quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik "najaar 2007" maar veranderen in "ooit"?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Done.
In plaats van helemaal bovenaan, sta je nu helemaal onderaan
Is goed, als je een datum weet horen we het wel. Dan mag je weer naar boven in het lijstjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het staat nu wel knap lullig.
![]()
Anyway, als V. weer is opgeknapt ga ik hem wel weer bestoken met een planning.![]()
Ej, wat doe je in mijn topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:05 schreef Tackleberry het volgende:
ouderwetse, ongegeneerde tvp
Daar kun je toch evt. een enorme partytent neerzetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef octopussy het volgende:
tvp...
ben aan het twijfelen of we een locatie afhuren voor het feest of dat we het gaan vieren in de (grote!) achtertuin van schoonouders. Dat laatste scheelt waarschijnlijk wel veel geld, maar is wel een beetje link met het weer.
Dan moet je wel goed kijken of je wel goedkoper uit bent. Een cateraar is ook niet erg goedkoop. Wij huren een zaaltje en betalen daar eigenlijk alleen ook voor de catering, het zaaltje is "gratis".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Op zich kan eventueel slecht weer wel opgevangen worden met partytenten en terrasverwarming. Ik vraag me wel af wat het gaat kosten om een cateraar de boel te laten verzorgen. Ik heb werkelijk geen idee van het bedrag waar ik rekening mee moet houden. Misschien maar eens wat offertes laten maken dan.
Leuk, leuk, leuk! Wat zijn die kaarten dan wel vroeg verstuurd zeg, bang dat ze te laat waren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef pluisje het volgende:
Over 2 weken zit het er al weer op rond deze tijd
Het begint nu wel heel 'echt' te worden hoor. De allerlaatste dingetjes regelen, iedereen die ik spreek heeft het erover, en ik heb zelfs al 2 felicitatiekaarten ontvangen, die ik natuurlijk direct heb opgehangen om lekker in de trouwstemming te komen
(oh en waar ik 'ik' zeg, bedoel ik natuurlijk 'wij')
Prachtig hoor! Ga je zelf in je eigen auto? Zijn de andere auto's allemaal van bevriende liefhebbers?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:33 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dit zijn onze volgauto's op onze trouwerij.
De laatste 5 foto's dat is van onze eigen auto, een Oldsmobile uit 1958.
Ja, wij gaan in onze eigen auto, en de rode en zalm kleurige auto's die zijn van mijn schoonouders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Prachtig hoor! Ga je zelf in je eigen auto? Zijn de andere auto's allemaal van bevriende liefhebbers?
Wat een coole foto'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Wil iemand die ook nog even toevoegen aan de OP. Korte reportage fotograaf.
Dankje en leuk om te horen van een fotograafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een coole foto'sEcht superorigineel
![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
In het album zitten nog veel meer coole foto's... we zijn meer dan tevreden over de fotografen.
Ik zou wel willen, maar alleen moderators kunnen mijn post nu nog bewerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was door de vakantie dit topic een beetje uit het oog verloren... maar ik ben er weer. En ik vind het toch wel leuk om jullie nog even te volgen. Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Ik heb nog geen fotograaf, maar wel een aantal leuke opties. Wie was jullie fotograaf? Ik vind die foto's ook erg gaaf! Wij wonen in Den Bosch.quote:Fannetje is het nog gelukt met de fotograaf? DIe van ons waren met zn tweetjes en ook niet erg duur. Maar ik weet niet waar je woont, het is misschien verstandiger om een fotograaf in de buurt te nemen.
Gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ook een beetje stom om uitdrukkelijk alleen je collega's uit te nodigen en diens partners niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mijn directe collega's gewoon allemaal met partner uitgenodigd. Peaceman ook....
Leuk origineelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Korte reportage fotograaf.
Met partner is sowieso geen optie. Maar ik heb zo'n 30 collega's en dat vind ik toch wel erg veel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mijn directe collega's gewoon allemaal met partner uitgenodigd. Peaceman ook....
Ja. Ik werk op een basisschool, dus ik zie die mensen iedere dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is idd wel veel... maar zijn het allemaal directe collega's?
Wat fijn dat het klikte, scheelt zoveel!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef pluisje het volgende:
Gisteren het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Wat een leuk mens, en wat komt het dan opeens dichtbij!
Ipv over 'de bruiloft' hebben we het nu al over 'vrijdag'
Ik heb specifiek alleen mijn collega's uitgenodigd. Als het inclusief partner zou zijn zou ik een compleet extra compartiment erbij moeten huren voor mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien had. Er waren twee collega's die wel met partner waren, maar dat komt omdat ze allebei bij me op de afdeling werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje stom om uitdrukkelijk alleen je collega's uit te nodigen en diens partners niet.
Ik nodig ook alleen mijn collega's uit. Mijn collega's alleen zijn al 25 % van de gasten, als hun partners er nog bij waren (die ik dus ook niet of amper ken), was het meer dan een derde...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb specifiek alleen mijn collega's uitgenodigd. Als het inclusief partner zou zijn zou ik een compleet extra compartiment erbij moeten huren voor mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien had. Er waren twee collega's die wel met partner waren, maar dat komt omdat ze allebei bij me op de afdeling werken
Berts collega's die uitgenodigd waren namen wel hun partner mee, die waren namelijk wel uitgenodigd, maar dat zijn mensen die we allebei al wat jaren kennen en we ook regelmatig spreken.
oeh spannend Pluisje! Verwacht je nog te kunnen slapen vannacht? Ik denk niet dat mij dat lukt voor mijn bruiloft iigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef pluisje het volgende:
Morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Straks even tassen inpakken (we blijven in het hotel logeren waar ook het diner is, en Tobias logeert bij mijn zus), mijn make-up een keer helemaal uitproberen en nog meer van dat soort dingetjes. En dan aftellen...
Voor wie morgen rond 11.30 achter de pc zit: http://www.delft.nl/webcams/#
hier is het als het goed is live te volgen.
Ben je aan het kijken: een screenshot is welkom![]()
Ja maar de meeste mensen die ik goed ken zijn morgen niet thuis vrees ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Als ik jullie was zou ik iemand vragen om de stream gewoon op te nemen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Pluisje en Rickmans.
(dat is pas een late felicitatie)
die is getuigequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Troel het volgende:
Annie
Pluis, Knut heeft vast wel altijd een pc aanstaan toch
Ja, en?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef GI het volgende:
Ik moet iets doen morgen, geloof ik.
Jij ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef GI het volgende:
Ik moet iets doen morgen, geloof ik.
Eerst maar eens een hele dag genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Geniet ervan, en hier is het in ieder geval strálend weer!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Hoelaat moet je kijken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
pluisjerickmans
pluisje
rickmans.
webcam staat al aan hier
Even fok!kers spottenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:08 schreef YPPY het volgende:
Wat is dat grappig. Ik heb nu de streams, ben benieuwd.
Had ook wel wat voor mij geweest zo een webcam toen ik ging trouwen .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
kom nou rick en lyndsey! kom nou!!!
Bij ons werden de mensen buitenopgewacht door de ambtenaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
zouden er al niet mensen naar binnen moetenlopen nu?
Ja dat zie ik ook, mensen achter het raam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef YPPY het volgende:
Kan het zijn dat ik ze zie door het raam? Daar beweegt iets.
Bij ons zat iedereen binnen 5 minuten, dat ging snel. Die ambtenaar stuurde iedereen een kant op.
Same herequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow leuk die webcamshots. Ik kan hier de webcam niet bekijken
Ik hoop dat ze het ons vergeven, het is zo leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow leuk die webcamshots. Ik kan hier de webcam niet bekijken
ook echt Daar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
en dan te bedenken dat ik enover een jaar ofzo ook daar zitten
![]()
Eens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend leuk om die beelden zo te zien, lieve Pluis en Rickmans gefeliciteerd
Wat een prachtige jurk heb je aan Pluisje![]()
Daar wil ik inderdaad wel een duideijke foto van zien ipv een troebel webcambeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ooooh dankjulliewel voor de screens
Het was zo leuk, zo mooi...
Ik ga even foto's kijken, en zal er hier zo een paar neerzetten. Mijn jurk was nl nog veel mooier dan op de webcam
graag gedaan, en gefeliciteerd jullie!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:45 schreef rickmans het volgende:
leuk die screens, thanks!
Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef pluisje het volgende:
Om nog even wat vragen af te gaan die ik nu pas lees:
Nee, ik heb niet heel de jurk zelf gemaakt
Men, die roosjes waren al uuuuren werk
Het ringen uitwisselen hebben jullie niet over het hoofd gezien. Ik kan geen ringen dragen om mijn vingers, en dus draagt Rick een ring aan een ketting en ik aan een armband. We hebben stalen ringen, met daarin 3 gouden streepjes over de hele breedte. De ambtenaar citeerde uit de info die ik had aangeleverd dat het staal stond voor de onverwoestbaarheid van onze band, en de 3 streepjes voor het feit dat we eigenlijk met zijn drietjes getrouwd zijn
We zijn overigens schandelijk verwend, met het 'zakgeld voor onze vakantie' zoals wij gevraagd hadden, kunnen we nog 1,5 keer op vakantie
En verder, ach, het was zo leuk. De toeristen op de Markt die ons allemaal uitgebreid op de foto hebben gezet en zelfs voor ons hebben geapplaudiseerd, de Spaanse mevrouw die ons even een handje kwam geven en het beste wilde wensen, Tobias die het foto's maken zat was en op zijn kop ging staan (met zijn kont naar de camera...), al die mensen die speciaal voor ons waren gekomen, al die lieve woorden, het onthaal met champagne in de bruidssuite... je zou haast elke dag wel willen trouwen
(al was ik eerlijk gezegd ook wel blij dat het om 19.00 afgelopen was, want poeh, wat is dat vermoeiend al die aandacht en al dat glimlachen)
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Heb je ook een foto van Tobias die het zat was?![]()
Waar gaan jullie nu op reis?
Dat kan natuurlijk ook, maar mijn geboorteplaats is zo'n 60 km rijden en het gemeentehuis is alleen op ochtenden open (lekker handig!), dus dat is hier geen optie. Nee hoor, ik bel morgen wel weer even.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:28 schreef YPPY het volgende:
Ik ben naar het gemeentehuis geweest, moest even wachten en kon het zo meenemen.
Leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef leonieke het volgende:
Zoals beloofd (een hele tijd terug): ons bedankingskaartje
O nee, zo bedoelde ik het niet hoor, ik vond het alleen een leuk idee om je gasten ook een foto te geven en grappig om te zien dat het vaker voor komt. Van mij had ie ook per post gemogen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:26 schreef leonieke het volgende:
Maar idd, kaartjes de dag zelf geven, scheelt wel een hoop werk
Oh, ik had het ook niet verkeerd geïnterpreteerd ofzo, maar in België is het wel redelijk standaard om die foto al de dag zelf te geven. Maar ons kaartje kostte maar 70 euro (voor 150 stuks ofzo) en dat vind ik toch iets beter dan een fotograaf te moeten betalen, want volgens mij maakt hij niet zoiets zonder dat je er extra moet voor betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O nee, zo bedoelde ik het niet hoor, ik vond het alleen een leuk idee om je gasten ook een foto te geven en grappig om te zien dat het vaker voor komt. Van mij had ie ook per post gemogen hoor![]()
volgens de etiquette is het 6 wekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef Troel het volgende:
Ik had hier een aantal bedankjes klaarliggen voor bepaalde mensen die veel voor ons gedaan hebben, maar door alle heisa om andere dingen heen is het daar nog niet van gekomen en ik vind het zo raar om het nu nog te versturen
Die mensen kennen en snappen die heisa wel, neem ik aan, en zullen het vast alleen maar leuk vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef Troel het volgende:
Ik had hier een aantal bedankjes klaarliggen voor bepaalde mensen die veel voor ons gedaan hebben, maar door alle heisa om andere dingen heen is het daar nog niet van gekomen en ik vind het zo raar om het nu nog te versturen
Wat fijn dat je een fotograaf hebt gevonden die goed bij jullie pastquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Fannetje het volgende:
Zo, wij kunnen weer iets van ons lijstje afstrepen.
Na veel positieve recensies te hebben gelezen over fotograaf Corrine Ponsen, zijn we daar vandaag op visite geweest. Ze heeft echt ontzettend mooie foto's en we zijn allebei heel enthousiast. Het is wel wat duurder dan we gepland hadden, maar ach, je trouwt maar één keer he?
Grappig hoe dat gaat trouwens, want van onze allereerste begroting klopt al geen snars meer... alles wordt stiekempjes aan steeds duurder en duurder...
En bij ons werkt het andersom. Eerst dacht ik bijvoorbeeld dat ik geen dure fotograaf wilde, geen bruidstaart.. 65-70 avondgasten..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:47 schreef pluisje het volgende:
Bij ons werd alles juist steeds goedkoper
Maar dat is omdat we begonnen met het 'standaardlijstje' qua dagindeling en benodigdheden, en daar steeds meer onze eigen draai aan gaven (lees: dingen eraf haalden waar we het geld niet voor over hadden).
Ik had in het andere topic al gejuichd, maar nogmaals gefeliciteerd met het bespreken van de datum. Precies 4 maanden na ons, leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:12 schreef octopussy het volgende:
Wij hebben gisteren de datum geprikt bij de gemeente. Het wordt vrijdag 22 augustus om 15.00 uur![]()
Nu dus een concept gastenlijst opstellen en een locatie kiezen voor het feest
Thanksquote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, Pure-Poison!
Gefeliciteerd, Pure-Poison!
Wat wordt de datum?
Wat je zoal moet regelen zal je vanzelf wel duidelijk worden, maar hier even een lijstje grote dingen:
* Datum vastleggen bij de gemeente
* Bedenken hoe je het wil vieren
* Getuigen/ceremoniemeester vragen
* Feest/receptielocatie vastleggen
* Dinerlocatie vastleggen
* Gastenlijst opstellen
* Jurk/pak uitzoeken
* Fotograaf zoeken
* Dj/band zoeken als je een avondfeest geeft
* Ringen uitzoeken
* Kaarten uitzoeken
* Bedankjes uitzoeken
En dan zijn er nog allerlei kleine dingetjes.
Tip: wordt lid van trouwshop forum of trouwforum, daar vind je heel veel nuttige informatie.
http://www.trouwshop.com/_forum/
http://www.trouwforum.nl
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
ThanksDatum wordt 01-08-2008
![]()
Mijn vriend wilde graag 8-8-8 maar ik zei al,dat zit vol.Zat het dus ook.We hebben 1-8-8 al gereserveerd staan dus dat zit goed,maar er was idd al veel weg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
das nog voor mij
![]()
gefeliciteerd![]()
Ik hoop trouwens wel voor je dat die datum vrij is voor de locatie waar jullie gaan trouwen. Voor het stadhuis in Delft hadden we helemaal niet meer veel keuze voor augustus!
Ze weet dat we vandaag uit eten gaan, omdat we dat hebben afgesproken om te vieren dat we ruim 6 jaar wat hebben. Ze weet niet dat we naar een prachtig kasteel gaan wat ook een Michelin Sterren Restaurant is. Dat kasteel was haar al eens opgevallen vanwege de schoonheid en entourage. Beide wisten we niet dat het een top restaurant is.quote:
Ik weet niet of ze het in zo'n establishment zouden kunnen appriciëren als we een foto laten maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:05 schreef leonieke het volgende:
Wow draaijer wat een leuk idee![]()
Zal de eigenaar stiekem een foto nemen van haar reactie?
Tuurlijk wel, wel bij zoiets speciaals. Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het in zo'n establishment zouden kunnen appriciëren als we een foto laten maken.
We'll see. Ik kan het toestel uiteraard wel even meenemen
Tja, je hebt ook standaard broekpakken tegenwoordigquote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil niet trouwen in een "standaard" trouwjurk,een broekpak lijkt me heel gaaf of een hele aparte jurk.Iemand andressen/tips/websites met voorbeelden?
Mijn zus heeft het ooit meegemaakt in een restaurant in disneyland parijsquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
Wel gewoon je toestel meenemen hoor, ik denk dat het geen probleem is. Daarnaast lijkt het me echt super om ergens te eten en je krijgt mee dat iemand een ander ten huwelijk vraagt op zo'n manier
Nou ik vind de broekpakken wel tegenvallen hoor,ben er iig nog niet veel tegen gekomen. Waarschijnlijk ook omdat ik een maatje meer heb.Heb nu een adres gevonden (nog vlakbij de deur ook) daar hebben ze veel aparte dingen en ze ontwerpen ook en maken op maat.Het is niet een echt bruidmodezaak maar maken er wel bruidsmode,ga er binnenkort eens langs.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook standaard broekpakken tegenwoordig
Ik zou gewoon beginnen met zoeken op de bekende merken. Bruidsjurk in google levert een heleboel hits op. Je kan zelf dingen gaan zoeken en dan naar een naaister gaan, die zijn er ook idioot veel.
En start alvast met afspraken maken bij de bruidsmodehuizen
Tofquote:Op zondag 9 september 2007 09:31 schreef draaijer het volgende:YOEHOE mijn lieve schat heeft "JA" gezegd.
Gisteren een 7-gangen diner met wijn arrangement genoten in Kasteel Heemstede. Wat een fantastische ambiance, smaak en service..
De 2e gang was echt fantastisch gemaakt door de chef kok. De ring was verwerkt op prachtig verwerkt en afgedekt bord. Mijn vriendin is in tranen uitgebarsten en dat maakt je toch wel erg trots.![]()
Ik kan iedereen die een fantastisch restaurant zou willen bezoeken, Kasteel Heemstede ten zeerste aanraden. Ik heb nog nergens zo'n fantastische ambiance genoten.ik ben zooooooooooo blij
Ja, maar dat ga je niet op teletekst zettenquote:Op zondag 9 september 2007 20:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook al van verschillende mensen die geen daggast zijn gehoord dat ze ook naar onze bruiloft zelf komen kijken. Ik vind dat juist leuk, ook wel een eer dat mensen speciaal voor ons een dag/middag vrij nemen of daar te komen kijken!
Maar ik zal ze daarna niet uitnodigen voor het diner, dat is gewoon alleen voor de daggasten. Ik neem aan dat ze dat ook wel snappen.
Ik moet zeggen dat ik 25 euro voor een bedrijf met 20 werknemers ook wel een beetje karig vind...
google is je vriend toch? en voor mensen die niet internetten kunnen verkoopsters in goede kledingwinkels daar vast wel uitleg over geven. en als je het echt niet weet kan je het altijd het bruidspaar zelf nog vragen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ben je niet bang dat de helft niet weet wat de dresscode inhoudt Bianca?
De kaart met de dresscode is 'maar' 10 keer verstuurd. Het is een lang verhaal maar de dresscode staat er alleen voor één stel genodigden op die anders rustig in trainingsbroek met Feyenoordtrui verschijnen en dat vonden wij niet echt leuk bij de huwelijksvoltrekking en bij het diner. De ontvangers van de andere 9 kaarten weten dat ook...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ben je niet bang dat de helft niet weet wat de dresscode inhoudt Bianca?
Ik ben nooit zo goed in afdingen en onderhandelen, naar wat ik begrepen heb staan locatie prijzen aardig vast maar over eten en drinken en entertainment zouden er mogelijkheden moeten zijn om wat van de prijs af te krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef Fannetje het volgende:
Allereerst van harte gefeliciteerd, draculettetje! Leuk dat er nu wat meer 2008 bruidsparen komen!
Wat bedoel je met onderhandelen?
Wij hebben gewoon een locatie gezocht, gevonden en wat afspraken gemaakt over wat we willen (kinderreceptie/diner/feest). De prijzen staan volgens mij redelijk vast.
Dank je welquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Gefeliciteerd draculettetjeGa je ook in Apeldoorn trouwen?
nee, maar misschien wel in kapel van hoog soeren alleen dan voor de wetquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja wij trouwen in het stadhuis in Apeldoorn.Niet in de kerk jullie wel?
We zijn net terug van vakantie (was heerlijkquote:Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef YPPY het volgende:
Pluisje, heb je al meer foto's?
Ik ga als het goed 7 okt met mn zoessie naar utrecht naar de beurs! Idd die korting is mooi meegenomen!quote:Op zondag 16 september 2007 21:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben vandaag met mijn moeder en schoonmoeder naar een bruidsbeurs hier in de buurt geweest. Aangezien we alles al zo'n beetje geregeld hebben (op de kleding na) was het meer voor de gezelligheid dan om echt iets te vinden. We hebben een bruidsmodeshow bekeken en nog een afspraak gemaakt bij een bruidsmodezaak. Als ik daar mijn jurk ga vinden, krijg ik 20 % korting. Toch mooi meegenomen.
Ik heb nu dus drie afspraken staan bij bruidsmodezaken, op 28 september, 12 oktober en 19 oktober. Ik ben heel benieuwd, kwam er tijdens de modeshow wel achter dat ik niet zo'n gemakkelijke smaak heb, aan alle jurken was wel iets niet goed
quote:Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef YPPY het volgende:
Zeg wel even tegen je man, dat hij niet met z'n handen in zijn zakken mag staan als hij op de foto gaat.![]()
Zijn overhemd onder z'n jasje leidt nu zo af.quote:Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een ontzettend typische rickmans foto.
Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)quote:Op maandag 17 september 2007 11:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooi hoor Pluisje!
Ik heb nog geen idee wat ik wil,nou ja ik heb wel een idee,wil zowiezo een gekleurde bruidsjurk/pak maar a.s zaterdag heb ik een afspraak bij prinsesbruidsmode in Apeldoorn (iemand ervaring mee?) dus ben benieuwd,vind het erg spannend!
1 Oktober hebben we ook een afspraak om ergens te kijken waar we het feest geven en willen eten.
er was betaald voor het overhemd, dat mag dan getoond wordenquote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zijn overhemd onder z'n jasje leidt nu zo af.![]()
Ah, ik heb mijn jurk op 30 minuten gekozen en op drie dagen was die gemaakt... Haast is helemaal niet nodigquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)
jeetje ben je daar al mee bezig (ja ik weet ik moet maar wil eerst nog wat afvallen) maar ga 7 okt dus wel naar utrecht naar de beurs.
Qua locatie komen we er steeds meer uit, 26 sept nog gesprek bij locatie en daarna beslissen...
(al heb ik wel enig idee waar het op uit draait en dan heb je kasn dat we in apeldoorn trouwen en feest hebben in epe)
Ja omdat ik totaal niet weet wat ik wil ga ik gewoon alvast wat rondkijken/passen.En omdat ik niet een van de slankste ben vind ik het ook best moeilijk wat mooi bij me staat enzo.Wil me gewoon echt lekker voelen in mijn trouwpakket en ben nogal een muts daarin,wil wat aparts maar moet ook heel feestelijk zijn bla bla...iig geen overbodige luxe bij mij om op tijd te gaan kijken!quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)
jeetje ben je daar al mee bezig (ja ik weet ik moet maar wil eerst nog wat afvallen) maar ga 7 okt dus wel naar utrecht naar de beurs.
Qua locatie komen we er steeds meer uit, 26 sept nog gesprek bij locatie en daarna beslissen...
(al heb ik wel enig idee waar het op uit draait en dan heb je kasn dat we in apeldoorn trouwen en feest hebben in epe)
Het was me nog niet eens opgevallen, en ik denk niet dat ik er ook maar 1 seconde van ga wakker liggenquote:Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel leuke foto's, maar ik vind het dus inderdaad ook wel jammer dat het pak niet netjes zit enzo.
Juist bij zulke foto's wil je dat het nette foto's zijnMaar dat is puur mijn idee hoor
Zo vind ik het ook het leukst,heerlijk relax gewoon jezelf zijnquote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef pluisje het volgende:
[..]
Het was me nog niet eens opgevallen, en ik denk niet dat ik er ook maar 1 seconde van ga wakker liggen
Het zal per persoon verschillen, maar wij wilden vooral een leuke serie foto's die een goed beeld geven van hoe wij met zijn drietjes zijn en hoe de trouwdag was. En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
eens!quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook het leukst,heerlijk relax gewoon jezelf zijn![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef pluisje het volgende:
En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
Ja heb ik ook hoor,eigenlijk kan het maar geregeld zijn dan hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken! (niet dat dat nu wel moet maar ik doe het stiekum toch)quote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
nee ik ook niet, wel van alles in optie staan, toch word ik er ook wel eens moe van....
Jeujquote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Wij moeten ook nog 7 maanden, maar hebben zo'n beetje alles al geregeld. Ik moet zeggen dat dat wel een prettig gevoel is... qua belangrijke dingen moeten we nu alleen nog de trouwkleding regelen, maar daarvoor staan al verschillende afspraken op de planning.
Overigens kregen we vandaag een telefoontje van de juwelier; de ringen liggen klaar. Die gaan we dit weekend dus maar eens passen
Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:16 schreef Pure-Poison het volgende:
Is een ceremoniemeester perse nodig? Wie moet ik daar nu weer voor vragen!?
En wat doed ie dan allemaal precies? (ja sorry heb er (nog)niet zo veel verstand van)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doen
Klopt , mocht je dat soort dingen willen is het handig dat iemand een beetje een planning kan makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Fannetje het volgende:
Maar jullie hadden dan ook geen feest.
Een ceremoniemeester is sowieso al handig om evt. aan door te geven wie er een "stukje" wil doen op je bruiloft.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef draculettetje het volgende:
Het kan dus zijn dat de ceremoniemeester wat van het feest mist omdat hij / zij vanalles aan het regelen is.
Mijn man en ik hebben alles zelf geregeld. Geen ceremoniemeester of niets. En ik heb zelfs nooit het gevoel gehad dat ik hem of haar gemist heb.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef GI het volgende:
Een ceremoniemeester hebben is gewoon ontzettend handig. Het haalt veel stress bij je weg en het zorgt ervoor dat je dag fijner verloopt.
Wij hadden er zelfs een duo-baan van gemaakt. Beide moeders.
Wat dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De andere optie (als je geen ceremoniemeester hebt) is dat je zélf wat van het feest mist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |