abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52614093
Yppy het is echt een rustige cd met slaapliedjes en baarmoedergeluiden en als ondertoon een hartslag. Niet echt iets voor hier in huis maar wel lief bedoeld van degene die het gegeven heeft.

Moet ook eerlijk zeggen dat hij met de eerste babykleertjes (te klein) naar zolder is verhuisd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52614108
Hebben al die ontslagen te maken met de zwangerschap? Dat is best erg

Marlieske fijn dat het geregeld is!

Yppy, zo denk ik er dus ook over
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_52614147
Of indirect zoals bij mij. Niet mee willen werken terwijl eerst toegezegd dat ik wel naar drie/twee dagen terug kon en nu uiteindelijk nog steeds vijf dagen op kantoor ben.
pi_52614240
Mijn ontslag hing niet samen met mijn zwangerschap Beaker. Toen het slechte nieuws definitief te horen kreeg, was ik net niet/wel (weet ik niet meer) zwanger. Ze wisten ook niks van plannen, het zat er al langer aan te komen. Alleen het hele traject (word ik wel/niet ontslagen, kan ik intern iets anders gaan doen) was al heftig en emotioneel enzo en daardoor zag ik het helemaal niet meer zitten om ook het ontslaggebeuren zelf te doen en alles uit te zoeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52614304
Beaker hier was vooral het parttime terug willen komen de reden (en ook de zwangerschap waardoor ik vaak ziek thuis was en mijn CU die de laatste 2 jaar flink actief was), voor de rechter had ik het wel gewonnen want een goede reden om het te weigeren had de werkgever niet, maar ja wat win je dan?
Een verziekte arbeidsverhouding en de kans om weg gepest te worden, ik ga dus een frisse start maken. Al met al heeft mijn baas de werkelijke reden dus nooit eerlijk vermeld, dit was gewoon een goede aanleiding denk ik
Mama van Isa en Ties
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:16:09 #131
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52629265
De CD is niet met baarmoedergeluiden, maar babystemmetjes en blije geluidjes. Ik zal eens zien of ik het een keer kan uploaden
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52632070
Morgen werken, ben benieuwd

Ben nog even lekker onder de zonnebank geweest, mijn nagels gedaan en mijn wenkbrauwen. Ik ben er klaar voor ......... ....... ........ .......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52633533
beaker...ik hoop dat je komende nacht kunt slapen!
ik denk dat ik toch door de 'spanning' wat minder slaap hoor!
pi_52634332
Geen last van hoor Marit! Ik slaap prima!

Jullie horen het wel!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52637259
Baarmoedergeluiden, klinkt toch niet leuk! Maar goed, als ze zo klein zijn is het vast rustgevend... (behalve voor mams )

Hier ging het vandaag niet zo lekker met Julia. Ze was redelijk huilerig, wilde niet lang spelen in de box en heeft vanmiddag haar pap helemaal uitgespuugd... alles was vies. En ze was heel zielig, verslikte zich erin, het kwam zelfs haar neus uit... arm meiske. Echt zielig. Maar ik heb goede moed gehouden en me gewoon aan het ' eetschema' gehouden en de volgende maaltijden heeft ze gewoon gegeten, zij het de groente met wat minder zin dan de andere dagen. Maar ze heeft het toch bijna op gekregen.

Ik heb de dietiste even gesproken vanochtend en ze zei dat ik wel echt met potjes voor zes maanden of vers gepureerd eten met vlees moet gaan beginnen. Nou heb ik dat bij de andere kinderen ook niet gegeven op die leeftijd, groente aardappels en vlees, maar meestal alleen groente en aardappels/rijst/pasta o.i.d.
Hoe doen jullie dat? Ik moet het gaan ' mengen' met vier-maanden-potjes, omdat ze die tot nu toe alleen maar lust. Maar goed dan krijgt ze tenminste wat groente binnen, daar ben ik al helemaal blij mee.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:22:27 #136
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52638121
Suzanna, ik kook vaak met quorn voor Brent en dat mix ik dan door de groenten heen. Heerlijk vindt hij het en dat vind ik zelf ook! Misschien is dat een idee?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_52641574
Potjes gaan hier ook fout Suzanna. Daarom maken wij alles vers, dat eet ze ook veel beter. Wel regelmatig via de vriezer maar ze krijgt zelden een potje. Misschien kun je dat eens proberen? Wij begonnen met kip en sommige soorten vis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:54:57 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52641684
Beak, sterkte vandaag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52641969
Moonah..hoe vergaat het jou nu weer als juf !?

Beaker...veel plezier maar ook sterkte vandaag!

ik mag maandag weer ... eerst rustig beginnen met ochtendje bijlezen/administratie/overdracht
'smiddags haal ik mijn moeder op van de trein die na 4weken vakantie haar kleindochter graag weer wil zien.
Ik hoef na maandagochtend pas donderdagmiddag weer te werken, dan het eerste spreekuur weer!
Ik ben benieuwd, lijkt me heel erg leuk om nu 'verse' ouders te spreken...nu snap ik ze pas !
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:38:51 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52642397
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al??? ) bij ons zal gaan....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52643913
Klinkt goed Moonah, hier hetzelfde hoor, kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk het is om je kindje weg te brengen!! En dan helemaal naar mensen die je eigenlijk helemaal niet kent.
Daarom ben ik wel zoooooo blij dat mijn moeder op Meike past als ik werk
Ze zijn gister met haar wezen zwemmen, opa en oma....en zo trots zijn ze!! Geweldig!!

Weet niet of het hier thuis hoort?
Wat voor iets hebben jullie om fruit en groente mee te pureren? De staafmixer vind ik niet goed werken, alles blijft in dat ding zitten. Maar een keukenmachine of een blender ofzo?
Want ik koop nu steeds potjes, maar ten eerste betaal ik me scheel en ten tweede vind ik het ook wel leuk om te mogen doen en een fijn idee als het vers is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:17:41 #142
94046 PM-girl
pi_52644458
Ik gebruik wel de blender, en zet die daarna te weken in een bakje zeepsop. Maar misschien meer iets voor het potjes of kokkerellen topic?

Overigens degenen die geinteresseerd zijn in onze "prachtige" babycd, check het babietjes topic!

Edit: babietjestopic
*
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:07:28 #143
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52645890
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer voor de klas te staan Marit, dankje!
Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest, ben er weer helemaal in mijn element. En weet je, dat zul jij vlg week ook wel ervaren, het is tóch anders om met kinderen te werken als je zelf moeder bent. Ik was altijd al bovengemiddeld empathisch, maar nu helemaal! Als zo'n verse kleuter staat te huilen omdat hij afscheid moet nemen van mama, snijdt dat nu echt door mijn ziel. Dan stel ik me zo voor hoe dat over een jaar of die (dán al??? ) bij ons zal gaan....
Ik kan me dat zó voorstellen. Ik hoop trouwens op mijn stages ook van mijn moederschap te kunnen profiteren. 'k Heb er weer zin in!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52646027
xxxKarinxxx hier doet de vork het beste werk maar kaith houdt van stukkies. Fijngemalen eet ze gewoon niet al vanaf het begin af aan.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:39:44 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52648479
Handig Mibos.
Ik zag net dat ik mijn stukkie verkeerd had geplaatst, was eigenlijk voor in het babietjestopic! Dus ga ik het even kopiëren nog.
pi_52658002
Ik heb gewerkt ze weten dat ik er weer ben en dat ik het niet eens ben met de gang van zaken .....
Heel lang verhaal, maar het einde is zeker in zicht!

Jet heeft het heel goed gedaan op de creche! Alle leidster willen met haar knuffelen ( dat wil ik niet ) maar goed het liefste heb ik haar dus thuis bij mezelf en binnenkort is dat ook zo

Oja, ik heb een nieuwe baan ik ga thuiswerken ( debiteurenbeheer ) voor ons bedrijf ( Crook heeft een eigen bedrijf )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52662467
beaker..hoe kom ik er nou op om je veel plezier te wensen !????
sorry hoor!

fijn dat je een nieuwe baan hebt...betekent dat dat Jet lekker alleen nog maar door jou en Crook geknuffeld wordt !?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:51:01 #148
94046 PM-girl
pi_52670951
Beaker, wat heerlijk dat je straks thuis kun werken! En dat je van je huidige werkgever afbent!
*
pi_52671570
Nou dames ik heb gisteren te horen gekregen dat ik van alle kandidaten hun voorkeur heb ik mag dus het afrondend gesprek in op maandag Dat betekent een nieuwe baan in het vooruitzicht!
Maandag alles maar eens goed doorspreken maar daar komen we vast wel uit.
Mama van Isa en Ties
pi_52673232
Marit dat geeft toch niks! Gekkie

marlieske Spannend!

Inderdaad Jet gaat niet meer naar de creche! Ben ik wel blij om want ik mis haar vreselijk!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')