[klaagmodus aan]Jugh heb het even helemaal gehad vandaag
Ben net thuis!!!!!
Soms vraag ik me hevig af waarom ik door ga met studeren, en of ik niet veel beter kan stoppen omdat het zo'n ongelofelijk gedoe is om alles te combineren.
De planning van vandaag (naja ondertussen gisteren)..
9.50 Pepijn voor prikjes naar het CB
11.00 opa op bezoek om deur in slaapkamer te maken zodat vriendje beter kan slapen nu hij nachtdiensten werkt.
12.00 vertrek naar rotterdam.
Vanmiddag vanaf 13.30 colleges en practica en aansluitend van 19.00-21.30 informatieavond over co-schappen...
Dan metro, trein tram terug naar huis. 22.35 thuis, waar vriendje meteen weg zou moeten omdat hij om 23.00 moet werken.
Maar helaas liep het zo niet...
CB liep uit, waren pas rond 11.00 aan de beurt.
Opa gebeld die netjes voor de deur heeft staan wachten.
Stuk gereedschap voor deur missend waardoor vriendje ineens nog langs de gamma moest.
Ik met veel gehaast om op tijd om 12.00 de deur uit te komen.
Allemaal colleges en practica die uitliepen, waardoor ik iedere keer gehaast moest kolven.
Vriendje ondertussen met Pepijn thuis, die niet lekker was van zijn prikjes.
Opa die daarom maar het klussen opgegeven heeft en andere keer terugkomt.
Om 18.30 kolven in een lege vergaderruimte omdat mijn vaste kolfruimte na 18.00 niet meer beschikbaar is.
Een coschappen info avond, waar ze vertellen dat de toelatingseissen voor co-schappen en onderzoek WEEEEER veranderd zijn, zodat ik nog maar weer minstens een half jaar langer er over ga doen.
De avond die ook nog uitloopt tot 22.00, waardoor ik nooit meer op tijd in den haag kan zijn.
Vervolgens erachter komen dat het gebouw waarin de vergaderruimte en kolfruimte zitten (en dus ook de koelkast met melk) op slot is.
Moeten wachten op een beveiligingsmedewerker die van de andere kant van het ziekenhuis moet komen, om de deur open te doen.
Pepijn die ondertussen nog steeds niet lekker is, maar op de fiets met papa mee naar zijn werk moet.
Om 22.30 eindelijk het ziekenhuis uit. Dan achtereenvolgens metro's die met vertraging rijden, waardoor ik de trein voor mijn neus weg zie rijden. En dan ook nog een tram die niet op komt dagen waardoor ik 20 minuten op de volgende moest wachten.
Uiteindelijk was ik om 0.30 bij vriendje op het werk. Daar gevoed en even uitgerust en moest toen nog heel Den Haag door met Pepijn in de bakfiets.
BAH!!!! Sommige dagen zit ALLES tegen!!!
[einde klaagmodus]Zo met deze moeder ging het vandaag dus even niet zo best....
Moest even mijn ei kwijt... is morgen na een goede nachtrust vast weer over