abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:37:55 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53019695
Fijn om te horenlezen Bar! En het is je van harte gegund
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53021113
Wat fijn Bar!

KP, probeer je er niets van aan te trekken.. ik kreeg dat in mijn kraamweek al te horen van sommigen en nu nog wel eens. Is meer een probleem van hen dan van jou.
pi_53025693
Fijn Bar!
pi_53026933
Goedzo Bar
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 10 september 2007 @ 11:51:31 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53069877
Bar, ik ben blij dat je zulke berichtjes kunt plaatsen. Goed om te horen!

Slaapmeisje, hoe is het met je? Ik mis je, geloof ik?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53070333
Bar, wat heerlijk voor je!
  maandag 10 september 2007 @ 14:18:09 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53072972
Vanochtend maar eens de knoop doorgehakt en op mijn 1e vakantiedag ( sneu i know ) naar de dok gegaan. Ik was echt in de veronderstelling dat ik last van nierstenen ofzo had ivm heftige pijnaanvallen, maar dit bijkt toch niet zo te zijn. Het is nog steeds mijn SI-gewricht en bekkenboden dat nog niet gestabiliseerd is... Naja, beter dan nierstenen maar wel k** dat ik weer fysio moet hiervoor.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 10 september 2007 @ 15:21:11 #258
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53074295
Neukabella... Wat rot dat je daar nog steeds last van hebt zeg...
Fijne vakantie!

Bar, gefeli met je nieuwe baan! Fijn hoor, dat je je zo goed voelt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53074595
Bar, wat fijn dat je je goed voelt!!! Geniet er maar lekker van.

KP, wat naar dat mensen dat zeggen. Trek je er maar niet teveel van aan. Je hebt 2 mooie meiden op de wereld gezet, en als je straks achter die 2 meiden aan moet rennen ben je het vast zo weer kwijt

Rockabella, naar dat je nog klachten hebt, hopelijk helpt de fysio goed!

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 10-09-2007 21:39:24 ]
  maandag 10 september 2007 @ 21:38:45 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53081914
Rockabella ik loop bij een chiropracticer o.a. vanwege dat fijne SI-gewricht en daar heb ik heel veel baad bij, de fysio zal wel oefeningen hebben voor je bekkenbodem, hopelijk helpt het!!
KP, groot gelijk dat je ze lekker laat kletsen, maar het blijft heel rot om te horen.

Dames hebben/hadden jullie weer snel een regelmatige cyclus na de bevalling? Die van mij is nu helemaal de weg kwijt (bijna 2 jaar na dato) en ik ben benieuwd of er meer 'last' van hebben.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 september 2007 @ 22:37:19 #261
190853 RockabeIIa
pi_53083540
Saffier, ik had ik mijn zwangerschap ook bekken- en bekkenbodemtherapie en dat ging eigenlijk hartstikke goed dus ik denk dat ik weer naar dezelfde vrouw ga. Ben wel benieuwd naar de oefeningen eigenlijk. Morgen eens bellen

Ik heb trouwens een mirena na de BV-periode laten zetten maar volgens mij loopt mijn cyclus wel zoals voorheen.
pi_53084643
RockabeIIa vervelend die klachten, hoop dat je er met wat therapie snel van af bent!

Ik dacht een regelmatige cyclus te hebben, eerste 3 maanden na de bevalling regelmatig op 28 dagen, de maand erna 30, en de maand daarna 34. Dus wel onregelmatig.
En nu heb ik vorige week (na 6 maanden) implanon laten plaatsen en had ik ongesteld (ik zat op dag 31 toen hij erin ging) moeten worden, maar ben het niet geworden. Dus nu is er even helemaal niks van te zeggen.
pi_53087931
[klaagmodus aan]
Jugh heb het even helemaal gehad vandaag
Ben net thuis!!!!!

Soms vraag ik me hevig af waarom ik door ga met studeren, en of ik niet veel beter kan stoppen omdat het zo'n ongelofelijk gedoe is om alles te combineren.

De planning van vandaag (naja ondertussen gisteren)..
9.50 Pepijn voor prikjes naar het CB
11.00 opa op bezoek om deur in slaapkamer te maken zodat vriendje beter kan slapen nu hij nachtdiensten werkt.
12.00 vertrek naar rotterdam.
Vanmiddag vanaf 13.30 colleges en practica en aansluitend van 19.00-21.30 informatieavond over co-schappen...
Dan metro, trein tram terug naar huis. 22.35 thuis, waar vriendje meteen weg zou moeten omdat hij om 23.00 moet werken.

Maar helaas liep het zo niet...
CB liep uit, waren pas rond 11.00 aan de beurt.
Opa gebeld die netjes voor de deur heeft staan wachten.
Stuk gereedschap voor deur missend waardoor vriendje ineens nog langs de gamma moest.
Ik met veel gehaast om op tijd om 12.00 de deur uit te komen.
Allemaal colleges en practica die uitliepen, waardoor ik iedere keer gehaast moest kolven.
Vriendje ondertussen met Pepijn thuis, die niet lekker was van zijn prikjes.
Opa die daarom maar het klussen opgegeven heeft en andere keer terugkomt.

Om 18.30 kolven in een lege vergaderruimte omdat mijn vaste kolfruimte na 18.00 niet meer beschikbaar is.
Een coschappen info avond, waar ze vertellen dat de toelatingseissen voor co-schappen en onderzoek WEEEEER veranderd zijn, zodat ik nog maar weer minstens een half jaar langer er over ga doen.
De avond die ook nog uitloopt tot 22.00, waardoor ik nooit meer op tijd in den haag kan zijn.
Vervolgens erachter komen dat het gebouw waarin de vergaderruimte en kolfruimte zitten (en dus ook de koelkast met melk) op slot is.
Moeten wachten op een beveiligingsmedewerker die van de andere kant van het ziekenhuis moet komen, om de deur open te doen.

Pepijn die ondertussen nog steeds niet lekker is, maar op de fiets met papa mee naar zijn werk moet.

Om 22.30 eindelijk het ziekenhuis uit. Dan achtereenvolgens metro's die met vertraging rijden, waardoor ik de trein voor mijn neus weg zie rijden. En dan ook nog een tram die niet op komt dagen waardoor ik 20 minuten op de volgende moest wachten.

Uiteindelijk was ik om 0.30 bij vriendje op het werk. Daar gevoed en even uitgerust en moest toen nog heel Den Haag door met Pepijn in de bakfiets.

BAH!!!! Sommige dagen zit ALLES tegen!!!
[einde klaagmodus]

Zo met deze moeder ging het vandaag dus even niet zo best....
Moest even mijn ei kwijt... is morgen na een goede nachtrust vast weer over
pi_53088371
Ah P_iglet, wat een rotdag. Hopelijk vandaag weer beter en succes met doorzetten!
Ik vroeg op het cb altijd of ze onze afspraken direct om 9:00 uur (of wat dan ook de begintijd was) wilden plannen. Op het CB hier proberen ze daar wel rekening mee te houden, als ze weten dat je het druk hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 06:33:08 ]
pi_53090412
P_iglet dat klinkt helemaal niet fijn. Hoop dat je vandaag weer even lekker bijgeslapen hebt en dat het allemaal lekker loopt.

Over die cyclus: voor de bevalling 28 dagen en 28 dagen na de bevalling was het ook gewoon weer terug en daarna gewoon weer na 28 dagen. Fijn hoor zo regelmatig . Had een hoop dat het door de borstvoeding effe zou wegblijven maar helaas pindakaas...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:32:47 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53091131
Jeutje P_iglet....
Ik voel me al gestressed als ik je dag alleen maar lees...
Gaat het vaak zo? Of was dit écht een uitzondering?

Saffier, mijn cyclus is vanaf het begin gewoon weer superregelmatig, 28 dagen.
pi_53091292
Zo gelukkig sliep Pepijn door van 2-8 en vervolgens nog tot 10.00.
Dus ik heb redelijk bijgeslapen, en vandaag is een stuk zonniger.

Moonah, dit was een uitzondering omdat ik nu 's avonds die info avond had.
Normaal heb ik uiterlijk tot 18.30 practicum. En ben dan 8 uur thuis ofzo.
Maar haasten tussen colleges en practica met kolven is helaas wel eerder regel als uitzondering.

