zet je hem zelf even in het babietjes-topic of laten we het aan de mods over......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef Mibos het volgende:
-knip
Goedzo. Daar zijn ze (niet hunquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Onee, maar eigenlijk had hij mij al maanden niet zo leuk behandeld. En ik ben lid van de FNV dus waarom zouden we het hun dan niet laten afhandelen?!
Het was meer voor mijn eigen gevoel zeg maar dat ik het zelf wilde regelen, maar als ik me dan bedenk hoe rot ze hebben gedaan ( en ook liegen) denk ik dat het verstandiger is als zij het doen
Ik ben er klaar mee
Verder gaat alles wel goed hierJet is op de dag veel meer wakker en ligt dan ook lekker in de box ( ze vind het leuk ) We hebben haar elke keer een beetje laten wennen.
En ze kletst ....brabbeltaal....geheimtaal tussen Jet en mama![]()
ik brabbeltaal net zo hard mee
![]()
![]()
Gehehehehewaarschijnlijk doet iedereen dat!?
Ik heb zo'n gekke cd gekregen met echte babymuziek, heel apart! Maar soms doe ik met Simon mee in de auto. Ik houd mijn raam dan angstvallig dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef Beaker het volgende:
Jaaaaaa!dat brabbelen
wahahahah...dna sta je bij die box ( of bed ) en dan ga je als mama zijnde helemaal los met de brabbels
![]()
![]()
en dan zie je ze soms denken: Gek mens
wat de je
![]()
![]()
Ik kan me dat zó voorstellen. Ik hoop trouwens op mijn stages ook van mijn moederschap te kunnen profiteren. 'k Heb er weer zin in!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al???![]()
) bij ons zal gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |