Nou, dat is helemaal niet raar. Want het stoere uit de pubbietijd van mij toen is nu ook wel weg. Soms krijg ik het ineens op mijn heupen en doe ik alles op slot, terwijl ik nog gewoon beneden zit. Vooral wanneer er steeds een helikopter over onze buurt heen vliegt... je weet maar nooit of ze iemand zoeken.. Zeker nu ik die kleine dan bij mij thuis heb.... Dus combi van angst van jezelf en voor de kleine.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Mibos het volgende:
Ja nou het kwaaie is hier wel weg hoor! Meer het vervelende van verzekering hier en daar en oja dat zat er ook nog in dus dat zijn we ook kwijt.
Marit ik vind echt dat je drie keer zo positief klinkt als een poosje terug en nu proberen het zo te houden hoor!!!
PV bij mijn ouders thuis is een keertje ingebroken toen wij (3 dochters) boven lagen te slapen en mijn ouders in de winkel (naast ons huis) aan het werk waren. Ze zijn niet boven geweest maar toch heb ik daarna altijd wel een soort van extreme angst gehouden. Als ik alleen thuis ben zitten de deuren op slot en als het mooi weer staan de twee tuindeuren open maar als ik dan boven iets moet pakken dan gaan ze eerst dicht want stel je voor. Stom he toen waren wij nog klein en nog steeds doe ik dat zo...
Je hebt gelijk, ik was even verdwaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij hoort dat eerder in het dreumestopic, PV.
En heb daar even wat gezegd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |