abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52448601
Marlieske dat is wel niet fijn en inderdaad te hopen dat er bij Isa niet wordt gevonden...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:03:36 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52449788
Dankjewel allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:14:54 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52450109
Ik hoop het met je mee Marlieske. Wanneer krijg je daar de uitslag van. Na 6 weken toch?
pi_52450371
ja 6 weken maar geen nieuws is goed nieuws heb ik begrepen dus ik hoop op geen nieuws.
Maar ook dat wil nog niet altijd alles zeggen, CU komt vaak pas tot uiting ergens rond je twintigste ofzo, dus het geeft nog geen garanties voor de toekomst.
Maar iemand van 20 kan ten minste vertellen waar het pijn doet en wat ze mankeert, maar een klein kindje gun je al die ellende echt niet.
Mama van Isa en Ties
pi_52450580
Moest in het babietjestopic

Marlieske even afwachten dus een jaar of 20 ongeveer. Wel jammer dat ze je niet meteen duidelijkheid kunnen verschaffen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:34:40 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52450693
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef Mibos het volgende:
-knip
zet je hem zelf even in het babietjes-topic of laten we het aan de mods over......

edit.... je had het zelf al gezien
pi_52450715
Heb ik al gedaan blond ofzo he???
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:43:16 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52450952
ja,maar, ja, maar, ja,maar. JAAAAAA.... ik ben blond.....
pi_52451078
Ikke ook

Bedoelde ermee trouwens dat ik blond ben he dit was niet naar jou toe... Kwam een beetje raar over volgens mij omdat ik het na jou postte.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:22:33 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52452173
Maakt niet uit. Vond het wel komisch. Zo zie maar weer hoe snel een post geplaatst en aangepast kan worden
pi_52452208
Moest er ook wel om lachen en we zijn gewoon twee blondjes toch???
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:25:05 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52452260
Maar wel twee blondjes met de mooiste meisjes van de hele wereld.... die vast ook wel blond zullen zijn....of worden.
pi_52452388
De mijne is het al hihi... Ze was roetzwart toen ze geboren werd en nu is ze nog blonder dan ikzelf ben.
pi_52533274
PM gefeliciteerd!

Jullie weten vast nog wel dat ik onzeker/faalangstig/depressief ben.
Ik heb kans op een baan als cassiere bij Praxis. Vind het heel erg eng, heb me zaterdag online bij allemaal uitzendbureau's ingeschreven. Ook omdat we het financieel goed kunnen gebruiken. Ik moet 938,- aan de belastingdienst betalen.
Tja, dat was het eigenlijk wel. Weet niets zinnigs meer te zeggen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:49 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52533455
je kan het ingrid
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:53:28 #91
94046 PM-girl
pi_52539711
Ingrid, het klinkt vast heel moeilijk en spannend en dat zal het ook zijn, mocht je er gaan werken. Maar ik denk dat het ook goed is de drempel over te gaan en te leren er van. Hoe moeilijk het ook kan zijn, uit werk kun je ook veel positiefs halen, naast je salaris.
*
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:48:28 #92
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52545805
Goeie stap Ingrid!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:31:19 #93
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52550606
Succes Ingrid! Het is helemaal niet gek hoor dat je het eng en spannend vindt. Dat is juist logisch als je er een tijdje uit bent geweest. Een mooie stap in de goede richting
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52550653
succes ingrid, en idd spannend!!
Maar wel weer een hele goede stap in de juiste richting!

Zettemop!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:00:28 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52550931
Ingrid, spannend. Maar misschien is het juist wel heel fijn om aan het werk te kunnen. Collega's, zien dat je wel iets kunt, even niet alleen mama zijn.... succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52551407
Ingrid, spannende stap !
is sowieso al spannend, maar helemaal als je onzeker bent over jezelf... maar je kunt het hoor !!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:04:24 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52553576
Goed zo Ingrid. Hele belangrijke stap.
pi_52555987
Ingrid natuurlijk kan je het. En geloof me werken is ook een soort van afleiding.

