met de brabbels
![]()
![]()
en dan zie je ze soms denken: Gek mens
wat de je
![]()
![]()
Ik kan me dat zó voorstellen. Ik hoop trouwens op mijn stages ook van mijn moederschap te kunnen profiteren. 'k Heb er weer zin in!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al???![]()
) bij ons zal gaan....
Vrijdagmiddag, ik heb even geruild met het KDV zodat Dean die dag kan, dat is wel fijn dat ze zo flexibel zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef Moonah het volgende:
Fijn en knap dat je er nu zo tegenaan kunt kijken. Neemt niet weg dat ik het begrijpelijk vind als je door van slag zou zijn hoor...
Spannend, volgende week. Wanneer?
Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Neuk het volgende:
Vivi, sterkte met deze nare situatie...
Als jullie zo van tuinieren houden weet ik nog wel een 'tuintje' die wat groene vingers gebruiken kan![]()
![]()
![]()
Kopje koffie van de zaak! Er is oppas aanwezig! (ikke!)![]()
Nou..ik ben dus ook zóóó verzuurd bijna als ik bij vriendinnetjes ben met een tuin...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:06 schreef Moonah het volgende:
Whow!Dat zou geweldig zijn Vief!
*voelt jaloezie al opkomen.. Ik wil óók een tuin...![]()
Thanks hunniebunniequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat zou wel heel fijn zijn Viev!Ik ga voor je duimen!
En voor dat andere ook. Ik hou het op een positive flow jouw kant op dan.
Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik faillietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als je onder tuinieren "rosé hijsen in de tuin" verstaat ben ik je man vrouw
Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Neuk het volgende:
[..]
Voor elk slokje 1 onkruidje? Dan ben ik faillietEn het wil nog op fakansie ook!
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Al mijn plantjes gaan wel dood als ik ernaar kijk, misschien werkt dat ook op jouw onkruid?!
Kom ik gewoon een middagje zitten?!En dan kijk ik zo:
[afbeelding]
Hoewel, ik had ooit een plant die telkens weer herrees uit de dood, we hebben hem toen maar 'Lazarus" gedoopt [afbeelding]
Dank je wel meissiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Smoezie het volgende:
Viev, stoer wijf, dikke sterkte-zoen. Ik zal duimen voor goede berichten voor je moeder!
En ook voor je misschien-huisje-met-tuin! Wanneer hoor je daar iets mee over?
Oh, en mag ik nog even zeggen dat de foto van kindje-met-teckel echt ontzettend lief is!
Lief dat je even aan me denkt. Alles gaat eigenlijk wel prima. 3 weken geleden kwam er ff een man met een hamer. Doodmoe en de pokke (zacht uitgedrukt) zwangerschap kwam weer boven. 35 weken hangen was het, in bed op de bank en weet ik veel. Dat hakt er in. Sociaal, tussen de oren, fysiek,echt ernorm. Dat moest blijkbaar zijn plekje krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef chacama het volgende:
KP, hoe is het nu met jou? Red je het een beetje met je dametjes?
Dat klinkt heerlijk k_p!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Anyway...het gaat goed. Het moederen wordt steeds leuker. Ze zijn bijna 3,5 maand en zooo lief en zoooo bijzonder met z'n 2-en. Ben gelukkig, gezond en totaal in love met mijn geweldige duo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |