Baarmoedergeluiden, klinkt toch niet leuk! Maar goed, als ze zo klein zijn is het vast rustgevend...
![]()
(behalve voor mams
![]()
)
Hier ging het vandaag niet zo lekker met Julia. Ze was redelijk huilerig, wilde niet lang spelen in de box en heeft vanmiddag haar pap helemaal uitgespuugd... alles was vies. En ze was heel zielig, verslikte zich erin, het kwam zelfs haar neus uit...
![]()
arm meiske. Echt zielig. Maar ik heb goede moed gehouden en me gewoon aan het ' eetschema' gehouden en de volgende maaltijden heeft ze gewoon gegeten, zij het de groente met wat minder zin dan de andere dagen. Maar ze heeft het toch bijna op gekregen.
Ik heb de dietiste even gesproken vanochtend en ze zei dat ik wel echt met potjes voor zes maanden of vers gepureerd eten met vlees moet gaan beginnen. Nou heb ik dat bij de andere kinderen ook niet gegeven op die leeftijd, groente aardappels en vlees, maar meestal alleen groente en aardappels/rijst/pasta o.i.d.
Hoe doen jullie dat? Ik moet het gaan ' mengen' met vier-maanden-potjes, omdat ze die tot nu toe alleen maar lust. Maar goed dan krijgt ze tenminste wat groente binnen, daar ben ik al helemaal blij mee.