Wat betreft werken ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga terug naar 16 uur werken bij een andere werkgever. Vrijdagmiddag ga ik solliciteren. 16 uur verdeeld over 3 dagen dus lijkt me heerlijk. Nu iedere dag een twee uurtjes maar dat bevalt niet zo goed en de oplossing bij deze werkgever is er niet dus vandaar uitwijken naar een ander project.

Met terug naar 16 uur bedoel ik dat ik minder ga werken in totaal (24-32 was de bedoeling). Ik mis zoveel van Kaith als ik er niet ben dat me dat heel erg tegen gaat staan en deze mogelijkheid doet zich nu voor en het is haalbaar voor ons dus besloten dat ik 16 uur ga werken en nu nog even aangenomen worden.
pi_52556155
En nu nog even aangenomen worden haha, nou zoals je klinkt komt dat helemaal goed!!
Veel succes vrijdag!!
Het is ook best wel wat hoor, werken en mama zijn....
Merk het hier ook wel hoor, ik werk 20 uur en vind het echt meer dan genoeg!!
Het is heerlijk om te werken, maar de dagen dat je vrij bent geniet je dubbelop van je kindje.
Kan me goed voorstellen dat je minder uren wilt gaan werken, Mibos!

Ingrid ook veel succes, ik hoop dat je de baan krijgt!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52556838
Ja daarom maar nu moeten wij haar iedere dag wegbrengen en dan straks is dat maar twee of drie keer per week dus dat lijkt ons prettiger. En anders werken is bij deze werkgever niet mogelijk dus vandaar even geinternet en toen kwam ik deze tegen en redelijk in de buurt dus als het lukt ben ik helemaal blij. Kan me niet voorstellen dat ik het dubbele van huis zou zijn. En met twee of drie dagen blijft mijn lief 1 dag per week thuis dus is ze maar 1 of 2 dagen van huis af. Dus goed te overzien.
pi_52559668
MIbos, dat klinkt heerlijk joh!
nu dus maar even aangenomen worden nog...

Ik ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest, eigenlijk vooral om te melden dat het stukken beter gaat, wel heb ik nog wat oxazepam voor achter de hand gevraagd...ik zat er toch!
Hij stelde: je kunt wel trots op jezelf zijn :-)
De grapjas. Ik grinnikte even en concludeerde dat ik er eigenlijk vooral van baal dat ik zo overtrokken gereageerd heb op iets dat nu alleen maar een dip lijkt te zijn geweest.
Hij ging slim genoeg die discussie niet aan :-D
(moeten jullie ook maar niet aan gaan)
pi_52559873
Inderdaad nu maar hopen dat het een vrijdag klikt en een leuk gesprek is.

Marit ik durf niet meer nu hoor!!!
pi_52559988
Ingrid gewoon doen, even doorzetten het gaat je vast lukken!

Mibos dat klinkt lekker, zorg maar dat je aangenomen wordt.

Marit, fijn dat het beter gaat.
En ik ga toch even zeggen dat ik vind dat je goed hebt gehandeld!
pi_52574187
PM van harte en Ingrid, gewoon doen! Het gaat je vast lukken

Wij zijn eruit, ik stop met werken bij deze werkgever Voorlopig ga ik ook niet op zoek naar en andere baan, ik blijf lekker thuis bij Jet
Morgen bellen voor een afspraak met mijn werkgever voor as donderdag. Ik heb de FNV achter me, dus als ik er niet uit kom gaat de FNV het eea oplossen
Ik wil het ( geen idee waarom ) netjes oplossen en direct met de FNV op de stoep staan .....

Voor de rest is het erg genieten hier Jet kletst de oren van je hoofd en ze is zo vrolijk
Ik moet nog wel even aan het idee wennen dat ik straks dus niet meer hoef te werken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_52575286
Beaker, wat zal dat een opluchting zijn die beslissing !
fijn joh....nog even en het hele gezeik is voorbij !
pi_52575301
appelsap...
pi_52575518
Beaker goede keuze, ik heb zelf ook de knoop doorgehakt ik wil zo snel mogelijk een ontbinding van mijn contract. Vandaag op 2e gesprek geweest bij een mogelijk nieuwe werkgever en hoop dat ik volgende week positief nieuws krijg, ik wil namelijk wel weer eens gaan werken, heb al zolang gedwongen thuis gezeten.

Marit fijn dat je je nu beter en zekerder voelt.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:35:17 #108
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52581410
Marit.. ik zeg niks

Beaker, zal vast een hele opluchting voor je zijn om eindelijk die nare donderwolk boven je hoofd te zien verdwijnen

En Marlieske, Mibos en Ingrid; succes met jullie jobhunt!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:07:43 #109
94046 PM-girl
pi_52582951
Wat een leuke en spannende werkberichten allemaal! Succes voor allen die het nodig hebben!

Marit:
*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:04:17 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52591148
Beaker wat goed dat je die beslissing hebt genomen. En lekker volop genieten van Jet. Ohhhh, jummie.

Marit, ik zeg ook maar niets. Denk genoeg. Maar zeg niets.

Marlieske, ook jij succes. Hopelijk straks goede berichten. Ben benieuwd.
pi_52591416
we gaan het toch niet netjes doen, de FNV gaat alles afhandelen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52592178
mooi..dan ben jij er van af

waarom niet netjes meer?
was je werkgever weer eens niet netjes/schappelijk !?
pi_52592399
Beaker deed hij weer niet normaal dat je ineens dit even meld?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:55:38 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52592487
FNV zal het vast heeeeeel netjes afhandelen. Maar, inderdaad Beaker....waarom deze verandering?
pi_52592606
Onee, maar eigenlijk had hij mij al maanden niet zo leuk behandeld. En ik ben lid van de FNV dus waarom zouden we het hun dan niet laten afhandelen?!

Het was meer voor mijn eigen gevoel zeg maar dat ik het zelf wilde regelen, maar als ik me dan bedenk hoe rot ze hebben gedaan ( en ook liegen ) denk ik dat het verstandiger is als zij het doen

Daarbij, ik doe pv-zaken en nu is mij gemeld dat ik in de werkplaats aan het werk moet allemaal van dat soort dingen en we zijn al bezig sinds december 2006 ........

Ik ben er klaar mee

Verder gaat alles wel goed hier Jet is op de dag veel meer wakker en ligt dan ook lekker in de box ( ze vind het leuk ) We hebben haar elke keer een beetje laten wennen.
En ze kletst ....brabbeltaal....geheimtaal tussen Jet en mama ik brabbeltaal net zo hard mee
Gehehehehe waarschijnlijk doet iedereen dat!?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:02:07 #116
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52592692
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Onee, maar eigenlijk had hij mij al maanden niet zo leuk behandeld. En ik ben lid van de FNV dus waarom zouden we het hun dan niet laten afhandelen?!

Het was meer voor mijn eigen gevoel zeg maar dat ik het zelf wilde regelen, maar als ik me dan bedenk hoe rot ze hebben gedaan ( en ook liegen ) denk ik dat het verstandiger is als zij het doen

Ik ben er klaar mee

Verder gaat alles wel goed hier Jet is op de dag veel meer wakker en ligt dan ook lekker in de box ( ze vind het leuk ) We hebben haar elke keer een beetje laten wennen.
En ze kletst ....brabbeltaal....geheimtaal tussen Jet en mama ik brabbeltaal net zo hard mee
Gehehehehe waarschijnlijk doet iedereen dat!?
Goedzo. Daar zijn ze (niet hun ) ook voor.

natuurlijk doen we dat niet. brabbelen....nee, dat is zooooooooo 2006.
Haaaaaaprrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttttttttttttttttttttttt, klak, klak, klak, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_52592764
Jaaaaaa! dat brabbelen wahahahah...dna sta je bij die box ( of bed ) en dan ga je als mama zijnde helemaal los met de brabbels en dan zie je ze soms denken: Gek mens wat de je
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52594912
Chaca of andere tandjeswetende mama's hoe het zit met kiesjes?

Kaith heeft vier tandjes boven en drie onder en nu heeft ze in haar mondje een grote witte bult links waar de eerste kies zou horen te zitten. Is dit normaal? Ik vind het nog zo vroeg voor kiesjes of komen de ivoren torentjes willekeurig?

Bij de wee ze is wel een beetje grumphy vandaag en wil alleen maar slapen en meestal is dat een teken van nieuwe tandjes maar kiesjes (dan gaat het helemaal zo hard en dat wil ik helemaal niet)...
pi_52595033
'bij de wee? bij de wee?'

na een minuut had ik het door. Ding Dong

Beaker, hier ook echt de hele dag door belachelijk gebrabbel van mijn kant uit!
krijg er droge mond van :-) .. en ilse inderdaad maar kijken van "huh!? raar mens!"
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:12:36 #120
94046 PM-girl
pi_52599989
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef Beaker het volgende:
Jaaaaaa! dat brabbelen wahahahah...dna sta je bij die box ( of bed ) en dan ga je als mama zijnde helemaal los met de brabbels en dan zie je ze soms denken: Gek mens wat de je
Ik heb zo'n gekke cd gekregen met echte babymuziek, heel apart! Maar soms doe ik met Simon mee in de auto. Ik houd mijn raam dan angstvallig dicht
*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:23:58 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52600417
* pakt groeiboek Fleur erbij*

eerste tandje met ca. 6 maanden
eerste kies met 16 maanden

Dus aan mij heb je niet zoveel.
Maud heeft trouwens nog steeds pas 2 ondertanden en die is bijna even oud als Kaith.

OT Beaker, wanneer hoor je wat van de FNV?
pi_52606579
OT Maandag of dinsdag chacama

PM-girl
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52607653
Zo hier heb ik vandaag een akkoord bereikt met mijn huidige werkgever, precies zoals ik het wilde en met een netjes getuigschrift tot in detail beschreven mee, dus dat maakt solliciteren wat eenvoudiger.
Ik ben dus echt blij van die etters af te zijn!
Financieel is het ook keurig geregeld nu, dus Isa's spaarpotje raakt aardig vol
Mama van Isa en Ties
pi_52612639
Chaca dus ik heb gewoon een tandjesmonstertje hihihihi...

PM girl ik zie het helemaal voor me. Ik heb ook zo'n cd gekregen voor beebs toen ik zwanger was. Een keer geluisterd en heb dat ding nooit meer gedraaid. Kaith werd er in mijn buik helemaal onrustig van en aangezien ze Meatloaf/Mettalica/BonJovi en dergelijke altijd wel kon waarderen en nog steeds wordt ze daar rustig van maar van een ballad houd ze gewoon niet.

Marlieske wat fijn dat het zo netjes wordt afgehandeld.
pi_52613663
Mijn ontslag en de vergoeding enz. heb ik ook de de FNV laten regelen. Daar was ik erg blij mee, want zelf ben je toch al snel emotioneel en ik weet niet of ik zelf tegenover mijn werkgever had durven zeggen dat ik een hogere ontslagvergoeding wilde. En dan was ik ook nog hormonenachtbaan zwanger.

Zo'n cd heb ik nooit gehoord. Is het echt zo erg?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52614093
Yppy het is echt een rustige cd met slaapliedjes en baarmoedergeluiden en als ondertoon een hartslag. Niet echt iets voor hier in huis maar wel lief bedoeld van degene die het gegeven heeft.

Moet ook eerlijk zeggen dat hij met de eerste babykleertjes (te klein) naar zolder is verhuisd.
pi_52614108
Hebben al die ontslagen te maken met de zwangerschap? Dat is best erg

Marlieske fijn dat het geregeld is!

Yppy, zo denk ik er dus ook over
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52614147
Of indirect zoals bij mij. Niet mee willen werken terwijl eerst toegezegd dat ik wel naar drie/twee dagen terug kon en nu uiteindelijk nog steeds vijf dagen op kantoor ben.
pi_52614240
Mijn ontslag hing niet samen met mijn zwangerschap Beaker. Toen het slechte nieuws definitief te horen kreeg, was ik net niet/wel (weet ik niet meer) zwanger. Ze wisten ook niks van plannen, het zat er al langer aan te komen. Alleen het hele traject (word ik wel/niet ontslagen, kan ik intern iets anders gaan doen) was al heftig en emotioneel enzo en daardoor zag ik het helemaal niet meer zitten om ook het ontslaggebeuren zelf te doen en alles uit te zoeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52614304
Beaker hier was vooral het parttime terug willen komen de reden (en ook de zwangerschap waardoor ik vaak ziek thuis was en mijn CU die de laatste 2 jaar flink actief was), voor de rechter had ik het wel gewonnen want een goede reden om het te weigeren had de werkgever niet, maar ja wat win je dan?
Een verziekte arbeidsverhouding en de kans om weg gepest te worden, ik ga dus een frisse start maken. Al met al heeft mijn baas de werkelijke reden dus nooit eerlijk vermeld, dit was gewoon een goede aanleiding denk ik
Mama van Isa en Ties
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:16:09 #131
94046 PM-girl
pi_52629265
De CD is niet met baarmoedergeluiden, maar babystemmetjes en blije geluidjes. Ik zal eens zien of ik het een keer kan uploaden
*
pi_52632070
Morgen werken, ben benieuwd

Ben nog even lekker onder de zonnebank geweest, mijn nagels gedaan en mijn wenkbrauwen. Ik ben er klaar voor ......... ....... ........ .......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52633533
beaker...ik hoop dat je komende nacht kunt slapen!
ik denk dat ik toch door de 'spanning' wat minder slaap hoor!
pi_52634332
Geen last van hoor Marit! Ik slaap prima!

Jullie horen het wel!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52637259
Baarmoedergeluiden, klinkt toch niet leuk! Maar goed, als ze zo klein zijn is het vast rustgevend... (behalve voor mams )

Hier ging het vandaag niet zo lekker met Julia. Ze was redelijk huilerig, wilde niet lang spelen in de box en heeft vanmiddag haar pap helemaal uitgespuugd... alles was vies. En ze was heel zielig, verslikte zich erin, het kwam zelfs haar neus uit... arm meiske. Echt zielig. Maar ik heb goede moed gehouden en me gewoon aan het ' eetschema' gehouden en de volgende maaltijden heeft ze gewoon gegeten, zij het de groente met wat minder zin dan de andere dagen. Maar ze heeft het toch bijna op gekregen.

Ik heb de dietiste even gesproken vanochtend en ze zei dat ik wel echt met potjes voor zes maanden of vers gepureerd eten met vlees moet gaan beginnen. Nou heb ik dat bij de andere kinderen ook niet gegeven op die leeftijd, groente aardappels en vlees, maar meestal alleen groente en aardappels/rijst/pasta o.i.d.
Hoe doen jullie dat? Ik moet het gaan ' mengen' met vier-maanden-potjes, omdat ze die tot nu toe alleen maar lust. Maar goed dan krijgt ze tenminste wat groente binnen, daar ben ik al helemaal blij mee.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:22:27 #136
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52638121
Suzanna, ik kook vaak met quorn voor Brent en dat mix ik dan door de groenten heen. Heerlijk vindt hij het en dat vind ik zelf ook! Misschien is dat een idee?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_52641574
Potjes gaan hier ook fout Suzanna. Daarom maken wij alles vers, dat eet ze ook veel beter. Wel regelmatig via de vriezer maar ze krijgt zelden een potje. Misschien kun je dat eens proberen? Wij begonnen met kip en sommige soorten vis.
*OUD heilige*
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:54:57 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52641684
Beak, sterkte vandaag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52641969
Moonah..hoe vergaat het jou nu weer als juf !?

Beaker...veel plezier maar ook sterkte vandaag!

ik mag maandag weer ... eerst rustig beginnen met ochtendje bijlezen/administratie/overdracht
'smiddags haal ik mijn moeder op van de trein die na 4weken vakantie haar kleindochter graag weer wil zien.
Ik hoef na maandagochtend pas donderdagmiddag weer te werken, dan het eerste spreekuur weer!
Ik ben benieuwd, lijkt me heel erg leuk om nu 'verse' ouders te spreken...nu snap ik ze pas !
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:38:51 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52642397
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al??? ) bij ons zal gaan....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52643913
Klinkt goed Moonah, hier hetzelfde hoor, kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk het is om je kindje weg te brengen!! En dan helemaal naar mensen die je eigenlijk helemaal niet kent.
Daarom ben ik wel zoooooo blij dat mijn moeder op Meike past als ik werk
Ze zijn gister met haar wezen zwemmen, opa en oma....en zo trots zijn ze!! Geweldig!!

Weet niet of het hier thuis hoort?
Wat voor iets hebben jullie om fruit en groente mee te pureren? De staafmixer vind ik niet goed werken, alles blijft in dat ding zitten. Maar een keukenmachine of een blender ofzo?
Want ik koop nu steeds potjes, maar ten eerste betaal ik me scheel en ten tweede vind ik het ook wel leuk om te mogen doen en een fijn idee als het vers is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:17:41 #142
94046 PM-girl
pi_52644458
Ik gebruik wel de blender, en zet die daarna te weken in een bakje zeepsop. Maar misschien meer iets voor het potjes of kokkerellen topic?

Overigens degenen die geinteresseerd zijn in onze "prachtige" babycd, check het babietjes topic!

Edit: babietjestopic
*
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:07:28 #143
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52645890
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al??? ) bij ons zal gaan....
Ik kan me dat zó voorstellen. Ik hoop trouwens op mijn stages ook van mijn moederschap te kunnen profiteren. 'k Heb er weer zin in!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52646027
xxxKarinxxx hier doet de vork het beste werk maar kaith houdt van stukkies. Fijngemalen eet ze gewoon niet al vanaf het begin af aan.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:39:44 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52648479
Handig Mibos.
Ik zag net dat ik mijn stukkie verkeerd had geplaatst, was eigenlijk voor in het babietjestopic! Dus ga ik het even kopiëren nog.
pi_52658002
Ik heb gewerkt ze weten dat ik er weer ben en dat ik het niet eens ben met de gang van zaken .....
Heel lang verhaal, maar het einde is zeker in zicht!

Jet heeft het heel goed gedaan op de creche! Alle leidster willen met haar knuffelen ( dat wil ik niet ) maar goed het liefste heb ik haar dus thuis bij mezelf en binnenkort is dat ook zo

Oja, ik heb een nieuwe baan ik ga thuiswerken ( debiteurenbeheer ) voor ons bedrijf ( Crook heeft een eigen bedrijf )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52662467
beaker..hoe kom ik er nou op om je veel plezier te wensen !????
sorry hoor!

fijn dat je een nieuwe baan hebt...betekent dat dat Jet lekker alleen nog maar door jou en Crook geknuffeld wordt !?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:51:01 #148
94046 PM-girl
pi_52670951
Beaker, wat heerlijk dat je straks thuis kun werken! En dat je van je huidige werkgever afbent!
*
pi_52671570
Nou dames ik heb gisteren te horen gekregen dat ik van alle kandidaten hun voorkeur heb ik mag dus het afrondend gesprek in op maandag Dat betekent een nieuwe baan in het vooruitzicht!
Maandag alles maar eens goed doorspreken maar daar komen we vast wel uit.
Mama van Isa en Ties
pi_52673232
Marit dat geeft toch niks! Gekkie

marlieske Spannend!

Inderdaad Jet gaat niet meer naar de creche! Ben ik wel blij om want ik mis haar vreselijk!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')