Jij ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef GI het volgende:
Ik moet iets doen morgen, geloof ik.
Eerst maar eens een hele dag genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Geniet ervan, en hier is het in ieder geval strálend weer!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef pluisje het volgende:
Dankjulliewel
Ik kan haast niet geloven dat het morgen rond deze tijd al weer allemaal afgelopen is
Hoelaat moet je kijken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
pluisjerickmans
pluisje
rickmans.
webcam staat al aan hier
Even fok!kers spottenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:08 schreef YPPY het volgende:
Wat is dat grappig. Ik heb nu de streams, ben benieuwd.
Had ook wel wat voor mij geweest zo een webcam toen ik ging trouwen .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
kom nou rick en lyndsey! kom nou!!!
Bij ons werden de mensen buitenopgewacht door de ambtenaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
zouden er al niet mensen naar binnen moetenlopen nu?
Ja dat zie ik ook, mensen achter het raam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef YPPY het volgende:
Kan het zijn dat ik ze zie door het raam? Daar beweegt iets.
Bij ons zat iedereen binnen 5 minuten, dat ging snel. Die ambtenaar stuurde iedereen een kant op.
Same herequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow leuk die webcamshots. Ik kan hier de webcam niet bekijken
Ik hoop dat ze het ons vergeven, het is zo leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow leuk die webcamshots. Ik kan hier de webcam niet bekijken
ook echt Daar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
en dan te bedenken dat ik enover een jaar ofzo ook daar zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |