quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik "najaar 2007" maar veranderen in "ooit"?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Done.
In plaats van helemaal bovenaan, sta je nu helemaal onderaan
Is goed, als je een datum weet horen we het wel. Dan mag je weer naar boven in het lijstjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het staat nu wel knap lullig.
![]()
Anyway, als V. weer is opgeknapt ga ik hem wel weer bestoken met een planning.![]()
Ej, wat doe je in mijn topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:05 schreef Tackleberry het volgende:
ouderwetse, ongegeneerde tvp
Daar kun je toch evt. een enorme partytent neerzetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef octopussy het volgende:
tvp...
ben aan het twijfelen of we een locatie afhuren voor het feest of dat we het gaan vieren in de (grote!) achtertuin van schoonouders. Dat laatste scheelt waarschijnlijk wel veel geld, maar is wel een beetje link met het weer.
Dan moet je wel goed kijken of je wel goedkoper uit bent. Een cateraar is ook niet erg goedkoop. Wij huren een zaaltje en betalen daar eigenlijk alleen ook voor de catering, het zaaltje is "gratis".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Op zich kan eventueel slecht weer wel opgevangen worden met partytenten en terrasverwarming. Ik vraag me wel af wat het gaat kosten om een cateraar de boel te laten verzorgen. Ik heb werkelijk geen idee van het bedrag waar ik rekening mee moet houden. Misschien maar eens wat offertes laten maken dan.
Leuk, leuk, leuk! Wat zijn die kaarten dan wel vroeg verstuurd zeg, bang dat ze te laat waren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef pluisje het volgende:
Over 2 weken zit het er al weer op rond deze tijd
Het begint nu wel heel 'echt' te worden hoor. De allerlaatste dingetjes regelen, iedereen die ik spreek heeft het erover, en ik heb zelfs al 2 felicitatiekaarten ontvangen, die ik natuurlijk direct heb opgehangen om lekker in de trouwstemming te komen
(oh en waar ik 'ik' zeg, bedoel ik natuurlijk 'wij')
Prachtig hoor! Ga je zelf in je eigen auto? Zijn de andere auto's allemaal van bevriende liefhebbers?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:33 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dit zijn onze volgauto's op onze trouwerij.
De laatste 5 foto's dat is van onze eigen auto, een Oldsmobile uit 1958.
Ja, wij gaan in onze eigen auto, en de rode en zalm kleurige auto's die zijn van mijn schoonouders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Prachtig hoor! Ga je zelf in je eigen auto? Zijn de andere auto's allemaal van bevriende liefhebbers?
Wat een coole foto'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Wil iemand die ook nog even toevoegen aan de OP. Korte reportage fotograaf.
Dankje en leuk om te horen van een fotograafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een coole foto'sEcht superorigineel
![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
In het album zitten nog veel meer coole foto's... we zijn meer dan tevreden over de fotografen.
Ik zou wel willen, maar alleen moderators kunnen mijn post nu nog bewerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was door de vakantie dit topic een beetje uit het oog verloren... maar ik ben er weer. En ik vind het toch wel leuk om jullie nog even te volgen. Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Ik heb nog geen fotograaf, maar wel een aantal leuke opties. Wie was jullie fotograaf? Ik vind die foto's ook erg gaaf! Wij wonen in Den Bosch.quote:Fannetje is het nog gelukt met de fotograaf? DIe van ons waren met zn tweetjes en ook niet erg duur. Maar ik weet niet waar je woont, het is misschien verstandiger om een fotograaf in de buurt te nemen.
Gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ook een beetje stom om uitdrukkelijk alleen je collega's uit te nodigen en diens partners niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mijn directe collega's gewoon allemaal met partner uitgenodigd. Peaceman ook....
Leuk origineelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog een linkje naar de trouwreportage van onze fotograaf.
Korte reportage fotograaf.
Met partner is sowieso geen optie. Maar ik heb zo'n 30 collega's en dat vind ik toch wel erg veel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mijn directe collega's gewoon allemaal met partner uitgenodigd. Peaceman ook....
Ja. Ik werk op een basisschool, dus ik zie die mensen iedere dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is idd wel veel... maar zijn het allemaal directe collega's?
Wat fijn dat het klikte, scheelt zoveel!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef pluisje het volgende:
Gisteren het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Wat een leuk mens, en wat komt het dan opeens dichtbij!
Ipv over 'de bruiloft' hebben we het nu al over 'vrijdag'
Ik heb specifiek alleen mijn collega's uitgenodigd. Als het inclusief partner zou zijn zou ik een compleet extra compartiment erbij moeten huren voor mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien had. Er waren twee collega's die wel met partner waren, maar dat komt omdat ze allebei bij me op de afdeling werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje stom om uitdrukkelijk alleen je collega's uit te nodigen en diens partners niet.
Ik nodig ook alleen mijn collega's uit. Mijn collega's alleen zijn al 25 % van de gasten, als hun partners er nog bij waren (die ik dus ook niet of amper ken), was het meer dan een derde...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb specifiek alleen mijn collega's uitgenodigd. Als het inclusief partner zou zijn zou ik een compleet extra compartiment erbij moeten huren voor mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien had. Er waren twee collega's die wel met partner waren, maar dat komt omdat ze allebei bij me op de afdeling werken
Berts collega's die uitgenodigd waren namen wel hun partner mee, die waren namelijk wel uitgenodigd, maar dat zijn mensen die we allebei al wat jaren kennen en we ook regelmatig spreken.
oeh spannend Pluisje! Verwacht je nog te kunnen slapen vannacht? Ik denk niet dat mij dat lukt voor mijn bruiloft iigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef pluisje het volgende:
Morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Straks even tassen inpakken (we blijven in het hotel logeren waar ook het diner is, en Tobias logeert bij mijn zus), mijn make-up een keer helemaal uitproberen en nog meer van dat soort dingetjes. En dan aftellen...
Voor wie morgen rond 11.30 achter de pc zit: http://www.delft.nl/webcams/#
hier is het als het goed is live te volgen.
Ben je aan het kijken: een screenshot is welkom![]()
Ja maar de meeste mensen die ik goed ken zijn morgen niet thuis vrees ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Als ik jullie was zou ik iemand vragen om de stream gewoon op te nemen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Pluisje en Rickmans.
(dat is pas een late felicitatie)
die is getuigequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Troel het volgende:
Annie
Pluis, Knut heeft vast wel altijd een pc aanstaan toch
Ja, en?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef GI het volgende:
Ik moet iets doen morgen, geloof ik.
Jij ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef GI het volgende:
Ik moet iets doen morgen, geloof ik.
Eerst maar eens een hele dag genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Geniet ervan, en hier is het in ieder geval strálend weer!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Hoelaat moet je kijken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
pluisjerickmans
pluisje
rickmans.
webcam staat al aan hier
Even fok!kers spottenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:08 schreef YPPY het volgende:
Wat is dat grappig. Ik heb nu de streams, ben benieuwd.
Had ook wel wat voor mij geweest zo een webcam toen ik ging trouwen .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
kom nou rick en lyndsey! kom nou!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |