abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52395744
appelsap, dat moment voor mezelf heb ik al veilig gesteld gelukkig !

ik denk inderdaad dat ik mezelf moet dwingen rust te nemen zodra het kan
en zodra ik weet dat ik onrust moet compenseren!
pi_52395885
Een goed begin dus!
Moet je echt doen hoor. Ik merk het hier al als ik 1 nacht wat minder heb geslapen of gewoon een beetje moe ben of een drukke dag heb dat ik dan heel weinig kan hebben.
pi_52397769
Marit, wat goed dat je er zo mee bezig bent. Een vangnet inbouwen is inderdaad een strak plan. Heb je evt. iemand die gewoon kan bellen op het moment dat het even te veel wordt. Gewoon om even te spuien en tot rust te komen. Je mag uteraard ook op Fok! komen, maar kan me voorstellen dat je eigenlijk meteen reactie wilt.
pi_52400861
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Mibos het volgende:
Ja nou het kwaaie is hier wel weg hoor! Meer het vervelende van verzekering hier en daar en oja dat zat er ook nog in dus dat zijn we ook kwijt.

Marit ik vind echt dat je drie keer zo positief klinkt als een poosje terug en nu proberen het zo te houden hoor!!!

PV bij mijn ouders thuis is een keertje ingebroken toen wij (3 dochters) boven lagen te slapen en mijn ouders in de winkel (naast ons huis) aan het werk waren. Ze zijn niet boven geweest maar toch heb ik daarna altijd wel een soort van extreme angst gehouden. Als ik alleen thuis ben zitten de deuren op slot en als het mooi weer staan de twee tuindeuren open maar als ik dan boven iets moet pakken dan gaan ze eerst dicht want stel je voor. Stom he toen waren wij nog klein en nog steeds doe ik dat zo...
Nou, dat is helemaal niet raar. Want het stoere uit de pubbietijd van mij toen is nu ook wel weg. Soms krijg ik het ineens op mijn heupen en doe ik alles op slot, terwijl ik nog gewoon beneden zit. Vooral wanneer er steeds een helikopter over onze buurt heen vliegt... je weet maar nooit of ze iemand zoeken.. Zeker nu ik die kleine dan bij mij thuis heb.... Dus combi van angst van jezelf en voor de kleine.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52403397
Onze poes is er weer!! Ben zo blij!!!!
Zat 3 huizen verderop in de schuur
Hongerig en dorstig maar verder oke!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52403498
Wat heerlijk! Dat zal echt een enorme opluchting voor je zijn.
Geniet van poezie (En wel even een standje geven he, dat ze dat nooooooooit meer mag doen!
pi_52404327
Karin...wat ontzettend fijn !
pi_52413329
Karin wat fijn dat de poes weer thuis is gekomen, geef haar er maar flink van langs (en een grote bak brokken en water )
Mama van Isa en Ties
pi_52414808
PV ben blij te lezen dat ik niet de enige ben op dat gebied. Ik heb dat ook dat ik denk van je weet maar nooit...

Karin wat fijn zeg dat ze weer terug is en wat fijn (ergens) voor de poes dat ze binnen zat en niet buiten zoals die van ons. Die is drie keer in bad geweest eer er weer wit te ontdekken was. Schildpadje met een witte buik en witte pootjes en dan drie dagen buiten in oktober dus helemaal blubberig... Fijn hoor!!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52415766
Karin wat goed dat je je poes weer terug hebt

Wat weten jullie van de Pikler methode en hebben jullie er ervaring in?
Misschien zou het wel eens kunnen helpen tegen het zeuren en klagen van Kendahl, wanneer hij in de box zit/staat. Want wij worden er helemaal gek van...
pi_52417999
Karin wat heerlijk dat ie weer terug is.

PV het zegt me niets. Heb dus net even op internet gekeken. Ik merk wel dat Maud bv. 's ochtends niet in de box wil. Dan 'moet' ze gewoon even lekker kunnen kruipen en doen. Maar 's middags vind ze het niet erg. Dan is er wel genoeg te doen in de box en heeft ze minder behoefte aan het ronddabben in de kamer. Ik kan me dan ook voorstellen dat Ken nu even een fase heeft waarin hij de kamer wilt ontdekken. Misschien is het voldoende als je hem een uurtje per dag in de box laat zijn.
pi_52418444
Volgens mij hoort dat eerder in het dreumestopic, PV.

En heb daar even wat gezegd dus
Variety is the spice of life
pi_52419693
Poeh inderdaad een opluchting hoor, was eigenlijk best wel een beetje verdrietig omdat ze weg was... diegene waar ze was zag gister ineens een kat voor zijn raam zitten toen hij thuis kwam, hij dacht eerst dat hij bij het verkeerde huis was haha, hij heeft haar toen gegrepen en in de schuur gemikt! Toen snel ons opgehaald.....

Meike is ook helemaal blij dat Baloe er weer is! Gister toen ze haar weer zag werd ze helemaal enthousiast!!!

Mijn schoonmoeder heeft de afgelopen 2 dagen op Meike gepast (normaal past mijn moeder op Meike maar ze zijn op vakantie), en ik vond dat best wel een beetje moeilijk.....ze kent Meike niet zo heeeeeel goed, en ik ben gewoon een dikke miep....
Bleek ook wel weer, want het was heel goed gegaan, ze hadden het superleuk gehad, veel geknuffeld en Meike had veel gelachen. Nou super toch? Ik moet ook eens niet zo moeilijk doen. Het gewoon een kans geven!
pi_52421818
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij hoort dat eerder in het dreumestopic, PV.

En heb daar even wat gezegd dus
Je hebt gelijk, ik was even verdwaald
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:02:41 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52433778
[ ] Nieuwe baan [/ ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52433844
Gefeliciteerd met je nieuwe baan PM...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:12:12 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52434028
Oh, wat dan, PM? Wat leuk, gefeliciteerd!!!
Vertel eens wat meer?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52435106
PM... gefeliciteerd !
vertel...
pi_52435435
Wat leuk PM. Wilde je toch iets anders? Weer in dezelfde sector?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52436150
PM gefeliciteerd!

Karin fijn dat je poes weer terug is! Verwen haar maar goed!
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, dat idee van ze kennen hem niet echt goed. Maar ik moet mijn eigen van mezelf altijd inhouden en dan zie ik toch elke keer dat het super goed gaat.
Alleen uit logeren doe ik hem niet zomaar nog een keer. Hij is 1 keer echt een nachtje weggeweest en toen ik hem kwam ophalen lag meneer vrolijk te kletsen. Hij probeerde het al dagen en toen had hij het ineens door. Dus hij moet van mij lekker thuis blijven zodat ik niks mis. Stom natuurlijk want overdag blijft hij wel eens bij opa en oma dan kan ik net zo goed iets missen.
pi_52436408
Jeuj voor PM!

Deh hedde goed gedoan vrouwke!

had je er nog over willen PM'men, maar ben het uiteindelijk vergeten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52437748
Leuk PM!! gefeliciteerd!

Tja Appelsap, dat is het nadeel he, dat je wel eens iets zou kunnen missen
Zo heeft Meike zich voor het eerst omgedraaid bij opa en oma
(mijn moeder polstte eerste even of ik het wel oke zou vinden als ze iets voor het eerst bij haar zou doen, anders had ze het niet verteld)
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:41:51 #73
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52443348
PM feliciteerd

Karin dat is tof van je moeder dat ze er aan dacht om dat eerst te vragen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:05:48 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_52443812
PM wat fijn!
stormy waters...
sailin'
pi_52448552
PM gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ik ben zelf druk aan het solliciteren en ben inmiddels uitgenodigd voor een 2de gesprek bij een leuk bedrijf Dus hopelijk kan ik binnenkort ook vrolijk nieuws brengen,

Vandaag nog even naar de huisarts geweest, de uitslag op mijn handen en voeten hangen samen met mijn zwangerschap en de ziekte CU, dit is dus ook weer een auto immuun gebeuren dat bij mijn rare lichaam hoort, zijn we weer mooi klaar mee
Nu dus geen nieuwe kuur prednison mee maar een grote tube sterke zalf, en afwachten wanneer het weer overgaat. Dat duurt dus ws net zolang als het ontzwangeren.

Ik hoop toch zo dat bij Isa geen rare dingen gevonden worden bij het hielprikje maak me nu toch af en toe wel zorgen.
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')