Luchtbel, thx voor de tip! Ik ga in ieder geval de volgende afspraak verzetten naar een dag waarop ik vrij ben. Ik moet gelukkig meestal geen 5 dagen per week naar Rotterdam.
Nu ook lekker vandaag en morgen vrij om thuis te studeren!

Over de cyclus: Die van mij is gelukkig nog niet terug, maar 12 oktober gaan ze implanon plaatsen.
pi_53093166
Gisteravond is mijn vader opgenomen in het ziekenhuis ivm een mogelijk hartinfarct. Was wel even schrikken maar aan de andere kant ook weer niet. Hij sukkelt al jaren met zijn aders en slagaders die dichtslippen door het roken. Maar hij blijft door roken dus dit zat er echt aan te komen.
Nu hebben ze hem gisteravond meteen gedottert omdat bleek dat er een kransslagader dicht zat. De andere 2 zitten bijna dicht. Het is dus echt kantje boord geweest. Gelukkig voelt ie zich nu weer iets beter en heeft ie geen pijn op de borst meer.
Om 12 uur kwam de hartchirurg om te bespreken wat ze verder gaan doen. Of ze de andere 2 ook schoon gaan maken of dat ie hier in Almelo gewoon naar het ziekenhuis mag end an gaan bekijken wat ze gaan doen. Dus tis nu ff afwachten tot mijn moeder belt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53093238
Jeetje MeNicole... dat is even slikken! Hij rookt zeker al zijn halve leven, dat hij niet stopt?
Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt. En anders komt Mika gewoon even zeggen dat opa lief is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53093303
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jeetje MeNicole... dat is even slikken! Hij rookt zeker al zijn halve leven, dat hij niet stopt?
Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt. En anders komt Mika gewoon even zeggen dat opa lief is.
Hij heeft voor 4 jaar terug 4 maand in het ziekenhuis gelegen ivm de slagaders in zijn been die helemaal dicht was. Toen heeft ie 1,5 jaar niet gerookt maar daarna begon ie zo weer. Mijn broer zei al gister als ie nu weer een sigaret op steekt dan druk ik hem dat ding achter in zijn strot
Liefde
pi_53097510
Mijn vader is ondertussen hier naar het ziekenhuis gebracht. Hij ligt nog wel op de hartbewaking. Als zijn bloewaardes straks goed zijn mag ie hopelijk naar een gewone afdeling (en dat wil ie zo graag want Mikael mag niet op de hartbewaking komen) dus nu nog ff duimen voor hem. En ik vind het zi sneu voor hem. Hij is al weken met Mikael aan het oefenen met lopen. En nu ie in het ziekenhuis ligt loopt Mikael en kan ie het gewoon nog niet zien. Heb al zoveel mogelijk proberen te filmen zodta ik het kan laten zien
Liefde
pi_53097553
Beterschap voor je vader MeNicole en ook voor jullie...
pi_53098053
MeNecole, wat een schrik zeg
ik hoop dat Mikael snel in zijn uppie naar het bed van opa kan stappen !!!

p_iglet, mijn god wat een dag had jij gisteren!
vandaag wat beter?

Deze mama heeft een lekker knuffeldagje, ilse heeft weer prikjes gehad en is erg moe en als ze even wakker is ook best zielig ... mijn moedergevoelens komen bijna mijn oren uit
pi_53099133
Marit ik zie het je oren al uit lopen hoor hihihi...
pi_53101529
P_iglet..mijn hemel wat een dag. Daar moet je er ook geen 7 van in 1 week hebben. Wat een gestress en die BV kwam uit je oren ??

Sterkte MeNicole!

Hoe was je weekend eigenlijk, Marit ? Gezellig met je vader ?
pi_53101715
MeNicole sterkte!!

Vandaag ging hier gelukkig een stuk beter, geen colleges en practica, dus niet reizen naar rotterdam en niet kolven.

Heerlijk marit zo'n knuffeldag. Prikjes als ik 's middags nog weg moet doen we hier dus ook nooit meer. Brak gisteren echt mijn hard als ik dan belde en dan zo'n zielig huiltje op de achtergrond.
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:33:38 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53104380
Rot is dat dan he Piglet, dikke voor jou en eenopsteker omdat je tóch maar wel mooi kolft tussen alle bedrijven door! Petje af!
Menicole, sterkte met je vader.

Bedankt voor alle cyclussen Voor Tobias was ik superregelmatig maar sinds hem niet meer en de laatste tijd is het helemáál bagger. Als ik deze week geen menstruatie krijg ga ik de huisarts bellen. Inmiddels heb ik er ook helemaal geen zin meer in want hoe langer het duurt, hoe pijnlijker het is, wat natuurlijk ook niet meehelpt.
Verder gaat het hier best lekker, ik heb besloten dat ik een andere baan wil/moet en de komende 4 a 5 weken is de baas op vakantie en dat geeft veel (relatieve) rust terwijl ik wel meer moet werken. Aan de andere kant komt de drukke december-periode er weer aan waar ik heel veel zin in heb Zodra ik een vacature zie reageer ik en van daaruit zien we wel hoe het verder gaat.
Ylana
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:00:16 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53104996
Saffier, beetje onbescheiden vraag, maar zijn jullie 'bezig'? Waarom ik het vraag: Toen wij bezig waren, had ik ineens ook langere cyclussen. Normaal keurig 28 dagen, toen varierend van 30 tot 39 dagen. Achteraf bezien weet ik zeker dat ik dan wel bevrucht ben geweest, maar dat het vruchtje niet was blijven zitten en met de (verlate) menstruatie mee kwam. Wellicht is dat bij jou ook het geval?

MeNicole, wat een schrik! Sterkte hoor...
Hoe gaat het tussen jou en Kevin? Als je er niets over kwijt wil, prima hoor. maar ik ben benieuwd. ik hoop dat jullie er uit komen samen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:36:45 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53106051
Onbescheiden mag hoor, Moonah en ik vind het ook een logische vraag, maar we zijn (nog) niet bezig voor een brusje. Ik ben wel 'gevoelig' qua cyclus voor stressy situaties maar zo laat als het nu is, is het nog niet eerder geweest. Ik wacht gewoon nog even af, bedankt voor het meedenken!
Ylana
pi_53114517
Suus en alle andere mama's die hier misschien behoefte aan hebben dit stond bij ons in de krant:

IDCollege zoekt met spoed gezinnen met jonge kinderen.

Voor haar opleiding Zorghulp en helpende in de gemeentes Gouda, Woerden Alphen aan den Rijn, Katwijk, Leiden en Zoetermeer en omstreken zoekt het ID College stageplaatsen.

Vanaf november 2007 tot juli 2008 in drie periodes van 10 weken, gaan onze studenten op maandag en dinsdag of donderdag en vrijdag voor max. 7 uur per dag stage lopen.

Werkzaamheden:

- Onder begeleiding helpen in het huishouden,
- Leren omgaan met de gezinsleden.

Onze stagiaires worden begeleid door een docent van het ID en samen met u wordt het functioneren van destagiaires besproken.

Voor namen en telefoonnummers moet je maar even roepen dan pm ik die wel even.
pi_53117955
Jemig P_iglet, kan me voorstellen dat je van zo'n dag wel helemaal gaar bent!!
Zou ik ook echt niet tegen kunnen, en het idee dat je midden in de nacht met klein mannetje in de bakfiets over straat moet...jeks
Ik hoop voor je dat je niet vaak zulke dagen hebt!!

Menicole, wat balen van je vader!! Hoop dat hij snel weer de oude is, en dan zonder peukie

Marit, geweldig om te lezen dat je moedergevoelens je oren uitkomen haha!

Hier weinig bijzonders, alles oke, gister was ik jarig, voor het eerst als mama! Heb van Meike een mooi handje in klei gekregen met een tranentrekkend gedichtje erbij. Erg lief!!!
Veel visite gehad, en dus veel kabaal gisteravond, Meike daardoor onrustig aan het slapen en vannacht brak de hel los. Helemaal in paniek, flesje gegeven, en toen konden we met zijn allen weer verder slapen.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 12 september 2007 @ 12:03:00 #282
190853 RockabeIIa
pi_53118019
Nog van harte Karin
Ik ben 2 wk voor Brent jarig dus mijn eerste verjaardag als mama heb ik nog tegoed!
pi_53129953
Nouou... Pepijn is net door Oma opgehaald, en deze mama vind het NIET leuk!!!
24 uur zonder mijn ventje en vannacht de hele nacht helemaal alleen
pi_53137746
Jeetje wat kan er veel veranderen in een jaar.
Vannacht waardeloos geslapen, werd van ieder geluidje wakker.

Zo vreemd, als iemand me dit een jaar geleden verteld had, zo van over een jaar ben je moeder word je er zelfs emotioneel incontinent van als je zoontje uit logeren gaat. Echt dan had ik degene die dat gezegd had vierkant uit gelachen.

Maar het is wel zo. Zo raar dat ineens ALLES is veranderd. Het is een heel gepas, gemeet en geregel hier, maar het liefst zou ik zo ipv naar Rotterdam, naar Brabant reizen om Pepijn op te halen.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:11:16 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53138085
Hmz. vraag me af of ik nog onder de omgeving van Gouda val (tis maar 15 minuten met de auto.. )

Anders zou zo'n stagiair erg welkom zijn hier (laatste weken zwangerschap en/of als de kleine geboren is)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:43:07 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53138400
Ik zou het gewoon proberen E.T., jullie zijn toch met de trein ook goed bereikbaar vanuit Gouda.
pi_53138451
p_iglet, ik leef met je mee!
Misschien helpt het om zijn geur op te snuiven via zijn speeltjes?
Of juist niet natuurlijk....Lastig.

Ik heb even een vraagje.
Best een beetje genant, maar ik loop er al een tijdje mee en misschien weten jullie er meer over.
Er is namelijk wat veranderd inwendig.
Het is nu 3 maanden na de bevalling, en ik had gehoopt dat het weer bij zou trekken (en misschien komt dat nog wel), maar vaginaal voelt alles zo raar!
Na de bevalling heb ik nog 10 weken ofzo gevloeid en heb ik nog zeker 8 weken verdikkingen en pijn gehad van de hechtingen. Dat heeft er, in combinatie met andere zaken (bevallingstrauma, vermoeidheid, baby ) mede voor gezorgd dat er van een spetterend sexleven nog niet echt sprake is. Die paar keren dat we het nu gedaan hebben (m.b.v. veeeeel babyolie dat we gelukkig nu in huis hebben) voelde voor mij zo raar van binnen. Alsof alles wat naar binnenkomt er ook direct weer wordt uitgeduwd ofzo.
Die keren dat ik tampons heb gedragen was dat net zo: stukje bij beetje eruit, tot hij er helemaal uitgeduwd was.
Zelfs bij maatje mini.
Is dit normaal? Gaat het nog over?
Ik zie nu al op tegen het moment tegemoet dat ik voor het eerst weer ga menstrueren, ik wil echt niet weer aan dat vreselijke maandverband en die bijbehorende enorme onderbroeken...
.... met gevoel voor drama....
pi_53138497
Hahaha, ik zie nu trouwens de ironie van dit alles:
Een 23 uur durende bevalling en 2 uur persen waren nog niet genoeg om mijn zoontje eruit te krijgen, maar zo'n mini-tampon heeft zichzelf er na amper 1 uurtje alweer uitgewerkt!
.... met gevoel voor drama....
pi_53139375
Tjee kersjes dat klinkt niet normaal, ik zou even contact opnemen met een gyn om dit te bespreken.
Misschien is er wel iets verkeerd gehecht ofzo? en is het met een kleine ingreep te verhelpen, ik zou er sowieso niet mee rond blijven lopen.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 13 september 2007 @ 09:59:55 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53139562
Kersjes, dat is wel heel vervelend. Ik gebruik ook geen tampons meer sinds de bevalling, omdat ik het gevoel had dat tampons er zo uit konden zakken (iehl). Dat is nooit echt gebeurd trouwens, maar ik herken het gevoel wel. Ik wil ook geen maandverband gebruiken, dus ik slik de pil gewoon steeds door. Word ik lekker niet ongesteld.

Maar ik zou misschien inderdaad even naar de dokter gaan, als ik jou zo hoor. Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53139656
spannend ik mag maandag weer gaan werken, ik word om 9.15 uur verwacht voor de introductie aan mijn nieuwe collega's het zweet breekt me nu al uit
Heb er enorm veel zin in, maar tegelijkertijd is het zo'n dubbel gevoel.
Moet Isa dan weg brengen voor de hele dag, en dat zal niet meevallen na al die weken 24/7 bij elkaar te zijn geweest.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 13 september 2007 @ 10:12:16 #292
3011 E.T.
pi_53139785
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon proberen E.T., jullie zijn toch met de trein ook goed bereikbaar vanuit Gouda.

Idd, ook per OV binnen normale tijd bereikbaar
Mibos, mag ik een PM of mail? (jouw PM staat niet aan)

Kersjes, wat vervelend. Zakt het eruit, of wordt het eruit gewerkt? In het geval van 'zakken' zou ik zeggen: veel oefeningen doen om alles weer wat steviger te krijgen. (vaak aanspannen dus). Maar een bezoekje aan gyn lijkt me ook geen overbodige luxe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53140556
Gistermiddag ben ik met Mikael naar mijn vader geweest. Mikael voorop lopend de kamer binnen Mijn vader was helemaal emo Hij vond het zo mooi
Liefde
pi_53141386
ET je hebt een PM over het ID College...

Kersjes ik zou er ook even naar laten kijken hoor als is het maar voor je gemoedsrust. Hier is ook vanalles veranderd en ik merk het ook aan mijn lief en mezelf dat het allemaal nog niet lekker loopt maar dat heeft er ook mee te maken dat ik geen gevoel heb inwendig of aan de linkerkant heel weinig. Maar met opnieuw ontdekken en doen komen we weer een heel end maar het neemt wel zijn tijd ja...

Marlieske spannend hoor en af en toe gauw naar Isa bellen is wel legaal hoor hihi...

Mikael stoere vent zomaar bij opa binnenstappen...

PM staat aan inmiddels...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mibos op 13-09-2007 11:46:26 ]
pi_53141623
Kersjes, wat rot. Volgens mij kun je het beste even naar de huisarts gaan. Bij mij was het ook niet goed, na 5 maanden ben ik naar de huisarts gegaan en dat had ik eerder moeten doen. Het is nu niet zoals vroeger, maar kan er wel mee door.

Ik twijfel een beetje aan mijn kwaliteiten als moeder. Ik hou ziels veel van Ive en doe heel erg mijn best, maar ik heb de laatste dagen het idee dat hij mij niet zo leuk vindt. Zoals ik eerder schreef is hij nogal een papa's kindje. En dat is alleen maar erger geworden, als mijn man erbij is, wil Ive niet dat ik hem draag of de wandelwagen duw. Hij duwt mij dan echt weg. Ik vraag me af of ik iets niet goed doe. Ik knuffel en speel veel met hem. Als ik de enige andere ben, vindt hij dat wel oke, anders niet.
pi_53141835
Oh lieve Cattie!!!! Niet twijfelen aan jezelf, niet doen!! Dat is een fase! Serieus. Ik heb er al regelmatig over gelezen, en het lijkt me afschuwelijk, maar het schijnt heel normaal te zijn, écht!

Kersjes, ook hier problemen hoor. Niet op dezelfde manier als bij jou, maar wel pijn. Ik was ervan overtuigd dat het puur fysiek was (immers, behoorlijk gehavend uit de strijd gekomen), maar nu blijkt het toch voor een deel ook psychisch te zijn. Verwerking van de bevalling. Twee weken geleden zijn wij voor het eerst naar een sexuoloog geweest (verwezen door gyn). En dat lijkt me vooralsnog een uitstekende stap!
Zij zei overigens dat de meeste sexuele problemen na een bevalling psychisch van aard zijn. Niets om je voor te schamen.
pi_53142214
Cattie niet twijfelen aan jezelf hoor! Het schijnt een fase te zijn en ik moet zeggen dat ik ook niet altijd in de picture ben als papa thuis is. In het weekend is papa het helemaal en als papa maandag weer werken is is Kaith hem kwijt en even sikkeneurig en na haar slaapje overdag is het over. Voel je er niet rot onder het gaat weer over...

Ik denk ook inderdaad dat het een gedeelte van angst kan zijn maar hier is inmiddels wel duidelijk dat het iets lichamelijks is en als het nog beter wordt dan is het mooi meegenomen en anders zal ik het ermee moeten doen zeg maar.

Ik kan over twee weken terecht bij het bekkenbodembehandelcentrum (scrabblewoord) eindelijk... Daar krijg ik ook inwendige (ahh) therapie met stroom om mijn spieren weer aan het werk te zetten en om mijn zenuwen te prikkelen in een kleine hoop dat ze ooit nog eens actief worden.

De eerste twee jaar kan een zenuw mits het meevalt zichzelf geheel of gedeeltelijk herstellen. Ben nu 10 maand verder en vanaf januari zit er al geen verbetering meer in dus zelf heb ik zoiets op dit moment van we gaan het wel doen maar ik hou er rekening mee dat er niets meer gaat veranderen en als het dan wel zo is is het mooi meegenomen. Dit houdt dus ook in dat ik als het niet verbeterd dat ik 50/70% (verschilt per dag) incontinent blijf. Dit zijn de uitslagen van de laatste onderzoeken door de uroloog en neuroloog.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:56:55 #298
3011 E.T.
pi_53142252
Ik heb het gezien Mibos, tnx Gaat vanmiddag een mailtje naartoe
als je in de instellingen van je PM even wat anders aanvinkt, had ik je kunnen antwoorden

Cattie, niet twijfelen hoor!
Het is zelfs een beetje logisch.. Ive ziet jou de hele dag, jij doet leuke dingen met hem, maar ook regelmatig de opvoeder en verbieder van 'leuke' dingen. 's Avonds komt papa thuis en die doet voornamelijk leuke dingen, dat kleine tijdje is te kort om de strenge opvoeder uit te hangen en zal voornamelijk quality time zijn.
Geen wonder dat papa veel leuker is!
pi_53142282
Oei Cattie, niet twijfelen meisje. Echt niet doen. Alle kindjes ontwikkelen op een bepaald moment een voorkeur voor de een of de ander. Ik weet dat het moeilijk is en ik kan me mijn jankmomenten door Fleurs voorkeur rondom haar papa nog goed herrineren, maar het ligt echt niet aan jou.

Hij is aan het ontdekken dat jullie geen twee-eenheid meer zijn en door jou 'af te wijzen' ontwikkeld hij zich verder als zelfstandig persoon. Dus niet, en ik bedoel dus echt niet twijfelen aan jezelf. Zie het meer als een compliment dat hij jou zoveel vertrouwd en lief heeft dat hij je van zich af durft te duwen. Dat hij dus weet dat jij altijd, maar dan ook altijd van hem zal houden en hij bij jou veilig kan kijken hoe groot zijn wereld is door bv. bij papa te willen zijn.

Kersjes, zeker even naar laten kijken.

En P_iglet. Ik lees met veel medeleven je verhalen. Je doet het allemaal maar. Ik vind het super knap dat het allemaal lukt. En ik kan me voorstellen dat je liever bij Pepijn bent. Petje af voor jou.

MeNicole, ik had het nog niet gezegd, dus bij deze. Heel veel sterkte met je vader. Tof dat ie zo genoot van Mikael die binnen kwam stappen.

Hier ben ik er geloof ik eindelijk achter. Het heeft tenslotte maar 10 maanden geduurd. En ik ga morgen dus ook meteen met mijn vermoeden naar de HA. Na lang nadenken en symptomen aan elkaar te plakken, vermoed ik dat ik (net als na de bevalling van Fleur) een nierbekkenontsteking heb. Toen duurde het 8 maanden voordat we er eindelijk achter waren. Hopelijk is dit het dus ook echt en raak ik snel af van:
- vaak weinig plassen
- voortdurende aandrang
- rugpijn
- vermoeidheid
Zo stom dat ik daar nu pas aan denk dat ik dat toen ook had. Maar, ja ben uiteraard met andere dingen bezig geweest en voor al die klachten zijn ook andere logische verklaringen te vinden.
pi_53142320
ET ik ga nog effe vogelen met de pm. Berichten van iedereen kunnen ontvangen toch???

Chaca ik hoop dat je je dan sneller beter gaat voelen en dat het inderdaad nierbekkenontsteking is zodat je weet hoe het te behandelen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')